Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Salla uhkasi Lassea, että hän ripustaa tämän pään Amandan seinälle :D
Sitä se voimaannuttaminen tekee.
Perjantain cliffhanger olisi ollut paljon mielenkiintoisempi jos Lauri olisi esim. vetänyt aseensa povarista ja alkanut osoittamaan Kallea eikä vaan psykopaatti ilmeellä todennut, että mistä tiesit et poliisi ampui mua.
Vierailija kirjoitti:
Laurilla oli niin monta mahdollisuutta, mutta ei. Epäilen, että hänen alkuperäinen tarkoituksensa ei ollut tappaa Sabrinaa.
Koska Lauri ei halua päästää helpolla Sabrinaa. Sitä sanoi itsekin, että Sabrinan pitää kärsiä.
Itse uskon siihen, että Lauri pudotti kopterin. Linda taisi kiinnittää huomiota siihen huomiota ja puhuttiin, että Camillan päällä oli ruksi ja kaikki muutkin olisivat varmasti jo kuolleita, jos heidän kuvan päällä on ruksi. Kalle on vielä yllättävän järkevä eikä ole ratkannut juomaan. Näin kuitenkin ihan varmasti käy ja se asia minkä takia Kalle romahtaa on se, että Sannin, Talen ja Iljan kuoleman syyksy paljastuu Lauri.
Tämä tieto romahduttaa myös Elinan ja sen seurauksena entistä pahempi mielenterveydellinen sekoaminen.
Minulle tuli mieleen, että Lauri on sotkeutunut johonkin hämärähomman. Joku kostaa Laurille lavastamalla tämän syylliseksi helikopteriturmaan. Joku muukin saattaa tuntea kaunaa Mustavaaroja kohtaan.
Tässä sarjassa on liikaa aseenheiluttelua ilman kuolemia. Miksei Lauri ampunut Sabrinaa, kun Miki ja Linda olivat maassa?
Mä oon ollut alusta asti sitä mieltä, että Lauri pudotti kopterin. Luultavasti teki siihen jotain ennen kuin kukaan nousi kyytiin, koska Lauri oli Sabrinan luona silloin kun kopteri putosi. Tunne Laurin syyllisyydestä vain vahvistui, kun Laurin taustat alkoivat selvitä.
Eiköhän se tässä pian selviä jos Lauri on syyllinen kopterin putoamiseen.
Lähtisipä joku pahis jahtaamaan vaikka Gunnaria moottorisahan kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurilla oli niin monta mahdollisuutta, mutta ei. Epäilen, että hänen alkuperäinen tarkoituksensa ei ollut tappaa Sabrinaa.
Koska Lauri ei halua päästää helpolla Sabrinaa. Sitä sanoi itsekin, että Sabrinan pitää kärsiä.
Ensin Lauri haluaa kiduttaa Sabrinaa tarpeeksi kauan. Sitten ampua lähes heti. Lauri ei osaa päättää, mitä tehdä.
Haamu-Tale voisi ratkaista mysteerin, kuka aiheutti kopterin putoamisen.
Olisin kyllä halunnut tietää, että mitä Lauri olisi Kallelle selittänyt jos Kalle ei olisi lipsauttanut poliiseista. Miten Lauri olisi selittänyt ampumahaavan kädessä. Se Laurin apu olisi kuitenkin ollut tyyliin, että voisitko leikata sen luodin pois yms. Lauri ei tosiaan kauheasti ajatellut asiaa, koska tietää muiden päässeen vapaaksi. Se on vain ajan kysymys, koska poliisit on Kallen oven takana hakemassa Lauria valtion hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Elinan ja Noelin adoptiopapereita pojan ei ole näytetty, koska muistaakseni, kun tale adoptoi iljan. Tale ja Sanni menivät naimisiin talella oli iljan adoptiopaperit, mutta ei elinan ja noelin näytetty.
Luultavasti adoptiopaperit kirjoitettiin off-screeninä.
Tai sitten sitä ei edes tehty. Kun Nella oli synnyttämässä Lasse mainitsi, sopimusta ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Haamu-Tale voisi ratkaista mysteerin, kuka aiheutti kopterin putoamisen.
No mä olen jo pitkään ollut sitämieltä, että Noel on siinä ainakin mukana. Tämän vuoksi Tale varoittaa Elinaa ja juuri Noelista. Noelilla on motiivi, kosto Camillalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Elinan ja Noelin adoptiopapereita pojan ei ole näytetty, koska muistaakseni, kun tale adoptoi iljan. Tale ja Sanni menivät naimisiin talella oli iljan adoptiopaperit, mutta ei elinan ja noelin näytetty.
Luultavasti adoptiopaperit kirjoitettiin off-screeninä.
Tai sitten sitä ei edes tehty. Kun Nella oli synnyttämässä Lasse mainitsi, sopimusta ole tehty.
Varmaan tarkoituksella jäi auki, koska jos juonikuvioita halutaan muuttaa niin sille on järkevä selitys olemassa.
Säätiedottajat vs. Mustavaarat?
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon siihen, että Lauri pudotti kopterin. Linda taisi kiinnittää huomiota siihen huomiota ja puhuttiin, että Camillan päällä oli ruksi ja kaikki muutkin olisivat varmasti jo kuolleita, jos heidän kuvan päällä on ruksi. Kalle on vielä yllättävän järkevä eikä ole ratkannut juomaan. Näin kuitenkin ihan varmasti käy ja se asia minkä takia Kalle romahtaa on se, että Sannin, Talen ja Iljan kuoleman syyksy paljastuu Lauri.
Tämä tieto romahduttaa myös Elinan ja sen seurauksena entistä pahempi mielenterveydellinen sekoaminen.
Elina voisi kokea pahemman kolauksen, jos hänelle selviäisi, että aviomies aiheutti turman.
Minkä takia Luokkaset haluttiin tuoda tähän juonikuvioon?
Käytännössä Pirjon/Isabellan kuolemalla ei ole mitään järkevää merkitystä muuta kuin kostolla. Yleensä tälläiset pitkän ajan maininnat ovat olleet viitteitä hahmon paluusta. Kirsillä on ura muulla alalla pitkään vaikka edelleen tekee varmasti halutessaan mainoksia, äänitöitä ja pieniä rooleja alalla. Voisiko tässä käydä niin, että Laurin sellin ovi menee kiinni ja samaan aikaan Pirjo kävelee Laurin asunnossa huhuillen.
Tietenkin tämä jää moneksi kuukaudeksi tai ikuiseksi mysteeriksi tai ehkä halutaan vaan näyttää elossa oleminen.
Ampuukohan Lauri Kallea, koska näköjään väkivaltamerkintä voi tarkoittaa myös ampumista. Ja maanantain jaksossa on väkivaltamerkinnän kuva. Jos joku muu ei sitten tempaise jotakin turmaan tai muistele kartanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina voisi kokea pahemman kolauksen, jos hänelle selviäisi, että aviomies aiheutti turman.
Niinpä. Jossa kuoli hänen poikansa, pojanpoika ja miniä.
Miksi nallekarhu-Lauri tekisi pahaa kenellekään?