Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupäätelmäni kysymykseen miksi Christopher Watts teki mitä teki
Loppupäätelmäni siihen, miksi Christopher Watts teki mitä teki ja miten hän aikoi sen toteuttaa on seuraava:
Avain kaikkeen oli se kirje, minkä hän jätti sukulaisilleen (äidille, siskolle).
Christopher Wattsin suunnitelma oli seuraava:
Hän jätti kirjeen äidille ja siskolleen (säilytettäväksi jos jotain tapahtuu minulle tai lapsille). Kirjeeseen hän oli kirjoittanut:
"Asianosaisille,
Jos joku saa tämän kirjeen,
en koskaan tekisi mitään itselleni tai lapsilleni tai vaimolleni.
Mikäli minulle tapahtuu jotain, tutkikaa vaimoani.
Chris Watts"
Wattsin tarkoitus oli viedä vaimo ja lapset öljykentälle missä pikapuoliin "tapahtuisi" tuhoisa onnettomuus. Löytyisi vain korkeintaan vaimon auton kappaleita. Muu olisi tuusan nuuskana.
Shanannin Lexus oli siis tarkoitus siirtää (apuri) paikalle vaivihkaa myöhemmin.
Sormus sormesta yöpöydälle.
Öljykentillä oli aiemminkin tapahtunut räjähdyksiä.
Wattsin perheen isi-Chris tulisi siis jäämään leskeksi ja Anadarkon korvaussumma tulisi olemaan HUIKEA.
Kun katsotte äärimmäiseen tarkkaan ja keskittyen videota missä Shanann palaa (viimeisen kerran) liikematkalta kotiin, huomaatte selkeän varjon joka heijastuu kuistille ja liikahtaa. Se näkyy selkeästi siinä.
Varjo kuuluu Christopher Wattsille. Hän odottaa ikkunassa valmiina pistämään töpinäksi (apurinsa kanssa), aikaa ei ole hukattavaksi.
"Mikäli minulle tapahtuu jotakin ... luki kirjeessä.
Tarkoitus ilmeisesti että myös CW "katoaa" ja perhe saa nämä vakuutusrahat . Cindy ja sisko. Ja myöhemmin myös Chris missä nyt sitten aloittelisikaan uutta elämää, miljoonasummalla nyt saa vaikka uudet kasvot .
Eli mukana oli "apureita" ihan varmasti.
NK:n deletoidut tekstiviestit koski kuvia Anadarkon räjähdyksistä?
Yhteen (poistettuun viestiin, Shanannin ja lasten katoamispäivänä) hän oli vastannut:
" Omg thats absolute ridiculous !!
They would freak out !!!!!!! "
Suunnitelma oli mietitty viikkojen aikana huolella.
Nichole Atkinson pilasi kaiken reagoimalla niin nopeasti .
Paria asiaa kukaan suunnitelmaan osallistuneista ei osannut ottaa huomioon.
Nichole Atkinsonia ja naapurin pensasaidan viereisestä raosta näkyvyyttä kuvaavaa kameraa.
Nyt on aivan sama mitä Chris höpöttää aikansa kuluksi. Hän valehtelee viihdyttäen itseään. Peli on hävitty. Lässyn lässyn valehtelee mitä keksii.
Samoin NK :n " Why! Why! Why" " ei jostain syystä oikein vakuuta.
Jotain kertoo myös äiti Cindyn aito järkytys ainostaan poikansa kohtalon,
ei varsinaisten uhrien puolesta.
Tammy ja Coder kai yrittää vielä kaveerata Wattsin kanssa sitkeän toiveikkaana odotellen josko omatunto heräisi ja hän tunnustaisi, (siksi hän saa poikkeuksellisesti pitää uhriensa eli Shanannin, Bellan ja Celesten kuvia ) tunnustusta Chris ei tee, koska pesuveden mukana menisi ......niin keitä muita?
Höpön löpöä. Mitä Shanann lapsineen olisi tehnyt öljykentällä? Tuskin sinne kuitenkaan asiattomilla on pääsyä. Ei jatkoon tämä teoria, ei ei.
Mitä Shanann olisi tehnyt öljykentällä? Siis Shanann ja lapsethan olivat hengettöminä siellä, tajuatko. Oletko seurannut lainkaan koko juttua tarkemmin?
Heidät oli m urhattu (vaimo ja lapset) sinne kentälle etukäteen.
Watts olisi r-äjäyttänyt sen myöhemmin mutta suunnitelma keskeytyi Nichole Atkinsonin vuoksi.
Annapa parempi teaotia, kiitos.
Mutta perehdy juttuun tarkemmin jooko.
Jep. Mutta sinun päätelmässäsi lukee, että löytyisi vaimon auton kappaleita sekä Anadarkon korvaussumma, Chris tulisi jäämään leskeksi.
Eli miksi Anadarko korvaisi mitään? Mitä Anadarko korvaisi?"Korkeintaan" auton kappaleita. Lue.
Christopher Watts oli aivan varmasti ottanut selvää mitä korvataan ja mistä.
Sinun teoriasi?
Mutta miksi Anadarko korvaisi mitään yhtään kenelläkään, jos Anadarkon alueella ilman lupaa oleva sivullinen posahtaa taivaan tuuliin? Teoriassasi kuvailet Anadarkon korvaussumman olevan huikea. Se kohta mättää tässä teoriassasi.
En poissulje sitä, että Chrisin suunnitelmissa olisi ollut räjäyttää ruumiit taivaan tuuliin, mutta sen hän olisi tehnyt vain ja ainoastaan hävittääkseen todisteet.
Henkivakuutukseen kohdistuvista käytänteistä en tiedä.. olisiko niitä edes maksettu, jos Shanannin olisi kuviteltu vain kadonneen lastensa kanssa. Kadonneen ehkä omasta halustaan tai jonkun sieppaamana? Mahdollisesti ajaneen lasten kanssa jokeen, järveen, rotkoon?Vastaatko näihin?
Joo, no enpä minäkään tarkemmin tietenkään mikään spesialisti tokikaan ole, eli en tarkkaan tiedä noista käytänteistä. Wattsin ukko varmaan on noihin perehtynyt ja osaisi vastata (mutten usko että sitä tekee).
Ukson kuitenkin että se, mikä johti Shanann Wattsin ja tyttöjen elimin-oimiseen on tavalla tai toisella "kolmen R:n triangeli" eli Rakastajatar- Räjähdys- Raha.
Mut katsotaan mitä tapahtuu.
Onko sulla mitään teoriaa mikä olisi saattannut olla vaikuttimena, siis muu kun jo käsitelty luonnehäiriö tai varttihulluus, jne?
Mä oon edelleenkin luonnehäiriön ja umpikujaan ajautuneen ihmisen kapean minä-keskeisen ajattelumallin luoman vartti-hulluuden kannalla. Chris kuvitteli ajatelleensa selkeän surmatyö-kuvion, mutta ei osannut ottaa kaikkia muuttujia huomioon; eli Shanannin ystävää ja naapurin valvontakamera-tallennetta. Ja oli varmasti N.K.n sokaisema.
Totta, mutta heti kun psykologit pääsee arvioimaan, löytyy ihmisestä kymmenen muuta vikaa lisää.
Jokaisesta löytyy jotakin, jos niikseen aletaan tsyykäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä huolia tällaisista pilkunviilaajista, niitä löytyy joka paikallisratikoista ja silleen, jatketaan me siitä mihin jäimme...
...eli Shanann Wattsin sisustusmakuun ja ikkunaverhoihin.
Miksi niillä on tuolla kokolattiamatot? Eiks ne kerää rapaa.
Kummallinen juttu. Chriss Watts oli 8 vuotta ihan ookoo, mutta heti, kun Nicole Kessingeristä tuli hänen salarakas kahdessa kuukaudessa, KAIKKI pamahti!
Jos te omassa lähipiirissänne näette vastaavaa, kuka ikinä ensin uskoo, että siitä löytyy kaikki nuo piirteet, mitä tuolla miehellä kerrottiin/kerrotaan olevan.?
Kahdessa kuukaudessa joku saa niin toisen ”puhuttua” ympäri, että saa superit ja sitten lähtee mopo käsistä. Kyllä on valtavan iso merkitys pitänyt olla tuolla salarakkaalla, ei voi muuta sanoa.
Päivänselvää tietysti on se, että hermo on palanut ja rankasti, ja se on ollut pohjana.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen juttu. Chriss Watts oli 8 vuotta ihan ookoo, mutta heti, kun Nicole Kessingeristä tuli hänen salarakas kahdessa kuukaudessa, KAIKKI pamahti!
Jos te omassa lähipiirissänne näette vastaavaa, kuka ikinä ensin uskoo, että siitä löytyy kaikki nuo piirteet, mitä tuolla miehellä kerrottiin/kerrotaan olevan.?
Kahdessa kuukaudessa joku saa niin toisen ”puhuttua” ympäri, että saa superit ja sitten lähtee mopo käsistä. Kyllä on valtavan iso merkitys pitänyt olla tuolla salarakkaalla, ei voi muuta sanoa.
Päivänselvää tietysti on se, että hermo on palanut ja rankasti, ja se on ollut pohjana.
CW löysi sen kuuluisan sielunkumppaninsa ?
En usko hermon palamiseen, koska teko oli suunniteltu ja valehtelu jatkui teon jälkeen.
" en ole ihan varma valmensiko Shanann minua (tekoon) vai oliko se vaan mun raivoa"
CHRIS WATTS: I DON`T KNOW IF IT IS LIKE SHANANN COACHED ME ON TO DO IT OR IF IT WAS LIKE A RAGE
Tammy: "Taisit sanoa aikaisemmin, että olit niin vihainen Shanannille, että aioit , tiedäthän . . . että kuka tahansa tulee vastaan sinun tuhontielläsi. .suutinpiirtein tuollaiselta sait sen kuulostamaan . .en sano että täsmälleen tuolta, mutta . .
Miksi sinä olit niin vihainen Shanannille?"
Christopher Watts: En tiedä oliko se suurimmaksi osaksi siitä minun ja perheeni erottamisesta toisistaan. Koska, tarkoitan, se tapahtui häissä. Niinku, se syy mikseivät he tulleet häihin.
Meinaan minä räjähdin heille siihen pisteeseen saakka että sanoin heille takaisin uhan hirveitä asioita - silloin 2012 - tiedätkö, jotensakin sillä tavoin että minä en heitä enää tarvitse koska (nauraa) , sanoin, tiedätkö. . . haukuin äitini lyttyyn.
Tein kaikkea tuollaista. En ikinä ajatellut, enkä minä tiedä oliko se niinku Shanann joka siinä yllytti mua käyttäytymään sillätavoin vai oliko se vain senkaltaista raivoa, jota en ollut ikinä aikaisemmin tuntenut.
Tai en tiedä sitten oliko siinä se kaikki mitä tapahtui heinäkuussa niiden kanssa kun he eivät voineet tulla katsomaan muksuja enkä tiennyt aikovatko edes koskaan enää tavata niitä. En tiedä. Eli että oliko tuola kaikella tekemistä sen kanssa: että jokin sisälläni käynnistyi ja kaikki se mikä oli kasaantunut häistä saakka . . .niinku pitkä sytytyslanka paloi vihdoin loppuun.
Coder : Mitä sitten tapahtui silloin 2012 häiden aikaan ?
Christopher Watts : Siinä oli -- äitini -- ja Shanann. Niinku siitä alkaen kuin kosin häntä . . . se tapahtui rannalla. Siitä saakka äiti oli aina Shanannia vastaan kaikessa tyyliin : " enpä minä vaan tarvinnut tuonkaltaista sormusta itselleni kun olin sinun ikäisesi!" ja "En minä tällaisia hienoja ravaroita tarvinnut!" Ja tavallaan koko ajan keitti tällaista uudelleen ja uudelleen . . .ja he vain jatkoivat.. ei koskaan mistään samaa mieltä...
eikä me edes tarvittu heidän apuaan mihinkään. Oltiin vaan (Shanannin kanssa) että "me maksetaan kaikki vaan ihan itse" . . . niinku sillälailla.
Tuollaista menoa edes takaisin. Niinku äidin mielestä Shanann ei ikinä ollut tarpeeksi hyvä. Äiti oli aina sitä mieltä, että Shanann salaa multa jotain.
jatkuu
Vierailija kirjoitti:
" en ole ihan varma valmensiko Shanann minua (tekoon) vai oliko se vaan mun raivoa"
CHRIS WATTS: I DON`T KNOW IF IT IS LIKE SHANANN COACHED ME ON TO DO IT OR IF IT WAS LIKE A RAGE
Tammy: "Taisit sanoa aikaisemmin, että olit niin vihainen Shanannille, että aioit , tiedäthän . . . että kuka tahansa tulee vastaan sinun tuhontielläsi. .suutinpiirtein tuollaiselta sait sen kuulostamaan . .en sano että täsmälleen tuolta, mutta . .
Miksi sinä olit niin vihainen Shanannille?"
Christopher Watts: En tiedä oliko se suurimmaksi osaksi siitä minun ja perheeni erottamisesta toisistaan. Koska, tarkoitan, se tapahtui häissä. Niinku, se syy mikseivät he tulleet häihin.
Meinaan minä räjähdin heille siihen pisteeseen saakka että sanoin heille takaisin uhan hirveitä asioita - silloin 2012 - tiedätkö, jotensakin sillä tavoin että minä en heitä enää tarvitse koska (nauraa) , sanoin, tiedätkö. . . haukuin äitini lyttyyn.
Tein kaikkea tuollaista. En ikinä ajatellut, enkä minä tiedä oliko se niinku Shanann joka siinä yllytti mua käyttäytymään sillätavoin vai oliko se vain senkaltaista raivoa, jota en ollut ikinä aikaisemmin tuntenut.
Tai en tiedä sitten oliko siinä se kaikki mitä tapahtui heinäkuussa niiden kanssa kun he eivät voineet tulla katsomaan muksuja enkä tiennyt aikovatko edes koskaan enää tavata niitä. En tiedä. Eli että oliko tuola kaikella tekemistä sen kanssa: että jokin sisälläni käynnistyi ja kaikki se mikä oli kasaantunut häistä saakka . . .niinku pitkä sytytyslanka paloi vihdoin loppuun.
Coder : Mitä sitten tapahtui silloin 2012 häiden aikaan ?
Christopher Watts : Siinä oli -- äitini -- ja Shanann. Niinku siitä alkaen kuin kosin häntä . . . se tapahtui rannalla. Siitä saakka äiti oli aina Shanannia vastaan kaikessa tyyliin : " enpä minä vaan tarvinnut tuonkaltaista sormusta itselleni kun olin sinun ikäisesi!" ja "En minä tällaisia hienoja ravaroita tarvinnut!" Ja tavallaan koko ajan keitti tällaista uudelleen ja uudelleen . . .ja he vain jatkoivat.. ei koskaan mistään samaa mieltä...
eikä me edes tarvittu heidän apuaan mihinkään. Oltiin vaan (Shanannin kanssa) että "me maksetaan kaikki vaan ihan itse" . . . niinku sillälailla.
Tuollaista menoa edes takaisin. Niinku äidin mielestä Shanann ei ikinä ollut tarpeeksi hyvä. Äiti oli aina sitä mieltä, että Shanann salaa multa jotain.
jatkuu
Coder: Hän (äitisi) oli aina sitä mieltä että Shanann salaa sinulta jotakin ? Niinkuin mitä?
Christopher Watts: En minä tiedä. Asioita menneisyydestään. Niinku en minä tiedä . . .
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihminen, joka on tappanut oman vaimonsa sekä heidän yhteisen syntymättömän lapsen.
Tappanut kaksi omaa lastaan.
Ruumiiden hävittäminen on ollut karmivan raakaa. Isä on jaloillaan survonut omia lapsiaan öljytynnyreihin.
Täällä kuitenkin keskitytään "pahaan naiseen". Toinen nainen on kaiken takana. Hän on se syyllinen.
Siitä, että ihastuu eroa vakuuttelevaan varattuun mieheen, on todella pitkä matka äärimmäisen raakoihin, jopa lapsiin kohdistuviin murhiin.
Jotenkin tämäkin on nyt saatu käännettyä siihen, että keskitytään N. K. n.
Chris oli se, joka polki jaloillaan omien tyttäriensä ruumiita öljysäiliöön.
Totta. Houkutuksia tulee aina elämässä vastaan, silloin lojaalisuus punnitaan ja aito kiintymys sitä perhettä kohtaan. Voi sanoa ei kiitos.
Christopher Watts viimekädessä petti perheensä jota hänen olisi tullut isänä ja aviomiehenä suojella.
Shanannin veli vihaisena jollekin naiselle...
Help suomennosta jos saisi?![/quote]
Shannan Wattsin veli, Frankie Rzucek sanoo siinä:
" Marissa, en tiedä kuka luulet olevasi. Tai keiden ihan oikeasti luulet uskovan sinua.
Olet tunnettu valheistasi, ihmisten petkuttamisesta, huijarina olosta.
Minä olen ainoastaan rehellinen mies ja olen säästänyt kaiken, minulla on jokainen tekstiviesti, jokainen ääniviesti, tallessa.
Kaikki. Okei.
Ja jonain päivänä laitan ne kaikki esille.
Sinä sanoit että deletoit ne, mutta olet täynnä p-askaa.
Sinä olit se joka postatsit ne viestit alunperinkin.
Minä en edes tiedä kuka tämä `Brian`on josta puhut.
Okei.
Minä en ole sisällä tässä youtube-maailmassa kuten sinä olet.
Minulla on elämä."
Vierailija kirjoitti:
Shanannin veli vihaisena jollekin naiselle...
Help suomennosta jos saisi?!
Shannan Wattsin veli, Frankie Rzucek sanoo siinä:
" Marissa, en tiedä kuka luulet olevasi. Tai keiden ihan oikeasti luulet uskovan sinua.
Olet tunnettu valheistasi, ihmisten petkuttamisesta, huijarina olosta.
Minä olen ainoastaan rehellinen mies ja olen säästänyt kaiken, minulla on jokainen tekstiviesti, jokainen ääniviesti, tallessa.
Kaikki. Okei.
Ja jonain päivänä laitan ne kaikki esille.
Sinä sanoit että deletoit ne, mutta olet täynnä p-askaa.
Sinä olit se joka postatsit ne viestit alunperinkin.
Minä en edes tiedä kuka tämä `Brian`on josta puhut.
Okei.
Minä en ole sisällä tässä youtube-maailmassa kuten sinä olet.
Minulla on elämä."
Mitä ihmettä Molly Golightly (Marissa) ? ? Mitä tapahtui?
VIDEO : Naapuri Nate (jonka valvontakameravideo paljasti Christopher Wattsin)
haastattelu.
Naten haastattelu alkaa videolta vasta kohdasta 2:37 (pitkä alkujuonto videon alussa Watts-aiheeseen). Julkaistu youtubeessa 8.5.2019.
Vierailija kirjoitti:
VIDEO : Naapuri Nate (jonka valvontakameravideo paljasti Christopher Wattsin)
haastattelu.
Naten haastattelu alkaa videolta vasta kohdasta 2:37 (pitkä alkujuonto videon alussa Watts-aiheeseen). Julkaistu youtubeessa 8.5.2019.
Onnistuuko joku linkittämään tuon, että voin kääntää sen tänne?
Secret Life of Killer Dad Chris Watts : Next Door Neighbor Nate Speaks (Full Interview) (Jan 15,19)
Miksei tuota videota naapurista ole näytettävissä ja mitä siitä siis tuli ilmi?
Naapuri Nate (jonka valvontakameravideo paljasti Christopher Wattsin)
haastattelu.
Secret Life of Killer Dad Chris Watts : Next Door Neighbor Nate Speaks (Full Interview) (Jan 15,19)
" Aluksi en meinannut uskoa, että he (Shanann, Bella, Cece) olivat kateissa.
Eli silloin en oikeastaan tiennyt olivatko he oikeasti kateissa vai ei.
Eli periaatteessa mitä tein oli se, että menin katsomaan turvakameran kuvamateriaalin, tutkin sen ja menin kertomaan poliisille mitä mulla oli --- ja lopulta he halusivat tulla käymään ja katsoa sitä.
Chris oli (naapurina) todella hiljainen. Hän aina heilautti kättään, joskus jutteli mutta saattoi havaita että hän mielellään pysytteli sivussa (omissa oloissaan), eli oli aikoja, jolloin hän ei heilauttanut (tervehdykseksi) tai halunnut jutella mitään.
Yleensä ottaen hän oli mukava.
Ja Shanann oli aina ystävällinen. Hän tuli toivottamaan meidät tervetulleiksi naapurustoon.
(Heidän) Tytöt aina juoksentelivat ympäriinsä nauraen ja pitäen hauskaa.
Yhtään mikään ei vaikuttanut epätavalliselta."
jatk.
Vierailija kirjoitti:
haastattelu.
Eli periaatteessa mitä tein oli se, että menin katsomaan turvakameran kuvamateriaalin, tutkin sen ja menin kertomaan poliisille mitä mulla oli --- ja lopulta he halusivat tulla käymään ja katsoa sitä.
Chris oli (naapurina) todella hiljainen. Hän aina heilautti kättään, joskus jutteli mutta saattoi havaita että hän mielellään pysytteli sivussa (omissa oloissaan), eli oli aikoja, jolloin hän ei heilauttanut (tervehdykseksi) tai halunnut jutella mitään.
Ja Shanann oli aina ystävällinen. Hän tuli toivottamaan meidät tervetulleiksi naapurustoon.
jatk.
Christopher sanoi että hän lastasi työkalujaan (autoon).
Mutta se oli kummallista, koska en ollut ikinä nähnyt hänen peruuttavan autoaan pihatielle. Hän parkkeerasi aina talon eteen.
Joten epäilemättä se oli outoa ja - - - varsinkin kun näkyi että hän lastasi tavaraa auton ohjaamoon eikä mitään sinne takalavalle, niin ajattelin että tuo oli tosissaan outoa.
Enkä minä siinä vaiheessa osannut ajatella että siinä olisi ruumiita (mitä lastasi) ,mutta ajattelin että tavaraa hän ei ainakaan lastannut.
Nate näytti materiaalin poliisille ja soitti Christopherille. Poliisien bodycam (kamerat) kuvasivat sen, kun Nate näyttää Christopherille mitä kuvamateriaalia valvontakameralle on tallentunut.
jatk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haastattelu.
jatk.
Mutta se oli kummallista, koska en ollut ikinä nähnyt hänen peruuttavan autoaan pihatielle. Hän parkkeerasi aina talon eteen.
Joten epäilemättä se oli outoa ja - - - varsinkin kun näkyi että hän lastasi tavaraa auton ohjaamoon eikä mitään sinne takalavalle, niin ajattelin että tuo oli tosissaan outoa.
Enkä minä siinä vaiheessa osannut ajatella että siinä olisi ruumiita (mitä lastasi) ,mutta ajattelin että tavaraa hän ei ainakaan lastannut.
Nate näytti materiaalin poliisille ja soitti Christopherille. Poliisien bodycam (kamerat) kuvasivat sen, kun Nate näyttää Christopherille mitä kuvamateriaalia valvontakameralle on tallentunut.
jatk.
" Mä olen sellainen vähän niinkuin tarkkailija, eli paremminkin tarkkailen ihmisiä taustalla kun pyrin juttusille.
Katselin kun hän (Chris) piteli käsiään päänsä päällä, hermostuneen oloisena, jatkuvasti räpläten puhelinta,
eli oikeastaan kaikista oudoin juttu oli se,
ettei hän katsonut sitä kuvamateriaalia lainkaan.
Korkeintaan vilkaisi sekunnin ja sitten taas puhelimeen, vilkaisi uudelleen sekunnin ja katseli muualle.
Siis jos mun perhe olisi kadonnut, niin mä olisin sataprosenttisesti liimattuna siihen ruutuun että näkyiskö heistä yhtään mitään.
Fakta on että hän (Chris) ei katsonut sitä materiaalia ollenkaan.
Hän katseli aivan muualle,rapsutteli koiraani ja ...musta tuntui että se oli outoa.
Heilui hermostuneena edestakaisin..kädet päänsä yllä . . . vahingossa huitaisi aurinkolasinsa alas. . .tuollaisi pikkuasioita jotka sai miettimään : miksi sinä olet niin hermona?
Sinun pitäis olla paremminkin huolestunut kuin noin hermona."
jatk.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota videota naapurista ole näytettävissä ja mitä siitä siis tuli ilmi?
En onnistu linkittämään sitä tähän jostain syystä. Mutta käännän sen tähän youtubeen kautta katsellen. Joku voi onnistua linkittämään sen, en tiedä miksi koneeni herjaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haastattelu.
jatk.
jatk.
" Mä olen sellainen vähän niinkuin tarkkailija, eli paremminkin tarkkailen ihmisiä taustalla kun pyrin juttusille.
Katselin kun hän (Chris) piteli käsiään päänsä päällä, hermostuneen oloisena, jatkuvasti räpläten puhelinta,
Korkeintaan vilkaisi sekunnin ja sitten taas puhelimeen, vilkaisi uudelleen sekunnin ja katseli muualle.
Siis jos mun perhe olisi kadonnut, niin mä olisin sataprosenttisesti liimattuna siihen ruutuun että näkyiskö heistä yhtään mitään.
Hän katseli aivan muualle,rapsutteli koiraani ja ...musta tuntui että se oli outoa.
Heilui hermostuneena edestakaisin..kädet päänsä yllä . . . vahingossa huitaisi aurinkolasinsa alas. . .tuollaisi pikkuasioita jotka sai miettimään : miksi sinä olet niin hermona?
jatk.
" En halua antaa sellaista kuvaa ulospäin (Shanannista ja Chrisistä) heistä että "voi ei, he riitelivät kaiken aikaa!".
Haluan, että keskitytään paremminkin Shananniin ja tyttöihin. Siihen, miten mahtavaa elämää he elivät. Sen sijaan että taivastellaan että "voi ei , he riitelivät kaiken aikaa, hän (Chris) oli niin ilkeä hänelle (Shanannille). . .
En halua kaunistella asioita, he tappelivat , mutta eivät mielestäni sen enempää kuin muutkaan pariskunnat. Meidän talot oli niin liki toisiaan että olisi ollut vaikea olla kuulematta mitä pariskunnat ulkona touhuaa. Muttei se sellaista ollut että Chris olisi muka koko ajan huutanut hänelle ja ollut superilkeä ja sellaista. Pari yhteenottoa ,mitä satuin näkemään. Ei Chris ikinä käyttäytynyt kuin joku iso karmea monsteri.
Huomasin että siihen (pariskunnan riitelyyn) keskityttiin sosiaalisessa mediassa paljon.
Mutten minä halua sellaiseen keskittyä."
jatk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haastattelu.
jatk.
jatk.
jatk.
" En halua antaa sellaista kuvaa ulospäin (Shanannista ja Chrisistä) heistä että "voi ei, he riitelivät kaiken aikaa!".
Haluan, että keskitytään paremminkin Shananniin ja tyttöihin. Siihen, miten mahtavaa elämää he elivät. Sen sijaan että taivastellaan että "voi ei , he riitelivät kaiken aikaa, hän (Chris) oli niin ilkeä hänelle (Shanannille). . .
En halua kaunistella asioita, he tappelivat , mutta eivät mielestäni sen enempää kuin muutkaan pariskunnat. Meidän talot oli niin liki toisiaan että olisi ollut vaikea olla kuulematta mitä pariskunnat ulkona touhuaa. Muttei se sellaista ollut että Chris olisi muka koko ajan huutanut hänelle ja ollut superilkeä ja sellaista. Pari yhteenottoa ,mitä satuin näkemään. Ei Chris ikinä käyttäytynyt kuin joku iso karmea monsteri.
Huomasin että siihen (pariskunnan riitelyyn) keskityttiin sosiaalisessa mediassa paljon.
Mutten minä halua sellaiseen keskittyä."
jatk.
"En minä tiennyt mistään (Chrisin) tyttöystävästä silloin.
Ulospäin kaikki näytti ihan normaali-arkielämältä.
Aviomies menee töihin, tulee kotiin, sellaista.
Ja mitä (Chrisin) väitettyihin mies-suhteisiin tulee, niin kyllä ihan oudolta sellainen vaikuttaa, kun ajattelee, että hänellähän oli valokuvia tyttökaverista ja sellasta materiaalia.
Minä en usko että sellaista ( Chrisin tapailua miesten kanssa) tapahtui."
" Osa (tapahtuneiden julmuuksien tultua ilmi) minusta ajattelee että hän on hirviö pystyäkseen tekemään semmoista vaimolleen - ja varsinkin lapsilleen.
Esimerkiksi itse rakastan poikaani yli kaiken, enkä pysty kuvittelemaan satuttavani häntä millään tavoin.
Ja se tosiasia, että Chris suoritti kaiken loppuun saakka ja teeskenteli (pystyi teeskentelemään) ettei mitään muka ole tapahtunut ja yritti peitellä kaiken ,
paljastaa hänen todellisen luonteensa.
Puhuttuani Shanannin omaisten kanssa ja heidän kertoessaan etteivät vaadi kuo-lemanrangaistusta Chrisille, niin henkilökohtainen mielipiteeni on, että istuminen van-kilassa ja miettiminen joka päivä että mitä tuli tehtyä,
on paljon pahempi rangaistus kuin istua kuo-lemansellissä miettien niitä asioita..
nyt hän saattaa keskittyä ajattelemaan perhettään ja mitä heille teki."
Mä oon edelleenkin luonnehäiriön ja umpikujaan ajautuneen ihmisen kapean minä-keskeisen ajattelumallin luoman vartti-hulluuden kannalla. Chris kuvitteli ajatelleensa selkeän surmatyö-kuvion, mutta ei osannut ottaa kaikkia muuttujia huomioon; eli Shanannin ystävää ja naapurin valvontakamera-tallennetta. Ja oli varmasti N.K.n sokaisema.