Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Nimenomaan täällä oli varmaan kymmenen viestiä Aarosta ja Kallesta hyvässä hengessä, mutta kaikki poistettiin. Ikiksen toimesta, kyllä. Camillasta nimenomaan saa puhua...
Laitetaanpas samalla kaikki tiedossa olevat eikä vaan yhtä.
Jakso 3677: Sabrina, sisustussuunnittelija
Jakso 3678: Jutta Austen: Jemma
Jakso 3679: Tyttäristä parhain
Jakso 3680: Victoria vihaa helynpölyä
Jakso 3681: Aki potee kloonista ihastusta
Voihan tuo jakson nimi tarkoittaa myös Sannia. Jos tauko jatkuu pidempään tai jopa päätyvät hetkelliseen eroon ja Aki pelkää menettävänsä Sannin Talelle. Sitten ikään kuin ihastuu Sanniin uudelleen. Sami ja Kerttu kuitenkin kuvanneet syksyllä aika paljon yhdessä ja luultavasti kuvaavat edelleen.
Jotenkin en usko että tarkoittaa kirjaimellisesti kaksoisolentoa. Miksi ihmeessä Satu tuotaisiin takaisin? Satuhan kirjoitettiin ulos koska useamman roolin näytteleminen kävi Noralle liian raskaaksi. Lisäksi juonikuvio tuntuu olevan jo kuopattu.
Tuo jakson nimi todistaa, että Aki ja Sanni on historiaa. Kyse ei voi olla Sannista. Piste. Olin siis oikeassa. Siitäs saitte te jotka uskotte Akin ja Sannin päätyvän vielä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki potee kloonista ihastusta
S-A-T-U !
En usko. Nora itse koki raskaana kahden roolin esittämisen. Ennemminkin Sabrina?
No kyllä Sanni on paljon todennäköisempi vaihtoehto kuin Sabrina. Eihän Sabrina ole mikään klooni/kenenkään kaksoisolento eikä Aki voi myöskään ihastua Sabrinaan uudelleen, koska ei ole koskaan ollut ihastunut häneen.
ehkä dahlian sydän särkyy kun aaron muisti palaa ja muistaa kaiken eikä halua enää tavata.dahlia kostaa aarolle. siksi se jakso dahlia viimeinen seinäruusu palkkaa jonkun hoitelemaan aaron .
Varmuudella Sanni jatkaa töitä Vinottaressa, koska on julkaissut somepätkissä on näkynyt tietty mekko. Sannilla on ollut se vain työkeikoilla päällä. Lisäksi on kuvannut yhdessä Samin kanssa ulkokuvauksissa useamman kerran. Sitä emme tietenkään tiedä mitä lavasteissa tapahtuu, mutta jos eroavat niin ei ainakaan kovin riitaisesti. Sannihan yleensä aina reagoi voimmakkaasti, joten vaikea kuvitella et jäis eron jälkeen Vinottareen.
Vierailija kirjoitti:
Varmuudella Sanni jatkaa töitä Vinottaressa, koska on julkaissut somepätkissä on näkynyt tietty mekko. Sannilla on ollut se vain työkeikoilla päällä. Lisäksi on kuvannut yhdessä Samin kanssa ulkokuvauksissa useamman kerran. Sitä emme tietenkään tiedä mitä lavasteissa tapahtuu, mutta jos eroavat niin ei ainakaan kovin riitaisesti. Sannihan yleensä aina reagoi voimmakkaasti, joten vaikea kuvitella et jäis eron jälkeen Vinottareen.
Puhumattakaan jos Aki päätyisi sänkyyn Camillan kanssa ja se olisi osasyy suhteen lopulliseen päättymiseen, niin todella vaikea kuvitella että Sanni jatkaisi Vinottaressa. Tauon yksi syyhän oli Akin ja Camillan suudelma.
Toki on mahdollista että eroavat hyvissä väleissä jonka jälkeen Aki kiinnostuu taas Camillasta tai jostakusta muusta, mutta silloinkin uskoisi kahdestaan Vinottaressa työskentelyn olevan vähintään kiusallista, jos jo tuo taukokin aiheuttaa sen että Sanni pitää etäpäiviä.
Tiedän, oon varmaa naurettava mut en voi mitään, että alkaa melkein itkettää viestien poistelu. Kukaan ystävistäni ei katso salkkareita samalla tavalla ja siksi tää ketju on tullu mulle tärkeeksi. Täällä saa lukea muiden ajatuksia ja jakaa omia kaikesta. Jos tämä viestien katoilu jatkuu, niin en jaksa enää kirjotella tänne. Tuskin muutkaan jaksaa enää vaivautua laittamaan mitään. Harmi, sillä täällä on aina parhaimmat jutut.
Joo oon miettinyt samaa. Jos Aki nyt vaikka päätyisi Camillan kanssa sänkyyn, me tiedetään millainen Sanni on eli tuskin enää jäisi Vinottareen sen jälkeen. No jos ero olisi yhteinen päätös ja Sanni vaikka kiinnostuisi taas Talesta kuten ikis uskoo, niin eikö sitten olisi vähän erikoinen tilanne jos ex-pari työskentelisi kahdestaan. En usko että Tale ja Camilla tykkäisi siitä ajatuksesta.
Niin ja nyt en tarkoita että itse uskoisin Talen&Sannin ja Akin&Camillan yhteenpaluuseen. Ne jutut on jo nähty, annettaisiinpa Akin ja Sannin suhteelle mahdollisuus.
Ja Camilla tuntuu oikeesti rakastavan Noelia ja Noel Camillaa.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Seiskan mukaan Kallen ongelmista tietämätön Ressu houkuttelee Kallen ryyppäämään ja Kalle sortuu taas. Asia salataan Ismolta. Musta hevonen voittaa koulun puheenjohtajakisan ja Violan ja Miran yhteisenä tavoitteena on päästä tästä tyypistä eroon.
Mahtaako Sanni yllättää Kallen ja Ressun? Jonkun kolmannen kanssa Moosessa juttelevat ja loppuviikon jaksokuvassa on Sanni, Ressu ja Kalle kadulla. Arvatenkin Ismo tulee joka tapauksessa suuttumaan siitä, että hänelle ei kerrottu ja Ressu on houkutellut, vaikka Ressu ei mitään ongelmasta tiedä. Hyvä jos Sanni saisi tietää, niin joku pitäisi vähän silmällä.
Todella yllättävää, että juuri Viola asettuu Miran kanssa samaan. Toivottavasti tämä mustahevonen ei ole Nella vaan esimerkiksi joku alkaa ilkkumaan Miraa ja Viola pelastaa Miran. Ehkäpä Viola kuulee ensi viikolla lisää Miran taustoista. Jotain siellä on selvästi.
Jos kyse olisi jostakusta muusta kuin Sannista tai Camillasta, niin kuka se voisi olla? Ainoa varteenotettava vaihtoehto on Sabrina, koska kaikilla muilla on oikeastaan jo sutinaa jonkun kanssa. Sabrina tosin tuntui iskeneen silmänsä Noeliin.
Ja kuten jo todettu, Satu tuskin tulee takaisin jos Nora ei enää halunnut näytellä useampaa roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jotenkin tullut mieleen, että Viktorian salaisuus voisi olla, että on oikeasti kovin viaton ja kokematon,eikä oikein uskalla olla oma itsensä. Lisäksi Victorian kasvatus on ollut ankaraa, eikä ole oikein uskaltanut tehdä mitään.
Ite luulen, että Victoria löytää rasiansa -jaksossa on kirjaimellisesti joku rasia, missä on menneisyydestä jotain. Voit olla oikeilla jäljillä ja yhtään oululaisia leimaamatta oli aikaisemmin puhetta siitä, että voisivat olla lestadiolaispiireistä. Eihän kaikki välttämättä katkaise lapsiin välejä, vaikka eroaisi. Ehkäpä isä ei siitä syystä rahaa antanut?
tiiä vaikka olisi cindyn sisko kun paljon lapsia kuitenkin tekivät. ja eikös cindyn vanhemmat asunut jossai pohjoisessa?
Itse taas veikkaan, että se on Lesbo!
Kerttu kuvannut tänään Maija-Liisan eli Ullan kanssa. Joko uskotte että Tale ja Sanni palaa yhteen?
Eihän Aaro voi nyt kuolla kun on kuvattu niitä helmikuun jaksoja ja hän on niissä mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jotenkin tullut mieleen, että Viktorian salaisuus voisi olla, että on oikeasti kovin viaton ja kokematon,eikä oikein uskalla olla oma itsensä. Lisäksi Victorian kasvatus on ollut ankaraa, eikä ole oikein uskaltanut tehdä mitään.
Ite luulen, että Victoria löytää rasiansa -jaksossa on kirjaimellisesti joku rasia, missä on menneisyydestä jotain. Voit olla oikeilla jäljillä ja yhtään oululaisia leimaamatta oli aikaisemmin puhetta siitä, että voisivat olla lestadiolaispiireistä. Eihän kaikki välttämättä katkaise lapsiin välejä, vaikka eroaisi. Ehkäpä isä ei siitä syystä rahaa antanut?
tiiä vaikka olisi cindyn sisko kun paljon lapsia kuitenkin tekivät. ja eikös cindyn vanhemmat asunut jossai pohjoisessa?
Itse taas veikkaan, että se on Lesbo!
Mulla tuli samoja fiiliksiä tämän päivän jaksosta. Victorialla nähtävästi on ollut jotain suhdejuttuja, silti miehet tuntuu kauheen etäiseltä. Jos Victoria on viettänyt Helsingissä uutta elämää omana itsenään, mutta ei uskaltanutkaan kertoa totuutta Samulin muuttaessa samaan kaupunkiin. Toinen mikä kävi mielessä on se, että Victoria on kiinnostunut miehistä eikä tiedä Kallen suuntauksesta ja alkaa kehittelemään tunteita. Aino ku vihjasi lääkäreiden suuntaan ja käski hankkimaan uusia sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Aaro voi nyt kuolla kun on kuvattu niitä helmikuun jaksoja ja hän on niissä mukana
Voisko joku kertoa keitä kaikkia on kuvauksissa nähty? Ja milloin? Ite en kauheesti somea käytä.
TV-lehden juonareissa oli samoja juttuja, mutta Ressun houkuttelun viinaksien pariin ja salailun jälkeen oli vielä joku Miten on Kallen saunakaljojen laita? -kysymys.
Aki potee kloonista ihastusta
S-A-T-U !