Joulu luksus hotellissa Ateenassa
Heti kun lasten koulu loppuu, suuntaamme kohti Ateenaa, viiden tähden hotelliin joka maksaa mansikoita, mutta säästää monelta säädöltä.
Ei siis laatikoita, kinkkua tai lahjoja tänä vuonna.
Muita kauas karkaavia, millä mielellä reissuun?
Kommentit (39)
Joulu ulkomailla on paras joulu. Ainakin kerran pari kannattaa kokeilla.
Miksi kukaan lähtee pois kotoa jouluna, en ymmärrä!
Ateenassa ei ole jouluna kivaa! Menisitte, vaikka pääsisäisenä. Olisi parempi kelikin!
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna päätimme miehen kanssa lähteä Ateenaan lasten kanssa. Lapset ovat jo teinejä eivätkä usko joulupukkiin ja tykkäävät matkustaa, joten on oikein kiva joululahja lasten mielestä. Myös historia kiinnostaa, hotellin mukavuudet ja ihana ruokakulttuuri. Jätämme kaiken jouluhössötyksen tänä vuonna välistä ja nautimme toistemme seurasta nyt näin. Olen joka vuosi laittanut joulun kotiin ja ostanut kymmeniä lahjoja. Tänä vuonna pidän välivuoden. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ateenassa ei ole jouluna kivaa! Menisitte, vaikka pääsisäisenä. Olisi parempi kelikin!
Ateenassa on oikein paljon nähtävää ja kaikki paikat auki. Ilmasto sopii meille hyvin. Ateena on pitkäaikainen haave minulle ja ajankohta on täydellinen.
Kai aiot muistaa kuitenkin sukulaisia ja ystäviä lahjoilla, vaikka itse menettekin ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ymmärrä asiaa, jota muut tekevät, voi sitä pohdiskella ihan kotonaan vaikka koko joulun. Olen lasteni ja mieheni kanssa myös lähdössä muutamaksi viikoksi nauttimaan valoisista pitkistä päivistä, ulkoilusta ja hyvistä ruoista valmiissa ruokapöydässä.
Paljonko reissu maksaa ja montako henkilöä?
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua!
Vierailija kirjoitti:
Kai aiot muistaa kuitenkin sukulaisia ja ystäviä lahjoilla, vaikka itse menettekin ulkomaille?
Meillä on sovittu, ettei aikuisille ostella lahjoja. Muutama joulutoivotus lähtee joulupäivänä lomapaikasta muiden lomapaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
4 henkilöä, reissu syö yhteensä n 10 00, pari viikkoa ollaan.
Meikä läinen matkustaa Hono Luluun opiskelemaan yhdys sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä, mutta minulla ei ole tapana puhella raha-asioistamme julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 henkilöä, reissu syö yhteensä n 10 00, pari viikkoa ollaan.
Nolla puuttuu, eli kymppitonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä, mutta minulla ei ole tapana puhella raha-asioistamme julkisesti.
Vaikea sanoa tarkkaan, mutta veikkaan että tuo kymppitonni on aika realistinen, viiteentoista voi venyä, mutta ei sen enempää.
Ap
Kiva että teillä on erilainen joulu. Ateena on valitettavasti todella tylsä kaupunki. Olit kysynyt täältä ensin. Esimerkiksi Rooma tai Barca olisi olleet huomattavasti mielenkiintoisempia. Acropolis (vai miten se nyt kirjoitetaankaan) kun on nähty, niin ota kunnon muki. Parasta on se klassinen kreikkalainen salaatti ja muki. Salaatin kanssa se paha valkoviini, mutta ouzo sen perään. 3/4 ozoa, loppu vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että teillä on erilainen joulu. Ateena on valitettavasti todella tylsä kaupunki. Olit kysynyt täältä ensin. Esimerkiksi Rooma tai Barca olisi olleet huomattavasti mielenkiintoisempia. Acropolis (vai miten se nyt kirjoitetaankaan) kun on nähty, niin ota kunnon muki. Parasta on se klassinen kreikkalainen salaatti ja muki. Salaatin kanssa se paha valkoviini, mutta ouzo sen perään. 3/4 ozoa, loppu vettä.
Mammoilta saa absoluuttiset totuudet! Tylsä kaupunki, siis viinaa kitusiin!
:)
Ikä tän ketjun pointti oli? Itse olen lähdössä 22.12 new yorkiin ja los angelesiin kolmeksi viikoksi. En koe tarvetta hieroa asiaa muiden naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Roomassa on käyty ja Venetsiassa, nyt oli Ateenan vuoro. Rakastan historiaa ja toinen teini jakaa saman intohimon.
Yhden kerran olen ollut, mutta jatkossa pysyttelen visusti kotioloissa (omassa kodissa tai sukulaisissa).