Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?

Vierailija
09.12.2018 |

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Kommentit (260)

Vierailija
201/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin korvaani kuulostaa epäilyttävältä tuo rehellisenä omana itsenä oleminen.

Omalle puolisollekin pitää muistaa olla kohtelias. Puhumattakaan ihmisestä, johon vasta yrittää tutustua!

Minun oma itseni kyllä on rehellinen ja kohtelias. Eikö sinun?

Vierailija
202/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse ”sain” oman puolisoni ihan vain olemalla iloinen, kohtelias ja kiinnostunut hänen asioistaan. Vähän pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja hymyä huulessa, sanoisin. Olen ihan normaalin näköinen, vähän pullukka mutta fiksu nainen.

Kyllä sen huomaa täällä mitkä akat ovat kauniita ja mitkä ei. Kaunis tullaan kotoakin hakemaan. Vähän pullukkakin saa olla. Aina voi laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen ulkonäöllisesti selvästi itseäni rumempia naisia ja kohtelen heitä samanarvoisina kuin kaikkia muitakin. Siis ihmisinä.

Heiltä olen saanut ylivoimaisesti parasta kohtelua ja tuntenut itseni oikeasti halutuksi. Toki hekin lopulta tympääntyvät kiltteyteeni, mutta olen jo tottunut tähän. Ihanaa on kuitenkin aikansa.

Vierailija
204/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mamma joka luulee kaikessa oveluudessaan tietävänsä kaiken 😂 ihan pieleen meni kyllä kaikki.

Taas joku epätoivonen jonne joka kuvittelee että jollain vauva-palstalla panomiestä esittämällä sais muuta kun sääliviä katseita osakseen.

terveisin, oikea naisten rakastama mies joka ei koita esittää mitään kelleen, on vaan mitä on ja siitähän ne sekä naiset että miehet tykkää. miehet sanoo että oon aito ja Rehellinen ystävä, naiset että oon ihana mies ja parempi kuin exät yhteensä ;-D

lakkaa esittämästä niin voi alkaa oikeasti hommat toimia.

Vierailija
205/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla etsimisen. Jossain vaiheessa deittailin paljonkin. Siis en puhu mistään baarin jälkeisistä, vaan lounaalla/illallisella/kahvilla käyntiä. Tuttavapiirini on laaja, kun erosin edellisestäni alkoi yhteydenottoja ja treffikutsuja tulla miestuttavilta. Tämän lisäksi sovin joitain treffejä netin kautta. Joka viikko, yhdet, kahdet, kolmet tärskyt.

Uuvuin.

Kohtaamiset menettivät merkityksellisyytensä.

Jossain vaiheessa ymmärsin etten edes kaipaa kumppania ja deittailenkin vain paetakseni omaa yksinäisyyttäni.

Päätin tehdä arjestani mielekkäämpää ja lopettaa deittailun. Aloin viihtyä yksin.

Ja kappas joitakin kuukausia tämän jälkeen kumppanini asteli elämääni. Opin kuitenkin nauttimaan yksinolosta ja yhteenmuutto ei ole suunnitelmissa, ei nyt, ei välttämättä ikinä.

Vierailija
206/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaneiden "saaminen" alkaa jo pikkuhiljaa riittää. En tajua miksi pitäisi olla kumppani, kun yksin on paljon kivempaa.

Kuten isäni miehekkäästi pojalleen sanoi: "Mitä v****a sitä itkeä yhden suolenpätkän perään?"

Varmaankin minä olen ollut hänelle varsin kallis "biologinen ansa", ja nyt katuu että ikinä sekaantui naisiin.

Vierailija
207/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista luuserille :D

Vierailija
208/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.

Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.

On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.

Minua ei ole koskaan kyllä nöyryytetty, kun olen lähestynyt naisia. Jotkut naiset ovat toki nokka pystyssä, mikä on aika huvittavaa etenkin tilanteissa, joissa olen oikeasti lähestynyt ilman mitään taka-ajatuksia ihan small talk -mielessä. Antaa aika typerän kuvan ihmisestä olla koppava asiallisesti käyttäytyvälle tuntemattomalle ihmiselle.

Niinpä. 

Yksi tuttu teki sellaista. Jos ihan asiallinen mies kysyi tanssimaan, tää nainen räväytti keskisormen pystyyn. Ja valitettavasti vielä sanoi "tiedätkö mitä tää tarkoittaa... toimi sen mukaisesti". :/

Oli todella hävettävä tuttavuus... 

Muutenkin tällä tyypillä tuntui törky pyörivän mielessä. Nimittäin häiriköi naisiakin, eli h****tteli ja levitti juoruja muiden "helppoudesta".

Ja kuten aina näillä käytöstapoihin kykenemättömillä tapauksilla, sos mediassa valkopestään ja ollaan luonnonsuojelijaa ja muuta vastaavaa.

Luojan kiitos ei ole tarvinnut törmätä vastaavanlaisiin sen koommin.

Vierailija
209/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap n vai m?

Mulla miehenä ihan sama homma.

Mieheltä tuo kuulostaa. Nainen kyllä saa kumppaneita mistä vaan, mutta miehelle se on vaikeampaa, jos ei kuulu parhaaseen a ryhmään.

Vierailija
210/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.

Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.

On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.

No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?

Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.

Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.

Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?

Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.

Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?

Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.

Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.

Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?

Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.

"Pari muijaa kierroksessa" suomennettuna:

- ei koskaan seurustellut

- ei koskaan kokenut rakkautta tai ollut rakastettu

- parhaassa skenaariossa joskus ollut joku humalainen pano, joka ei koskaan toistunut, koska jonne oli niin huono ja koko tilanne niin nolo.

- todennäköisemmässä skenaariossa yrittänyt humalaista yhdyntää, mutta eihän siitä mitään tullut, muuta kun valheita kavereille, jotka eivät oikein uskoneet sittenkään, vaikka jonne kuinka leveili "kaadollaan".

- kaikkein todennäköisimmässä skenaariossa ei edes uskalla puhua naisille saati koskea näihin, humalassa voi huudella hävyttömyyksiä mikäli nainen on yksin. Netissä sitten räyhää senkin edestä, ja näin on ollut aina.

Kertokaapa, miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi tämmöinen jonne kelpuuttaa?

Hienosti kiteytetty palstaulin "suhteet".

Toivotonta räpellystä, valheita ja tyhjää kehuskelua. Ja sitten ihmetystä että miten ihmeessä ei kelpaa kenellekään, vaikka on tosi "hyvä" tyyppi :D

Vierailija
211/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona naisena pakotin itseni ulospäinsuuntautuvammaksi ja pikkaisen rohkeammaksi. Kyllästyin siihen etten kohdannut kiinnostavia kumppaniehdokkaita tai sitten otin ensimmäisen joka parisuhteeseen minut kelvoitti.

Samaistun vähän hra 23:een, jouduin friendzoneen joskus ja otin raskaasti jos kevyet jutut ei johtaneet mihinkään.

Aluksi parisuhde-eksperttien neuvot vei mukavuusalueen ulkopuolelle,mutta siihen alkoi tottumaan muutamassa viikossa ja itsevarmuus kasvoi valtavasti. Suosittelen kaivelemaan tietoa miten vastakkaiseen sukupuoleen voisi tutustua helpommin. Opettelee lukemaan mitkä merkit kielii kiinnostuksesta ja miettimään mitä itse toivot kumppanuudelta. Koska toiveita saa olla, oli nainen tai mies. Eli youtubeen ja googleen vaan. :)

Olen sitä mieltä että itsevarmuus, postiivisuus ja pieni ulkonäön sukiminen tekee jo paljon. Eikä siitä ole haittaa jos muuttaa ruokavaliota terveellisemmäksi ja löytää liikunnan ilon itseä kiinnostavasta harrastuksesta.

Oikeassa maailmassa nämä jutut toimivat valitettavasti vain naisilla.

Vierailija
212/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap n vai m?

Mulla miehenä ihan sama homma.

Mieheltä tuo kuulostaa. Nainen kyllä saa kumppaneita mistä vaan, mutta miehelle se on vaikeampaa, jos ei kuulu parhaaseen a ryhmään.

Väitteessäsi on kaksi heikkoutta:

Aina kun heteronainen saa kumppanin, myös heteromies saa kumppanin.

Yli 80 % suomalaismiehistä on parisuhteessa noin kolmekymppisinä.

Vierailija
213/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaa edes oikein: Asperger. 

Assburger

Vierailija
214/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suhteeni ovat kaikki alkaneet kaveruudesta. On tullut tutustuttua johonkin ihmiseen ja ollaan huomattu, että on helppo olla ja synkkaa. Kun sitten ollaan kaveerattu jonkun aikaa, ollaan huomattu, että on tunteita suuntaan ja toiseen. Enkä edes ole nätti.

Nykyinen mies on hyvän ystäväni aviomiehen ystävä. Tutustuttiin, kun kaverimme menivät naimisiin.

Ei se oikein sen haastavampaa ole. Olet oma itsesi ja joku kiinnostuu jos kiinnostuu.

Vierailija
215/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki suhteet on alkanut yhden yön jutuista. Olen siis mennyt baariin tai yökerhoon ihan sillä meiningillä, että haluan munaa tänä yönä. Sitä on löytynytkin -sen löytäminen ei ole naiselle kovin vaikeaa- ja niistä on sitten alkanut toisinaan parisuhteitakin. 

Olen mennyt baariin tai yökerhoon ihan sillä meiningillä, että haluan p*llua tänä yönä. Sitä on joskus jopa malkein löytynyt tai ainakin ollut lähellä - sen löytäminen vaan on miehelle kovin vaikaa. No en etsi mitään yhdenyönjuttuja, ihan parisuhdetta ja taidan jatkaa etsimistä lopun elämääni. Toki jotain seuraa löydän tai löytäisin, mutta parisuhdetta todella turhauttavaa etsiä lähikuppiloista, nettideiteiltä tai Tinderistä, koska lähikuppilat, baarit tai yökerhot eivät kiinnosta ja miehenä nettideittailu on osoittautunut todella haasteelliseksi vaihtoehdoksi, joten sen suhteen olen jo luovuttanut. Työpaikaltakin löytyy vain miehiä ja muutama vanhempi nainen, joten sitä korttia ei tarvitse katsoa ;)

Vierailija
216/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte kumppaneita? Ei niitä "saada". Ne löydetään ja otetaan.

Kun on itsessään viihtyvä, käytöstavat ja persoonallisuuden omaava, törmää väkisinkin moniin kivoihin ihmisiin. Niiden kanssa tehdään työtä, opiskellaan, harrastetaan.

Joku tai jotkut niistä viihtyvät seurassasi paremmin kuin muut. Ja sinä hänen/heidän seurassaan. Se on aktiivinen prosessi.

Vierailija
217/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin tarve voi vähentyä kun tulee ikää.

Vierailija
218/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean paljon ketjussa jo ekoilla sivuilla ladataan painoarvoa johonkin katseeseen, huomioimiseen yms.

Suht sekoa.

Miksi ihmeessä kenenkään tasapainoisen ihmisen täytyisi alkaa tulkitsemaan jotain savumerkkejä ja "lukemaan" katseita? Itse en ole mikään ihmisten tuijottelija, mutta se nyt ei kyllä tarkoita suuntaan tai toiseen yhtään mitään.

Joo. Minuakin on naiset katselleet, mutta olen pitänyt sitä ihan vain normaalina käytöksenä, että katsotaan ihmistä jonka kanssa keskustelee. En minä osaa mistään silmistä lukea, että mitä se nainen oikein haluaa. Kuulostaa vähän itsensä huijaamiselta mielestäni, että alkaa kehitellä jotain vuosituhannen rakkaustarinaa jostain katseesta. 

Et siis osaa flirttailla. Et osaa erottaa tavallista katsetta kiinnostuneesta katseesta. Katseet, ilmeet ja eleet ovat ne merkit, joista esimerkiksi baarissa voi toisesta päätellä, kannattaako vaivautua menemään juttelemaan vai ei. On aika selvää, että pakkeja tulee, jos lähestyt toista ihmistä, vaikka tämä ei ole antanut mitään merkkiä, että seurasi voisi kiinnostaa. Koskee sekä miehiä että naisia. 

Vierailija
219/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala aktiivisesti etsiä tai mennä paikkoihin jossa tapaat vastakkaista sukupuolta. en usko tähän "se tulee vastaan sitten kun et enää etsi" juttuun- se toimii vaan jos olet tosi menevä ja kaikessa mukana paljon. Silloin ei jos olet introvertimpi, pieni kaveriporukka, kotihiiri tai asut jossain pienellä paikkakunnalla. Silloin on pakko etsiä aktiivisesti kun ei kukaan kotoa hae, ikävä kyllä.

Minulla ujona ja pienet piirit omaavana naisena toimi suuri laihdutus (! jep) ja sitten tinder josta poikaystävä löytyikin n. 20 epäonnistuneiden treffien jälkeen. Eli sai olla aika pitkäjänteinen ja nähdä ihan vaivaakin siihen, että käy rohkeasti treffeillä kaikenlaisten tyyppien kanssa ennen kuin löytyi oikea. Vaatii myös kyllä tuuria. Mutta muistakaa miehet se, että aina kun se nainen "saa" sen miehen, niin silloinhan myös mies "saa" naisen. Joten ei naisilla ole mitenkään helpompaa tässä? ainakaan siis jos mietitään oikeaa seurustelusuhdetta eikä random yhden yön seksisuhteita. Jälkimmäisessä myönnän että naisten on varmaan helpompaa onnistua useammin kuin miehen, jos on hoikka ja kaunis (rumemmilla naisilla on sama tilanne kun monella miehellä ilmeisesti, ei kukaan tule juttelemaan muuten kun ihan päissään viimesenä oljenkortena ja moni, olkoot "rumempikin" nainen arvostaa itseään sen verran ettei siihen vajoa vaan on mielummin yksin -> sitten miehet katkeroituu kun eivät haluis olla yksin vaan vaikka sen rumemmankin naisen kanssa jos pääsis sänkyyn saakka. Mut erona se ettei naiset haluu tyytyä siihen rumempaan ukkoon vaan ovat ihan tyytyväisi yksinkin jos voi valita).

Vierailija
220/260 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Kokeileppa ihan vaan rahalla. Suomalaisen naisen jalat leviävät parhaiten komealta kuulostavalta tittelillä ja fyffellä. Eikä teidän tarvitse tavata enää sen jälkeen, kun olet laittanut rojut ränniin. Kokeile, niin huomaat 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme