Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo paskominen voi hyvin olla elimistön reaktio tilanteeseen. Siinä ei mahdollisesti ollut paljon valinnanvaraa. Sen sijaan vaikea ymmärtää tuota sämpylän ostoa.
Chrisin elimistöllä oli nälkä???
No yleensä elimistö varmaankin reagoi tällasissa tilanteissa niin että tulee se hätäkakka, mutta ei ole nälkä vaan päinvastoin syöminen on viimeinen asia mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo paskominen voi hyvin olla elimistön reaktio tilanteeseen. Siinä ei mahdollisesti ollut paljon valinnanvaraa. Sen sijaan vaikea ymmärtää tuota sämpylän ostoa.
Chrisin elimistöllä oli nälkä???
No yleensä elimistö varmaankin reagoi tällasissa tilanteissa niin että tulee se hätäkakka, mutta ei ole nälkä vaan päinvastoin syöminen on viimeinen asia mielessä.
Meinaan että näin se mulla ainakin menee. Kun jännittää aamulla joku juttu töissä, saa ravata vessassa mutta syömään joutuu pakottamaan itsensä.
On tämä todellakin surullinen juttu. Miten isä voi nuin tehdä lapsilleen ja vaimolleen. En voi millään ymmärtää.. Ja vaikka olisikin halunnut uuden elämän uuden naisen kanssa niin miksi entinen piti tappaa? Olisi vain eronnut ja häipynyt uuden matkaan vai oliko tässä takana raha? Hulluhan tuo ukko toki on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että työkaverin kanssa menivät fieldille samaa matkaa. Oliko työkaveri katsomassa ruumiden hävitystä. No tuskin, mutta miten se työkaveri siellä sitten oli? Selittäkää tyhmälle.
Tätä minäkin eilen pohdin. Luulin, että oli siellä yksin.
Shanann löydettiin vasta 3 päivän päästä, ei välittömästi. Eli siellä työskenneltiin duunipaikalla normaalisti.
15 tuntia sitten tehty neljäs youtube-video siitä, että Chris nosti lapsen elävänä autoon.
Watts in the shadows ? conclusion [part4]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että työkaverin kanssa menivät fieldille samaa matkaa. Oliko työkaveri katsomassa ruumiden hävitystä. No tuskin, mutta miten se työkaveri siellä sitten oli? Selittäkää tyhmälle.
Shanann löydettiin vasta 3 päivän päästä, ei välittömästi. Eli siellä työskenneltiin duunipaikalla normaalisti.
No eihän se sitten pidä paikkaansa, että paskansi heti sen jälkeen kun hautasi vaimonsa ja lähti sämpylälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se sitten pidä paikkaansa, että paskansi heti sen jälkeen kun hautasi vaimonsa ja lähti sämpylälle
Niin. Tosiaan. Tuohan tässä on oleellista. Että mihin aikaan hän paskansi vaimonsa haudalle.
Vierailija kirjoitti:
15 tuntia sitten tehty neljäs youtube-video siitä, että Chris nosti lapsen elävänä autoon.
Mulla varmaan joku hahmotushäiriö, mutta en kyllä kykene hahmottamaan tuosta mitään..
Neiti Etsiville täyspitkä video auton lastauksesta. Jos huomaatte jotain, mitä muut eivät:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla varmaan joku hahmotushäiriö, mutta en kyllä kykene hahmottamaan tuosta mitään..
Kohdassa 6:15 lapsi näkyy ihan selvästi. Pää, valkoinen paita ja musta alaosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta alaosa on Chrisin käsivarsi lapsen ympärillä, Chrisillä oli tummansininen pitkähihainen paita päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä näkyy lapsen pää, lapsi katsoo suoraan kameraan, oikeanpuoleinen silmä (meistä katsottuna) näkyy kokonaan, nenänvarsi ja suu. Päällä valkoinen paita. Lyhyet iukset näkyy kokonaisuudessaan. Näetkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nyt hahmotin lapsen.
Voiko joku linkittää tähän ko linkin youtubeesta haulla
"Unpublished parts of Chris Watts interview"
Ei siitä tarvitse mitään käsivarsia ja paidan värejä hahmottaa, vaan tuo pieni lapsen kokoinen varjo riittää JA kiireinen liikehdintä jolla Chris säntää lapsen luo, tyypillinen nostoliike josta näkee että selvästi lasta nostetaan ja sylissä kannetaan muutama metri. Chris ottaa jopa muutaman juoksuaskeleen auton ovelta lapsen luo, koska ei ehkä odottanut lapsen kävelevän autotallista luokseen, ja saattoipa tuo ehkä pelätä että lapsi kävelee auton toiselle puolen ja näkyisi kokonaan kamerassa. Chrisillä oli alunperinkin tarkoitus kuljettaa henkilön kokonaan autonsa takana näkösuojassa kameralta. Huonosti vain suunnitteli kun ei ottanut huomioon ettei jaksa kantaa täysin rentona olevaa tiedotonta aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa 4:03 erottaa kaiken selvimmin Wattsin kohottautumassa lasta kohden aikeissa nostaa lapsi ylös.
Tää kyllä mun mielestä todistaa, että mitään jumalaa ei ole. Koska mikä ihmeen tarkoitus kärsimyksellä on? Mitään kohtuutta ei ole, vaan tosiaan tuntuu että lisää kurjuutta vain tulee omalle kohdalle.
Meillä on myöskin ollut viime aikoina paljon vastoinkäymisiä, pahimpana lapsen sairaus ja kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran netistä artikkelin jossa pohdittiin soveltuuko henkirikoksesta tuomittu lääkäriksi. Jutussa oli siis tyyppi joka oli vapautunut vankilasta, tms, mutta pääsi lääkikseen ja selvisi vielä jostain soveltuvuuskokeestakin, tms.
Mitä mieltä SINÄ olet ajatuksesta että murhasta tai taposta tuomittu työskentelisi vapauduttuaan:
- lääkärinä? (kuten artikkelissa pohdittiinkin)
- lakimiehenä?
- pappina?
- psykologina?
- poliitikkona?
- opettajana?
- dekkarikirjailijana?
- tv-näyttelijänä, juontajana tai muuna viihdemaailman tähtenä?Lääkärin vastaanotolla
potilas: päivää
lääkäri (tuomittu murhasta): päivää
potilas: pyllyyn sattuu
lääkäri : ottakaa housut pois
potilas riisuu
Lääkäri: täällä on pukamat! odottakaas hetki niin hir.tän ne
h.irtän ne...heee...hee
god is dead kirjoitti:
Tää kyllä mun mielestä todistaa, että mitään jumalaa ei ole. Koska mikä ihmeen tarkoitus kärsimyksellä on? Mitään kohtuutta ei ole, vaan tosiaan tuntuu että lisää kurjuutta vain tulee omalle kohdalle.
Meillä on myöskin ollut viime aikoina paljon vastoinkäymisiä, pahimpana lapsen sairaus ja kuolema.
Voi kuule, miksi Jumalan olemassaolo olisi kärsimyksestä riippuvainen. Mistä tällainen käsitys edes syntyy. Ja mahtuuhan maailmaan paljon pahempaakin kuin täällä mainitut.