Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin seurannut tätä tapausta aktiivisesti kun on todella järkyttänyt niin paljon. Lisäksi vielä kun Shanannin Facebook-tili on sen markkinointityön takia ihan kaikkien katseltavissa ja siellä on kymmeniä videoita noista tytöistä. Aivan ihanat lapset ja nuorempi varsinkin niin elämäniloinen rasavilli. Tulee ihan kyyneleet silmiin jos noita videoita katsoo kun tietää että oma isä tappoi ja laittoi jätesäkkiin ja tunki ruumiit öljytankkeihin.
En ikinä tule tajuamaan tätä juttua.
Käsittämätön . Kun katsoo tuotakin videota (alla)
"Video unavailable", mitä tuossa mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon lopputulokseen sitten vaikutti lasten herääminen ja kaiken näkeminen. Miten C olisi pystynyt hävittämään S ruumiin ylipäätänsä kun kaksi muksua siellä. Olisiko jättänyt keskenään jos olisivat nukkuneet. Varma käry olisi käynyt heti kun lapset näkivät ja Bella senverran ikää että olisi pystynyt kertomaan poliiseille jo jotakin. Todistajat pakko eliminoida.
Se, pyörikö lapset jaloissa vai ei, ei vaikuttanut Christopher Wattsin tekoon millään tavalla.
Todisteiden valossa valitettavasti Christopher Watts oli suunnitellut ennalta koko perheensä s-urman.
Hän soitti mm. edeltävänä päivänä syntymäpäiväjuhlilta missä oli lastensa kanssa, työkaverilleen sopiakseen täysin poikkeavasti vaihdon työpisteekseen mahdollisimman kauimmaiselle öljykentälle. Tämä siis ihan fakta/tarkistettu tieto.
Mitä tarkoitat ”todisteiden valossa”? Onko Christofferin omana kertomana kuultu, että hän näin suunnitteli, v a i kuulustelijoiden omana yhteenvetona summa summarum päädytty tällaiseen lopputulemaan. Jos näin on, ne on kaksi eri näkemystä. Tulihan Christofferille muitakin notkahduksia tapahtumaketjussaan, jotka jäivät arvailujen varaan, ja käytettiin/käytetään sanontoja saattoi, voi olla, mahdollisesti, kukaties jne.
Tuskin kukaan varmoina asioina voi mennä sanomaan, ”juu, hän just teki tämän teon näin”!
Aika teki tehtävänsä jo siinä vaiheessa, kun S:n lento oli myöhässä, eikö niin?
Tämä kommetti kompaten kirjoittajan olettamusta, oliko tarkoitus sur mata tyttöjä, vai heräsikö toinen keskenkaiken tms!Työkaveri kertoo selkeästi siinä haastattelussa että soitti syntymäpäiviltä.
Löytyy tästä viestiketjusta tuokin tieto.
Kannattaa malttaa lukea ketju ihan alusta saakka.
Kyllä. Tosin ketjun alussa oli monta ”tietoa” vasta alkututkimusten valotuksessa, joten pitkä taival on lukea näin valtavaa tekstimäärää, jossa tieto on selkeästi muuttunut, ja totuuden mukaisempi.
Itse en ole viimeisiä ”taasko tämä sama tieto” juttuja laittanut kuin siksi, että uusien palstalaisten ei tarvitsisi kahlata näitä läpi, kuten minun. Siinä on valtava työ.
Nickole Atkinson on minun mielestäni ”pikkuröyhkeästi” tullut esille pitämään omaa ”kanavaansa”, ja rivien välistä selkeästi tulee esiin, että tunnettuus on noussut rouvan päähän.
Alussa hän oli Coloradon kujan hiljainen tossunkuluttaja, mutta kas, nyt hän on melkein kuin Chanann.... alkaa pulputtaa joka välissä jotakin, ja kuvaa tuuttaa tekemisineen.. jännää 🤔😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon lopputulokseen sitten vaikutti lasten herääminen ja kaiken näkeminen. Miten C olisi pystynyt hävittämään S ruumiin ylipäätänsä kun kaksi muksua siellä. Olisiko jättänyt keskenään jos olisivat nukkuneet. Varma käry olisi käynyt heti kun lapset näkivät ja Bella senverran ikää että olisi pystynyt kertomaan poliiseille jo jotakin. Todistajat pakko eliminoida.
Se, pyörikö lapset jaloissa vai ei, ei vaikuttanut Christopher Wattsin tekoon millään tavalla.
Todisteiden valossa valitettavasti Christopher Watts oli suunnitellut ennalta koko perheensä s-urman.
Hän soitti mm. edeltävänä päivänä syntymäpäiväjuhlilta missä oli lastensa kanssa, työkaverilleen sopiakseen täysin poikkeavasti vaihdon työpisteekseen mahdollisimman kauimmaiselle öljykentälle. Tämä siis ihan fakta/tarkistettu tieto.
Mitä tarkoitat ”todisteiden valossa”? Onko Christofferin omana kertomana kuultu, että hän näin suunnitteli, v a i kuulustelijoiden omana yhteenvetona summa summarum päädytty tällaiseen lopputulemaan. Jos näin on, ne on kaksi eri näkemystä. Tulihan Christofferille muitakin notkahduksia tapahtumaketjussaan, jotka jäivät arvailujen varaan, ja käytettiin/käytetään sanontoja saattoi, voi olla, mahdollisesti, kukaties jne.
Tuskin kukaan varmoina asioina voi mennä sanomaan, ”juu, hän just teki tämän teon näin”!
Tämä kommetti kompaten kirjoittajan olettamusta, oliko tarkoitus sur mata tyttöjä, vai heräsikö toinen keskenkaiken tms!Eikös se mennyt niin, että Chris oli viime hetkillä myös perunut tyttöjen paikat jossain kalliissa päiväkodissa tms, ilman kummempaa syytä. Tyttöjenhän kuului aloittaa ko. päiväkodissa piakkoin. Se kyllä voisi viitata siihen, että oli tarkoitus surmata myös tytöt.
Peruutti paikat murhapäivänä eli silloin kun lapset olivat jo kuolleet. Samoin soitti kiinteistövälittäjälle talon myynnistä samana päivänä. Kiinteistövälittäjä oli sama, jonka kanssa Shanann oli jo aiemmin keskustellut mahdollisesta talon myynnistä.
Heillähän piti olla oikeudenkäynti maksamattomista talomaksuista ja asuntolainoista elokuun lopulla ja asumiseen liittyviä asioita oli mietitty jo Shanannin ollessa elossa. Yksi vaihtoehto oli ollut, että he olisivat ottaneet jonkun Thrive-piireistä tutun pariskunnan vuokralaiseksi taloonsa joksikin aikaa.
Ei kiitos suomennoksia N.Atkinsonista, ei liioin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommetti kompaten kirjoittajan olettamusta, oliko tarkoitus sur mata tyttöjä, vai heräsikö toinen keskenkaiken tms!Työkaveri kertoo selkeästi siinä haastattelussa että soitti syntymäpäiviltä.
Kyllä. Tosin ketjun alussa oli monta ”tietoa” vasta alkututkimusten valotuksessa, joten pitkä taival on lukea näin valtavaa tekstimäärää, jossa tieto on selkeästi muuttunut, ja totuuden mukaisempi.
Itse en ole viimeisiä ”taasko tämä sama tieto” juttuja laittanut kuin siksi, että uusien palstalaisten ei tarvitsisi kahlata näitä läpi, kuten minun. Siinä on valtava työ.
Kohtuutonta suomentajiltakin vaatia suomentamaan yhä uudelleen samoja haastatteluja vain siksi että joku uusi ei jaksa millään kahlata ketjua läpi rauhassa koska on uusi watts-ketjulainen. Ketju on harvinainen koska se on alusta saakka asiapohjalla. Kannattaa siis lukea alusta. Tai edes keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Nickole Atkinson on minun mielestäni ”pikkuröyhkeästi” tullut esille pitämään omaa ”kanavaansa”, ja rivien välistä selkeästi tulee esiin, että tunnettuus on noussut rouvan päähän.
Alussa hän oli Coloradon kujan hiljainen tossunkuluttaja, mutta kas, nyt hän on melkein kuin Chanann.... alkaa pulputtaa joka välissä jotakin, ja kuvaa tuuttaa tekemisineen.. jännää 🤔😉
Juuri näin.
Itseasiassa osuit asian yhtimeen miksi palstan suomentajat todennäköisesti boikotoi boikotoi Rouva Atkinsonia eikä heitä kiinnosta antaa huomiota/aikaa saati Watts-palstatilaa rouvan nykykuulumisille.
Kuitenkin ainoa kiinnostava asia hänessä on se että oli m urhatun Shanann Wattsin naapuri joka huolestui kuten kaverin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa hän oli Coloradon kujan hiljainen tossunkuluttaja, mutta kas, nyt hän on melkein kuin Chanann.... alkaa pulputtaa joka välissä jotakin, ja kuvaa tuuttaa tekemisineen.. jännää 🤔😉Juuri näin.
Itseasiassa osuit asian yhtimeen miksi palstan suomentajat todennäköisesti boikotoi boikotoi Rouva Atkinsonia eikä heitä kiinnosta antaa huomiota/aikaa saati Watts-palstatilaa rouvan nykykuulumisille.
Kuitenkin ainoa kiinnostava asia hänessä on se että oli m urhatun Shanann Wattsin naapuri joka huolestui kuten kaverin kuuluukin.
https://www.youtube.com/watch?v=qjKNOUSttVk
Nichole Atkinson puhuu .....puhuu... VALINNOISTA...plääähh.. Sinä voit valita kuinka olla onnellinen! Eiks Shanann puhunut just noista......
Ketä kiinnostaa suomentaa kuinka Nichole Atkinson on ollut myös aikaisemmin naimisissa ja plaa plaa plaa kuunnelkaa itse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa hän oli Coloradon kujan hiljainen tossunkuluttaja, mutta kas, nyt hän on melkein kuin Chanann.... alkaa pulputtaa joka välissä jotakin, ja kuvaa tuuttaa tekemisineen.. jännää 🤔😉Juuri näin.
Nichole Atkinson puhuu .....puhuu... VALINNOISTA...plääähh.. Sinä voit valita kuinka olla onnellinen! Eiks Shanann puhunut just noista......
Ketä kiinnostaa suomentaa kuinka Nichole Atkinson on ollut myös aikaisemmin naimisissa ja plaa plaa plaa kuunnelkaa itse...
Mä suomensin tuon videon muutama viikko sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, anna olla jos ei kiinnosta. Se prosessoi tapahtunutta tavallaan ja ymmärrän hyvin kunnioituksen ystävän muistoa kohtaan jatkamalla hänen ja Shanannin aiemminkin tekemää thrive-touhua joka oli myös Shanannille todella tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WATTS: I DONT SEE MYSELF BEING IN LOVE EVER AGAIN /
WATTS: EN NÄE ETTÄ TULEN RAKASTUMAAN KOSKAAN UUDELLEEN
Vapaa suomennos, linkki ylhäällä
Christopher Watts avaa tuntojaan rakkaudesta ja kertoo mitä mieltä on saamistaan ihailijakirjeistä ja postista.
T= Tutkija
C= Chris Watts
T: Mitä sinä teet kaikilla niillä kirjeillä joita sinulle tulee?
C: " Suurimpaan osaan - niinku mulla on niinku tyyliin tämä että - jos joku kirjoittaa minulle kerran , en ikinä tule kirjoittamaan sellaisille.
Siksi koska en tiedä ketä ja mistä he ovat.
Säilytän ne. Jos kirje on kummallinen, revin sen ja heitän menemään.
Jos kirje on tukea antava, säilytän sen rohkaisevana kirjeenä.
Sitten on näitä ihmisiä jotka kirjoittavat toisen, kolmannenkin kerran mutta kirjeiden tyyli muttuu tai he sanovatkin erilaisia asioita .
Esimerkiksi tämä nuori jätkä Californiasta.
Hän on niinku lukiolainen. Ja kirjoittaa minulle.
Mä olen tyyliin: okei kaveri. Katson nimen - revin auki, heitän menemään.
Hän kirjoitti minulle jälleen pari viikkoa sitten. Täysin erilailla.
Ei kertaakaan maininnut ikäänsä.
Ei kertaakaan mainintaa mitään sellaisesta että : hei mä tuen sua.
Ellen olisi tunnistanut häntä nimestä , en olisi tiennyt hänen olevan 18 vuotias kakara, todennäköisesti yrittäen onkia vain tietoa."
jatkuu--
C= " On ollut näitä toimittajia ja muita jotka erottaa.
He kysyvät paljon kysymyksiä.
Saamani vaikutelman perusteella päättelen kuka kirjoittaa minulle enkä sitten vain vastaa.
Niinku minä vastasin muutamalle ihmiselle, joiden kanssa vanhempani ovat jutelleet ulkopuolella ja sen perusteella minä tiedän että okei hän on todellinen (aito) ihminen.
Mutta sitten on ihmisiä jotka yrittävät saada apua myös itselleen.
Ihmisiä jotka pyytävät hengellistä ohjausta.
Tutkija: He pyytävät hengellistä ohjausta sinulta?
C: "Joo.
Ja tieksä, jos he eivät kysele mitään tästä (mun) jutusta, mä kirjoitan niille.
Mutta jos ne kysyvät jutusta, en kirjoita niille takaisin"
jatkuu..
Tutkija kysyy: Onko sinulla sellaisia naisia jotka kertovat olevansa rakastuneita sinuun ja sellaista juttua?
C: " Muutamia kirjeitä olen saanut - jotka on niinku - saat kuulemma paljon kirjeit naisilta jotka kertovat kaiken mitä haluat tietää..
Mutta oikeesti, mä en saa sellaisia kirjeitä.
Niinku tämä kirje Coloradosta, missä joku lähetti bikinikuvan. Se oli niinku ainoa tuontyylinen kirje mitä olin ikinä saanut.
Ja sitten lehdistö otti sen ja vain lähti sen perusteella... Jee.
Tutkija kysyy: Saatko kirjeitä toimitttajilta?
C: "Hmmm."
Tutkija kysyy: Mites niiden kanssa?
C: "Revin auki, heitän menemään.
Eli en kirjoita heille takaisin.
(tässä välissä mahdoton kääntää loogisesti kun CW puhuu niin like-diipa-döpödöötä hetken)
Tutkija: Oletko ajatellut kirjoittaa kirjan tai mitään senkaltaista?
C: " Eeih.. ei mitää sellaista.
Äiti ja isä ovat sanoneet että ehkä sinun pitäisi kirjoittaa tuntemuksiasi ylös ..tai miten olet käsitellyt tämän tyyppisiä asioita.
Että kirjaisin ylös ja se tulisi olemaan minun tarinani.
Mutta mä olen niinku että en minä aio kirjoittaa kirjaa.
Se ei ole...Se ei ole minua."
Mikäli Watts-ketjulaiset haluaa että suomennan tämän linkin jatkon missä valotetaan näitä kirjeitä kirjoittaneiden taustoja, niin laittakaa peukkua, mikäli 10 peukkua jatkan tämän linkin suomentamista (osa ei ole halunnut että suomennosten aiheet sivuavat Wattsin saamia kirjeitä ja kokevat sellaisen analysoinnin epäkiinnostavaksi)
Wattsille kirjeitä kirjoittaneiden taustoja:
Anna "Hannah" Crall, Highlands Ranchilta, Coloradosta kirjoitti Chris Wattsille.
Poliisin vaimo joutui vankilaan, huijattuaan lahjoittajilta 60 000dollaria valehtelemalla että hänellä on muka terminaalivaiheessa oleva syöpä.
Ann Crall myönsi varkauden ja petoksen ja hänet tuomittiin huhtikuun 28päivä 2011.
Crall aloitti huijauksen syksyllä 2005 kertomalla ihmisille että hänellä oli tason neljä syöpä ja oli aloittamassa hoidot, poliisi kertoo.
Chris - heippa sinne! 8/16/18
Varmaankin ihmettelet kuka minä oikein olen ja miksi mahdan kirjoittaa sinulle.
Joten annahan kun yritän selittää ja kertoa pikkuisen siitä kuka olen.
Ensiksi toivon että tämä kirje löytää luoksesi saasen päivästäsi parhaan mahdollisen :)
Nimeni on Hannah ja olen ollut DOC:n( ilmeisesti vankilan lyhenne) omaisuutta kesäkuusta 2014 lähtien.
Olen seurannut tarinaasi viime päivinä ja minä todellakin tunsin tarvetta kertoa sinulle että tässä sinulla on täysin vieras henkiö toivomassa että pärjäilet hienosti ja lähettämässä sinulle paljon hyvää energiaa kun nyt olet aloittamassa tätä polkua.
Et ole yksin.
Ilman että mennään vielä mihinkään yksityiskohtiin juuri nyt niin minä istun 13vuoden tuomiota talousrikoksista ja pääsen ehdonalaiseen marraskuussa.
Tapaukseni oli "korkean profiilin" juttu ja voin tosiaan kertoa sinulle että media tekee pahemmastakin tilanteesta helvetin.
Sen vuoksi kai tunnen yhteyttä sinuun koska tapauksesi julkisuus ja oletukset sinusta ovat jo nyt saaneet minut ärsyyntymään puolestasi.
(Hannahin kirje jatkuu samaan tyyliin tsempaten ja neuvoen CW:tä siirtyen vaivihkaa mainostamaan ominaisuuksiaan tyyliin 39v, italialainen, pituus ja paino jne kertoo kuinka oli naimisissa poliisin kanssa josta erosi 5 v sitten, harrastuksistaan, jne, kova yritys ja hinku päästä Wattsin frendiksi siis. Lopuksi iskee pöytään valttikortin että voi auttaa häntä ulkopuolelta koska vapautuu talvella )
"Rouva Crall on ilmentänyt merkittävää kaavamaista petkuttamista ja valehtelemista ihmisille jotka ovat luottaneet häneen. Hän on tuomionsa ansainnut"
Pete Weir
jatkuu..seuraavaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WATTS: I DONT SEE MYSELF BEING IN LOVE EVER AGAIN /
WATTS: EN NÄE ETTÄ TULEN RAKASTUMAAN KOSKAAN UUDELLEEN
Vapaa suomennos, linkki ylhäällä
Christopher Watts avaa tuntojaan rakkaudesta ja kertoo mitä mieltä on saamistaan ihailijakirjeistä ja postista.
T= Tutkija
C= Chris Watts
T: Mitä sinä teet kaikilla niillä kirjeillä joita sinulle tulee?
C: " Suurimpaan osaan - niinku mulla on niinku tyyliin tämä että - jos joku kirjoittaa minulle kerran , en ikinä tule kirjoittamaan sellaisille.
Siksi koska en tiedä ketä ja mistä he ovat.
Säilytän ne. Jos kirje on kummallinen, revin sen ja heitän menemään.
Jos kirje on tukea antava, säilytän sen rohkaisevana kirjeenä.
Sitten on näitä ihmisiä jotka kirjoittavat toisen, kolmannenkin kerran mutta kirjeiden tyyli muttuu tai he sanovatkin erilaisia asioita .
Esimerkiksi tämä nuori jätkä Californiasta.
Hän on niinku lukiolainen. Ja kirjoittaa minulle.
Mä olen tyyliin: okei kaveri. Katson nimen - revin auki, heitän menemään.
Hän kirjoitti minulle jälleen pari viikkoa sitten. Täysin erilailla.
Ei kertaakaan maininnut ikäänsä.
Ei kertaakaan mainintaa mitään sellaisesta että : hei mä tuen sua.
Ellen olisi tunnistanut häntä nimestä , en olisi tiennyt hänen olevan 18 vuotias kakara, todennäköisesti yrittäen onkia vain tietoa."
jatkuu--
C= " On ollut näitä toimittajia ja muita jotka erottaa.
He kysyvät paljon kysymyksiä.
Saamani vaikutelman perusteella päättelen kuka kirjoittaa minulle enkä sitten vain vastaa.
Niinku minä vastasin muutamalle ihmiselle, joiden kanssa vanhempani ovat jutelleet ulkopuolella ja sen perusteella minä tiedän että okei hän on todellinen (aito) ihminen.
Mutta sitten on ihmisiä jotka yrittävät saada apua myös itselleen.
Ihmisiä jotka pyytävät hengellistä ohjausta.
Tutkija: He pyytävät hengellistä ohjausta sinulta?
C: "Joo.
Ja tieksä, jos he eivät kysele mitään tästä (mun) jutusta, mä kirjoitan niille.
Mutta jos ne kysyvät jutusta, en kirjoita niille takaisin"
jatkuu..
Tutkija kysyy: Onko sinulla sellaisia naisia jotka kertovat olevansa rakastuneita sinuun ja sellaista juttua?
C: " Muutamia kirjeitä olen saanut - jotka on niinku - saat kuulemma paljon kirjeit naisilta jotka kertovat kaiken mitä haluat tietää..
Mutta oikeesti, mä en saa sellaisia kirjeitä.
Niinku tämä kirje Coloradosta, missä joku lähetti bikinikuvan. Se oli niinku ainoa tuontyylinen kirje mitä olin ikinä saanut.
Ja sitten lehdistö otti sen ja vain lähti sen perusteella... Jee.
Tutkija kysyy: Saatko kirjeitä toimitttajilta?
C: "Hmmm."
Tutkija kysyy: Mites niiden kanssa?
C: "Revin auki, heitän menemään.
Eli en kirjoita heille takaisin.
(tässä välissä mahdoton kääntää loogisesti kun CW puhuu niin like-diipa-döpödöötä hetken)
Tutkija: Oletko ajatellut kirjoittaa kirjan tai mitään senkaltaista?
C: " Eeih.. ei mitää sellaista.
Äiti ja isä ovat sanoneet että ehkä sinun pitäisi kirjoittaa tuntemuksiasi ylös ..tai miten olet käsitellyt tämän tyyppisiä asioita.
Että kirjaisin ylös ja se tulisi olemaan minun tarinani.
Mutta mä olen niinku että en minä aio kirjoittaa kirjaa.
Se ei ole...Se ei ole minua."
Mikäli Watts-ketjulaiset haluaa että suomennan tämän linkin jatkon missä valotetaan näitä kirjeitä kirjoittaneiden taustoja, niin laittakaa peukkua, mikäli 10 peukkua jatkan tämän linkin suomentamista (osa ei ole halunnut että suomennosten aiheet sivuavat Wattsin saamia kirjeitä ja kokevat sellaisen analysoinnin epäkiinnostavaksi)
Wattsille kirjeitä kirjoittaneiden taustoja:
Anna "Hannah" Crall, Highlands Ranchilta, Coloradosta kirjoitti Chris Wattsille.
Poliisin vaimo joutui vankilaan, huijattuaan lahjoittajilta 60 000dollaria valehtelemalla että hänellä on muka terminaalivaiheessa oleva syöpä.
Ann Crall myönsi varkauden ja petoksen ja hänet tuomittiin huhtikuun 28päivä 2011.
Crall aloitti huijauksen syksyllä 2005 kertomalla ihmisille että hänellä oli tason neljä syöpä ja oli aloittamassa hoidot, poliisi kertoo.
Chris - heippa sinne! 8/16/18
Varmaankin ihmettelet kuka minä oikein olen ja miksi mahdan kirjoittaa sinulle.
Joten annahan kun yritän selittää ja kertoa pikkuisen siitä kuka olen.
Ensiksi toivon että tämä kirje löytää luoksesi saasen päivästäsi parhaan mahdollisen :)
Nimeni on Hannah ja olen ollut DOC:n( ilmeisesti vankilan lyhenne) omaisuutta kesäkuusta 2014 lähtien.
Olen seurannut tarinaasi viime päivinä ja minä todellakin tunsin tarvetta kertoa sinulle että tässä sinulla on täysin vieras henkiö toivomassa että pärjäilet hienosti ja lähettämässä sinulle paljon hyvää energiaa kun nyt olet aloittamassa tätä polkua.
Et ole yksin.
Ilman että mennään vielä mihinkään yksityiskohtiin juuri nyt niin minä istun 13vuoden tuomiota talousrikoksista ja pääsen ehdonalaiseen marraskuussa.
Tapaukseni oli "korkean profiilin" juttu ja voin tosiaan kertoa sinulle että media tekee pahemmastakin tilanteesta helvetin.
Sen vuoksi kai tunnen yhteyttä sinuun koska tapauksesi julkisuus ja oletukset sinusta ovat jo nyt saaneet minut ärsyyntymään puolestasi.
(Hannahin kirje jatkuu samaan tyyliin tsempaten ja neuvoen CW:tä siirtyen vaivihkaa mainostamaan ominaisuuksiaan tyyliin 39v, italialainen, pituus ja paino jne kertoo kuinka oli naimisissa poliisin kanssa josta erosi 5 v sitten, harrastuksistaan, jne, kova yritys ja hinku päästä Wattsin frendiksi siis. Lopuksi iskee pöytään valttikortin että voi auttaa häntä ulkopuolelta koska vapautuu talvella )
"Rouva Crall on ilmentänyt merkittävää kaavamaista petkuttamista ja valehtelemista ihmisille jotka ovat luottaneet häneen. Hän on tuomionsa ansainnut"
Pete Weir
jatkuu..seuraavaan
Tässä on näköjään aiemmin jo tässä ketjussa suomennettuja kirjeitä kuten "Candace",
joka on näköjään nyt perustanut sydämin koristellun TEAM CHRISIN :
"CHRIS ON SYYTÖN.RAKASTAN HÄNTÄ, NIIN SÖPÖ."
Eli linkin esimerkkikirjeet on näköjään jo suomennettu aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Shannanin jalanjäljissä tämä rouva nyt selkeästi menee. Ehkä haluaa kunnioittaa Shannan’ia ja tavallaan ”käsittelee tällä tavoin” hänen poismenoaan(kukaties).
Onko hän hypännyt ”laastaribisnekseen sisään”, ja jatkaa ystävänsä jalanjäljissä ?Minä sain videoista sen kuvan, että mistään suremisesta ei ole enään kyse, vaan egonsa nostatuksesta.
Minultahan tämä ei ole pois, se on vain mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Shannanin jalanjäljissä tämä rouva nyt selkeästi menee. Ehkä haluaa kunnioittaa Shannan’ia ja tavallaan ”käsittelee tällä tavoin” hänen poismenoaan(kukaties).
Onko hän hypännyt ”laastaribisnekseen sisään”, ja jatkaa ystävänsä jalanjäljissä ?Minä sain videoista sen kuvan, että mistään suremisesta ei ole enään kyse, vaan egonsa nostatuksesta.
Minultahan tämä ei ole pois, se on vain mielipiteeni.
Samaa mieltä, ihan ohuesti nostaa päätään ominaisuus nimeltä itsekorostuksen tarve.
Eiks toi luvannu jossain vaiheessa ettei enää kommentoi Shanann-tapausta ja...?
Tapahtuneestahan on pian kulunut 9 kuukautta, kyllä ystävä saa jo julkaista iloisempiakin videoita aivan vapaasti. Suru on aina taustalla, mutta elämän on jatkuttava ja jos saa thrivestä elantonsa niin siinähän saa.
Täällä ei synny mitään uutta keskustelua jatkossa, jos (esim minä,joka olen ollut mukana jo pitkään) patistan juuri mukaantulleita palaamaan kylmin sanoin ketjun kirjoituksiin ja videoihin.
Toki se on hyvä neuvo, ei siinä mitään, mutta ollaan kohteliaita, ei alikessuja.
Minua ei todellakaan häiritse, jos joku ei tiedä/halua palata linkkeihin ja kysyy jotakin?
Ehkä olen opettajaverta oikeasti, ja jaksan....wink!
Hienoa, kun saa vaihtaa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuneestahan on pian kulunut 9 kuukautta, kyllä ystävä saa jo julkaista iloisempiakin videoita aivan vapaasti. Suru on aina taustalla, mutta elämän on jatkuttava ja jos saa thrivestä elantonsa niin siinähän saa.
Ihan vapaasti saa, minultakin täältä siihen lupa lähtee, kas noiiiiiin !
Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus kyllä on, että MLM-bisneksestä saa elantonsa vain 99,8% siinä mukana olleista. Ts. pyramidin huipulla olevat muutama perustaja. YouTube-videoista voi saada patreon-lahjoitusten muodossa jotain tuloa, jos saa paljon katsojia. Atkinson saa katsojia, koska Shanann.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti saa, minultakin täältä siihen lupa lähtee, kas noiiiiiin !
Joo minunkin puolesta kaikkea hyvää vaan, mutta ei hän edelleenkään ole mielestäni juttuineen kiinnostava.
Työkaveri kertoo selkeästi siinä haastattelussa että soitti syntymäpäiviltä.