Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
6361/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Löytäisikö joku Christopher Wattsin haastatteluista sen, missä hän selkeästi sanoo ettei NK:lla ole mitään tekemistä jutun kanssa kun häneltä sitä kysytään.

Hukkasin sen jonnekin netin uumeniin ja haluaisin suomentaa sen .

Mikäli joku tietää mitä tarkoitan, linkatkoon sen kiitos tähän keskusteluun.

Vierailija
6362/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautua Cw:n haastattelussa siihen, että hän sanoo, ettei NK:lla ole tekemistä sen asian kanssa, että hän teki tuon kauhean teon?

Kaikki hän on valehdellut, vääristellyt tai jättänyt kertomatta jopa NK:lle, ”jonka piti olla uuden alku, ja mailmankaikkeuden parasta”.

Nyt, kun hän on vankilassa, sekö tekee hänestä totuudenpuhujan? Älytöntä!

Uskokoon ken tahtoo, mutta minulle ei mene läpi, ei mikään tässä miehessä.

Suomentajalle silti kiitosta, kun jaksaa käännöstyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautua Cw:n haastattelussa siihen, että hän sanoo, ettei NK:lla ole tekemistä sen asian kanssa, että hän teki tuon kauhean teon?

Kaikki hän on valehdellut, vääristellyt tai jättänyt kertomatta jopa NK:lle, ”jonka piti olla uuden alku, ja mailmankaikkeuden parasta”.

Nyt, kun hän on vankilassa, sekö tekee hänestä totuudenpuhujan? Älytöntä!

Uskokoon ken tahtoo, mutta minulle ei mene läpi, ei mikään tässä miehessä.

Suomentajalle silti kiitosta, kun jaksaa käännöstyötä.

No CW:lla ilmeisesti on joku outo agenda "suojella" NK:ta. 

Vierailija
6364/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuta mieleen, miksi CW:s olisi ”hiljaa” NK:sta kuin se että, jos Cindy Watts ja NK ovat olleet tekemisissä ”niin läheisesti” että puheet ovat ajautuneet S:ia kohtaan eliminoivalle tasolle, olkoon se ollut sitten vitsiä tms.. se saattaisi selittää asian.

Jos näin vihamielisiä heittoja on ollut, ja NK on ne Cindyn suusta kuullut, tyyliin ”joutais vaikka kuol la kiusaamasta poikaani”, niin Chriss ei halua, että äitinsä joutuu huonoon valoon.

Ei siellä varmaan S:sta ylistäviä puheita heitelty kahvipöydässä, jos uusi C:in mielitietty oli saman pöydän äärellä.

En tarkoita, että NK suoraan menisi möläyttämään, että anoppi oli sitä mieltä, että Chrissin pitäs se S:n tap paa, mutta vähemmätkin puheet kuulustelujoille riittää, kun tulee tosipaikka.

Vierailija
6365/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä edelliseen viestiini, että tosipaikka tässä NK tapauksessa tarkoittaisi esimerkiksi sitä, että Chriss alkaisi millään muotoa vetää NK:ta juttuun mukaan negatiivisessa valossa.

Chriss sai anteeksiannon perheeltään, ja hän haluaa säilyttää jonkun/jotkut heistä, ettei viimeinen lenkki, eli yhteys kotiväkeen katkea.

Ketä muita hänellä oikeasti enää on?

Vierailija
6366/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättäisi, vaikka Christopher Wattsin äiti Cindy on tiennyt poikansa uudesta ihastuksesta. Ihmetyttää se, että Cindy Wattsilta ei koskaan taidettu edes kysyä oliko hän tietoinen poikansa Christopherin uudesta tyttöystävästä?

Vierailija
6367/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CHRIS WATTS ON NICHOLE KESSINGER: "SHE DIDN`T WANT ME TO DO IT"

(CHRIS WATTS KERTOO NICHOLE KESSINGERISTÄ : " EI HÄN HALUNNUT MINUN TEKEVÄN SITÄ")

(kiitos linkistä)  Vapaa suomennos tässä mitä Christopher Watts sanoo linkissä:

Christopher Watts:

" ...joten sanoin (Nicholelle) , että todennäköisesti en palaisi takaisin enää sinä päivänä.

Sillä ,tiätkö,  mä en halua olla missään muualla, kun Shanann soittaa.

Hän oli jo valmiiksi vihainen. Joten. Siinä oli sitten sellaista juttua että mihin hän (Nichole) menisi ja hän sanoi että hänpä menisi nettisivuille tyyliin "tuleeko ihmissuhteemme toimimaan jonkun kanssa" ?

Öh, niinku, "toimiiko rakastajar-juttu?"

"Voiko rakastajatar muodostua ihmissuhteeksi?

Tutkija kysyy : ai tuollaista Niki oli etsimässä (netistä) , ai hän kertoi sinulle sen?

Christopher Watts : " Hän kertoi. Joo hän sanoi että menee etsimään netistä tuollaisia juttuja ja mä olin niinku että miksi sä meet etsimään sieltä tollasia juttuja?

Se (Nichole) oli niinku et "mä haluun nähdä miten muut ihmiset ovat kokeneet (tällaiset) tilanteet"

Tutkija sanoo: Tämä nyt vähän hämmentää kun käsitin että aikaisemmin sanoit hänelle että olit suuntaamassa avioeroa kohti joten miksi hän (Nichole) mielsi itsensä rakastajattareksi?

Christopher Watts: " Se oli silloin myöhemmin.."

Tutkija: Ai.

Christopher Watts: ".. niinku elokuussa - elokuun ensimmäisellä viikolla sanoin että pitäisi niinku puhua siitä avioerosta..silloin hän alkoi etsiä asuntoja ja juttuja ..silloin hän lakoi miettiä että voisiko tämä oikeasti toimia. Hän kertoi kaverilleen Brittanylle siitä, luulisin. Brittany kielsi häntä tekemästä (mitään) mutta hän (Nichole) sanoi että on jo päättänyt.

Jatkuu..

Tutkija : Joten ovatko ihmiset nyt täydellisen väärässä Nikin suhteen?

Hän ei siis pyytänyt sinua hankkiutumaan eroon perheestäsi?

Christopher Watts: " Ei."

Tutkija: Oletko varma.

Christopher Watts: " Joo. Olen varma"

Tutkija:  Eikä mitään asiaa tästä (kaikesta) tapahtunut siksi, että hän (Nichole) syötti ajatuksen päähäsi tai pyysi sinulta?

Christopher Watts: " Ei. Hän ei ikinä, tarkoitan, tämä koko ihmissuhde edesauttoi sitä (johti siihen) -toki- mutta hän ei ikinä, koskaan, ei halunnut minun tekevän sitä.

Tutkija: Eli ei koskaan olllut että :"kunpa sinulla ei olisi lapsia , haluaisin saada omat lapseni sinun kanssasi"

Christopher Watts:  "Hän halusi - tarkoitan hän ei ollut varma haluaako koskaan lapsia,mutta hän sano- tiätkö- erään kerran, että

haluaisin antaa sulle pojan.

Vierailija
6368/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(CHRIS WATTS KERTOO NICHOLE KESSINGERISTÄ : " EI HÄN HALUNNUT MINUN TEKEVÄN SITÄ")

Christopher Watts:

" ...joten sanoin (Nicholelle) , että todennäköisesti en palaisi takaisin enää sinä päivänä.

Hän oli jo valmiiksi vihainen. Joten. Siinä oli sitten sellaista juttua että mihin hän (Nichole) menisi ja hän sanoi että hänpä menisi nettisivuille tyyliin "tuleeko ihmissuhteemme toimimaan jonkun kanssa" ?

Tutkija kysyy : ai tuollaista Niki oli etsimässä (netistä) , ai hän kertoi sinulle sen?

Christopher Watts : " Hän kertoi. Joo hän sanoi että menee etsimään netistä tuollaisia juttuja ja mä olin niinku että miksi sä meet etsimään sieltä tollasia juttuja?

Se (Nichole) oli niinku et "mä haluun nähdä miten muut ihmiset ovat kokeneet (tällaiset) tilanteet"

Tutkija sanoo: Tämä nyt vähän hämmentää kun käsitin että aikaisemmin sanoit hänelle että olit suuntaamassa avioeroa kohti joten miksi hän (Nichole) mielsi itsensä rakastajattareksi?

Christopher Watts: ".. niinku elokuussa - elokuun ensimmäisellä viikolla sanoin että pitäisi niinku puhua siitä avioerosta..silloin hän alkoi etsiä asuntoja ja juttuja ..silloin hän lakoi miettiä että voisiko tämä oikeasti toimia. Hän kertoi kaverilleen Brittanylle siitä, luulisin. Brittany kielsi häntä tekemästä (mitään) mutta hän (Nichole) sanoi että on jo päättänyt.

Jatkuu..

Tutkija:  Eikä mitään asiaa tästä (kaikesta) tapahtunut siksi, että hän (Nichole) syötti ajatuksen päähäsi tai pyysi sinulta?

Christopher Watts: " Ei. Hän ei ikinä, tarkoitan, tämä koko ihmissuhde edesauttoi sitä (johti siihen) -toki- mutta hän ei ikinä, koskaan, ei halunnut minun tekevän sitä.

Tutkija: Eli ei koskaan olllut että :"kunpa sinulla ei olisi lapsia , haluaisin saada omat lapseni sinun kanssasi"

Christopher Watts:  "Hän halusi - tarkoitan hän ei ollut varma haluaako koskaan lapsia,mutta hän sano- tiätkö- erään kerran, että

Mutta hän ei ikinä,koskaan,ei halunnut minun tekevän sitä. Tästä tulee mieleen että asiasta olisi ehkä keskusteltu.

Vierailija
6369/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christopher Watts:

Jatkuu..

Mutta hän ei ikinä,koskaan,ei halunnut minun tekevän sitä. Tästä tulee mieleen että asiasta olisi ehkä keskusteltu.

Kyllä, samaa mieltä.. rivien välistä ”lipsuu” aina väkisin pieniä kohtia esiin, joista voi miettiä, että ahaa...on taidettu sittenkin..

Vierailija
6370/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christopher Watts:

Jatkuu..

Kyllä, samaa mieltä.. rivien välistä ”lipsuu” aina väkisin pieniä kohtia esiin, joista voi miettiä, että ahaa...on taidettu sittenkin..

Joo, niinpä, sanatarkasti Christopher Watts sanoo näin:

" but she never, it never, she didn`t want me to do it."

Olen jonkun verran suomentanut Wattsin sepustuksia aikani kuluksi tähän ja voin sanoa, että mielestäni hänen puhettaan on äärimmäisen rasittava kääntää,

aikamoinen luikero on kyllä ja omituisen huolettomaan tyyliin rupattelee ja pälpättää tämäkin liero näin hirveästä tapauksesta mieheksi, jota kaikki kuvailivat "hiljaiseksi ja kiltiksi".

Vierailija
6371/8526 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä CW tyyppisiä miehiä on, joista voidaan sanoa samaa(tosin ei ihan noin äärilaitaan mennyttä tekoa takana), mutta... neljä vuotta sitten poistui eräs tuntemani mies keskuudesta.....

Hänellä oli vaikka ja mitä ollut elämänsä varrella, ja jos en todella olisi tiennyt/tuntenut häntä, en ikinä olisi uskonut. Monta liittoa takana, salattuja lapsia... kaikki valhetta, ja ulospäin kuin ei mitään ikinä.

Muut miehet puheissaan vaan oli ”kultamunia”, eli retkuja jne.

Eli, kun olen seurannut tätä CW juttua, mikään ei ole yllättänyt. Ja pahinta on se, että juuri tällaisesta, kuin CW on, ei ikinä saada ulos koko totuutta.

Hän olisi hyvin todennäköisesti tehnyt paljon enemmän kaikkea sotkua sotkun päälle, kun pääsi vauhtiin, mutta ”jokin pysäytti kohtalokkaasti” etenemisen. Ja tiedättekö mitä... sekä yllä kertomani miehen, että CW:n äiti ovat olleet juuri yhtä kummallisia. Eikä sana ”yhtä” ole liioiteltu.

Siinä kaksi esimerkkiä miehistä, joiden ”jäljet kummallakin johtaa sylttytehtaalle”, eli omituiseen,pahansuopaan ja kieroutuneeseen äitiin.

Vierailija
6372/8526 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllättäisi, vaikka Christopher Wattsin äiti Cindy on tiennyt poikansa uudesta ihastuksesta. Ihmetyttää se, että Cindy Wattsilta ei koskaan taidettu edes kysyä oliko hän tietoinen poikansa Christopherin uudesta tyttöystävästä?

Kyllä täällä aiemmissa viesteissä minusta oli jossain muistaakseni juttua, että Wattsien perhe tiesi Chrisin uudesta ihastuksesta. Pitäisi vain palata(jaksaa selata) taakseppäin näitä viestejä..

Minulle on selkeästi jäänyt tällainen kuva, ettei todellakaan Cindylle ollut mikään yllätys NK:n tulo Chrisin elämään.

Vierailija
6373/8526 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä aiemmissa viesteissä minusta oli jossain muistaakseni juttua, että Wattsien perhe tiesi Chrisin uudesta ihastuksesta. Pitäisi vain palata(jaksaa selata) taakseppäin näitä viestejä..

Minulle on selkeästi jäänyt tällainen kuva, ettei todellakaan Cindylle ollut mikään yllätys NK:n tulo Chrisin elämään.

Itse en muista tällaista lukeneeni, mutta koska Cindy ei kai ole antanut lausuntoja, joissa puolustaisi Chrisin uskollisuutta aviomiehenä, pidän hyvin mahdollisena että äiti oli onnistunut onkimaan pojaltaan kesän aikana jotain "kuulumisia". Ei välttämättä niin että Chris olisi suoraan kertonut toisesta naisesta (hän ei vaikuta ihmiseltä, joka kertoisi suoraan yhtään mitään kellekään, ainakaan omista asioistaan), mutta äitinä Cindy on varmaan onnistunut tiedon jotenkin ymmärtämään rivien välistä.

Vierailija
6374/8526 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa videossa joku tyyppi kuljeskelee Watts-tapauksen oleellisilla paikoilla Frederickissä. Käy myös Wattsien talolla. On melko synkän näköinen talo ulkoapäinkin mielestäni. Se naapurien (Atkinsonit) talo näyttää todella isolta siinä vieressä. Tuo heidän asuinalue on näköjään melko kolkon ja tylsän näköistä seutua, puitakin vaan jossain harvakseltaan. Ilmeisesti tuo Frederick on perustettu jonnekin aavikolle?

Ei Atkinson ole naapuri. Se Nate, jolla se turvakamerafilmi on naapuri. Tuo S:n ystävä (Atkinson) eri perheestä.

Vierailija
6375/8526 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6376/8526 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Taidan olla ainoa täällä enää. 😬

Vierailija
6377/8526 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole :D päivitän sivua ekana aamulla kun herään, ja viimeisenä illalla kun menen nukkumaan. Ja satoja kertoja päivän aikana. Harmi kun ei tule mitään uutta :/ 

Vierailija
6378/8526 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olisi suomentajalla mielenkiintoa . Kiinnostaisi C tekstiviestit mitkä kävi vaimonsa ja K kanssa.Niitä aika paljon julkaistu.

Vierailija
6379/8526 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä myös, mutta kun ei ole tullut mitään uutta niin... 😊

Vierailija
6380/8526 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ”uusi Kessinger” ts. uudella identiteetillä varustettu smelly piip vaeltaa?

Olispa vain sellasissa tuskissa ja liemissään, että ei pystyisi olla valottamatta, mitä oikeasti tiesi asiaan.

Taitaa olla toiveajattelua, että ikinä tulisi selvyyttä....