Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi kaikki isoperseiset naiset! Kärsittekö perseenne koosta ja yritättekö piilotella sitä

Vierailija
11.05.2006 |

esim. pitkillä paidoilla? Mulla itsellä on hirveä kompleksi liian isosta ja leveästä perseestäni, joka on täysin epäsuhtainen muuten niin hentoon kroppaani :-(

Talvella perse on helppo peittää pitkillä takeilla mutta nyt kesän tullessa olen pulassa kun vaatetusta vähentää niin perse näkyy väkisin. Julkisilla paikoilla kävellessä muistan koko ajan vain perseeni ja tuntuu että kaikki tuijottavat vain sitä ja kauhistelevat miten suuri peppu :-(

Miten te muut isoperseet olette ratkaisseet ongelman? Miten pukeudutte, annatteko persuksen näkyä vai peitättekö sen esim. pitkällä paidalla? Minkälaiset housut näyttävät parhaimmalle isossa takamuksessa?

T. Siro isopersus :-(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällähän se on helppoa: laitat hameen päälle! mulla on hameiden lisäksi löysiä pellavahousuja jotka ovat mielestäni arvolliset isolle takapuolelle.

minua ei hävetä takapuoleni koko lainkaan, mutta koen jollakin tasolla häiritseväksi että miehet kääntyvät katsomaan perääni..kirjaimellisesti! :)

Vierailija
2/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän peitellä,vaikka tiedän kyllä,että välillä ne peittelyt lähinnä varmaan oikeasti korostaa peppua...

talvella on ihanaa kun voi käyttää pitkiä villatakkeja (bravuurini) ja takit voi olla polveen jne

Kesällä ei auta mikään,helteellä varsinkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan just semmoisia kaapuja mitkä tulee peffan päälle. Musta ne vaan korostaa isoo perää ...ei se takapää nimittäin muutu pienemmäksi saati näkymättömäksi sillä että kietoo puuvillaa ympärille. Hankala olla sellasissa pitkissä vaatteissa.

Vierailija
4/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä ja Kappahlista saa esim. ihan kivoja paitója isommille ekä ole ihan säkkejä. Housujen kans on vaikeempaa mut talvisin käytän Seppälän mustia puuvillahousuja ja nyt on housut haussa. Takataskut kantsii olla aina kun peppu on levee, jos niitä ei ole niin se levittää vaan entisestään.

Vierailija
5/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä muhkea peffani on ihana ja parasta ulkonäössäni. On aina tarkka siitä että ulla on hyvin istuvat housut tai hame, joka näyttää takaa hyvältä. Olen itsekin oppinut tykkäämään muodoistani.

Sitä ennen mulla oli takamuskompleksi. Kaiketi peritty äidiltä, jolla myös on muhkea peppu ja jonka mielestä se on ruminta hänessä.

Vierailija
6/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeitteestä saa onneksi hyviä peittoja lainaksi. Puistoissa on ikävä kun usein käy niin että ihmiset erehtyvät luulemaan räystäspersettäni puistonpenkiksi..

Vierailija
7/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin latinopyllyn, oikean kunnon pyrstön! Että olkaa vaan onnellisia, isopebaiset!:)

Vierailija
8/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin yli nelikymppisenä olen sinut peffani kanssa. Käytän farkkuja ja vyötärölle ylettyviä paitoja ja korkeita korkoja. Jos pukisin kaapuja, ei vyötäröni kapeus näkyisi.

Vierailija
9/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosaan menee koko 36 ja alaosaan perseen takia 38/40. Sitten tämänkokoiset housut jäävät tosi isoiksi vyötärön kohdalta. Ärsyttävää! Mutta on lohduttavaa lukea että on muitakin perseongelmasta kärsiviä :-) Tuntuu meinaan välillä että kaikki muut ovat pikkuperseitä..

Vierailija
10/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamukseni on ns. latinoperä, sellainen iso, ulkoneva ja pyöreä.

Hankalaa löytää vyötäröltä istuvia housuja :-(

Mutta miesten mielestä pebani on seksikäs ja siksi olen itsekin alkanut katsoa takamustani " miesten silmin" .

Miten seksikkään ja hedelmällisen näköinen takamus :-) !!!!

Mahtavaa, että Jlo on tuonut takamuksen " muodikkaaksi" ;-)

Vierailija
11/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vuokrata finnkinolle laajakankaaksi....

On leveä ja vielä sellaista räystäspersemallia, että jos pitkän paidan päälle laittaa se on kasassa pyllyn päällä.

Vierailija
12/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalta se vaan näyttää, jos siinä päällä retkottaa joku laahus. Mä liikun aika paljon, joten pylly ei roiku vaikka onkin iso ja vaikka mulla on muutama liikakilo. Itse asiassa tykkään nykyään, että se on aika hyvän muotoinen.

Melkein kaikissa on jotain vikoja, ja musta on pahemman näköistä, jos selvästi peittelee ja häpeää niitä. Itsevarmuus kaunistaa.

Vierailija
13/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kauniimpaa kuin iso takamus! t lesbo

Vierailija
14/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät vaatteet tekevät pepusta vain isomman ja muodottoman.

Vierailija
15/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytän usein takapuolesta tyköistuvia housuja, jotka on reisistä aika timmit ja lahkeet levenee alaspäin. Yläosassa mielellään joku t-paita ja puoleen lantioon ylettyvä villatakki auki, että hoikka yläkroppa näkyy, mutta ei näytä suhteettoman pieneltä leveeseen lantioon nähden.

Vierailija
16/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vois vuokrata finnkinolle laajakankaaksi....

On leveä ja vielä sellaista räystäspersemallia, että jos pitkän paidan päälle laittaa se on kasassa pyllyn päällä.

... laajakangas... :))))))))))))))))))))))))))

terkuin: myös tuleva laajakangas... ( uusi ammatti )

Vierailija
17/21 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on olatava:D vaikka vois sitä pienemmänki ottaa, löytäs housujaki jostai....

*laajakangas

Vierailija
18/21 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika isossa perseessä?

Vierailija
19/21 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se löllöpylly vituttaa

Vierailija