Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyt taas on jotakuta kuumakallea kohdeltu NIIN väärin Perheen isä Joni pyysi naapuria hiljentämään musiikkia yöllä, isäntä uhkasi ampua haulikolla - Turhatui poliisin suhtautumiseen: ”Totesivat, että Suomessa naapuruston asukkaat eivät tapa toisiaan

Vierailija
09.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea810f92-1b1a-4fda-8581-ee35e2f54b5f
Kenelläköhän se asennevamma tässä on.
Oikein taas on asiasta facebookiin inisty, koska maapallolla asiat ei pyörikään hänen haluamallaan tavalla. Olen uhri, nyyh nyyh!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt vapaassa maailmassa saa huudattaa musiikkia?

Ei tuollaisesta pitäisi tulla puukon kanssa riehumaan ellei asu jossain Afrikassa!

Vierailija
22/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vaikeuttaa jatkossa monessa asiassa, kun esim. työnantajat saavat nimihaulla jutun esiin vuosienkin päästä. Mikä kerran nettiin päätyy, niin sinne myös jää.

Nämä Jonit on niitä elämäm kolulaisia, joiden ei tarvitse pelätä saako töitä vai ei :D

Näinhän se on. Porvarien käytös johtuu siteistä työhön ja sosiaaliseen elämään. Wt-elämä alkaa kun käy huono tuuri tai on vähän hölmömpi kuin muut ja ei onnistu elämässä.

Ei sellaisen kannata pitää käytöstapoja yllä, jolla ei edes ole vakituista työtä. Sitten voi käyttäytyä miten tahtoo. Se on eräänlaista vapautta. Sellainen voi myös päättää haluaako hankkia porvarillisia hyödykkeitä. Esimerkiksi pesukoneella ei tee yhtään mitään jos ei pese vaatteita vaan ostaa uudet kun vanhat on kyllin likaiset jne. Pesukoneisiin käytetty raha kannattaa sijoittaa oluisiin. Sillä saa helposti olutta pitkälle useiksi kuukausiksi.

Porvarillinen elämäntyyli ja sivistys on eräänlaista kiristystä. Ihmiset pelkäävät työpaikkojensa vuoksi ja käyttäytyvät. Sitten kun ei enää ole töitä niin kyllä se puukko ilmestyy vyötäisille äkkiä ja tavatkin muuttuu metsäläisemmäksi. Se on rillumarei huomiselle hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheen pää kirjoitti:

Olisi mennyt vääntämään katat sinne naapurin nurmikolle ja suhissut pihakoivikkoon. Ei puukko toimi pelotteena. Pitää osata takkikiertopotku.

Sinällään hienoa että mies kokee edelleen olevan se tyyppi perheestä joka käy viimeisenä ja viimeinen sana on se sana milloin musiikki loppuu, kun käsketään!

Ymmärrän hyvin tämän viimeisen kappaleen. Näitä akateemisia hiirulaisia on nähty ihan tarpeeksi. Pissat housussa lähetetään vaimo hoitamaan vähänkin uhkaavat tilanteet. 

Eli miehekästä toimintaa periaatteessa. Silti tuo puukon heiluttaminen ja ylipäänsä sen mukaan ottaminen oli äärettömän tyhmää. 

Vierailija
24/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mennyt vääntämään katat sinne naapurin nurmikolle ja suhissut pihakoivikkoon. Ei puukko toimi pelotteena. Pitää osata takkikiertopotku.

Sinällään hienoa että mies kokee edelleen olevan se tyyppi perheestä joka käy viimeisenä ja viimeinen sana on se sana milloin musiikki loppuu, kun käsketään!

Ymmärrän hyvin tämän viimeisen kappaleen. Näitä akateemisia hiirulaisia on nähty ihan tarpeeksi. Pissat housussa lähetetään vaimo hoitamaan vähänkin uhkaavat tilanteet. 

Eli miehekästä toimintaa periaatteessa. Silti tuo puukon heiluttaminen ja ylipäänsä sen mukaan ottaminen oli äärettömän tyhmää. 

Mut ku otti sen mukaan omaksi turvaksi...

Vierailija
25/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ding Dong. "Hei, mä olen tosta naapurista ja meidän lapset yrittää nukkua. Voisitteko laittaa musiikkia vähän hiljemmalle"

2) vartin odotus..... Mitään ei tapahdu.

3) ding dong. "Hei, kävin tossa äskettäin pyytämässä että laittaisitte musan hiljemmalle, mutta ette tainneet laittaa. Nyt pyydän uudestaan ja jos pyyntö ei tehoa soitan poliisit"

4) toka pyyntö tehoaa tai ei ja eteneminen tilanteen mukaan.

Vierailija
26/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisihan on puhunut ihan roppakaupalla järkeä, mutta kun ei mene jakeluun niin ei mene.

järkeä? siis kaikenmaailman käytöstavattomille per**rei'ille pitää vaan antaa periksi kun ne ei kuitenkaan opi? tuntuu että poliisi on unohtanut miksi on olemassa, ja se ei ole sakkojen kirjoittelu mielivaltaisista pikkujutuista.

Jos yhteiskunta on vuosi vuodelta rauhattomampi niin yksi syy on poliisin täysin järjettömäksi muuttunut priorisointi ja se että nuo käytännössä jättävät suuren osan hommistaan tekemättä ja jättävät porukan selvittämään välejään keskenään.

Vierailija
27/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) ding Dong. "Hei, mä olen tosta naapurista ja meidän lapset yrittää nukkua. Voisitteko laittaa musiikkia vähän hiljemmalle"

3) ding dong. "Hei, kävin tossa äskettäin pyytämässä että laittaisitte musan hiljemmalle, mutta ette tainneet laittaa. Nyt pyydän uudestaan ja jos pyyntö ei tehoa soitan poliisit"

Missä kohtaa se puukko kaivetaan esille? :D

Vierailija
28/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku otti sen mukaan omaksi turvaksi...

Pelotti pahasti. Musiikki ilmeisesti oli uhkaavaa metallimusiikkia tai psykedeelistä teknoa.

Siinä helposti ottaisi mukaan vaimonkin sahan kanssa taustalle tukemaan.

Vierailija
29/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

//4) toka pyyntö tehoaa tai ei ja eteneminen tilanteen mukaan.

4) mitään ei tapahdu

5) soitat poliisit

6) mitään ei tapahdu

7) soitat uudelleen

8) poliisi käy paikalla ja musiikki hiljenee noin 2 minuutiksi kunnes alkaa soida entistä lujempaa

9) soitat uudelleen poliisille

10) mitään ei tapahdu koska poliisihan kävi jo

toista kohtaa 9-10 n-kertaa

11) käy itse vielä kerran ovella, naapuri kännisine kavereineen uhkailee sinua

12) soita poliisille

13) poliisin taholta ei tapahdu mitään mutta naapuri kännisine kavereineen hajottaa ovesi/autosi/pihasi/postilaatikkosi tai ikkunasi

jne...

Vierailija
30/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pidetään naaman edessä tehostamassa pelottavia ilmeitä. Saman aikaan puhutaan uhkaavasti pienessä kyyryasennossa.

Kokeilkaapa puukko allu tyylistä irvistystä puukko poskella ikään.

Vierailija
31/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4) mitään ei tapahdu

5) soitat poliisit

6) mitään ei tapahdu

7) soitat uudelleen

8) poliisi käy paikalla ja musiikki hiljenee noin 2 minuutiksi kunnes alkaa soida entistä lujempaa

12) soita poliisille

13) poliisin taholta ei tapahdu mitään mutta naapuri kännisine kavereineen hajottaa ovesi/autosi/pihasi/postilaatikkosi tai ikkunasi

jne...

Niin joo, parempi varmaan mennä puukon kanssa uhkailemaan suorilta käsin.

Vierailija
32/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4) mitään ei tapahdu

5) soitat poliisit

6) mitään ei tapahdu

7) soitat uudelleen

12) soita poliisille

jne...

Niin joo, parempi varmaan mennä puukon kanssa uhkailemaan suorilta käsin.

parempi kuin mikä? itsehän tuon tilanteen joutuu ratkaisemaan kun poliisilta tai muualta ei ole tulossa apua

Vierailija
33/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä oikeaa wt-meininkiä. Eikä se, että laittaa valkoisen sisustuksen ja kliseisiä juttuja, kuten tähtityynyjä.

Vierailija
34/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin opettajilla nykyään kouluissa.

Ei riitä auktoriteetti. Auktoriteetti tulee sisältä ja sen avulla voi oppia asioita. Auktoriteetti on myös itsensä johtamista ja käskemistä. Jos ei esimerkiksi kykene heittämään volttia ja potkaisemaan ilmassa, niin se on johtajuuden puutetta.

Miten sinä kykenet käskemään muita, jos et kykene volttipotkuun tai spagaattiin lauantai-iltana omakotitaloalueen edustalla?

Aivan oikein. Ensin pitää löytää auktoriteetti itsestä ennenkuin lähdetään sanomaan muille että musiikki hiljennetään.

Naurettavinta on mennä itkemään "isoveljelle tai äidille" hätänumeroon että ne ei tottele mua...

Eli miehet voisivat hankkia lihaksia ja kamppailutaitoa sinne lihaksiin.

Muutama hyppypotku kuistilla puun oksaan kyllä hiljentää porukan, kun näkee että toihan oikeasti pystyy pistämään levyiksi porukkaa. Voi ottaa tiiliä mukaan ja pistää ne paljain käsin paskaksi. Punatiili nyrkillä paloiksi pistää hiljaiseksi. Voi hajoittaa toisenkin ja kolmannen raivoissaan.

Joku puukko nyt vaan on niin naurettava työkalu. Ei sitä pelkää kukaan suomalainen. Meillähän jokainen saa puukon täytettyä 5-vuotta.

Vierailija
35/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pidetään naaman edessä tehostamassa pelottavia ilmeitä. Saman aikaan puhutaan uhkaavasti pienessä kyyryasennossa.

Ja sen jälkeen kuuluu julkisesti heittäytyä marttyyriksi miksi toinen lähti puolustuskannalle. Ei sitten millään nähnyt sen tulevan.

Vierailija
36/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen jälkeen kuuluu julkisesti heittäytyä marttyyriksi miksi toinen lähti puolustuskannalle. Ei sitten millään nähnyt sen tulevan.

suurin osa ihmisistä valehtelee itselleen olevansa oikeassa aina ja ikinä ei itsessä ole mitään vikaa.

tätä tapahtuu automaattisesti. Muuten ihminen olisi jatkuvasti morkkiksessa käytöksestään.

Joku suojaläppä todellisuussuodattajassa päästää läpi ihan outoa käytöstä. Etenkin jos on kännissä niin tulee sellainen kuningasfiilis. Minä minä minä.

Voi kuvitella miten hävettää tänään ja vielä tulevaisuudessakin.

Suurinosa henkirikoksista tehdään humalassa ja tekijät on keski-ikäisiä.

Näkisin että tässäkin oli yksi paikka, jossa ei onneksi kenellekään sattunut mitään.

Vierailija
37/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on expertti kirjoitti:

Vähän sama kuin opettajilla nykyään kouluissa.

Ei riitä auktoriteetti. Auktoriteetti tulee sisältä ja sen avulla voi oppia asioita. Auktoriteetti on myös itsensä johtamista ja käskemistä. Jos ei esimerkiksi kykene heittämään volttia ja potkaisemaan ilmassa, niin se on johtajuuden puutetta.

Miten sinä kykenet käskemään muita, jos et kykene volttipotkuun tai spagaattiin lauantai-iltana omakotitaloalueen edustalla?

Aivan oikein. Ensin pitää löytää auktoriteetti itsestä ennenkuin lähdetään sanomaan muille että musiikki hiljennetään.

Naurettavinta on mennä itkemään "isoveljelle tai äidille" hätänumeroon että ne ei tottele mua...

Eli miehet voisivat hankkia lihaksia ja kamppailutaitoa sinne lihaksiin.

Muutama hyppypotku kuistilla puun oksaan kyllä hiljentää porukan, kun näkee että toihan oikeasti pystyy pistämään levyiksi porukkaa. Voi ottaa tiiliä mukaan ja pistää ne paljain käsin paskaksi. Punatiili nyrkillä paloiksi pistää hiljaiseksi. Voi hajoittaa toisenkin ja kolmannen raivoissaan.

Joku puukko nyt vaan on niin naurettava työkalu. Ei sitä pelkää kukaan suomalainen. Meillähän jokainen saa puukon täytettyä 5-vuotta.

Meilläpäin tommonen elvistelijä sais korkeintaan pari tölliä eteensä ja käskyn tehdä klapeja. Ja tämäkin vain jos osais.

Vierailija
38/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suorittanut näyttävän estradille saapumisen ja ajanut carinansa takaspoilereineen naapurin olohuoneeseen parkkiin. Sit vaan viileästi kuskin ikkuna auki ja kehotus laittaa musa pois, lapset yrittää nukkua, reiskat päähän ja peruuttaen pois.

Vierailija
39/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä oikeaa wt-meininkiä. Eikä se, että laittaa valkoisen sisustuksen ja kliseisiä juttuja, kuten tähtityynyjä.

Veit sanat suustani 🙏🏼

Vierailija
40/56 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häirikköporukka pitää koko perhettä hereillä niin kyllähän siihen pitää vaan alistua? "Mitäs herra suutaan soittelee ja hääräilee, me tehdään niinkuin rosvot määräilee".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme