Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on elossa. Kyseinen pihlajakatulainen on tavannut hänet.
Voisit vaan kertoa suoraan asian eikä vihjailla. Muussa tapauksessa kannata sanoa mitään.
Jos en sano asiaani ilman vihjailematta, minulla ei ole ollenkaan oikeutta kommentoida täällä? Selvä. Syy sille, miksi en sano suoraan on se, että yritän välttää mm. näitä kommentteja:
- Huikea fantasia, mitä vedät?
- Miten voi ottaa kaksi tablettia kolmesti päivässä?
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit vaan kertoa suoraan asian eikä vihjailla. Muussa tapauksessa kannata sanoa mitään.
Jos en sano asiaani *ilman vihjailematta*, minulla ei ole ollenkaan oikeutta kommentoida täällä? Selvä. Syy sille, miksi en sano suoraan on se, että yritän välttää mm. näitä kommentteja:
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
*ilman vihjailematta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en sano asiaani ilman vihjailematta, minulla ei ole ollenkaan oikeutta kommentoida täällä? Selvä. Syy sille, miksi en sano suoraan on se, että yritän välttää mm. näitä kommentteja:
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
Sitähän juuri haluavat, että saavat huomiota ja pahoittaa jonkun mielen. Mielestäni täällä on ollut hyviä teoriota joihin on tullut ties mitä kommentointia. Ei kannata korvia lotkauttaa tollaiselle kommenteille. Niin kuin ei multipeukuille. Sehän vaan kertoo, että yksi ihminen painaa rämpyttää monta peukkua.
Jotenkin Kallen näyttelijän naama näytti turvonneelta ja väsyneeltä huomisessa jaksossa. Ajattelin vaan, että onkohan nämä kohtaukset kuvattu aamulla tai pitkä päivä jo takana? Joskushan saattavat olla studiossa tosi aikaisin töissä ja kotoakin on lähdettävä 5-6 aikaan, että maskiin kerkee. Enkä halua tässä mitenkään olla loukkaava.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että Demi (lehti ja keskustelupalsta) lopetetaan/on lopetettu. Siellähän on ollut tosi aktiiviset Salkkarilangat vuosikausia. En tiedä onko enää, kun en ole seurannut. Joskus kuitenkin seurasin ja tykkäsin siitä, että niihin ketjuihin kerättiin otsikkoehdotuksia legendaarisista lausahduksista ja sitaateista Salkkareista. Mietin vaan, että mihin se Demin Salkkari-yhteisö siirtyy nyt kun palsta on kai suljettu? Tänne Vauvalle? Jodeliin?
Onko siellä edes pitkään aikaan ollut mitään salkkarilankaa? Itse yritin ainakin syksyllä ja viime keväänä etsiä mutta ei löytynyt. Helmikuun alussa tosiaan demi.fi sulkeutui eli enää ei pysty keskustella siellä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin Kallen näyttelijän naama näytti turvonneelta ja väsyneeltä huomisessa jaksossa. Ajattelin vaan, että onkohan nämä kohtaukset kuvattu aamulla tai pitkä päivä jo takana? Joskushan saattavat olla studiossa tosi aikaisin töissä ja kotoakin on lähdettävä 5-6 aikaan, että maskiin kerkee. Enkä halua tässä mitenkään olla loukkaava.
Onks Kalle taas alkanu dokaamaan xD Salkkareissa alkoholistit näyttävät aina freeseiltä vaikka todellisuudessa pitäisi paino nousta ja turvotusta tulla. Kukaan ei näytä ees kovin väsyneeltä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
Sitähän juuri haluavat, että saavat huomiota ja pahoittaa jonkun mielen. Mielestäni täällä on ollut hyviä teoriota joihin on tullut ties mitä kommentointia. Ei kannata korvia lotkauttaa tollaiselle kommenteille. Niin kuin ei multipeukuille. Sehän vaan kertoo, että yksi ihminen painaa rämpyttää monta peukkua.
Miksi yksi vaivautuisi multipeukuttamaan? Siksi luulen, että heitä on enemmän. Olen kokeillut antaa kaksi kertaa yläpeukun, mutta en pysty antamaan enempää kuin yhden.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
Miksi yksi vaivautuisi multipeukuttamaan? Siksi luulen, että heitä on enemmän. Olen kokeillut antaa kaksi kertaa yläpeukun, mutta en pysty antamaan enempää kuin yhden.
Eri
Onnistuu ip-osoitetta vaihtamalla. Jos osaa niin sen saa helposti kikkailtua niin.
Miten Nella hoitaa tissiensä tyhjennyksen koska nythän ne on raskauden jälkeen tilassa että tuottavat maitoa jota lypsettävä pumpulla kahdesti päivässä, aamulypsy ja iltalypsy. Pitää käyttää myös Tena lapun kaltaisia rintaliivien sisällä ettei liivit mene ihan maitoon. Eiks menkat ala heti raskauden jälkeen?
Minulla on suuri dilemma. Olenko rehellisesti sitä mieltä mitä olen, mutta niiden takia voi tulla negatiivista palautetta ja paljon alapeukkuja vai käännynkö enemmistön puoleen, että peukut kääntyvät ylöspäin?
Suihkuun, nukkumaan ja huomenna töihin. Muuta neuvoa en anna.
Jassoo. Se on näköjään Jonneilla hiihtoloma meneillään. Istutaan koko päivä koneella...
Niin tasokasta salkkaritextailua niin tasokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olette hyvin älykäs.
Yms.
Eri
"Olen kokeillut antaa kaksi kertaa yläpeukun, mutta en pysty antamaan enempää kuin yhden."
Miksi valehtelet internetissä? Jos kerta et pysty antamaan enempää kuin yhden, miksi vaivauduit mainitsemaan asiasta? Yrität olla ovela, mutta minuun ei toimi psykologiasi.
Itse ainakin katson paremmaksi poistua keskustelusta. Rupeaa ärsyttämään tämä jatkuva negatiivinen ilmapiiri kaikesta. En halua, että mua alkaa oikeastikin vaan v...ttaa jatkuvasti. Jatkuvasti jokin ongelma joko peukkujen suhteen tai pistetään ikäviä kommentteja ja päälle kaiken maailman seksivouhotus Miran ja Matin ihannoimisesta. Ikävää, että ketju meni tähän pisteeseen. En koskaan olettanut niin käyvän. Toivottavasti meininki on parempi sitten kun viitsii palata tänne juttelemaan. Onneksi Ismo Laitela-foorumilta ja Jatkoajan -keskusteluketjusta sentään voi käydä lukemassa asiallisempaa kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Se on näköjään Jonneilla hiihtoloma meneillään. Istutaan koko päivä koneella...
Niin tasokasta salkkaritextailua niin tasokasta.
Jonneilla ei ole oikeutta ilmaista mielipiteitään täällä? Ageismi on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Nella hoitaa tissiensä tyhjennyksen koska nythän ne on raskauden jälkeen tilassa että tuottavat maitoa jota lypsettävä pumpulla kahdesti päivässä, aamulypsy ja iltalypsy. Pitää käyttää myös Tena lapun kaltaisia rintaliivien sisällä ettei liivit mene ihan maitoon. Eiks menkat ala heti raskauden jälkeen?
Raskautta ei kyllä koskaan ole kuvattu sarjassa realistisesti. Toki Nella voi kuulua siihen porukkaan, jolla maitoa ei tule juuri ollenkaan. Välillä on huutava pula korvikkeista sairaaloilla, kun äitien maidot ei nouse.
Jälkivuoto kestää jonkun kuukauden ja päässä kuukautiset, mutta kyllä se ihan normaalia elämää voi elää vaikka eihän se mitään herkkua ole. Nellalla katosi raskausvatsakin heti synnytyksen jälkeen eli palautui kuin taikaiskusta omiin mittoihinsa. Näin tosin on käynyt kaikkien raskaana olleiden hahmojen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin katson paremmaksi poistua keskustelusta. Rupeaa ärsyttämään tämä jatkuva negatiivinen ilmapiiri kaikesta. En halua, että mua alkaa oikeastikin vaan v...ttaa jatkuvasti. Jatkuvasti jokin ongelma joko peukkujen suhteen tai pistetään ikäviä kommentteja ja päälle kaiken maailman seksivouhotus Miran ja Matin ihannoimisesta. Ikävää, että ketju meni tähän pisteeseen. En koskaan olettanut niin käyvän. Toivottavasti meininki on parempi sitten kun viitsii palata tänne juttelemaan. Onneksi Ismo Laitela-foorumilta ja Jatkoajan -keskusteluketjusta sentään voi käydä lukemassa asiallisempaa kommentointia.
Muissa foorumissa on siksi asiallisempaa, koska niihin pitää kirjautua, että voi kommentoida yms. Täällä voi ilman kirjautumista kommentoida.
Kajanderin Lailalla on tissit isosti kasvussa vaikka tuotanto peittelee faktaa.
Violan näyttelijällä ei kyllä ole ollut kuvauksissa sormusta. Varmaan Miran kanssa tulee ero, mutta palaavat yhteen mutta eivät kihloihin. Viola varmaan antaa myöhemmin anteeksi, koska tilanne oli mikä oli...