Älkää lähettäkö joulukortteja! Mieluummin whatsupilla kuvavitsetehdysta kortista
Kommentit (28)
Onko kuvavitse sukua Konevitsalle...?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Luonnom vuoksi!
Ja protestina postille kiskurihinnasta postimerkissä, samaan aikaan kun posti jakelee ilmaiseksi kiinasta tulevaa tavaraa koteihin.
Loistava idea! Ylsi kortti riittää kaikille ja se jää itselle muistoksi tai voi antaa sille kaikkein rakkaimmalle. Selvää säästöä, myös ympäristön!
Lähetän nyt kuitenkin muutamalle vanhemmalle tuttavalle. Mutta en koskaan tilaa esim, netin kautta ostoksia ( saati, että tilailisin niitä jostain kiinalaisesta kaupasta) joten parin kortin lähettämisen iäkkäämmälle sukulaiselle suon nyt itselleni.
Ap, olet ihana, tarmokas! Tarkoitan tätä oikeasti :) Pelastetaan maailma pala (joulukortti) kerrallaan. -Toinen samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Loistava idea! Ylsi kortti riittää kaikille ja se jää itselle muistoksi tai voi antaa sille kaikkein rakkaimmalle. Selvää säästöä, myös ympäristön!
Yksi tietysti. Luonto kiittää ❤
Ja älkää myöskään tilatko lahjoja netistä, vaan hakekaa ne läheisestä kivijalkamyymälästä.
Ei näy mummon vanhusluurissa whastapit eikä kuvat. Ja haluan tarjota postinjakajillekkin töitä. Se sana varmaan aapeelle outo?
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mummon vanhusluurissa whastapit eikä kuvat. Ja haluan tarjota postinjakajillekkin töitä. Se sana varmaan aapeelle outo?
Soita: juttele, kuuntele, ole kiinnostunut, arvosta yhteistä hetkeänne. Tai vielä parempaa: mene käymään ja ole läsnä. Sata kertaa hienompaa kuin mikään kortti.
Lahjojejn mukana saan joulukortin tai postitse.
Se niin harvinaista nykyään että kiva asia.
Mä jätän ne lahjat kauppaan ja lähetän vain kortit. Paljon isompi palvelus ympäristölle.
Minä lähetän n 10 korttia, vanhemmille sukulaisille ja muutamalle kaverillekin sekä kummitytölle. Kummityttöni on hyvin ekohenkinen mutta jostain syystä hän tykkää tästä joulukorttiperinteestä. Loput toivotukset menevät viesteinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ihana, tarmokas! Tarkoitan tätä oikeasti :) Pelastetaan maailma pala (joulukortti) kerrallaan. -Toinen samanlainen
Kiitos!
Pelastetaan maailma. Kaikki vaikuttaa kaikkeen!
AP
Itse otan viime vuonna tulleesta joulukortista kuvan ja lähetän whatsupilla.
Kortit on ihan turhia. Roskiin ne menee anyway, ei mulla ole tilaa säilöä niitä..
Ottakaa parista joulukortista kaupassa kuva ja whatsupilla kuva joulutervehdyksenä!