Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Kyllä on ollut sekavaa sakkia tämä Watts jutska. Miten on kerääntynytkin yhteen? En tarkoita S:n vanhempia,mutta näitä muita..
Kessingerkin.. ihan pihalla päästään kuin uuninluuta.
Luin aamusella läpi näitä alkupään keskusteluja, ja todellakin, mitä lähemmäs ”loppugeissiä” pääsin, ihan oikeesti aukes tuon NK:n olemus.
Ei sillä oo mitkään piiput ulos, ei tod.
En julista tässä mitään ”uutta”, mutta NK piti CW:tä ihan kesselinä, narutti ja hömpötti. Hän se tässä ihan kummallisuuden huipentuma on, ja vääristynyt mieleltään, joten hyvinkös löytyi yhteinen sävel CW:n kanssa.
En tiedä näistä mielialojen hienouksista, joilla heitä on mittaroitu, mutta jos näille kahdelle olis lapsi syntynyt, mitähän hänelle olis periytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu? Taidan olla ainoa täällä enää. 😬
Ja minä myös, mutta kun ei ole tullut mitään uutta niin... 😊
Ja minäkin olen ainoa täällä 😂
2 viikkoa sitten julkaistu video:
CHRIS WATTS:
I WISH SHANANN DIDN’T HAVE TO GO AWAY FOR 5 WEEKS; ONLY REASON AFFAIR ALLOWED TO HAPPEN
Kyllä toi video jossa noita kanamunia S rikkoo niin sydämmeen ottaa..Se miksi niitä noin paljon tarvitsi jäi hämärän peittoon koska en ymmärrä kieltä.Sen verran uuno olen. Saataisko pientä keskustelua aikaiseksi,josta toki varmaan jo keskusteltu mutta viestiketju niin laaja että väkisinkin unohtaa ja ei jaksa lukea alusta asti. Mua kiinnostais teidän mielipiteet siitä kuinka alistunut mielestäsi C oli suhteessa. Mietin,olisko S määrännyt kaapin paikan ja määrännyt lapsien kasvatuksestakin saanut aikaan et lapsetkin huutanut vaan äiti,äiti. Nyt ei kannata ottaa pulteja tästä kunhan spekuloin.
Minä en usko siihen että joku uusi tosi rakkaus saa tappamaan ketään.Siellä takana täytyy olla jotain niin pahaa kyseistä henkilöä kohtaan,täyttä rakkaudettomuutta. Vailla mitään tunteita.Alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko siihen että joku uusi tosi rakkaus saa tappamaan ketään.Siellä takana täytyy olla jotain niin pahaa kyseistä henkilöä kohtaan,täyttä rakkaudettomuutta. Vailla mitään tunteita.Alistamista.
Minä olen samoilla linjoilla, kuin sinä. Sanoisin että totaalista väsymistä, joka huippuun mennessään vie edellään kaiken. Joskus käy vielä niin, ja hyvin usein, että tuhoaa kodin...
Tässä Watts-jutussa kuitenkin, vaikka uupumiseen rinnastettavana tuntuu olevan helppo todeta kuuluvaksi, on VIELÄ paljon muuta.
On muuta, mikä erottaa teon pois loppuunpalamisesta, kun on patologinen valehtelija, sisäänpäinkääntynyt, tunneköyhä, suorittajatyyppi, itsensä ihailija (yhdyssana/vai ei?😉) eniweit, mut tosiaan täynnä kaikkea, mikä sopii yhteen muttei kuitenkaan sovi.
Kansanomaisesti sanottuna:”kummallinen”!
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä ennen sanottiin tällaisesta teosta, ennenkuin oli ”flooraa”?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi video jossa noita kanamunia S rikkoo niin sydämmeen ottaa..Se miksi niitä noin paljon tarvitsi jäi hämärän peittoon koska en ymmärrä kieltä.Sen verran uuno olen. Saataisko pientä keskustelua aikaiseksi,josta toki varmaan jo keskusteltu mutta viestiketju niin laaja että väkisinkin unohtaa ja ei jaksa lukea alusta asti. Mua kiinnostais teidän mielipiteet siitä kuinka alistunut mielestäsi C oli suhteessa. Mietin,olisko S määrännyt kaapin paikan ja määrännyt lapsien kasvatuksestakin saanut aikaan et lapsetkin huutanut vaan äiti,äiti. Nyt ei kannata ottaa pulteja tästä kunhan spekuloin.
Mitä se noista kananmunista sepittää? Jotenkin jännää, että S:nin piti kaikesta ”luennoida”, kuten...miten helposti kananmunan saa kuorituksi..
Onko amerikkalaiset vähän kuin englantilaiset, että niille pitää selittää kaikki, ja mistään ne ei tunnu selviävän ilman maalaisjärkeä?
Toisaalta ymmärrän tämän, koska jokin ”haltuunotto” hänellä oli kasvanut ajansaatossa, ja se ei ollut enään ”kananmunien kuorimistasolla”, vaan mennyt kenties kaikkeen mitä koti ja perhe oli.
Tässähän varmaan oli niin että S sai ihanan kiltin miehen joka teki niinkuin hän sanoo. Kaikki C laittoi sisälleen,ei uskaltanut vastustaa. S vaikea avioliitto takanaan ja nyt löysi miehen joka alistuu kaikkeen mitä sanon. Se että C alistui kaikkeen niin vaan luonteenpiirteissä.Jos oot ujo ja sen myötä sit kiltti niin vaikeuksia tulee. Jotain niin täyttä vihaa on C tarvinnut tuntea S kohtaan et näin teki.
Kyllä varmaan sekin, että jos näkee mitä C:s oli eli, aloitekyvytön ja virran mukana menevä, pakko oli ottaa ohjat käteen.
Se, että S:lta puuttui talouskontrolli, jota ei myös C:llä ollut, ajoi pahoihin ongelmiin.
Noilla tuloilla olisi/pitää tulla toimeen, mitä he tienasivat, mutta raha valui johonkin.
Stressiä on pitänyt olla niin rankasti, että jo sen hallinta kriisitilanteessa vaatii tervettä mieltä kummaltakin. Se, oliko sitä, sekin on täällä sataan kertaan puitu, kuten äskeiset kertomani.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän varmaan oli niin että S sai ihanan kiltin miehen joka teki niinkuin hän sanoo. Kaikki C laittoi sisälleen,ei uskaltanut vastustaa. S vaikea avioliitto takanaan ja nyt löysi miehen joka alistuu kaikkeen mitä sanon. Se että C alistui kaikkeen niin vaan luonteenpiirteissä.Jos oot ujo ja sen myötä sit kiltti niin vaikeuksia tulee. Jotain niin täyttä vihaa on C tarvinnut tuntea S kohtaan et näin teki.
Kyllä sen ymmärtää, että patouma kohdistuu vaimoon, mutta että omiin lapsiin, niin se vaatii jo paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Missähän ”uusi Kessinger” ts. uudella identiteetillä varustettu smelly piip vaeltaa?
Olispa vain sellasissa tuskissa ja liemissään, että ei pystyisi olla valottamatta, mitä oikeasti tiesi asiaan.
Taitaa olla toiveajattelua, että ikinä tulisi selvyyttä....
Uusi NK on saanut peitenimensä (uusi minä) avulla siirtyä etsimään seuraavaa miestä, jota lähestyä,ellei se jo peräti ollut hänellä Chrisin ohella.
Tällä ”hyvällä ystävällään” oli mm, NK:n asuntoonkin kakkosavaimet, vaikka NK tiedettiin erittäin tarkaksi asuntonsa ja yksityisyytensä vartijaksi.
Jos kyse olisi ollut tässä ”vain hyvä miesystävä” jutussa luotettavammasta lähteestä kuin NK peräisin, voisin harkita paikkaansapitävyyttä, mutta häneen en luota pätkääkään.
Mitä NK haki CW:stä oikeasti, sekin jäi hämärän peittoon. Kaikki ei hänenkään kohdallaan ollut sitä, mitä hän ulospäin näytti, se kannattaa muistaa.
NK näki CW:n heikkona lenkkinä, ja tarkoitus oli hyödyntää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ottaa munien rikkomisessa sydämeen?
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtautua Cw:n haastattelussa siihen, että hän sanoo, ettei NK:lla ole tekemistä sen asian kanssa, että hän teki tuon kauhean teon?
Kaikki hän on valehdellut, vääristellyt tai jättänyt kertomatta jopa NK:lle, ”jonka piti olla uuden alku, ja mailmankaikkeuden parasta”.
Nyt, kun hän on vankilassa, sekö tekee hänestä totuudenpuhujan? Älytöntä!
Uskokoon ken tahtoo, mutta minulle ei mene läpi, ei mikään tässä miehessä.Suomentajalle silti kiitosta, kun jaksaa käännöstyötä.
Niinpä, miehelle joka tekee tuollaisia hirveyksiä ei valehtelu ja petos tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se noista kananmunista sepittää? Jotenkin jännää, että S:nin piti kaikesta ”luennoida”, kuten...miten helposti kananmunan saa kuorituksi..
Onko amerikkalaiset vähän kuin englantilaiset, että niille pitää selittää kaikki, ja mistään ne ei tunnu selviävän ilman maalaisjärkeä?
Toisaalta ymmärrän tämän, koska jokin ”haltuunotto” hänellä oli kasvanut ajansaatossa, ja se ei ollut enään ”kananmunien kuorimistasolla”, vaan mennyt kenties kaikkeen mitä koti ja perhe oli.
Kyllä S:lla oli etulyöntiasema perheessä. Sen näki ja kuuli, ei siinä mitään epäselvää ollut. Mikäli joku muuta näki videoilla ym, niin se on ”hänen yksipuolinen näkökenttänsä”.
Liitossa se vain ei toimi kuin siihen asti, kunnes toinen ”avaa suunsa”, tai tekee, kuten Chris teki,mutta täällä on satoja kommentteja lyöty ”kuraa silmille”, jos näin sanoo.
Kiltit ihmiset alistuu, ja vaikenee, että saa pitää liiton kasassa jne. Chris luippasi vieraaseen, kun näki aikansa koittaneen. Siihen asti S:n valta kesti, mutta oli myöhäistä pakittaa enään mitään.
Kai Chris oli korottanut ääntään, mutta huomannut sen turhaksi ”tuulimyllyä” vastaan.
Paljon oli hyvää ja kaunista heillä, kaikki ei vain mennyt niinkuin ulospäin näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olisi suomentajalla mielenkiintoa . Kiinnostaisi C tekstiviestit mitkä kävi vaimonsa ja K kanssa.Niitä aika paljon julkaistu.
Moikka!
Laita vain linkki minkä toivoisit suomennettavan, niin suomentelen kyllä niitä aina aikani kuluksi kun ehtinen. Pääasia että liittyy itse otsikkoon ja aiheeseen (Shanann ja Christopher Watts).
UUSI suomennos !! LINKKI YLHÄÄLLÄ
I NEVER THOUGHT I `D BE IN PRISON REST O MY LIFE/
"EN KOSKAAN AJATELLUT ETTÄ OLISIN LOPPUIKÄNI VANKILASSA"
Christoher Watts avautuu
Tästä tulossa vapaa suomennos nyt viikonlopun aikana
Vierailija kirjoitti:
Christoher Watts avautuu
Tutkija= T
Christopher Watts = CW
T: Olivatko asianajajasi mielestäsi reuluja sinua kohtaan?
CW: " Joo. Oli ne kaikki. Mä tarkoitan, he olivat ainoat ihmiskontaktini, oikeesti.
He olivat melkein niinku opastavia neuvonantajia. Melkein."
T: Mutta sinusta tuntui että se olet sinä joka ohjaat sitä bussia, kuitenkin? Päätöksillä mitä sinä teit, vai ei?
CW:" Joo, mä tarkoitan, mä olin niinku - Mä -tiedätkö olihan siellä paljon asioita mistä en tienny mitä oikeasti oli meneillään kulissien takana. Niinku ehkä oli paljon asioita mitä he eivät koskaan kertoneet minulle. Juttuja joita tuli esiin jälkeenpäin, kuten se koko NICHOL - Nikki Kessinger artikkeli joka oli Post(-lehdessä) ja kaikki tuontapainen juttu. He kertoivat jälkeenpäin. Mutta mulla oli tunne että kaikki mitä kerroin heille he kyllä tekisivät"
jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christoher Watts avautuu
Tutkija= T
Christopher Watts = CW
CW: " Joo. Oli ne kaikki. Mä tarkoitan, he olivat ainoat ihmiskontaktini, oikeesti.
T: Mutta sinusta tuntui että se olet sinä joka ohjaat sitä bussia, kuitenkin? Päätöksillä mitä sinä teit, vai ei?
CW:" Joo, mä tarkoitan, mä olin niinku - Mä -tiedätkö olihan siellä paljon asioita mistä en tienny mitä oikeasti oli meneillään kulissien takana. Niinku ehkä oli paljon asioita mitä he eivät koskaan kertoneet minulle. Juttuja joita tuli esiin jälkeenpäin, kuten se koko NICHOL - Nikki Kessinger artikkeli joka oli Post(-lehdessä) ja kaikki tuontapainen juttu. He kertoivat jälkeenpäin. Mutta mulla oli tunne että kaikki mitä kerroin heille he kyllä tekisivät"
jatkuu..
CW: " Niinku se koko vetoomus juttu ja kaikki. Minä kerroin että sitä minä haluan ja he kysyivät minulta niinku tyyliin varmaan 100 kertaa että oletko nyt aivan varma että haluat toimia näin, sillä sen jälkeen kun allekirjoitat tämän niin..
Ja mulla taisi tuomioon asti olla aikaa perääntyä..
Mutta niinku ne aina...vieläpä ennen kuin kävelimme oikeussaliin sisään he kysyivät:
"Oletko varma?"
Ja minä sanoin : Joo, tämä on - tämä on nyt tässä.
Eivät koskaan painostaneet mihinkään, aina painottivat että tämä on sinun päätöksesi ja jos sinä haluat viedä asian eteenpäin niin ..jopa John sanoi että hänellä oli kaikenlaisia aloituksia jo kirjoitettu...kaikenlaisia..ja ne olivat erittäin luovia sillä..
hän ei ollut koskaan ollut tällaisessa jutussa sisällä aikaisemmin ja hän oli täysin valmis taisteluun . Ja mä olin niinku tyyliin mä en halua että sun tarvitsee tehdä sitä.
Ei ainakaan mun takia.
Ei jutun vuoksi mikä ei ole oikein -- mikä ei ole totta.
Se olisi vain mennyt pahemmaksi.
Kaikkien osalta. Kaikkien teidän (tutkijat) kolmen kannalta, kaikkien jotka olivat osallisia.
Tutkija: Oletko vielä iloinen siitä, että teit niin?
CW: " Joo. Mä tarkoitan , en mä koskaan ajatellut että päätyisin vankilaan loppuiäkseni,
mutta en mä halua että ihmiset joutuvat käymään tätä läpi jokaikinen päivä".
jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christoher Watts avautuu
Tutkija= T
Christopher Watts = CW
jatkuu..
CW: " Niinku se koko vetoomus juttu ja kaikki. Minä kerroin että sitä minä haluan ja he kysyivät minulta niinku tyyliin varmaan 100 kertaa että oletko nyt aivan varma että haluat toimia näin, sillä sen jälkeen kun allekirjoitat tämän niin..
Ja mulla taisi tuomioon asti olla aikaa perääntyä..
Mutta niinku ne aina...vieläpä ennen kuin kävelimme oikeussaliin sisään he kysyivät:
"Oletko varma?"
Ja minä sanoin : Joo, tämä on - tämä on nyt tässä.
Eivät koskaan painostaneet mihinkään, aina painottivat että tämä on sinun päätöksesi ja jos sinä haluat viedä asian eteenpäin niin ..jopa John sanoi että hänellä oli kaikenlaisia aloituksia jo kirjoitettu...kaikenlaisia..ja ne olivat erittäin luovia sillä..
hän ei ollut koskaan ollut tällaisessa jutussa sisällä aikaisemmin ja hän oli täysin valmis taisteluun . Ja mä olin niinku tyyliin mä en halua että sun tarvitsee tehdä sitä.
Ei ainakaan mun takia.
Ei jutun vuoksi mikä ei ole oikein -- mikä ei ole totta.
Se olisi vain mennyt pahemmaksi.
Kaikkien osalta. Kaikkien teidän (tutkijat) kolmen kannalta, kaikkien jotka olivat osallisia.
Tutkija: Oletko vielä iloinen siitä, että teit niin?
CW: " Joo. Mä tarkoitan , en mä koskaan ajatellut että päätyisin vankilaan loppuiäkseni,
mutta en mä halua että ihmiset joutuvat käymään tätä läpi jokaikinen päivä".
jatkuu..
CW: ..tai siis että ihmiset olisivat joutuneet elämään löysässä hirressä (odotellen oikeudenkäyntiä tulevaksi) Tai no olisko se mennyt niin pitkälle. En tiedä. Joo.
Mutta en halunnut ihmisten joutuvan uudelleen elämään läpi sitä kaikkea . Joka päivä.
Pitikö heidän katsoa niitä (uhrien) kuvia? Frankin ja Shandin ja kaikkien heidän? Pitikö heidän katsoa niitä kuvia?
TUTKIJA : Ei. He eivät koskaan nähneet niitä. Jotain näkivät . Mutta eivät mitään pahimpia. Me suojelimme heitä sellaiselta.
CW: "Se on niinku..minä en halunnut että he joutuisivat näkemään... mitään tai kuulemaan kenenkään kertovan mitä.......tai yhtään mitään siihen liittyvää.
Tai kenenkään häpäisevän heidän tytärtään.
Tiedätkö, kenenkään pilaavan tai ..tiedätkö, joillakin ystävilläni olevan negatiivinen vaikutus hänen(Shanannin)...
kuvailla häntä..... tavalla jota he (vanhemmat) ei tunnista, tai jotain sellaista - en halunnut heidän kuulevan sellaista myöskään.
En halunnut kenenkään tahraavan hänen (Shanannin) muistoa.
Kuten halusin heidän tietävän:
hän oli rakastava vaimo, hän oli kaunis...hän aina auttoi kaikkia muita...
kaikkia hänen ystäviään -erittäin hyviä ystäviä - kaikkia.
En halunnut kenenkään mitätöivän sitä mitä hän teki."
jatkuu lauantaina..
Mielipiteeni on, että edes C itse ei tajua tulleensa manipuloiduksi äitinsä ja NK:n taholta.
C:n äitimuori ripotteli pähkinätuotteita oikein piruuttaan ympäri kämppää, kun tiesi pähkinälle hengenvaarallisesti allergisen lapsenlapsensa olevan tulossa kylään. Mielestäni aika vahva passiivisaggressiivinen viesti lapsenlapsen hengen arvostamattomuudesta.
NK puolestaan kiristi henkisesti C:tä esittämällä laupeaa ja toteamalla useamman kerran, ettei voi viettää C:n kanssa aikaa, koska tämän tulisi olla perheensä kanssa. Ja eikö NK muka todellakaan tiennyt S:n odottamasta poikalapsesta vaikka S julkaisi raskausuutisesta videonkin nettiin? Jos tiesi, oli tuo maininta toiveesta antaa C:lle poikalapsi aika suora vihje siitä, että S:n raskaudesta tuli päästä eroon.