Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Siis häh missä tuli esiin ennakoissa, että Laurin sisko on Isabella/Pirjo? Mulla meni ihan ohi.
Milloin vaihtuu keväällä kuvatut jaksot? Akista tuli uusi pääomistaja ja Sabrina saa potkut. Sabrina muuttaa Espooseen, niin tässä ei varmaan kovin ihmeellistä tapahdu paitsi tämä vainoojakuvio saatetaan loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Siis häh missä tuli esiin ennakoissa, että Laurin sisko on Isabella/Pirjo? Mulla meni ihan ohi.
SPOILER
.
.
.
.
.
Sen jälkeen kun Lauri laitaa Aaron kuvan taululle, hän kaivaa Pirjon kuvan esille ja suree tämän kuolemaa.
Pirjon kuva näkyy jaksossa "Aaro ja paha saa palkkansa".
Kiva, kun täällä spoilataan ilman merkintää Laurin sisko. Ei mulla muuta.
Itse asiassa Lauri ei missään kohtaa sano siskokseen, mutta heillä on sama sukunimi. Tarina ei kerro sitä onko Lauri oikeasti muuttanut nimensä Rossiksi ja on jäänyt ilmoittamatta pankkiin vai huijaako Lauri vain Aaroa, joka ei jätä asiaa sikseen ja päätyy taululle. Samalla Lauri kaivaa laatikosta kuvan, jossa on Isabella. Vannoo kostavansa niille kaikille ja että niiden ois pitänyt kuolla ei sun. Lauri siis luulee Isabellan kuolleen. Se mielisairaalateoria vesittäytyi tässä. Laurikin on ilmeisesti vaan kostonhimoinen ja surullinen eikä psykopaatti.
https://is.mediadelivery.fi/img/658/b76fefa25809471598580d0490f8d5ca.jp…
Laurilla oli tämä kuva Isabellasta. Nyt ku katsoo, niin onhan heissä samaa näköä. Tummat silmät ja nenä.
p.s. onkohan tuotanto kysynys IS:ltä kuvan kuvan käyttöön? Vai ovatko vain randomisti googlesta napanneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain positiivista haluaa nähdä seksikohtauksessa, Matti ei kuristanut Miraa.
Nämä tälläiset kuristamisfantasia seksileikit on hirmusen suosittuja jos erääseen palstaan on uskominen. Yhtä hullua on se, että naiset erityisesti tykkää seksistä jossa hapensaantia säännöstellään aktin aikana. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Jättääköhän Matti kokonaan Miran rauhaan tästä eteenpäin kuten lupasi? Matti vaikutti katuvalta ja mahdollisesti tajusi, ettei toinen osapuoli ollut mukana, vaikka suostuikin harrastamaan tämän kanssa seksiä. Vai paljastuuko Matista vielä ilkeämpi puoli, joka alkaa kiristämään ennen pitkään lisää kertoja.
Ihan normaalia että Mattia kaduttaa heti laukeamisen jälkeen. Sit kun pussit alkaa taas täyttymään niin alkaa taas kiristään.
Anna on ihan luuseri. Hermostuu Kartsan ja Benskun persupuheista ja menee mieluummin lahkoon. Ennemmin mä puhuisin persu juttuja kuin menisin johonkin aivopesulahkoon.
SUPER SPOILER
.
.
.
.
Tale on Toivon isä, ei Ressu, sitä Tale tuli Elinalle kertomaan ja varoittamaan...
Vierailija kirjoitti:
SUPER SPOILER
.
..
.Tale on Toivon isä, ei Ressu, sitä Tale tuli Elinalle kertomaan ja varoittamaan...
Hyvin todennäköistä, mutta tätä aihetta ei ensi viikolla käsitellä enää.
Camilla ja Monica ei oo mun mielestä koskaan vaikuttanu erityisemmin kiusaajilta. Toki lapset kasvaa ja sen myötä kiusaaminenkin usein jää pois, mutta Monica on aina ollut todella kiltti eikä ole koskaan hyväksynyt esimerkiksi väkivaltaa. Camillakaan ei vaikuta kiusaajalta vaan enemmänkin koppavalta ja omaan kuoreen vetäytyvältä. Sabrinalla on Mustavaarojen siskoista eniten kiusaajamainen luonne
Vierailija kirjoitti:
SUPER SPOILER
.
..
.Tale on Toivon isä, ei Ressu, sitä Tale tuli Elinalle kertomaan ja varoittamaan...
En ymmärrä miten se on "varoittamista"? Luulis että olis hyvä juttu et Ellukka adoptoi Tallukan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
SUPER SPOILER
.
..
Talen kertoma vaara on se, että Tale on Toivon biologinen isä? :D
Vierailija kirjoitti:
Camilla ja Monica ei oo mun mielestä koskaan vaikuttanu erityisemmin kiusaajilta. Toki lapset kasvaa ja sen myötä kiusaaminenkin usein jää pois, mutta Monica on aina ollut todella kiltti eikä ole koskaan hyväksynyt esimerkiksi väkivaltaa. Camillakaan ei vaikuta kiusaajalta vaan enemmänkin koppavalta ja omaan kuoreen vetäytyvältä. Sabrinalla on Mustavaarojen siskoista eniten kiusaajamainen luonne
Todella kiltin sisällä voi kätkeytyä synkkä ja piiloutunut puoli, jota häpeää vielä aikuisenakin. Aina koppava ei ole kiusaaja. Voi olla, että lapsena Monica oli riiviö, mutta aikuisena on tajunnut, millainen lapsi oli. Sabrinan ja Monican roolit ovat vaihtuneet aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Camilla ainakin naureskeli silloin päin naamaa, että kutsuttiin sua aina silloin PA Pirjoksi eli rahat loppu Pirjoksi. Hänellä ei ollut rahaa ja asui nuorisokodissa. Ilmeisesti Camilla ja Pirjo olivat samassa koulussa, koska Camilla muisti sen, että Pirjo lähti oikean Isabella Holmin kanssa autolla Monacoon ja katosi.
"Me Mustavaarat" jaksossa viitattiin Monican olleen jo ala-asteella reppana, jota Camillan piti puolustaa.
Tale tuli kertomaan Elinalle että Nella palaa Pihlajakadulle ja haluaa Toivon itselleen.
Kun Sabrina on kylpemässä, Lauri aikoo opettaa häntä pidättämään hengitystä veden alla.