Älkää lähettäkö joulukortteja! Mieluummin whatsupilla kuvavitsetehdysta kortista
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Luonnom vuoksi!
Ja protestina postille kiskurihinnasta postimerkissä, samaan aikaan kun posti jakelee ilmaiseksi kiinasta tulevaa tavaraa koteihin.
Jotta saan sen puhelimesi verran tuhottua luontoa, niin minun tulee lähettää noin 800 000 joulukorttia.
Miksi lähettää whatsupissa yksitellen jokaiselle kun voi samantien pistää facebookkiin/instagramiin kuvan kortista ja toivottaa joulua samalla kaikille!
Joulukortit pitäisi olla kunniassa. Mitta ahne posti tekee lopun. Ja itsekäs pisdis sukupolvi.. Edes kortin vertaa eisukua tai läheisiä muisteta.
Ostatko sinä minulle älypuhelimen ja maksat sen kuukausimaksut, jotta saan lähettää sinulle whatsupin?
Jos et halua minulta paperikorttia, niin saat luvallani laittaa ystävyytemme sen takia poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortit on ihan turhia. Roskiin ne menee anyway, ei mulla ole tilaa säilöä niitä..
No tavallaan. Jostain syystä kuitenkin minua ainakin ilahdutta enemmän kuin varsinkaan joku netistä lainattu kiertoviesti. Mutta tietysti tuo ekologisuus on tärkeä asia, ja sitä on hyvä ottaa huomioon kaikissa mahdollisissa jouluvalinnoissa.
Esim. tuo lahjojen ostaminen / varsinkin tilaaminen ulkomailta, kannattaa jättää mahdollisimman minimiin.
Äläs nyt. Ap:ta voi alkaa itkettää, jos hän ei voi tilailla puhelimellaan kiinakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai whatsupilla videotervehdys
Ei kiitos mitään somespämmiä mun luuriini.Ei varsinkaan typeriä kuvia tai videoita.Poista avaamatta koska en halua kirjautua operaattorin sivuille katsomaan niitä.
Arvostan vaivannäköä ja kyllä se kortin lähettäminen on vaivalloisempaa kuin sometoivotukset.
No tavallaan. Jostain syystä kuitenkin minua ainakin ilahdutta enemmän kuin varsinkaan joku netistä lainattu kiertoviesti. Mutta tietysti tuo ekologisuus on tärkeä asia, ja sitä on hyvä ottaa huomioon kaikissa mahdollisissa jouluvalinnoissa.
Esim. tuo lahjojen ostaminen / varsinkin tilaaminen ulkomailta, kannattaa jättää mahdollisimman minimiin.