Sivut

Kommentit (19567)

Vierailija

Hemulib kirjoitti:
Hyvä että Samuli lähti. Ei sillä että olisi huono tyyppi, mutta saadaanpahan enemmän ruutuaikaa Miolalle ja tälle Susu Aki kuviolle.

Paitsi, että seuraavissa ennakoissa Salla palaa kuvioihin. Lisäksi on tulossa joidenkin viikkojen päästä Seppo ja sivuhahmoina näin aluksi Pupu ja Lauri. Ruutuaikaa kyllä menee taas moneen eri suuntaan kuin Miolaan. 

Vierailija

Lauri vainoajana olisi outo ratkaisu, kun suurin osa ei välttämättä edes tiedä uudesta hahmosta, joka sarjaan on tulossa. Jäisi paljon kysymysmerkkejä jos kasvot ovatkin tuntemattomat. Toki tässä saatetaan tehdä niin, että vainoaja sitten paljastuu jonkun sukulaiseksi tai uudeksi hoidoksi ja seurataan sitä kautta elämää ja mahdollisten tarinoiden kautta avataan syitä vainolle. Haluisin kuitenkin, että tässä olisi jotakin yllätystä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotenkin tuli flashbackit Ismon ja Jutan hääpäivän aamuun, kun Kalle tuli taas tälläytyneenä Laitelalle ja ihmetteli miksi Ismo hiihtää vielä kylpytakissa. Katumapäälle hetkellisesti tullut Ressukin röhnötti sohvalla reppunsa kanssa, kun aikaisemmin yritti karata :D Toivottavasti Ressun polttarit eivät jääneet Kallen takia välistä. Ismokin pettyi silloin siihen dokumentti-iltaan. Salkkareissa ei tunnetusti voida pitää hauskaa ilman viinaa.

Vierailija

Veikkaan, että Aaro alkaa pian sotkeentumaan Evan ja Nadjan elämään. Vähän myöhemmin alkaa oikeusprosessi Aaron ja Annin tekemistä kaappauksesta. Monica on Evan juristina ja varma Aaron vankilaan joutumisesta, mutta pääsee pälkähästä muistinmenetyksen vuoksi ja Eva ei enää kestä tilannetta, pakkaa kamansa kasaan ja muuttaa Nadjan kanssa Espooseen (:D), ettei Aaro enää tulisi sotkemaan tytön elämää. 

Vierailija

Irina oli storyjensä meikkien perusteella eilen kuvauksissa. Mielenkiintoista nähdä, että tuleeko jatkamaan vai poistuuko Evan kanssa samaan aikaan. On vihjaillut uuden paluun jälkeen, että ei jää lopullisesti sarjaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaatiko Mira Peralta ja 42:lta sen 1000 Erkkiä?

Se oli vain testi ja vaativat Miraa lopettamaan koko hommat.

Antavat kaksi vaihtoehtoa: Joko Mira kertoo Violalle itse tai Benjamin ja Severi kertovat sekä palauttavat aikaisemmin ottamansa rahat takaisin. Severi jopa lupasi auttaa Benjaminia, joka on jo tuhlannut rahansa. Severistä on nykyään kuoriutunut ihan ok hahmo ja Benjaminin kanssa hauska parivaljakko. Luulen, että Severillä on varsin tuoreessa muistissa Violan itsemurhayritys ja sen takia haluaa olla parempi ystävä Violalle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi Jutta ei ollut Evan polttareissa eikä häissä paikalla kun eikö Eva ollut Jutan kaaso?

Ilmeisesti olivat minimiin laittaneet juhlavieraat. Eihän Jirin bestikset Kari ja Noel ollut paikalla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitsit että mä tykkään tosta Benjaminista! Ihanan tunteellinen, herkkä, huumorintajuinen, poikamainen, reilu ja aktiivinen tyyppi. Omatunto ja sydän paikallaan, uskaltaa ilmaista itseään eikä nujerru vastoinkäymisistä tai haukuista. Ihana poika :)

Benjamin on myös niin ihanan söpö ja komea! 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Woe tätä ruutuelämää.... näitä kommentteja lukiessa. Tulee kyllä mieleen,, kuinka moni pitää salkkareita realityohjelmana tai oikeena elmämänä.. Salkkareissahan on KÄSIKIRJOITUS.... kaikki fiktiivistä ja juonikäänteet kuin kauniista ja rohkeista.. EI NUO NÄYTTELIJÄT ITSE AJATTELE MITÄÄN seuraavat vain käsikirjoitusta, kirjoitettuja repliikkejä...

545

Ei toki, mutta jokainen näyttelijä omana itsenään ja eleinensä luo hahmolle piirteet ja kasvot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit että mä tykkään tosta Benjaminista! Ihanan tunteellinen, herkkä, huumorintajuinen, poikamainen, reilu ja aktiivinen tyyppi. Omatunto ja sydän paikallaan, uskaltaa ilmaista itseään eikä nujerru vastoinkäymisistä tai haukuista. Ihana poika :)

Benjamin on myös niin ihanan söpö ja komea! 😊

Oon ottanut Benskun monta, monta kertaa takaapäin fantasiassani 👍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatiko Mira Peralta ja 42:lta sen 1000 Erkkiä?

Se oli vain testi ja vaativat Miraa lopettamaan koko hommat.

Antavat kaksi vaihtoehtoa: Joko Mira kertoo Violalle itse tai Benjamin ja Severi kertovat sekä palauttavat aikaisemmin ottamansa rahat takaisin. Severi jopa lupasi auttaa Benjaminia, joka on jo tuhlannut rahansa. Severistä on nykyään kuoriutunut ihan ok hahmo ja Benjaminin kanssa hauska parivaljakko. Luulen, että Severillä on varsin tuoreessa muistissa Violan itsemurhayritys ja sen takia haluaa olla parempi ystävä Violalle. 

Mä olen kirjoittanut tästä aiemminkin, että vaatisin Miraa kertoo itse Violalle tai sitten Mä kerron. Tietty jos antaa mun kerran viikossa naida oikein kunnolla 1-2t niin unohdan asian. Mulla on iso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lauri vainoajana olisi outo ratkaisu, kun suurin osa ei välttämättä edes tiedä uudesta hahmosta, joka sarjaan on tulossa. Jäisi paljon kysymysmerkkejä jos kasvot ovatkin tuntemattomat. Toki tässä saatetaan tehdä niin, että vainoaja sitten paljastuu jonkun sukulaiseksi tai uudeksi hoidoksi ja seurataan sitä kautta elämää ja mahdollisten tarinoiden kautta avataan syitä vainolle. Haluisin kuitenkin, että tässä olisi jotakin yllätystä mukana.

Lauri EI VOI OLLA vainooja koska Lauria näyttelevän pituu on 186cm ja vainoojan jotain 170-175cm. Laurin nenä on paljon leveämpi kuin vainoojan maskin takana. Silmätkään ei täsmää. Viimeksi vainoojalla oli löysät vaatteet jotka antoivat vaikutelman naisesta. Jos edellämainituista huolimatta Lauri esitetään vainoojana niin tuotanto on kusettanut katsojia sijaishahmolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lauri EI VOI OLLA vainooja koska Lauria näyttelevän pituu on 186cm ja vainoojan jotain 170-175cm. Laurin nenä on paljon leveämpi kuin vainoojan maskin takana. Silmätkään ei täsmää. Viimeksi vainoojalla oli löysät vaatteet jotka antoivat vaikutelman naisesta. Jos edellämainituista huolimatta Lauri esitetään vainoojana niin tuotanto on kusettanut katsojia sijaishahmolla.

Tälleen korona-aikana on vaan tuotannosta joku. Esimerkiksi Amandassa oleva naistarjoilija on yksi vanha tubettaja, joka on näytellyt omissa lyhytelokuvissa paljon. On tehnyt pitkään jo muita hommia tuotannossa. Nyt ollut myös kameran toisella puolella. Oletettavasti syynä tämä ettei voi ottaa avustajia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tälleen korona-aikana on vaan tuotannosta joku. Esimerkiksi Amandassa oleva naistarjoilija on yksi vanha tubettaja, joka on näytellyt omissa lyhytelokuvissa paljon. On tehnyt pitkään jo muita hommia tuotannossa. Nyt ollut myös kameran toisella puolella. Oletettavasti syynä tämä ettei voi ottaa avustajia. 

Silti epäreilua että meille on monta viikkoa näytetty aika hintelää ja alle 175cm vainoojaa ja sitten se olisikin yli 185cm aika harteikas mies 😂

Kävijä

Mietin tosiaan miksi happy homesia näytettiin keväällä. Luulen että pulju on nykyään Jarkon nimissä. Jäi Tanjan nimiin ja Tanja ja Jarkkohan lähtivät yhdessä.
Entä jos Jarkko yritti väkisin saada happy homesin? Lopulta Tanja tajusi tämän ja erosi Jarkosta ja antoi Jarkolle minkä halusikin =happy homesin.
Oletettavasti Jarkko palaa Sallan kanssa. Silloin Jarkon työpaikka voisi olla happy homes.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silti epäreilua että meille on monta viikkoa näytetty aika hintelää ja alle 175cm vainoojaa ja sitten se olisikin yli 185cm aika harteikas mies 😂

Kun Korppi antoi Sebastianille kuvan tämän lapsesta, hän oli tatuoitu mies. Myöhemmin paljastui, että Korppi oli nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun Korppi antoi Sebastianille kuvan tämän lapsesta, hän oli tatuoitu mies. Myöhemmin paljastui, että Korppi oli nainen.

Miten vitussa mahdollista, luuleeko tuotanto että katsojat on vajaamielisiä jotka eivät kiinnitä huomiota "pikkuasioihin" 😂

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat