Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
6441/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuneestahan on pian kulunut 9 kuukautta, kyllä ystävä saa jo julkaista iloisempiakin videoita aivan vapaasti. Suru on aina taustalla, mutta elämän on jatkuttava ja jos saa thrivestä elantonsa niin siinähän saa.

Ikävä totuus kyllä on, että MLM-bisneksestä saa elantonsa vain 99,8% siinä mukana olleista. Ts. pyramidin huipulla olevat muutama perustaja. YouTube-videoista voi saada patreon-lahjoitusten muodossa jotain tuloa, jos saa paljon katsojia.

Atkinson saa katsojia, koska Shanann.

Ehdit kirjoittaa saman mitä ajattelin. Verkostotyypit hyödyntää tottakai kaiken millä saa lisää populaa tekemään "valintoja" olla onnellinen thrive-patchi olkapäässä ja shakepullo huulilla. Atkinson ei tietenkään jätä tilaisuutta käyttämättä koska klikkauksia satelee . Täysin ymmärrettävää mutta siinä mielessä etoo etten halua tukea toimintaa.

Vierailija
6442/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Atkinson:

"Moni ei tiedä tarinaani sillä en ole kertonut sitä. Sillä se on minun menneisyyteni ja oma päätökseni, jaanko sen. Olen naimisissa toista kertaa, sillä ensimmäinen avioliittoni ei ollut mukava. Tein päätöksen lähteä, sillä avioliitto ei ollut mukavaa minulle eikä kahdelle vanhemmalle lapselleni. Minun ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, sillä en tarvitse sympatiaa tai muutakaan. Oli päätökseni jäädä ja käydä läpi kaikki se, sitten päätin lähteä. Nyt minua on siunattu mahtavalla aviomiehellä, joka kohtelee  minua ja lapsiani hyvin.

Päätin lopettaa työni viime toukokuussa, sillä vaikka rakastin työtäni, en pitänyt niistä ihmisistä, joille työskentelin. Päätin lähteä ja nyt elämäni on niin paljon valoisampaa.

Joten sinulla on valinnanvapaus joka päivä. Voit jumittua siihen, mitä sinulla on ja mitä ympärilläsi on meneillään tai voit valita muuttavasi asiat. Päätin myös valita elämäntapamuutoksen. Eikä paluuta entiseen ole, sillä tämä on ollut niin mahtavaa minulle ja perheelleni. Se on tuonut niin paljon ihmisiä elämääni, etten tiedä, miten olisin selvinnyt näistä viimeisestä kuudesta kuukaudesta, ellei minulla olisi perhettäni ja ystäviäni. Siis seitsemän kuukautta nyt. On vaikeaa uskoa, että tästä on kulunut jo seitsemän kuukautta nyt.

Pointtini on siis se, että sinä voit valita joka ikinen päivä missä olet ja mitä teet. Voit valita, oletko onnellinen.

Kun menin erääseen seminaariin, puhuja sanoi periaatteessa ihan saman asian eli "sinulla on mahdollisuus valita". Kun heräät aamulla, etkä voi hyvin, voit valita annatko tuon tunteen vallata sinut ja vellotko siinä loppupäivän vai pakotatko itsesi tuon tunteen yli ja muutat asenteesi.

Joten rohkaisen teitä kaikkia, mikäli ette ole onnellisia siinä, missä kohtaa elämäänne nyt olette, tai olette erittäin vaikeassa pisteessä (minäkin kohtaan vaikeita pisteitä, jatkuvasti), mutta se on vain elämää. Voit valita muuttavasi sen.

Voit valita, miten muutat asiasi. Voit valita keitä päästät elämääsi ja ketkä haluat elämästäsi pois.

Thrive-työntekijä teki live-videon, jossa hän sanoi: "Ihmiset ovat elämässäsi joko hetken, jostakin syystä tai loppuelämäsi ajan."

Haluan täysin uskoa tuohon. Voit valita, kuinka kauan ihmiset ovat elämässäsi. Voit käyttää elämänkokemusta apunasi, kuinka muutat elämääsi.

Joten nyt kun tämä on sanottu, muista, että tulevaisuudesta ei ole varmuutta ja vain tänään on se hetki, jolloin sinulla on valinnan mahdollisuus. Jos sinun täytyy tehdä vaikeita päätöksiä, niin tee ne!

Et voi syyttää ketään muuta siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu, mikäli et tee päätöksiä, sillä ne ovat sinun päätöksiä ja vain yksin sinun.  En tiedä, auttaako tämä ketään. Minulta vain on viime viikonloppuna niin paljon kysytty, että miten....?

Minä valitsen. Valitsen joka päivä, että teen päivästäni parhaan mahdollisen, mihin pystyn. (Itkee....)

Koska tiedän, että huomenna he eivät ehkä enää ole täällä.

Ja mikäli teen kaiken mahdollisen tänään, silloin huominen tulee olemaan vielä parempi, jos herään.

Toivon, että tästä oli apua jollekkin. Jos ei ollut, olen pahoillani. (naurahtaa)

Näin asiat vain ovat.

Hyvää loppupäivää. Yritän tehdä näitä videoita useammin, vaikka itse asiassa vihaan näiden videoiden tekoa. Mutta ihmiset näyttävät tykkäävän videoistani. Hyvää loppuiltaa. Tehkää jotain ystävienne ja perheenne kanssa. Tehkää jotain sellaista, minkä itse valitsette."[/quote]

Tässä vielä tämä  Atkinsonista aiemmin suomennettu jos joku sen halusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku enemmän Atkinsonia?

Hänhän lupasi tehdä näitä videoita enemmän vaikka "itseasiassa vihaa niiden tekoa".

Vierailija
6444/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6445/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6446/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa thrive-patchien "yllättävä" asettelu/näkyvyys.

Vierailija
6447/8526 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/watch?v=bQxuM9Iy7Gw

Katsokaa (kuunnelkaa) videosta kohta 7:24 ---> iks hän kehoittanut antamaan aikaa läheisileen ja sulkkemaan somen? Nyt taas muksu rääkyy taustalla ja uusi thrive-äiskä somettaa...

Vierailija
6448/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa (kuunnelkaa) videosta kohta 7:24 ---> iks hän kehoittanut antamaan aikaa läheisileen ja sulkkemaan somen? Nyt taas muksu rääkyy taustalla ja uusi thrive-äiskä somettaa...

No viimeisin livevideo näkyy olevan 4.4, sekin jonkun muun aloittamana jossa vaan mukana, oman tehnyt viimeksi 31.3. Muuten lyhyitä kirjoituspostauksia on parin päivän välein, että jos ei liiotella.

Vierailija
6449/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannanilla meni näiden laastaribisnesten vuoksi kohtuuttomasti aikaa ja nimenomaan perheelle tarkoitettua ”rauhoitettua” aikaa hänen bisneksilleen. Sitä olisi pitänyt hiukan toppuutella.

Mutta bisneksen noste, hurmos ja tulos vei naista 6-0 !

Täällä on ketjun alkumetreiltä asti ”keskusteltu kiivaasti”, mikä oli Chrisin osuus kotiaskareissa, ja mikä/kuka teki mitäkin. Sitten nostettiin kissa pöydälle(Chriss), ja Shananin puolestapuhujat kävivät miehen egoon tinttaamalla:”no miks hän ei sanonut hyvänen aika ettei tykkää siitä, tästä ja tuosta?”.

Herranjestas, mistä me täällä palstalaiset tiedämme, etteikö hän ollut ilmaissut tätä kodinhengettärelleen? Ja kuka alkaa pirttihir mulleen öykkäröimään määräänsä enempää/kauempaa,ellei homma ”skulaa”?

Kunnei ollut kivaa yhdessä, kiva alkoi loppua, ja alettiin esittää kivaa. Näin se meni.

Kenelläkään ei ole oikeutta käydä toisen hen genpäälle, se on fakta, mutta kun menee her mot, niin joillakin ne menee. Chriss sai vielä kuningasideansa päässään pidemmälle, ja Kessingerin mukaantulo oli suorastaan ”kohtalon kuolinis ku ” perheelle.

Ps. Jos täällä uskotaan siihen, mitä Chriss on kaunistellakseen asioita kertoillut, hän on selkeästi pessyt kätensä, saanut rauhan ”perhepai neen tuomasta taakasta”, sen näkee ja kuulee antamistaan lausunnoista vankilassa. Ei halua moittia ketään, eikä mitään.. jättää itsestään edes senverran hyvyyttä, mitä sitä ikinä onkaan. Tyhjästä ei toisen kimp puun käydä, se kantsii muistaa.

Vierailija
6450/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeisin livevideo näkyy olevan 4.4, sekin jonkun muun aloittamana jossa vaan mukana, oman tehnyt viimeksi 31.3. Muuten lyhyitä kirjoituspostauksia on parin päivän välein, että jos ei liiotella.

Onkohan Shannan linkittänyt kaikki videot/postaukset? Kyllä linkittämättömiin’kin postauksiin ym aika palaa, ja ajasta sekin on pois.

Vierailija
6451/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Shannan linkittänyt kaikki videot/postaukset? Kyllä linkittämättömiin’kin postauksiin ym aika palaa, ja ajasta sekin on pois.

Häh? Shanann ei enää linkitä kyllä mitään. Nicolesta tässä oli kyse. Ja nuo videot on youtubeen ladattu hänen facebookistaan jonkun muun toimesta, voi itse sen käydä toteamassa. Mitenkään jatkuvasti ei siellä roiku, eikä asiasta mielestäni täällä edes tarvitse höpistä. 

Vierailija
6452/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa (kuunnelkaa) videosta kohta 7:24 ---> iks hän kehoittanut antamaan aikaa läheisileen ja sulkkemaan somen? Nyt taas muksu rääkyy taustalla ja uusi thrive-äiskä somettaa... "

Tuosta kohdasta alkaen lapsi huutaa taustalla suoraa huutoa ja samaan aikaan tyyppi läpisee nettiruudulle? 

Tämä sama ihminen itkua vääntäen itki kuinka on muistettava antaa aikaa läheisilleen ja "sulkekaa somet ja mitälie ja olkaa läsnä blaablaa".

Mahtavaa vuorovaikutusta kun itkevälle muksulle sanotaan naama kiinni ruudussa

"i know, wait a second".

Shanann oli myös nettiaddikti mutta selkeästi otti muksunsa syliin ja teki muutakin siinä ohessa.

Thrivetyksen alkeet: rinnat esillä antavasti ja tunteisiin vetoavaa puhetta, tarrat näkyvillä iholla. Kuin joku lahko.

Vierailija
6453/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas palstalaisena ihmetyttää tuo, kun monista asioista C ja S perheen sisällä olevista asioista kerrotaan kuin ”joku” olisi asunut siellä, ja täytenä totena voi kertoa mitä hyvänsä, kunhan asia ei vie S:a huonoon valoon.

Ei täällä tietääkseni kukaan ole sukua/syntyä heille, eikä meillä kenelläkään ole halua kuol leiden muistoa häpäis tä, mutta asioista voi sanoa mielipiteensä.

Mielipide muodostuu niin meidän omista sietorajoista, käyttäytymismalleista, eli jos minä somettaisin kaiken aikaa niin, että ”joku muu” kotona lataa astiksen, tekee ruokaa, siivoaa yms.. niin mulle ois/ja on ookoo, et S:nkin sai tehdä niin?

Mutta, niin sen ei kuulu olla. Vaikka olis bisnekset tapissa, ja geelikynnet pussissa, ne kotihommat ja toisten läsnäolo pitää huomioida!

Toinen ei voi perheessä päsmäröidä, ja käyttää kaiken aikansa huidellakseen ”muualla”...

Poissaoleva ihminen voi olla pahimmillaan juuri se, joka on kotona omissa mailmoissaan, ja ruuvaa puhelintaan tai somettaa aamu kolmeen!

Kyllä siinä ajansaatossa järki lähtee, jos vielä muksujen meteli ja aikataulutus puree.

Wattseilla oli kaikkea mahdollista/mahdotonta entuudestaan ennen liittoa, ja tottumaton Chriss ulapalla yritti soutaa ja huovata...

Paljon yhtälöitä, jotka ei vain sopineet yhteen, kun henkinen kapasiteetti miehellä ei tähän riittänyt.

Vierailija
6454/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole Atkinson:

"Moni ei tiedä tarinaani sillä en ole kertonut sitä. Sillä se on minun menneisyyteni ja oma päätökseni, jaanko sen. Olen naimisissa toista kertaa, sillä ensimmäinen avioliittoni ei ollut mukava. Tein päätöksen lähteä, sillä avioliitto ei ollut mukavaa minulle eikä kahdelle vanhemmalle lapselleni. Minun ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, sillä en tarvitse sympatiaa tai muutakaan. Oli päätökseni jäädä ja käydä läpi kaikki se, sitten päätin lähteä. Nyt minua on siunattu mahtavalla aviomiehellä, joka kohtelee  minua ja lapsiani hyvin.

Päätin lopettaa työni viime toukokuussa, sillä vaikka rakastin työtäni, en pitänyt niistä ihmisistä, joille työskentelin. Päätin lähteä ja nyt elämäni on niin paljon valoisampaa.

Joten sinulla on valinnanvapaus joka päivä. Voit jumittua siihen, mitä sinulla on ja mitä ympärilläsi on meneillään tai voit valita muuttavasi asiat. Päätin myös valita elämäntapamuutoksen. Eikä paluuta entiseen ole, sillä tämä on ollut niin mahtavaa minulle ja perheelleni. Se on tuonut niin paljon ihmisiä elämääni, etten tiedä, miten olisin selvinnyt näistä viimeisestä kuudesta kuukaudesta, ellei minulla olisi perhettäni ja ystäviäni. Siis seitsemän kuukautta nyt. On vaikeaa uskoa, että tästä on kulunut jo seitsemän kuukautta nyt.

Pointtini on siis se, että sinä voit valita joka ikinen päivä missä olet ja mitä teet. Voit valita,  oletko onnellinen.

Kun menin erääseen seminaariin, puhuja sanoi periaatteessa ihan saman asian eli "sinulla on mahdollisuus valita". Kun heräät aamulla, etkä voi hyvin, voit valita, annatko tuon tunteen vallata sinut ja vellotko siinä loppupäivän vai pakotatko itsesi tuon tunteen yli ja muutat asenteesi.

Joten rohkaisen teitä kaikkia, mikäli ette ole onnellisia siinä, missä kohtaa elämäänne nyt olette, tai olette erittäin vaikeassa pisteessä (minäkin kohtaan vaikeita pisteitä, jatkuvasti), mutta se on vain elämää. Voit valita muuttavasi sen.

Voit valita, miten muutat asiasi. Voit valita,  keitä päästät elämääsi ja ketkä haluat elämästäsi pois.

Thrive-työntekijä teki  live-videon, jossa hän sanoi: "Ihmiset ovat elämässäsi joko hetken, jostakin syystä tai loppuelämäsi ajan."

Haluan täysin uskoa tuohon. Voit valita, kuinka kauan ihmiset ovat elämässäsi. Voit käyttää elämänkokemusta apunasi, kuinka muutat elämääsi.

Joten nyt kun tämä on sanottu, muista, että tulevaisuudesta ei ole varmuutta ja vain tänään on se hetki, jolloin sinulla on valinnan mahdollisuus. Jos sinun täytyy tehdä vaikeita päätöksiä, niin tee ne!

Et voi syyttää ketään muuta siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu, mikäli et tee päätöksiä, sillä ne ovat sinun päätöksiä ja vain yksin sinun.  En tiedä, auttaako tämä ketään. Minulta vain on viime viikonloppuna niin paljon kysytty, että miten....?

Minä valitsen. Valitsen joka päivä, että teen päivästäni parhaan mahdollisen, mihin pystyn. (Itkee....)

Koska tiedän, että huomenna he eivät ehkä enää ole täällä.

Ja mikäli teen kaiken mahdollisen tänään, silloin huominen tulee olemaan vielä parempi, jos herään.

Toivon, että tästä oli apua jollekkin. Jos ei ollut, olen pahoillani. (naurahtaa)

Näin asiat vain ovat.

Hyvää loppupäivää. Yritän tehdä näitä videoita useammin, vaikka itse asiassa vihaan näiden videoiden tekoa. Mutta ihmiset näyttävät tykkäävän videoistani. Hyvää loppuiltaa. Tehkää jotain ystävienne ja perheenne kanssa. Tehkää jotain sellaista, minkä itse valitsette."

Tässä vielä tämä  Atkinsonista aiemmin suomennettu jos joku sen halusi.

Oppitunti thrivetyksestä (edellä Nichole Atkinsonin puhe):

-ensin "voit valita " lämmittelypuhe (mahdollisimman tunteisiin vetoavassa yhteydessä)

Myös Shanann Watts oli opetellut tämän ja puhe ennestään tuttu kaikille hänen videoitaan katsoneille.

-sen jälkeen nopeasti mainitaan Thrive-tuote tai "thrive-ihmiset", kuten Atkinson myös tässä ihan oikeaoppisesti tekee (löydätkö tekstistä).

"Et voi syyttää ketään muita mitä ympärilläsi tapahtuu".  "Voit valita".

Näinkö todellakin? Kuinka joku voi puhua tuollaista kaiken tapahtuneen jälkeen.

Shanann Wattsilta vietiin elämä, samoin hänen lapsiltaan. Hän olisi varmasti valinnut toisin jos olisi voinut valita.

Siksi on vastenmielistä lukea tällaista sankarikaverilta.

Mutta Thrive-tuotteita patcheineen toki aina voit valita ja niistä uskollisen lässyttämisen nettiruudun ääressä perheesi kustannuksella.

Vierailija
6455/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas palstalaisena ihmetyttää tuo, kun monista asioista C ja S perheen sisällä olevista asioista kerrotaan kuin ”joku” olisi asunut siellä, ja täytenä totena voi kertoa mitä hyvänsä, kunhan asia ei vie S:a huonoon valoon.

Ei täällä tietääkseni kukaan ole sukua/syntyä heille, eikä meillä kenelläkään ole halua kuol leiden muistoa häpäis tä, mutta asioista voi sanoa mielipiteensä.

Mielipide muodostuu niin meidän omista sietorajoista, käyttäytymismalleista, eli jos minä somettaisin kaiken aikaa niin, että ”joku muu” kotona lataa astiksen, tekee ruokaa, siivoaa yms.. niin mulle ois/ja on ookoo, et S:nkin sai tehdä niin?

Mutta, niin sen ei kuulu olla. Vaikka olis bisnekset tapissa, ja geelikynnet pussissa, ne kotihommat ja toisten läsnäolo pitää huomioida!

Toinen ei voi perheessä päsmäröidä, ja käyttää kaiken aikansa huidellakseen ”muualla”...

Poissaoleva ihminen voi olla pahimmillaan juuri se, joka on kotona omissa mailmoissaan, ja ruuvaa puhelintaan tai somettaa aamu kolmeen!

Kyllä siinä ajansaatossa järki lähtee, jos vielä muksujen meteli ja aikataulutus puree.

Wattseilla oli kaikkea mahdollista/mahdotonta entuudestaan ennen liittoa, ja tottumaton Chriss ulapalla yritti soutaa ja huovata...

Paljon yhtälöitä, jotka ei vain sopineet yhteen, kun henkinen kapasiteetti miehellä ei tähän riittänyt.

Kyllä. Juuri se on parasta että ihmiset uskaltavat sanoa mitä oikeasti ajattelevat asioista, tuoda ajatuksiaan ja näkökulmiaan esiin kenenkään teilaamatta tai nolaamatta. 

Silloin voimme oppia toisiltamme jotain, ainakin ennakkoluulottomuutta mutta myöskin mahtavia ja ei-niin mahtavia ahaa-elämyksiä.

Ei ole aina helppoa kommunikoida kirjoittamala , mutta siihenkin harjaantuu ja yhtäkiä se alkaakin sujua. Se on parasta vilkkaissa nettikeskusteluissa. ja se kun löytää hengenheimolaisen joka on jo hoksinut saman, mitä itse ei ehtinyt vielä pukea edes sanoiksi saati kirjoittaa kommenttikenttään.

Wattsin tapauksen parissa englanninkieli on kyllä kohentunut, samalla se on ollut jännää että on alkanut erottaa (ja jopa hakea katsellaan) vakikommentoijien tekstejä jotka ovat käyneet tutuiksi ja tunnistettavaksi tyylistään.

Watts -porukka pysynyt hyvin kasassa koska ketju kulkee eteenpäin ja jokainen Watts- asianosainen näköjään (ihan kriittisestikin) käsitellään vuorollaan. Palstan kiinnostavimpia ketjuja tämä.

Vierailija
6456/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä meillä kenelläkään ole halua kuol leiden muistoa häpäis tä, mutta asioista voi sanoa mielipiteensä.

Kyllä siinä ajansaatossa järki lähtee, jos vielä muksujen meteli ja aikataulutus puree"

Olen samaa mieltä.

Christopher Wattsilla kiistatta viirasi ja pahasti kun teki kammottavan tekonsa. Tästä kaikki ovat varmaan samaa mieltä, ei siitä sen enenmpää.

Mutta jopa Wattsin työkaveri sai osansa Shanannin thrive-postailuista facebookkinsa siinä määrin tulvimalla , että tämä (käy työkaverin aiemmin tällä palstalla  suomennetusta haastattelusta ilmi) vetosi Christopheriin ettei tämän vaimo  (jota ei ollut edes koskaan tavannut) lakkaisi tekemästä niin sillä "facesivuni täynnä sinun vaimosi päivityksiä).

Miten on olemassa vain videopostausten ja somen kautta?

Kaikki viraaliksi ja jakoon niin on enemmän olemassa ? Ja silti siellä taustalla on se oikea todellisuus ja arki joka huutaa huomiota ja läsnäoloa ennekuin on liian myöhäistä.

Vierailija
6457/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hiljattain alannu katella näitä videoita, joilla tää perhe Watts viettää aikaa, ja mulle on kans välittyny jopa ahdistavaksi katella näitä.

Joku näis tökkii, kun on niin tehtyä tää kaikki. Synttäreitäkin kun tää S laittoi, ni hirveesti piti olla kaikkea ja näyttää hienolta. Maksoi varmaan ihan tosi paljon, ku kaikkee piti olla tarjolla.

Että onko järkee nois mittakaavois?

Ja tosi paljo höpöttää tolle koneelleen asioita ja lapset ei oo luonnollisesti vaan selkeesti sanottu, mitä niitten pitää sanoo, ja miten olla.

Ahdistus tulee. Mies on liki aina selkänojan takana, ei puhu juuri mitää. Nainen tivaa:”Eikö niin C:s?”

Koskaa mies ei sano ees vitsillä, et no en ny tiedä.

Mitää sanottavaa tolla miehellä ei koskaa oo?

En oo kyl kattonu enempää näitä, ku samanlaista vähä kaikis.

Vierailija
6458/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalaista näyttämistä on blogitkin ihan täällä kotisuomessakin. Niitäkään en jaksa ymmärtää. Nythän eräs nimeltämainitsematon bloggaaja jopa otti yhteistyökukat lähisukulaisensa hautajaisiin blogin kautta. 

Vierailija
6459/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hiljattain alannu katella näitä videoita, joilla tää perhe Watts viettää aikaa, ja mulle on kans välittyny jopa ahdistavaksi katella näitä.

Joku näis tökkii, kun on niin tehtyä tää kaikki. Synttäreitäkin kun tää S laittoi, ni hirveesti piti olla kaikkea ja näyttää hienolta. Maksoi varmaan ihan tosi paljon, ku kaikkee piti olla tarjolla.

Että onko järkee nois mittakaavois?

Ja tosi paljo höpöttää tolle koneelleen asioita ja lapset ei oo luonnollisesti vaan selkeesti sanottu, mitä niitten pitää sanoo, ja miten olla.

Ahdistus tulee. Mies on liki aina selkänojan takana, ei puhu juuri mitää. Nainen tivaa:”Eikö niin C:s?”

Koskaa mies ei sano ees vitsillä, et no en ny tiedä.

Mitää sanottavaa tolla miehellä ei koskaa oo?

En oo kyl kattonu enempää näitä, ku samanlaista vähä kaikis.

Näinpä. Hienot kulissit ja kaikkea näyttävää pitää olla . Iso talo ja Lexus pihassa, hymyilevä perhe postauksissa jotka harrastaa. Silti taloudellisessa kusessa kaulaa myöten, heillähän talon lainamaksut kolmelta kuukaudelta laahas perässä ja edessä oli veloista joku oikeudenkäynti tai vastaava? Olisiko siinä vaiheessa viimestään pitäny laittaa netti kiinni , liikematkat jäihin ja istua alas pariskuntana, sen sijaan että ahdistus kasvaa aivan varnasti koko ajan eskaloituen järkyttäviin mittoihin. Jos tuo siippakin tosivaikeuksien keskellä paljastui henkisesti noin hauraaksi että psyyke elminoi ongelmat eliminoimalla perheen, niin ekana nousee esiin ettei pariskunnalla ollut ketään jolle pystyi puhumaan ajoissa vaikeuksistaan. saati pyytämään apua, piti vain selvityä esittämällä.

Shanannin vanhemmat esimerkiksi oli autuaan tietämättömiä pariskunnan talousvaikeuksista. Eivät he sellaisita puhuneet, totesi Shanannin isäkin.

Vierailija
6460/8526 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eikä meillä kenelläkään ole halua kuol leiden muistoa häpäis tä, mutta asioista voi sanoa mielipiteensä.

Kyllä siinä ajansaatossa järki lähtee, jos vielä muksujen meteli ja aikataulutus puree"

Olen samaa mieltä.

Christopher Wattsilla kiistatta viirasi ja pahasti kun teki kammottavan tekonsa. Tästä kaikki ovat varmaan samaa mieltä, ei siitä sen enenmpää.

Mutta jopa Wattsin työkaveri sai osansa Shanannin thrive-postailuista facebookkinsa siinä määrin tulvimalla , että tämä (käy työkaverin aiemmin tällä palstalla  suomennetusta haastattelusta ilmi) vetosi Christopheriin ettei tämän vaimo  (jota ei ollut edes koskaan tavannut) lakkaisi tekemästä niin sillä "facesivuni täynnä sinun vaimosi päivityksiä).

Miten on olemassa vain videopostausten ja somen kautta?

Kaikki viraaliksi ja jakoon niin on enemmän olemassa ? Ja silti siellä taustalla on se oikea todellisuus ja arki joka huutaa huomiota ja läsnäoloa ennekuin on liian myöhäistä.

Oikein!

Mahtoikohan kukaan, koskaan S:n perheestä, joka oli kai ainut yhteydenpidossa hänen perheeseensä mainita tuosta somettamisesta/video ym paljoudesta?

Luulen, että S:n oli tahtonainen, joka piti pintansa, vaikka vastassa olisi ollut kuka.

Lukiessani näitä tämän aamun palstan kirjoituksia, olen sikäli helpottunut, että edes joku ajattelee asioista neutraalisti. Täällä oli jokunen aika sitten niin aivopesu meininki, että mietin, miten minä voin olla tällainen? En tarkoita, että kanssani jutellaan päätäni silitellrn, vaan että ”mikään” ei ollut mitään.

Oli aivan outo tunnelma, joka eskaloutui ”minä lähden ja vien suomentajat mennessäni” systeemiin.

Huh, mutta olen nyt niin helpottunut, kun palsta elpyi, mahtavaa!

Tahdon ymmärtää näiden asioiden eri kulmat, ja seurattuani näitä kahta W:ien henkilöä, en edelleenkään asetu ”vain toisen seläntaa”, ja huutele sieltä, että toinen on ”pääkonna”. En näe asiaa vieläkään niin, haen edelleen selitystä miksi yämän piti mennä näin?