Miks oon ainan niin nuhjuinen ja muut niin freesei...
Vaatteet mullakin yrittää olla laadukkaita, mutta aina joku lanka repsottaa ja on nuhjuuntunut olo.. kengät pölyssä.. kynsien alla likaa... MISSÄ VIKA???
t. Rapa-Ritva
Kommentit (6)
Tarja Haloselta. :D
mut a) mulle on päässyt kehittymään imettäjän ja toimistotyöntekijän ryhti (eli sitä ei ole) ja b) pari kiloa liikaa tavaraa takamukseen ja c) mulla on hiuslaatu, joka haituilee aina sinne tänne teki sille mitä hyvänsä millaisilla saksilla tai aineilla tahansa. Varmaan mun pään ympärillä heiluis tuulessa sekalaisia hahtuvia joka suuntaan vaikka ajaisin kaljun.
Mä oon päätellyt, että tälle ei voi mitään ja yrittänyt kehittää tyyliäni sellaiseen boheemimpaan suuntaan, missä tämä olisi ok.
Millä raikkautta olemukseen?
Haluaisin olla viimeistellyn näköinen, mutta aina esim. vaatekaupan peiliin katsoessa nolottaa oma nuhjuisuus, vaikka olisikin hiukset hyvin, siistit ja yhteensopivat vaatteet, meikkiä... Missä vika? Korvien välissä?
Voisit kokeilla erilaisia värejä kasvojesi lähellä ja katsoa, mikä raikastaa ilmettä. Joskus myös selkeä kuvio voi ryhdistää.
Ylipäätään kai jokainen näyttää aika karmealta sovituskopissa, kun siellä hikisenä vetelee kamppeita päälle ja pois.
mut a) mulle on päässyt kehittymään imettäjän ja toimistotyöntekijän ryhti (eli sitä ei ole) ja b) pari kiloa liikaa tavaraa takamukseen ja c) mulla on hiuslaatu, joka haituilee aina sinne tänne teki sille mitä hyvänsä millaisilla saksilla tai aineilla tahansa. Varmaan mun pään ympärillä heiluis tuulessa sekalaisia hahtuvia joka suuntaan vaikka ajaisin kaljun.
Mä oon päätellyt, että tälle ei voi mitään ja yrittänyt kehittää tyyliäni sellaiseen boheemimpaan suuntaan, missä tämä olisi ok.
että oikein hävettää lähteä tuonne ihmisten ilmoille tavallisten persjalkaisten ämmien sekaan. Kateuttahan se vaan herättää ja sitä erottuu niin joukosta.
Murheensa siis kullakin. Voin kertoa, että ei se tämäkään niin helppoa ole, miltä kuulostaa!
Ei ole viime aikoina ollut oikein voimia itsestä huolehtimiseen. Huoh.