Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
4301/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kuinka paljon Watts-case keskustelijoita täällä on... Joten voisitko painaa nuolta ylös tai vaikka alas tästä "laskurista"

-Kiitos:)-

Tämä laskuri on saanut jo 56 ylänuolta, nolla alanuolta.

Huh mikä määrä! 😮 Kiitos kaikille jotka viitsivät klikata! Jotenkin kiva tietää että onko täällä kolme vai kolmekymmentä keskustelijaa.

Vierailija
4302/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Shannanin topakka bestis olisi saanut vähääkään hajua hän olisi takuulla juossut vaikka oven läpi ja pelastanut shannanin lapset ja nykäissy psykoa nekkuun ennen kuin Christiopher Watts olisi ehtinyt sanoa "like". 

(Bestis itki katkerasti jollain videolla kun ajatteli että olisi voinut tehdä vielä enemmän...)

Tuo bestis oli aivan mainio, kun Christopher Watts alkoi tekstailemaan jotain avio-ongelmista ja suhteiluistaan , bestiksen huolissaan viestitellessä , Bestis kirjoitti jotain tyyliin "Chris en välitä nyt hittojakaan sun suhteiluistasi halua löytää /tietää missä Shannann ja lapset on!.

Löytäiskö joku tuon ko noiden keskinäisen viestin vaihdon?

Tuo taisi olla itse asiassa toinen ystävä, nimeltään Cassie/Cassandra. Chris kirjoitti sille, että Cassie, en halua että ajattelet minun olevan paha ihminen, johon tämä Cassie vastasi, etten välitä paskaakaan nyt mitä mieltä olen sinusta, haluan vaan tietää "where's your f ucking wife" 😅

Tämä sama Cassie oli ollut S:n huonekaveri sillä viimeisellä työmatkalla.

Cassandra Rosenbaum muistaakseni. Kirjoitti Chrisille, että hän ja Nicki ovat hyvin huolissaan koska näkivät miten huonosti S voi viikonloppuna, ja että "Painut heti kotiin tarkistamaan perheesi hyvinvoinnin ellet halua että poliisi iskee hi ton ovesi sisään". C vastasi että olen matkalla kotiin Cassie. ÄLÄ soita poliiseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran sitten Wattsin vanhemmat olleet yhteydessä että jotkut palkinnot halusivat talolta ja  työkaluboxin, ei mitään muistoksi esimerkiksi lapsenlapsista. Shanannin vanhemmat ovat antaneet suurimman osan hyväntekeväisyyteen talosta. 

Kehtasi vielä työkaluboksin pyytää itselleen. Ottaisin tuollaisen loukkauksena. Sen verran iso juttu että ei tuollaisessa tilanteessa kun oma poika on tehnyt jotain noin kauheaa- Ei siinä mitään työkaluja kehtaisi edes ajatella!

Vierailija
4304/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran sitten Wattsin vanhemmat olleet yhteydessä että jotkut palkinnot halusivat talolta ja  työkaluboxin, ei mitään muistoksi esimerkiksi lapsenlapsista. Shanannin vanhemmat ovat antaneet suurimman osan hyväntekeväisyyteen talosta. 

Kehtasi vielä työkaluboksin pyytää itselleen. Ottaisin tuollaisen loukkauksena. Sen verran iso juttu että ei tuollaisessa tilanteessa kun oma poika on tehnyt jotain noin kauheaa- Ei siinä mitään työkaluja kehtaisi edes ajatella!

Johan se on nähty että tuo perhe on aika hyvä kehtaamaan 🙄

Vierailija
4305/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Shannanin topakka bestis olisi saanut vähääkään hajua hän olisi takuulla juossut vaikka oven läpi ja pelastanut shannanin lapset ja nykäissy psykoa nekkuun ennen kuin Christiopher Watts olisi ehtinyt sanoa "like". 

(Bestis itki katkerasti jollain videolla kun ajatteli että olisi voinut tehdä vielä enemmän...)

Tuo bestis oli aivan mainio, kun Christopher Watts alkoi tekstailemaan jotain avio-ongelmista ja suhteiluistaan , bestiksen huolissaan viestitellessä , Bestis kirjoitti jotain tyyliin "Chris en välitä nyt hittojakaan sun suhteiluistasi halua löytää /tietää missä Shannann ja lapset on!.

Löytäiskö joku tuon ko noiden keskinäisen viestin vaihdon?

Tuo taisi olla itse asiassa toinen ystävä, nimeltään Cassie/Cassandra. Chris kirjoitti sille, että Cassie, en halua että ajattelet minun olevan paha ihminen, johon tämä Cassie vastasi, etten välitä paskaakaan nyt mitä mieltä olen sinusta, haluan vaan tietää "where's your f ucking wife" 😅

Tämä sama Cassie oli ollut S:n huonekaveri sillä viimeisellä työmatkalla.

Cassandra Rosenbaum muistaakseni. Kirjoitti Chrisille, että hän ja Nicki ovat hyvin huolissaan koska näkivät miten huonosti S voi viikonloppuna, ja että "Painut heti kotiin tarkistamaan perheesi hyvinvoinnin ellet halua että poliisi iskee hi ton ovesi sisään". C vastasi että olen matkalla kotiin Cassie. ÄLÄ soita poliiseja.

Anteeksi, se olikin RosenBERG, ei - baum. Tarkistin.

Vierailija
4306/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin työkalupakkia ja ”palkintopokaaleja” varsinkaan mennään haeskelemaan, niin EIKÖ SE KERRO jo, et sekashan tollaset on itekki, eikä pelkästään poikaraasy?

Vai meinaavatko (hirteishuumoria) viedä pojalleen pystin onnistuneesta teosta ja kiittää, et tässä vielä kerran kiitoksena sulle..

Tässä alkaa kirjoittajalla’kin (mulla) viirata jo, kun tällasta heitän kehiin.

Vierailija
4307/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta mun käy edelleen sääli myös Chris Wattsia. Joku täällä kirjoittikin, että tuosta liki 5h haastattelusta huomaa, miten peittelemättömän innoissaan hän on, kun kerrankin joku kuuntelee ja kyselee hänen ajatuksiaan ja mielipiteitään. Koko ikänsä kasvanut vahvojen ihmisten ristipaineessa, yrittäen miellyttää kaikkia. Eihän tuo mies terve ole, eikä mikään hyvitä sitä, mitä hän teki. Mutta ei ole oikein, ellei NK:ta tosiaan (myös) saada johonkin vastuuseen tästä.

Cindy Watts on mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen, säälin kaikkia sellaisten äitien lapsia, koska olen itse työn puolesta nähnyt mitä tuhoa se aiheuttaa.

Vierailija
4308/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että Kessingerin osuutta tutkitaan vielä. Tuntuisi oudolta, että nuo tutkijat muuten kävisivät vielä Chrisiä jututtamassa, kun tuomio on annettu kuukausia sitten.

Vierailija
4309/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat C vanhemmat tätä työkalupakki/palkintopokaali juttua kaivatessaan/hakemisessaan olla menossa muissa asioissa taloon vielä kerran. Sitä ei sitten tiedä että minkä takia, mutta liian läpinäkyvältä tuntuu syy, että jompaa kumpaa olisivat niin olleet vailla.

Vierailija
4310/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos uskaltaa sanoa(kirjoittaa), niin se joka näkee toisesta ihmisestä sen, että tuolle ”hepulle” kun sanon/käsken sen tehdä ”tän”, niin sehän sen tekee. Ja yllyttäjä on tässä tapauksessa ihan yhtä tööt nupistaan, ja vielä enemmän kuin tekijä.

Tästä vetäkäämme johtopäätös ja se, että NK saisi/kuuluisi yhtälailla vanheta ja lukea tiilenpäitä CW ohella.

Vierailija
4311/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat C vanhemmat tätä työkalupakki/palkintopokaali juttua kaivatessaan/hakemisessaan olla menossa muissa asioissa taloon vielä kerran. Sitä ei sitten tiedä että minkä takia, mutta liian läpinäkyvältä tuntuu syy, että jompaa kumpaa olisivat niin olleet vailla.

Lisään vielä viestiin, etten tarkoittanut varastaa, vaikka tuo siltä vaikutti kirjoittaessani ”muissa asioissa”... mutta eniweittiä.. aatoksia tässä vaan...

Vierailija
4312/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalupakilla voi olla tunnearvoo, jos vanhemmat on sen lahjaksi säästäneet, ni pois se on haettava 😬🤣

Vierailija
4313/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei voitu myöskään krematoida (tuhkata polttohautauksella) johtuen raakaöljystä joka olisi räjäyttänyt krematorion.

Samoin arkku missä lapset haudattiin oli erityisesti tehty, eli sinetöity sillä tavoin lasten ympäriltä ettei öljy päässyt valumaan heistä

Heräsin keskellä yötä ja mietin tätä. Kuinka nuo pienet suloiset lapset on öljyisinä jossain hyvin kestävässä arkussa ja säilyvät sellaisena hamaan tappiin asti. Enpä enää sen jälkeen nukkunu. En käsitä, miten Shanannin perhe ja kaverit kestää tämän koko jutun.

Vierailija
4314/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkalupakilla voi olla tunnearvoo, jos vanhemmat on sen lahjaksi säästäneet, ni pois se on haettava 😬🤣

Hahaha näinpä... toivottavasti työkaluilla tulee olemaan paljon käyttöä kun ruuvaavat helve ton löysiä ruuveja kireämmälle

Vierailija
4315/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kuinka paljon Watts-case keskustelijoita täällä on... Joten voisitko painaa nuolta ylös tai vaikka alas tästä "laskurista"

-Kiitos:)-

Tällä hetkellä 60 yläpeukkua. Nolla alapeukkua.

Vierailija
4316/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Chris Watts text conversations with friends of Shanann

Here we have a few of chris watts text message conversations he had with friends of shanann and as well as one of his friends the day his family was reported missing."

Vierailija
4317/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair Detective taas livenä parasta aikaa youtubessa

Kovasti puolustaa ja haluaa oikeutta Shanannille.

live stream Shanann vindicated mission now justice !

Vierailija
4318/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta mun käy edelleen sääli myös Chris Wattsia. Joku täällä kirjoittikin, että tuosta liki 5h haastattelusta huomaa, miten peittelemättömän innoissaan hän on, kun kerrankin joku kuuntelee ja kyselee hänen ajatuksiaan ja mielipiteitään. Koko ikänsä kasvanut vahvojen ihmisten ristipaineessa, yrittäen miellyttää kaikkia. Eihän tuo mies terve ole, eikä mikään hyvitä sitä, mitä hän teki. Mutta ei ole oikein, ellei NK:ta tosiaan (myös) saada johonkin vastuuseen tästä.

Cindy Watts on mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen, säälin kaikkia sellaisten äitien lapsia, koska olen itse työn puolesta nähnyt mitä tuhoa se aiheuttaa.

Kyllä saa monta aurinkoa idästä nousta, ennenkuin CW:a käy sääli. Ei pysty/ei kykene!

Vierailija
4319/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa monta aurinkoa idästä nousta, ennenkuin CW:a käy sääli. Ei pysty/ei kykene!

Kyllä. Monessa muussakin paikassa on huomattu viime haastattelun jälkeen nousseen empatian C:tä kohtaan, hyvä on esittämään siis. Kuitenkin on mielessä pidettävä kokonaisuus, tuossa miehessä ei ole mitään surkuteltavaa.

Vierailija
4320/8532 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin sairas tapaus, että multa meni taas viime yönä oikeasti yöunet.

Miettikää, mitä Chris on yön pimeinä tunteina tehnyt talon sisällä. Kylmäverisesti. Sitten vain autolla peruuttamaan autotallin oven eteen ja kylmän viileenä siinä pakkaillaan autoa. Ja sitten ajetaan öljykentälle. Kaiken teki tuosta noin vain.

Sitten kotiin kättelemään poliisia ja ottamaan kasvoille hämmästynyt ilme. Miten se jaksoi koko seuraavan päivän ja siitä eteenpäin näytellä, esitteli asuntoa poliiseille ja jutteli kaikkien kanssa? Oli valvonu koko murhayön ja tehny aivan sairaan teon.

Sama täällä, kamu.

Yllättäen yöllä heräsin kesken painajaisten, missä pelastin noita pikkutyttöjä hädissäni .

Älkää naurako, mutta en muuta keksiny rauhoittuakseni, niin katselin yleareenan muumeja.

Siis päälle 50v nainen...

Niin syvälle tämä tapaus koskettaa jotain.