Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää lähettäkö joulukortteja! Mieluummin whatsupilla kuvavitsetehdysta kortista

Vierailija
11.12.2018 |

Tai whatsupilla videotervehdys

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortit on ihan turhia. Roskiin ne menee anyway, ei mulla ole tilaa säilöä niitä..

No tavallaan. Jostain syystä kuitenkin minua ainakin ilahdutta enemmän kuin varsinkaan joku netistä lainattu kiertoviesti. Mutta tietysti tuo ekologisuus on tärkeä asia, ja sitä on hyvä ottaa huomioon kaikissa mahdollisissa jouluvalinnoissa.

Esim. tuo lahjojen ostaminen / varsinkin tilaaminen ulkomailta, kannattaa jättää mahdollisimman minimiin.

Vierailija
22/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Luonnom vuoksi!

Ja protestina postille kiskurihinnasta postimerkissä, samaan aikaan kun posti jakelee ilmaiseksi kiinasta tulevaa tavaraa koteihin.

Jotta saan sen puhelimesi verran tuhottua luontoa, niin minun tulee lähettää noin 800 000 joulukorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähettää whatsupissa yksitellen jokaiselle kun voi samantien pistää facebookkiin/instagramiin kuvan kortista ja toivottaa joulua samalla kaikille!

Vierailija
24/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit pitäisi olla kunniassa. Mitta ahne posti tekee lopun. Ja itsekäs pisdis sukupolvi.. Edes kortin vertaa eisukua tai läheisiä muisteta.

Vierailija
25/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sinä minulle älypuhelimen ja maksat sen kuukausimaksut, jotta saan lähettää sinulle whatsupin?

Jos et halua minulta paperikorttia, niin saat luvallani laittaa ystävyytemme sen takia poikki. 

Vierailija
26/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortit on ihan turhia. Roskiin ne menee anyway, ei mulla ole tilaa säilöä niitä..

No tavallaan. Jostain syystä kuitenkin minua ainakin ilahdutta enemmän kuin varsinkaan joku netistä lainattu kiertoviesti. Mutta tietysti tuo ekologisuus on tärkeä asia, ja sitä on hyvä ottaa huomioon kaikissa mahdollisissa jouluvalinnoissa.

Esim. tuo lahjojen ostaminen / varsinkin tilaaminen ulkomailta, kannattaa jättää mahdollisimman minimiin.

Äläs nyt. Ap:ta voi alkaa itkettää, jos hän ei voi tilailla puhelimellaan kiinakamaa. 

Vierailija
27/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai whatsupilla videotervehdys

Ei kiitos mitään somespämmiä mun luuriini.Ei varsinkaan typeriä kuvia tai videoita.Poista avaamatta koska en halua kirjautua operaattorin sivuille katsomaan niitä.

Vierailija
28/28 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan vaivannäköä ja kyllä se kortin lähettäminen on vaivalloisempaa kuin sometoivotukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän