Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
7401/8526 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7402/8526 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/8526 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä sivusto on tullut tiensä päähän. Mitään uutta ei kai asian tiimoilta tullut vai onko immeiset jo väsyneet jauhaan tätä.Kieltämättä itsekkään ei enään löydä tästä jutusta mitään uutta.Itse kun englantia huonosti ymmärrän niin suomentaja voisi tuoda tähän jotain eloa mutta oma vaivansa hänelle.

Vierailija
7404/8526 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä sivusto on tullut tiensä päähän. Mitään uutta ei kai asian tiimoilta tullut vai onko immeiset jo väsyneet jauhaan tätä.Kieltämättä itsekkään ei enään löydä tästä jutusta mitään uutta.Itse kun englantia huonosti ymmärrän niin suomentaja voisi tuoda tähän jotain eloa mutta oma vaivansa hänelle.

Mikäli kolmeen päivään(!)  ei mitään uutta tule, niin on ikävää että aletaan heti arvelemaan kuinka sivusto taitaa olla tullut jo tiensä päähän.

Samalla vaivalla voisi kirjoittaa ajatuksiaan aiheesta .

Onko itsellä mitään annettavaa linkkiin ja aiheeseen?

Tämä on kuitenkin runsaasti päälle 7000 kommentin linkki, missä yli 10 vakikirjoittajaa, tokko muutaman päivän aikana hyytyy.

Perusteellisin ja suosituin linkki suomessa Watts-aiheesta on tämä vauva.fi-palstan keskustelu.

Vierailija
7405/8526 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niitä teitä kiinnostavia linkkejä tänne niin käännetään niitä kun ehditään, ok.

Vierailija
7406/8526 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kolmeen päivään(!)  ei mitään uutta tule, niin on ikävää että aletaan heti arvelemaan kuinka sivusto taitaa olla tullut jo tiensä päähän.

Samalla vaivalla voisi kirjoittaa ajatuksiaan aiheesta .

Onko itsellä mitään annettavaa linkkiin ja aiheeseen?

Tämä on kuitenkin runsaasti päälle 7000 kommentin linkki, missä yli 10 vakikirjoittajaa, tokko muutaman päivän aikana hyytyy.

Perusteellisin ja suosituin linkki suomessa Watts-aiheesta on tämä vauva.fi-palstan keskustelu.

Joo! :D siis ai että mua korpeaa toi yks kirjoittaja joka ei koskaan kommentoi mitään muuta kuin "joko lopetetaan aiheesta jauhaminen" tai "no ei ole mitään uutta, nytkö kuivui kasaan"

Haloo :D ei ne varmaan joka päivä saa yhteyttä hullu-chrisiin, eikä siellä nyt varmaan kokoajan uutta ja jännittävää ehdi tapahtua. Hohhoijaa. M-infossa saattaa jotkut ketjut elää vuosia kausia, ja niihin kommentoidaan kuukausittain tms. Miks haluat ketjun poistoon? 

Vierailija
7407/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris Wattsin ja Nichole Kessingerin välisiä tekstiviestejä ei lienee vielä suomennettu,

joten tänään ne käännetään tähän (heti kun ehditään). 

Linkki alla 

Chris Watts tekstaa Kessingerille seuraavia  :"   Lupaan ! Olen silkkaa luotettavuutta, totuudenmukaisuutta ja omistautuneisuutta.

En tykkää pelata pelejä . . . elleivät  ne ole roolipelejä (hymiö joka iskee silmää) "

"Jos haluat minut sinne, minä tulen sinne!

Jäätelöä, pikkuleipiä, tikkareita...   (viittaa syntymäpäivien tarjontaan)

Vaikuttaa aika petolliselta aterialta tänä iltana  lol (laughing out loud = nauraa ääneen)"

"Aion edelleen tavata sinua. Ei ehkä niin usein kun haluaisimme, mutta saan sen järjestymään. Luuletko toisiaan olevasi ainoa joka on tällä hetkellä riippuvainen? 

Olen niin koukussa sinuun"

"Nukkuminen ilman sinun kuumaa vartaloasi vierelläni ei tule olemaan hauskaa tämä yönä.

jatkuu

Vierailija
7408/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris Wattsin ja Nichole Kessingerin välisiä tekstiviestejä ei lienee vielä suomennettu,

Linkki alla 

Chris Watts tekstaa Kessingerille seuraavia  :"   Lupaan ! Olen silkkaa luotettavuutta, totuudenmukaisuutta ja omistautuneisuutta.

En tykkää pelata pelejä . . . elleivät  ne ole roolipelejä (hymiö joka iskee silmää) "

Vaikuttaa aika petolliselta aterialta tänä iltana  lol (laughing out loud = nauraa ääneen)"

"Aion edelleen tavata sinua. Ei ehkä niin usein kun haluaisimme, mutta saan sen järjestymään. Luuletko toisiaan olevasi ainoa joka on tällä hetkellä riippuvainen? 

"Nukkuminen ilman sinun kuumaa vartaloasi vierelläni ei tule olemaan hauskaa tämä yönä.

jatkuu

Kessinger tekstaa Chris Wattsille:

"  Mulla on muuten idea. Minulla on ilmainen hotelliyöpyminen Holiday Innissä . . .

En ole varma pystytkö heilahtamaan sinne tässä kuussa mutta  voisimme tehdä automatkan vuoristoon tai Etelä-Coloradoon päiväksi tai pariksi jos vain haluat "

"Eikä maksa penniäkään lol (laughing out loud = nauraa ääneen)"

"Hän (ystävätär) tukee minua . . . mutta hänen vanhempansa oli samanlaisessa tilanteessa kun hän oli lapsi ja se tuli ilmi. Ei se mua haittaa. 

En aio lopettaa sinun tapaamistasi."

"Olen päättänyt sen "

"Ollaanks me pahoja ihmisiä?"

jatkuu

Vierailija
7409/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki alla 

jatkuu

"  Mulla on muuten idea. Minulla on ilmainen hotelliyöpyminen Holiday Innissä . . .

En ole varma pystytkö heilahtamaan sinne tässä kuussa mutta  voisimme tehdä automatkan vuoristoon tai Etelä-Coloradoon päiväksi tai pariksi jos vain haluat "

"Hän (ystävätär) tukee minua . . . mutta hänen vanhempansa oli samanlaisessa tilanteessa kun hän oli lapsi ja se tuli ilmi. Ei se mua haittaa. 

"Olen päättänyt sen "

jatkuu

Chris Watts tekstaa Kessingerille:

" Olisi ihanaa olla osa sitä.  Olla sinun elämässäsi, se on jotain mitä janoan."

"Säilytä se kun vielä voit. Nautin meidän tämän öisistä jutteluistamme. Toivottavasti sinulla on mahtava yö. Kauniita unia Nikki ( hymiö joka suukottaa)"

"Kastun likomäräksi juuri nyt lol (laughing out loud =nauraa katketakseen)

Haluun nähdä sut täysin märkänä sateessa"

"Signaali on nyt heikko, kestää hetken ladata"

"Otin proteiinipirtelön ennen lähtöäni. Oletin että täällä olisi ollut lisää. Yritän vastustaa tippaleipiä ja perunavartaita lol"

"Olen liikennejumissa, myös. 112th, paljon ihmisiä täällä."

"Just pysähdyin asunnollesi"

Kessinger vastaa Chris Wattsille:  "Olet niin huomaavainen".

jatkuu

Vierailija
7410/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki alla 

jatkuu

"Olen päättänyt sen "

jatkuu

" Olisi ihanaa olla osa sitä.  Olla sinun elämässäsi, se on jotain mitä janoan."

"Säilytä se kun vielä voit. Nautin meidän tämän öisistä jutteluistamme. Toivottavasti sinulla on mahtava yö. Kauniita unia Nikki ( hymiö joka suukottaa)"

"Otin proteiinipirtelön ennen lähtöäni. Oletin että täällä olisi ollut lisää. Yritän vastustaa tippaleipiä ja perunavartaita lol"

jatkuu

Chris Watts tekstaa Kessingerille: " Toivottavasti se on 230. Tarvitse hieman lepoa boo !"

Siinä se on ! Tarvitsisit palkankorotuksen siitä kaikesta mitä teet.

Lautasesi tulee vain täyttymään koska ihmiset  tietää mitä sinä osaat tehdä.

Heidän tulee hyvittää sinulle nyt mieluummin kuin myöhemmin."

"Rockiesin peli päättyi vasta 1020. Oli hyvä että lähdit aiemmin, olisit joutunut olemaan siellä jonkin aikaa"

"Toivottavasti sulla oli mahtava yö, kaunotar.

Ikävä sua! Turvallista kotimatkaa! Kauniita unia mun sek-sikäs piirakkani!"

jatkuu

Vierailija
7411/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki alla 

jatkuu

"Olen päättänyt sen "

jatkuu

jatkuu

Chris Watts tekstaa Kessingerille: " Toivottavasti se on 230. Tarvitse hieman lepoa boo !"

Siinä se on ! Tarvitsisit palkankorotuksen siitä kaikesta mitä teet.

Lautasesi tulee vain täyttymään koska ihmiset  tietää mitä sinä osaat tehdä.

Heidän tulee hyvittää sinulle nyt mieluummin kuin myöhemmin."

"Rockiesin peli päättyi vasta 1020. Oli hyvä että lähdit aiemmin, olisit joutunut olemaan siellä jonkin aikaa"

"Toivottavasti sulla oli mahtava yö, kaunotar.

Ikävä sua! Turvallista kotimatkaa! Kauniita unia mun sek-sikäs piirakkani!"

jatkuu

Kessinger tekstaa Chris Wattsille : " Ei, sinä et voi ostaa "kääröjä"  lol (nauraa)

jätkä, Kuolleenmeren kääröt  ovat yksi vanhimpia ja tärkeimpiä kirjoituksia maailmassa"

Chris Watts tekstaa Kessingerille: " Kiva! Kuulostaa mukavalta! En ole hetkeen nähnyt IMAXia.        (IMAX = elokuvan maksi laajakangas , katosta lattiaan ulottuva)

Kuulostaa että sulla on tosi kiva päivä sun porukoitten kanssa!

Minä olen vielä synttärikutsuilla (lasten) .Lapset  ovat läpimärkiä vesi-ilmapallojen takia (virnistävä hymiö)."

"Rusikoin hedelmiä ja kokonaisen tölkin parsaa. 

Hän ei grillaillut yhtään tällä kertaa. Hän teki hotdogeja joten minä laitoin hedelmät ja vihannekset. (laittaa hauiksen hymiön)"

" Omg ( oh my God = Voi hyvä Luoja!) Tuohan on absoluuttisen naurettavaa! 

He tulevat saamaan hepulin !!!!!  "

(Nichole Keessinger oli deletoinut tekstiviestejään joten ei ole tiedossa mitä hän oli tekstannut sellaista johon Chris Watts vastasi edellä mainitulla tavalla, päivä 13/8 oli sama kun Shanann ja lapset katosivat".

Vierailija
7412/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shannanhan oli Thriven edustaja, eli siis pyramidihuijausta muistuttavan firman tuotteiden myyjä. Suurin osa tuloista tulee siis siitä, että hankkii alapuolelleen mahdollisimman paljon myyjiä. Nuo verkostomarkkinointifirmat ovat USA:ssa todella yleisiä ja suurin osa ei tienaa juuri mitään. Ohjeena on ”fake it ’till you make it”, eli markkinoi elämäntyyliä. Nämä yritykset myös kannustavat ottamaan paljon velkaa, että myyjä saa ”oman yrityksen” aluilleen ja voi elää sitä fabulous momtrepreneur life. Koko ajan pitää myydä, markkinoida, hustle, eikä videot kerro todellisuudesta välttämättä juuri lainkaan. Kannattaa lukea aiheesta jos videoiden ihanaa, mahtavaa, parasta hehkutus ja velat ihmetyttävät, löytyy hakusanoilla MLM, multilevel marketing ja Thrivestäkin on paljon kokemuksia.

Totta, mutta Shanan oli tosissaan perheensä kanssa, rakasti heitä. Hän yksityisesti tekstiviestitteli ystävänsä kanssa, kuinka hän pelkää, ettei Chris enää rakasta häntä, kuinka mies on yhtäkkiä lyhyessä ajassa muuttunut aivan erilaiseksi jne. Hän yritti pelastaa liittonsa. Kaikki nämä tekstiviestit on nähtävissä youtubessa. Eli ei Shanan feikannut elämäänsä, se oli mies, joka sen teki.

Heillähän oli velkaa, monet videoista liittyvät juuri tuohon Thriven markkinointiin, kuinka elämä on uskomatonta koska on rahaa Thriven takia, elämä on ihanaa yrittäjyyttä. Oikeasti noilla ei tienata ja suurin osa päätyy isoihin velkoihin pidemmän ajan jälkeen, eli se taloudellinen puoli oli kulissia. En epäile hetkeäkään sitä, etteikö Shannan olisi rakastanut perhettään ja ollut onnellinen siitä, se onkin sitten kyseenalaista kuinka täydellinen upea voimaannuttava uramahdollisuus verkostomarkkinointi oli. Siksi siis epäilen, että videot tuskin kertovat kaikkea, koska suurimmalla osalla on somessa myös heidän uplinen henkilöitä, jolloin mistään muusta kuin täydellinen perhe täydellisellä elämällä ei ole hyväksyttävää puhua. Kyseessä ei ole tavallinen työ, vaan pikemminkin kultti, joka vaikuttaa kaikkeen. En väitä että tällä olisi murhaan mitään yhteyttä, mutta itse katson tämän vuoksi hyvin kriittisin silmin hänen somea.

Minulla on siis USA:ssa sukulaisia ja tuttavia, jotka ovat pahassa pulassa juuri Thriven, Young Livingin, Mary Kayn ja Youniquein vuoksi. Velkaa on paljon, somea pitää päivittää yrityksestä riippuen 1–14 kertaa viikossa, aina pitää olla #living the dream #bosslady, kenellekään ei saisi kertoa että pulassa ollaan taloudellisesti ja koko homma muistuttaa kulttia, koska se kontrolloi koko elämää rahasta alkaen. Monet ulos päässeet kirjoittavat juuri tästä.

Lopettiko Shanann Watts somevidoiden postailun kuin seinään kun alkoi tämä kriisi CW:n kanssa (NK tuli kuvioon) ? Mikä mahtoi olla viimeinen videopostaus häneltä (missä koko perhe mukana) ennen tuhoa?

Vierailija
7413/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" . . .    Miettikääpä sitä tunnetta, kun joskus olette menneet paniikkiin kun pientä lastanne ei näy vaikka puistossa hetken, se kylmä aalto joka menee lävitse on aivan jäätävää. Tuossa tilanteessa kun perheestä ei ole jälkeäkään jo pitkään aikaan, normisti tulisi olla jo lähellä hysteeristä pelosta.

Poliisitkin sanoivat Chrisille kuulusteluissa, että on erittäin outoa ettei hän ole itkenyt kertaakaan, vaikka 5 päivää on jo mennyt katoamisesta, tuntien kuulusteluiden aikana.

Chrisin eleet ja mikroilmeet kertovat että hän on itsevarmasti tyytyväinen suoritukseensa ja helpottunut kun kaikki meni miten suunnitteli, ehkä jopa naurattaa itseään kuinka sujuvasti puhuu koko ajan paskaa kaikille.

esim tässä videossa naurahdus

"Nuo videot ovat kylmäävää katsottavaa. Mä kiinnittin huomion siihen kun mies sanoo että oli kamala olla kotona yksin kun perhe ei ollut siellä, mutta äijän naama on ihan tyytyväinen ja hymyilevä. Sitten hän selittää juurta jaksain mitä tyttöset iltaisin tekivät. Hän siis vain kuvasi muistojaan lapsista, mutta ilman mitään tunteen häivää. Kuin olisi kertonut jonkun näytelmän henkilöistä.

Tämä on kyllä klassinen tapaus kun tuota kehonkieltä ja puheen sisältöjä arvioidaan.

Tunsin melkein sääliä tuota miestä kohtaan: hänellä on ollut vaimo ja ihanat pikkutyttäret-- mutta hänellä ei ole mitään tunteellisia muistoja heistä, joka saisi miehelle kyyneleen silmään. Ja toisaalta, hän ei hahmota myöskään omien tekojensa kauheutta, joten hän ei pysty ymmärtämään miksi tuomari puhui hänelle niin raskain termein ja miksi ihmiset mediassa vihaavat häntä. Varmaan tuntee tulleensa kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Ei kykene tuntemaan syyllisyyttä, eikä katumusta, eikä kaipuutakaan, noita ihmisen kokemuksen keskeisiä tunteita."

Shanann Wattsin täytyi jossain vaiheessa avioliittoaan haistaa ettei hänen miehensä ole aivan normaali. Ehkä hän peesasi ja kompensoi ja otti lisää vastuutua perheen toimivuudesta siinä vaiheessa kun huomasi että kaikki ei ole ihan niinkuin pitää.

Vierailija
7414/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" . . .    Miettikääpä sitä tunnetta, kun joskus olette menneet paniikkiin kun pientä lastanne ei näy vaikka puistossa hetken, se kylmä aalto joka menee lävitse on aivan jäätävää. Tuossa tilanteessa kun perheestä ei ole jälkeäkään jo pitkään aikaan, normisti tulisi olla jo lähellä hysteeristä pelosta.

Poliisitkin sanoivat Chrisille kuulusteluissa, että on erittäin outoa ettei hän ole itkenyt kertaakaan, vaikka 5 päivää on jo mennyt katoamisesta, tuntien kuulusteluiden aikana.

Chrisin eleet ja mikroilmeet kertovat että hän on itsevarmasti tyytyväinen suoritukseensa ja helpottunut kun kaikki meni miten suunnitteli, ehkä jopa naurattaa itseään kuinka sujuvasti puhuu koko ajan paskaa kaikille.

esim tässä videossa naurahdus

"Nuo videot ovat kylmäävää katsottavaa. Mä kiinnittin huomion siihen kun mies sanoo että oli kamala olla kotona yksin kun perhe ei ollut siellä, mutta äijän naama on ihan tyytyväinen ja hymyilevä. Sitten hän selittää juurta jaksain mitä tyttöset iltaisin tekivät. Hän siis vain kuvasi muistojaan lapsista, mutta ilman mitään tunteen häivää. Kuin olisi kertonut jonkun näytelmän henkilöistä.

Tämä on kyllä klassinen tapaus kun tuota kehonkieltä ja puheen sisältöjä arvioidaan.

Tunsin melkein sääliä tuota miestä kohtaan: hänellä on ollut vaimo ja ihanat pikkutyttäret-- mutta hänellä ei ole mitään tunteellisia muistoja heistä, joka saisi miehelle kyyneleen silmään. Ja toisaalta, hän ei hahmota myöskään omien tekojensa kauheutta, joten hän ei pysty ymmärtämään miksi tuomari puhui hänelle niin raskain termein ja miksi ihmiset mediassa vihaavat häntä. Varmaan tuntee tulleensa kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Ei kykene tuntemaan syyllisyyttä, eikä katumusta, eikä kaipuutakaan, noita ihmisen kokemuksen keskeisiä tunteita."

Shanann Wattsin täytyi jossain vaiheessa avioliittoaan haistaa ettei hänen miehensä ole aivan normaali. Ehkä hän peesasi ja kompensoi ja otti lisää vastuutua perheen toimivuudesta siinä vaiheessa kun huomasi että kaikki ei ole ihan niinkuin pitää.

Tuo mikä kiinnittää huomiota Chris Wattsin puheesta on se, että hätä lapsista puuttuu. He ovat siis kateissa, kukaan ei tiedä missä .

Hän sanoo muunmuassa näin  :  "

Toivon että hän (Shanann) on jossain turvassa juuri nyt.  Lasten kanssa.

Olisiko hän (Shanann) vain saattanut lähteä nostelemaan, en tiedä, mutta jos jollakin on heidät hallussaan  ja he eivät olekaan turvassa, niin . . . niinku minä haluan heidät takaisin heti (nyt).

Jos he ovat turvassa nyt he palaavat takaisin. Elleivät he ole, se on se epätietoisuuden osuus. Jos he eivät ole turvassa . . ."

Lapsista hän puhuu näin : " Viime yönä laitoin talossa joka ikisen valon päälle .

Toivoin että lapset olisivat rynnänneet ovesta sisään syöksyen minuun kuin tynnyriin (barrell rushing me). Mutta näin ei tapahtunut.

Ja se oli hyvin traumaattinen yö, yrittäen vain olla täällä."

"Lapset ovat elämäni. Nuo hymyt valaisivat elämäni. 

Niinku viime yönä tuli ikävä heitä, sitä kun he tapasivat syödä illallista ja mun piti patistaa heitä sanomalla : hei sun pitää syödä taikka muutoin et saa jälkiruokaa, tiedätkö,

niinku "et saa snäksiä sen jälkeen" minä ikävöin sitä,

heidän halailemisiaan sohvalla. Heillä on omat Minnie Mouse ja Sofia sohvat missä he halivat ja katselivat Bubble Gubblesia tai muuta sellaista.

Ja minä...minä olin ihan rikki viime yönä. . . ja minä tarvitsin sellaista viime yönä .. minä tarvitsin . . ja se ettei täällä ollut yhtään ketään viime yönä. . . kulkemassa huoneisiinsa. Ja tieto siitä, että en tule käynnistämään sadettajaa, en laittamaan monitoria päälle , en suukottamaan heitä vuoteisiinsa tänä yönä, se oli . . . se oli . . se oli miksi. . . viime yö oli kammottava. En pystynyt siihen.

Minä vain . .haluan vain jokaisen tulevan kotiin.

Missä ikinä he ovatkaan. Tulkaa kotiin.

Sitä minä haluan."

Tuntuu että puhuu noista lapsista kuin karanneista lemmikki-hamstereista.

Tai kadonneesta passista.

" 

Vierailija
7415/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erikoisia asioita tuntui kaipaavan lapsissa, ihan kuin jostain käsikirjoituksesta. Kuka oikeasti kaipaisi sitä että saa hoputtaa lasta syömään ruoan että saa jälkiruokaa :D musta se on vaan ihan hitsin raskasta. 

Tuntuu että kaikki noi chrisin jutut on jotain näyteltyjä ja opittuja malleja, niinkuin varmaan onkin. 

"näin kuuluu sanoa" 

Vierailija
7416/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTubesta löytyy nyt ystävä-Nicolen 1,5 tunnin kestävä "poliisikuulustelu". Uskomaton ystävä. S oli voinut henkisesti ja fyysisesti pahoin koko työreissun, jolloin Nicole ja pari muuta työkaveria olivat huolehtineet Shanaanista. Oli ollut pahoinvointia, migreeniä ja niskakipuja. Matkalla oltiin yhdessä kuunneltu parisuhdetaitokirjaa. S oli myös kirjoittanut käsin miehelleen kirjeen. Saman viikonlopun aikana heräsi epäilykset myös sivusuhteesta (pankkikuitit). Kaikki on lopulta käynyt tosi nopeasti.

Nicole itse ottaa kuulustelussa lopuksi puheeksi sen, että ehkä C kuristi vaimonsa. Käytännössä siis ystävä ja naapuri olivat täysin oikeilla jäljillä (ja poliisitkin, tietty) heti alusta alkaen.

Nicolen kertomuksen mukaan suhde muuttui täysin sen kesän aikana. Vielä ennen Shanaanin reissua vanhempiensa luokse Chris ei saanut tarpeekseen vaimostaan (viittaus suuriin seksihaluihin), mutta matkan jälkeen mies ei koskenutkaan tai katsonut vaimoaan. Nicole myös kertoi poliisille, että S perui vauvan sukupuolenpaljastusjuhlat, koska ei halunnut Chrisin joutuvan feikkaamaan onnellista. Tämä ei tue niitä arveluita siitä, että S olisi feikannut elämäänsä somessa pitkään. Heti kun ongelmat kesän aikana alkoivat, vähenivät ja lopulta loppuivat some-hehkutuksetkin. Näin kertoo ystävä.

Kaikki tapahtui siis tosi nopealla aikataululla. Chris oli kuulemma laihtunut nykyisiin mittoihinsa vasta viimeisen puolen vuoden sisällä. Tiedän, että netti on täynnä kirjoituksia, joissa arvioidaan C:n äitisuhdetta ja äidin osuutta C:n ongelmiin. Ja kirjoituksia vahvasta vaimosta, joiden puristuksissa C on ollut. Mutta entäpä jos kerrankin emme etsisi syyllistä naisista? Äideistä tai vaimoista?

Entä jos tässä nyt vain kävi niin, että uusi ulkonäkö, huomio ja kesän usean viikon vapaus nousi ns. hattuun? Vei mennessään? Mies halusi uuden elämän ja raivasi vanhan pois tieltään? Olen niin monen kuullut sanovan, että sivusuhde ja uusi rakkaus sekoitti toisen pään niin, ettei henkilöä tunnistanut enää samaksi. Että kaikki vanha jäi, että käytös muuttui täysin välinpitämättömäksi ja kylmäksi. Tässä mies vei jutun vaan monta astetta pitemmälle. Minusta äärimmäistä itsekkyyttään."

Miten hän oli niin vietävissä?

Ja tuo tapa millä hän sivuuttaa (unohtaa) täysin oman perheen ja sen jäsenten (lapset, raskaana oleva vaimon) tunteet ja hyvinvointi.

Täysin focusoidutaan uuteen, viestitellen hyväntuulisina uuden onnentunteen viemänä ja siitä sek-sistä naúttien ja leijuen (kuinka koukussa on siihen).

Kaikki yhteinen mennyt mitätöidään yhtäkkiä arvottomana.. .

Vierailija
7417/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja erikoisia asioita tuntui kaipaavan lapsissa, ihan kuin jostain käsikirjoituksesta. Kuka oikeasti kaipaisi sitä että saa hoputtaa lasta syömään ruoan että saa jälkiruokaa :D musta se on vaan ihan hitsin raskasta. 

Tuntuu että kaikki noi chrisin jutut on jotain näyteltyjä ja opittuja malleja, niinkuin varmaan onkin. 

"näin kuuluu sanoa" 

Todellisessa tilanteessa sanoisin että sitä kaipaisi ihan mitä vaan kun saisi lapsensa takaisin.Ihan mitä vaan kun ne olisivat siinä.

Vierailija
7418/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"näin kuuluu sanoa" 

Todellisessa tilanteessa sanoisin että sitä kaipaisi ihan mitä vaan kun saisi lapsensa takaisin.Ihan mitä vaan kun ne olisivat siinä.

Vertaapa Christopher Wattsin puheita lapsistaan toisen emävalehtelijan Diane Downsin haastatteluun.

Sama meininki. Katso kohdasta 6:05. Kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin.

Vierailija
7419/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"näin kuuluu sanoa" 

Vertaapa Christopher Wattsin puheita lapsistaan toisen emävalehtelijan Diane Downsin haastatteluun.

Sama meininki. Katso kohdasta 6:05. Kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin.

Ja hänen haastattelustaan käy ilmi täysin samankaltainen suhtautuminen lapsiin

ote  tässä (hankkiutui nopeasti raskaaksi ja tästä kysyttiin miksi):

:  " hankkiuduin raskaaksi, koska minä ikävöin Christyä, minä ikävöin Dannya ja minä ikävöin Cheryliä niin paljon. En ikinä enää tule näkemään Cheryliä maan päällä.

Ja minä vain...siis et voi korvata lapsia, mutta voit korvata sen tunteen mitä he antavat sinulle.

Ja he antavat minulle rakkautta.

He antavat minulle tyydytystä.

He antavat minulle vakautta. He antavat minulle syyn elää ja syyn olla iloinen ja se on mennyttä.

He veivät sen minulta.

Mutta lapsia on niin helppo siittää. "

Vierailija
7420/8526 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ... entäpä jos kerrankin emme etsisi syyllistä naisista? Äideistä tai vaimoista?

Entä jos tässä nyt vain kävi niin, että uusi ulkonäkö, huomio ja kesän usean viikon vapaus nousi ns. hattuun? Vei mennessään? Mies halusi uuden elämän ja raivasi vanhan pois tieltään? Olen niin monen kuullut sanovan, että sivusuhde ja uusi rakkaus sekoitti toisen pään niin, ettei henkilöä tunnistanut enää samaksi. Että kaikki vanha jäi, että käytös muuttui täysin välinpitämättömäksi ja kylmäksi. Tässä mies vei jutun vaan monta astetta pitemmälle. Minusta äärimmäistä itsekkyyttään."

Tuossa on mielestäni viisautta.

Christopher Wattsin eteen naiset tuntui tekevän kaikkensa. Shanann yritti hommata kaikkea kivaa ihan viimeiseen saakka (oli googlainnut kahdenkeskistä edullista viikonloppumatkaa), mies otti ihan kaiken vastaan, kehut ja kivat syntymäpäiväyllätykset konserttilippuineen ja itse ei lähettänyt vaimolleen mitään koko liiton aikana muuta kun kipeän nukkekuvan lakanalla peitettynä!

Mielestäni mies oli varsin lahjakas löytämään  päteviä naisia jotka "auttoivat" häntä. Nichole Kessingerkin muuttui touhukkaaaksi etsimään Chrisille ja tytöille uutta kotia ja asuinympäristöä, etcetera.

Ukko otti kaiken vastaan -- ja miten palkitsi heidät jotka häntä rakasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän