Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
https://crimerocket.com/2018/11/29/is-nichol-kessinger-wearing-the-neck…
Aika mielenkiintoista. Aika selkeästihän tuo on sama koru, jonka C osti NKlle. Pitääkö korua tosiaan vielä kaiken tämän jälkeenkin?
Koska tää kuva on otettu?
Vierailija kirjoitti:
NYT :
Chris Wattsille etsitään perusteita vetoomusta varten,
mm vertaamalla samantyyppisiin tapauksiin.
Hän on ottanut jo yhteyttä asianajajiin/lakimiehiin.
Ainoa este on nyt raha - ellei joku "hyväntekijä" siihenkin rahoitukseen
löydy.
Eikö Chrisillä ole rajoitettu yhteydenpito vankilasta ulkomailmaan, miten tämä olisi mahdollista?
Omaa sydäntä raastaa myös se, millä tavalla pienet tapettiin. Molemmilla ollut astma ja sitten oma isä tappaa tukahduttamalla.
Mun omalla tytöllä on myös astma, monet sairaarareissut pienempänä heitettiin ja järkytti nähdä ne pienetkin hetken lapsen kamppailua saadakseen happea. En pysty käsittämään millainen ihminen voi olla niin julma, että ensinnäkään tappaa lapsensa ja sitten vielä sen hapenpuutteen kautta joista lapset ovat aiemminkin kärsineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://crimerocket.com/2018/11/29/is-nichol-kessinger-wearing-the-neck…
Aika mielenkiintoista. Aika selkeästihän tuo on sama koru, jonka C osti NKlle. Pitääkö korua tosiaan vielä kaiken tämän jälkeenkin?
Koska tää kuva on otettu?
NKn haastattelukuva juttuineen julkaistiin 15.10.2018.
Vierailija kirjoitti:
Omaa sydäntä raastaa myös se, millä tavalla pienet tapettiin. Molemmilla ollut astma ja sitten oma isä tappaa tukahduttamalla.
Mun omalla tytöllä on myös astma, monet sairaarareissut pienempänä heitettiin ja järkytti nähdä ne pienetkin hetken lapsen kamppailua saadakseen happea. En pysty käsittämään millainen ihminen voi olla niin julma, että ensinnäkään tappaa lapsensa ja sitten vielä sen hapenpuutteen kautta joista lapset ovat aiemminkin kärsineet.
Ei se mikään ihminen olekkaan, peto tyystin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT :
löydy.
Eikö Chrisillä ole rajoitettu yhteydenpito vankilasta ulkomailmaan, miten tämä olisi mahdollista?
Vanhempiensa kautta esimerkiksi. Heidän kanssa saa soitella ja olla yhteydessä. Useinhan onkin niin että vangin perhe etsii uutta asianajajaa jotta tapausta voitaisiin käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT :
löydy.
Vanhempiensa kautta esimerkiksi. Heidän kanssa saa soitella ja olla yhteydessä. Useinhan onkin niin että vangin perhe etsii uutta asianajajaa jotta tapausta voitaisiin käsitellä.
Selvä! Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT :
löydy.
Ulkomaailmasta sinne suuntaan taas saa asianajat ja huippuälykkäät (huomionjanoiset) lakimiehet olla halutessaan yhteydessä mielinmäärin jos Watts lisää heidän nimensä omalle vierailijalistalleen.
Hyppäähän tutkijat Tammy Lee ja Coder siellä jutustelemassa vaikka case is closed.
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi kuumaan raakaöljyy - upottaen tallomalla säiliöön 10cm aukosta.
Toisen lapsen päästä oli tarttunut hiustukkoja säiliön reunaan kiinni.
Miten joku voi mennä toisen kotiin flörttäileen tämän aviomiehen kanssa ja grillailemaan kananrintoja kyyläillen ympäriinsä että miltä siellä näyttää, missä raskaana oleva äiti ja pikkulapset asuvat - perheen kotiin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen nosta miehistä jotka onkivat pikkutytöt mustan raakaöljyn seasta , seiltä säiliön pohjalta (lasten ihon pudotessa suikaleina r uumiiden päältä) joutuivat traumaterapiaan.
Niin karmea tämä tapaus on että se vauriotti monen asianosaisen elämää pysyvästi. Ja tyyppi haluaa vetoomuksellaan lievennystä tuomioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT :
löydy.
Ulkomaailmasta sinne suuntaan taas saa asianajat ja huippuälykkäät (huomionjanoiset) lakimiehet olla halutessaan yhteydessä mielinmäärin jos Watts lisää heidän nimensä omalle vierailijalistalleen.
Hyppäähän tutkijat Tammy Lee ja Coder siellä jutustelemassa vaikka case is closed.
Eipäs taas liioitella jooko. Yhden kerran on agentit käyneet Chrisiä haastattelemassa, eipä sitä voi vielä kutsua "hyppäämiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen nosta miehistä jotka onkivat pikkutytöt mustan raakaöljyn seasta , seiltä säiliön pohjalta (lasten ihon pudotessa suikaleina r uumiiden päältä) joutuivat traumaterapiaan.
Niin karmea tämä tapaus on että se vauriotti monen asianosaisen elämää pysyvästi. Ja tyyppi haluaa vetoomuksellaan lievennystä tuomioon?
Jälkiviisaus ei auta, mutta Chris olis pitänyt itse laittaa onkimaan ne lapset sieltä raakaöljysäiliön pohjalta. Ei hän olisi traumatisoitunut, muut vain ehkä olisi siitä hetkestä olleet pelastettu.
(Vaikka, eihän hän toki sitä toimenpidettä/tai siinä ois saanut olla) , mutta noin ”ilkeästi ajatellen”!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT :
löydy.
Eipäs taas liioitella jooko. Yhden kerran on agentit käyneet Chrisiä haastattelemassa, eipä sitä voi vielä kutsua "hyppäämiseksi".
Noooo... ”eipäs taas” olla liian pikkutarkkoja. Jos yhden kerrsn sanoo vähän yli niin...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Lapsia alettiin nostamaan öljyn seasta vasta kolmen päivän kuluttua m urhista.
Toimenpide kokonaisuudessaan kesti 14 tuntia.
Yksi tankki oli vetoisuudeltaan 400 barrellia (eli "tynnyriä). Jonkinlaisen käsityksen tankin suuruudesta saa kun sisäistää että 1 barrelli on 159 litraa.
Miesten oli siis tyhjennettävä 2 kpl 400barrelin raakaöljysäiliötä manuaalisesti (eli käsipelillä) norottamalla öljy varovasti ulos tankeista metalisen seulan (verkon) läpi siivilöiden, koska kaikki mahdolliset todisteet tuli ottaa huolella talteen öljyn joukosta.
Sen jälkeen kun tankit oli tyhjennetty, miehet menivät hengityssuojaimet yllään tynnyreihin sisään ja poistivat sieltä Celeste ja Bella Wattsin ruumiit. Molemmista tynnyreistä poistettiin yksi lapsen ruumis.
Lasten iho irtosi pudoten ruumiiden päältä kun heitä siirrettiin ulos tankeista.
Lasten äiti ja syntymätön pikkuveli Nico Watts löydettiin noin 100metrin päästä läheiseltä pellolta. Heidät oli peitetty matalaan kuoppaan.
Shanann sanoi Christopher Wattsille ennen k uolemaansa:
"Minä tiedän että sinulla on toinen"
"Mene pois päältäni !"( hän ei halunnut että istun alas ja satutan vauvaa, kertoo Christopher Watts).
linkki
Mitenkähän nämä henkilöt, jotka öljysäiliöt tyhjäsivät ja lasten ruu miit joutuivat sieltä nostamaan tullaan ”palkitsemaan”, tai ylipäänsä huomioimaan? Kuinka ikinä kykenee saamaan tähän hetkeen kiteytyneet muistot, öljynhajun(joka palauttaa hetket... kaiken mikä kau heaan rupeamaan liittyi), ja jonka ihminen taltioi?
Miten yksi ihminen voi saada tällaisella teolla valtavasti tuhoa aikaan, joka kestää sukupolven, kenties enemmän ajan, ja koskee laajaa joukkoa ihmisiä...
Ei tällaiseen ihmiseen pidä uhrata minkäänlaisia voimavaroja, eikä kenenkään aikaa enään milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä voi muuta todeta kuin, että W:ien talous on ollut ihan fiturallaan.
Kaikki on periaatteessa ja (hyvin pitkälti) vain jätetty maksamatta ja sillä siisti.
Vastuuttomuutta mistään, käsittämätöntä. Suomessa tästä jo länkytettäisiin, että ”ihan petosmielessä” systeemiä, kun aina vain tehdään velkaa, eletään velaksi, jopa lapset saatetaan maailmaan velaksi.Ihmisiä ja elintapoja on näköjään erilaisia, ja itsestä tuntuu, kun jokainen euro on maksuista maksettu siltä, että ei.. miten voi elää yönsä nukkuen, kun tietää olevan veloissa kaulaa myöten.
Ajattelen niin, että kun luen näitä ”huikeita” laastaribisnes tuottoja ja kuinka sitä fyffee on tullut ovista ja ikkunoista, ja miten sitä olisi lahjoituksiinkin saakka ollut, niin mikä järki olla veloissa?
Ehkä nykyaika selittää ja mahdollistaa tämän, ja se että minä olen jäänyt ”vanhojen aivojeni” kanssa tämän ymmärtämisen suhteen junasta.
Ei voi viedä suomalaista suhtautumista suoraan jenkkeihin. Erlainen kulttuuri, siellä et ole ikuinen velkavank i jos teet konkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris Wattsin työkaverin haastattelu ANTHONY BROWN (vapaa suomennos)
"Ensimmäiseen kuuteen kuukauteen töissä ei juuri juteltu. Olin uusi työntekijä. Joten sinä tulet toimistoon, tsekkaat tietokonetyön, tankit, nestetasot, tarkistat tankit katsot että asiat ovat niinkuin pitää ja sitten suunnistat kentälle. Sellaista.
Joskus saatat hieman jutella jonkun kanssa, mutta enimmäkseen olet itseksesi.
Siinä viime kesänä alettiin enemmän jutella Chrisin kanssa. Meillä oli välikohtaus Anadarkon talolla, jouduimme sulkemaan lähteitä ja piti lopettaa työt. Tästä syystä tiimillämme oli enemmän kokouksia . Vaihdoimme päivittäiset toimenpiteet eli tarkistimme turvallisuuden vuoksi toimintaohjeita. Joten näimme toisiamme tämän vuoksi enemmän, koska tiimi oli toimistolla enemmän. Juttelimme enemmän koska ei ollut paljon muuta tek emistä kuin odotella ohjeita ja tarkistella varusteita.
Juteltiin aiheista kuten Rockien pelit ja sellaista, jonkin verran perheistämmekin.
Suurimmaksi osaksi lapsista,koska minulla oli yksi poika joten vertailtiin että tekeekö sun muksu jo tällaista tai käyttäytyykö sun muksu koskaan näin ja semmosta.
Tiesin että hänen lastensa nimet olivat Celeste ja Belle, mutta en tiedä kumpi oli kumpi tai kumpi oli vanhempi sen kummemmin. Muistan kuinka Chris aina sanoi että toinen heistä on varsinainen sähikäinen. Oma poikani on myös varsin villi joten juteltiin että kuinka sinä tapaat rauhoittaa muksusi . Sellaista arjen juttua ei mitään yksityiskohtaista.
jatkuu...
"Ainoa kerta, kun hän mainitsi Shanannin oli se, kun hän yritti kaupata minulle Thriveä.
Sillä viime elokuussa meillä oli töissä painonpudotus-kilpailu.
Lyötiin jätkien kanssa vetoa kuka laihduttaa eniten prosentteja painostaan ja Chris sanoi että ei tule onnistumaan hänen kohdallaan, en voi pudottaa yhtään enempää kuin olen jo pudottanut. Tiesin että hän oli ollut tuhdimpi kaveri aiemmin ja hän sanoi jos haluat energiaa niin ota Thriveä ja alkoi kauppaamaan sitä ja minä sanoin siihen että pläääh, sitä pyramidihuijausta.
Chris sanoi ei se mitään pyramidihuijausta ole. Kysyin no miten muka tienaat sillä?
Ja hän sanoi "no mun vaimo on kyllä aika korkealla siinä pyramidissa. Hänellä on ilmainen auto jo ja kaikenlaisia tulospalkkioita mistä ollaan saatu nauttia."
Sanoin ettei minusta olisi ovelta-ovelle kauppaamaan tuotetta mitä en edes itse käytä."
"Tuo oli ainut kerta, mutta olimme face-book kavereita.
Joka ainoa päivä näin tyyliin viisi tai kuusi postausta Shanannilta. Siis en ole Shanannin kaveri, vaan Chrisin facebookissa. Joka ainoa päivä Shanann postaili tyyliin " en pyykännyt tänään, hain muksut koulusta juuri,tein lounaan, siivosin", eli ihan kaikki mitä hän päivän aikana oli tehnyt.
Viisi tai kuusi päivässä. Olin että voi hyvänen aika sentään.
Ja kuusi kuukautta tätä lajia postailua ,niin sanoin Chrisille että "hei kamu mun on pakko piilottaa nyt noi postaukset, kun koko mun facebook-seinä on nykyään vain täynnä sinun vaimoasi ja jotain Thriveä."
Mutta en koskaan tavannut Shanannia persoonana (livenä).
Katsoin videoita hänestä ja tytöistä kun hän niitä postaili .
Pidimme pokeri iltoja poikien kanssa ja kutsuimme Chrisiäkin mukaan.
Kyllä hän lupasi tulla , mutta ei hän koskaan tullut.
Joten lopulta lakkasimme pyytämästä häntä."
jatkuu...
"Chris oli yksi terävimmistä kavereista koko ryhmästä.
Kaikki tavallaan tukeutuivat (luottivat) häneen.
Kova tekemään töitä"
"Jossain vaiheessa Chrisin pikkutytöt olivat tosi kipeitä ja me kerättiin työpaikalla kakskymppiä per nokka ja ostettiin sellaiset eläintyynyt heille".
"Viimeisen kerran näin Chrisin elokuun kahdeksas päivä keskiviikkona aamulla.
Sitten hän otti vapaata viedäkseen Shanannin lentokentälle.
Se oli viimeinen kerta kun näin hänet"
"Tiedän että hän oli töissä kentällä silloin seuraavana maanantaina kun kaikki hajosi.
Minun piti mennä sinne, mutta sinne oli menossa viisi,Chad, Melissa, Cody, Chris ja Troy."
"Chrisillä oli elefantin muisti. Kysyit mitä tahansa niin hän tiesi ja muisti joka yksityiskohdan ja jokaisen sijainnin, ihan uskomaton".
" Joskus joku mainitsee jotain sinulle vähän niin kuin vitsillä , etkä ajattele sitä sen kummemmin. Sitten jotain tapahtuu ja alat kelata että hetkinen mitä se sanoikaan silloin. Eli Chris sanoi jotain kerran mistä olin vähän että mitä helkkaria..."
jatkuu...
"Oltiin keräämässä varusteita ja lähdössä sinä aamuna toimistolta ja siellä onniteltiin Chrisiä ja kysyin "mitä?" ja Chris heilutti kättään tyyliin "kolme" ja minä siihen että niin mitä ja Chris että "vauva" ja minä sanoin :ahaa onnittelut!.
Sinä samaisena päivänä mentiin kentälle kimpassa Chrisin kanssa ja sanoin uudelleen: onnittelut tosiaan vielä (siitä lapsen tulosta) , mies!
Ja hän oli vaan "kiitti" eikä osoittanut yhtään mitään tunteita.
Ja hän kysyi minulta , että aiotteko te tehdä vaimosi kanssa vielä toisen lapsen?
Sanoin siihen sitten rehellisesti, etten tiedä pystymmekö koskaan saamaan toista. Kerroin että meillä oli ongelmia siinä.
Ja hän tuumasi siihen jotain " Haluatko yhden" tarkoittaen että voin saada yhden häneltä.
Sanoin sitten siihen että joo jos saamme tytön. Kun meillä on jo poika niin vaimo voisi mielellään ottaa tytön.
Mutta pidin sitä tsoukkina . Meillä oli nimittäin ollut neljä keskenmenoa peräkanaa, eikä vaimoni voisi tulla enää raskaaksi.
Joten tuntui hieman oudolta heitolta, näin jälkeen päin".
jatkuu..
"minä en tuntenut häntä silloin kun hän oli ollut tukeva.
Kun tulin taloon, hän oli tikissä kunnossa.
Hän kertoi juoksevansa viis mailia joka aamu.
Kerran hän kertoi että että Shanann oli ollut lähdössä matkalle.
Ja hän olisi halunnut treenata ja Shanann oli sanonut:
haluan että vietät aikaa minun kanssani, etkä mene juoksemaan ja treenaamaan.
Ja Chris sanoi: no nyt minä voin alkaa treenaamaan jälleen kun Shanann on matkoilla.
Minä kysyin : eikö Shanann anna sinun treenata?
Ja hän vastasi: Ei, hän suuttuu jos en vietä aikaani hänen kanssaan. Minä vain haluan juosta aamuisin. Mutta nyt minä voin juosta aamuisin ilman että joudun vaikeuksiin."
"Chris söi aina terveellisesti.
Kun työpaikalla tarjottiin Ben Pizzat, silloin ainaostaan näin hänen syövän roskaruokaa, muutoin söi aina hyvin terveellisesti.
Ja joi vettä ihan kreisinä. En ole koskaan nähnyt kenenkään juovan niin paljon vettä. Varmaan kaksi gallonaa kolme kertaa päivässä."
jatkuu..
"Chris ei käyttänyt huumeita eikä alkoholia.
Thrive-proteiini-shake ja mix taisi olla ainoa mitä joi.
Eri makuja .
Kuittailin Chrisille: no mikäs on tämän kuun maku?
Ja Chris siihen että kahvi..tai mitä milloinkin miksaavat siihen proteiiniin.
Ei mari huanaa , ei mitään sellaisia..
Mikäli työpaikkamme testeissä näkyy vaikka vain 0,0001 jotain , olet välittömästi ulkona. Täällä on nolla-toleranssi sen suhteen".
jatkuu..
" Maanantai-aamuna olin toimistolla ja kuulin kun Chris jutteli puhelimessa Chadin kanssa. Chad soitti jostain kaapeleista Chrisille.
Chris oli ulkona, kentällä.
Chris on yleensä aina toimistolla joten oli erittäin epätavallista että hän oli nyt siellä kentällä. Chris on yleensä aina se kolmas joka tulee toimistolle ja huikkaa
"Jou, kuinkas hurisee!".
Nyt hän oli siellä kentällä"
"Ensimmäisen kerran kuulin siitä, että Chrisin perheellä on jotain vinossa,
...ovat kateissa...
tiistaina ryhmäpalaverissamme, sillä Luke sai viestin ja sanoi:
"Chris ei tule tänään paikalle".
En minä sitä ihmetellyt kun välillä aina tulee kaikenlaista, enkä tiennyt mitä oli meneillään.
Troy jutteli puhelimessa ja sen jälkeen sanoi minulle: tämä on sitten ihan sinun ja minun välistä mutta haluan sanoa suoraan, että : Chrisin perhe on kadonnut.
Mun sydän jysähti. Sanoin: mitä?
Troy sanoi: joo, hän ei löydä heitä.
Joten tuolla tavoin sain tietää asiasta.
Kello oli siinä kahdeksan maissa, tiistaina.
Aloin hermostua ja panikoida että meitä on sitten vain yksi töissä tänään.
Chris oli sanonut että häntä haastatellaan uutisiin pikapuoliin.
Minä menin facebookkiini re-postaamaan Chrisin vetoomusta eteenpäin : auttakaa löytämään minun perheeni"
Myöhemmin minä nolona deletoin ne.
Kun saimme tietää..
Sillä minä olin facessa tyyliin "hän on tosi hyvä mies ja minä työskentelen hänen kanssaan ja olkaa ystävällisiä ja auttakaa häntä..."
Troy sanoi :näin meidän kesken Chrisillä ja Shannonilla on ollut vähän kireää, Chris on nukkunut sohvalla aika ahkeraan.
Troy oli sanonut Chrisille että voit aina tulla meille jos tilanne menee pahaksi ja Chris oli tuumannut ei se nyt niin vakavaa ole, kunhan riidellään.
Chris kertoi että Shanann oli ottanut vihkisormuksensa pois sormestaan tarjoilupöydälle.
Minä olin että "oh s hit" ja aloimme spekuloimaan, että jos Shanann on ollut niin vihainen että otti jopa vihkisormuksensa pois niin kaippa hän sitten vain lähti.
Ehkä hän (Shanann) suunnitteli jättävänsä hänet, saattoipa vaikka tavata jonkun Thrive-reissullaan, koska hän reissasi usein ja paljon mahdollista että tapasi jonkun Thrive-reissulla. Palasi sieltä kotiin ja lähti.
Mutta Troy sanoi tähän: sepä se, kun he katsoivat valvontakameroista ja ovikellokamerasta eikä niistä näkynyt mitään.
Sanoin: siinäpä sitten tyylikäs pako, hän taisi todennäköisesti livahtaa takakautta.
Troy sanoi: Mutta he eivät olleet ottaneet mukaan mitään vaatteita, ei edes lääkkeitä....?
Sanoin: jospa hän on suunnitellut tätä kauemmin ja pistänyt rahaa jemmaan.
Noin me ajateltiin siitä, että Shanann oli jättänyt (Troyn mukaan )kymppitonnin arvoisen vihkisormuksensa työtasolle.
Sanoin: parhaimmassa tapauksessa: Shanann jätti hänet ja otti tytöt.
Ja siihen jätimme asian koska mitään muuta ei tullut mieleen, emme koskaan nähneet Chrisiä muuta kuin rauhallisena, superfiksuna, emme koskaan nähneet häntä vihaisena tai vihastuvan."
jatkuu..
" Eli ajateltiin ehkä hän (Shanann) vaan lähti.
Ja siksi aloin postaamaan face-bookistani " pyydän, auttakaa minun ystävääni.
Sitten näimme sen (Chrisin) haastattelun , ennen kuin saimme tietää mitä todellisuudessa oli tapahtunut, ja meillä oli ryhmäpalaveri ja kaikki puhui että :
tuo on just niin Chris, aina niin rauhallinen ja tyyni , eikä näytä tunteitaan.
Ja siitä (Chrisin) naurahduksesta siinä (tvssä) , me vaan ajattelimme, että se naurahdus oli sellainen hermostuneen naurahdus, koska Chris ei ole mikään seuramies muutenkaan,
tyyliin ellei hän tunne sinua hän tuskin puhuu sinulle paitsi ajan kanssa, hän on hitaastilämpeävä.
Ikinä emme olisi arvanneet , että lopputulos olisi tällainen.
jatkuu..
"Mikä tässä koko jutussa järkyttää eniten, on..
ne tyttäret...
---työkaverin ääni murtuu, itkee.
Jatkaa puhumista itkien --
"...päässäni..visualisoin kaiken...
(miehen ääni murtuu --itkee, tutkija sanoo hänelle lempeästi : ihan kaikessa rauhassa)
"...minulla itselläni on poika. Hän on viisi. Pikkumies...(itkee koko ajan)..enkä voi kuvitella jonkun tekevän...ja kun kuvittelen päässäni..ja minä tunnen Chrisin (itkee) ...
luulin että tunsin hänet...ja..ajatus hänestä vahingoittamassa tyttöjä....ja laittamassa heitä...öljytankkeihin (ei pysty puhumaan, itkee)...niin söötit ja viattomat tytöt...
samaan aikaan me vaimoni kanssa....viimeiset neljä vuotta meillä (itkee) kolme tai neljä keskenmenoa, en pysty edes lakemaan (itkee)...emme kyenneet selvitymään edes kahdeksannelle raskausviikolle saakka...ja sitä tekisi ihan mitä tahansa että saisi toisen lapsen. Mutta et saa.
Ja sitten joku tekee jotain tällaista : päättää lastensa elämän."
"Ja kun uutiset tulivat ilmi olin kotona vaimoni kanssa, pelaillen videopelejä ja...
ja anoppini tuli sanomaan : hän teki sen.
Avasin teevee-kanavan ja menin ihan romuiksi.
Minä vain itkin kun en voinut mitenkään uskoa sitä.
Ja koko seuraavan päivän vain itkin.
Koko ryhmä lähetettiin töistä kotiin. "Menkää kotiin".
jatkuu...
"Ensimmäiset päivät olivat vaikeimmat.
Sitten lopetin, ajattelin että olin itkenyt itseni tyhjiin.
Seurasin lehtijuttuja ja sain tietooni yksityiskohtia...
Me tunsimme toisimme, näimme joka päivä, teimme töitä yhdessä.
Ja se tosiasia,
että hän (Chris) survoi tyttärensä noin teepussin kokoisesta aukosta .
Ensimmäisenä päivänä kun ihmiset alkoivat hyökkiä (syyttää) häntä kohti,
niin minä puolustin facebookissa ei hän ei takuulla tehnyt sitä, te ett tunne häntä.
Ja kun totuus tuli ilmi minun tunteeni jakautuivat kahtia.
En tiedä kuinka päästä yli tästä"
Viime yönä katsoin videon missä Shanann kertoi tytöilleen vauvasta ja he (tytöt) halasivat hänen vatsaansa ja aloin itkemään.
Tuo sattuu eniten. En tuntenut Shanannia mutta on niin kovin paha mieli heidän kaikkien puolesta.
jatkuu..
"Sitten alkoi tulla juttua että Chrisillä on tyttöystävä täällä työpaikalla.
Ja siellä oli tämä tyttö.
Muistaakseni hänen nimenä oli Nikki.
Hän oli brunetti jolla oli tosi hyvä vartalo.
Meillä oli sosiaalitilat siinä hallin päässä, kolme neliönmuotoista pöytää jonka ääressä porukalla istuttiin.
Ja hän (Nikki) kulki aina siitä ohi.
Chris oli yleensä läppärin äärellä ja nosti hieman katsettaan ja tuijotti häntä koko ajan.
En minä siitä sen kummempia ajtellut koska hän oli...iso tyttö. Hän oli puoleensavetävä.
Mutta havaitsin heidän kahden juttelevan eri tavalla käytävän päässä,
ja he olivat jotenkin tosi lähekkäin. Liian liki.
Mutta sinänsä en ajatellut siitä mitään koska siinä lähistöllä missä he olivat, sijaitsi myös kaasumonitori ja hänen (Nikin) työhön kuului kaasumonitorien kalibrointi ja huolehtia siitä huoneesta. Joten ajattelin että ehkä he keskustelevat siitä kaasumonitorista siinä.
Mutta kun he sanoivat että Chrisillä on suhde työpaikalla,
ajattelin :
täällä on vain kaksi naista tässä toimistossa, keille olen nähnyt Chrisin puhuvan.
Toinen heistä ei tule kysymykseenkään, hän on Nancy joka työskentelee joka puolella.
Nikin kanssa hän on puhunut ja olen nähnyt Chrisin tuijottavan häntä joka ainoa kerta kun hän kulkee ohi. Ja jokainen mies ,joka tietää Nikin sanoo että hän on hyvännäköinen .Ja hän tietää kyllä sen itsekin, koska hän aina haluaa saada huomiota..siellä on se jääkaappi mihin hän tulee laittamaan ruokaansa...ja Chris tuijottaa häntä omituisesti..
Ja kun alettiin puhumaan että siellä on se (Chrisin) tyttöystävä, niin hän oli ensimmäinen joka tuli heti mieleen. Tiesin että se oli hän. Pari muutakin kaveria sanoi että he tiesivät myös että se on hän.
Ja kun hekin sanoivat samaa, minä menin ja tarkistin (Nikin) huoneen.
Hänen nimikylttinsä oli revitty irti hänen toimistohuoneensa seinältä.
Hänen tavaransa oli poissa.
Chriss Wattsin työkaverin Anthony Brownin haastattelu
Chris Watts Co-Worker Interview ANTHONY BROWN /Youtube
Joku kaipaili Anadarko-työkaverin haastattelua, ajat sitten käännetty ja se on (uudelleen) tässä.
Ei varmasti vapaudu. Tehty mikä tehty, ja raa’imman kautta:(