Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
4141/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen myös tuota valvontakamera-asiaa. Luulisi, että Jenkeissä jos missä, on valvontakameroita joka kadunkulmassa ja vähän siellä sun täällä. Niistä en ole nähnyt mitään puhetta.

Vierailija
4142/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wipe out on itseasiassa puhekielen ilmaisu tap pam iselle. Sitä käytetään myös kun halutaan ilmaista että joku on lopullisesti ”poissa pelistä.

https://www.google.fi/amp/s/www.macmillandictionary.com/amp/dictionary/…

Luulin kyllä että NK tarkoitti että "pyyhkiä liitutaulua Shannannin perheellä".....not

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutgate meni niin, että Bellan ja Cecen 8-vuotias serkku meni ottamaan kaapista jäätelöä, jossa oli pähkinöitä. Meni syömään sitä Cecen viereen. Cecen alkoi myös tehdä mieli ja alkoi vaatia jätskiä myös. Shanann huomasi, että jätskissä oli pähkinää jolle Cece oli allerginen. Cece alkoi huutaa ja sitten alkoi riita.

Cindy Watts luuli, että allergia aiheuttaa vain jotain ihottumaa. Shanann hermostui, että Cece voi kuolla pähkinästä. Siihen Cindy jotain, että ehkä sitten Cecen on aika oppia ettei kaikkea voi saada. Kaikki kiihtyy lisää ja riita yltyy niin, että pieni serkku vie Bellan piiloon jonnekin verhon taakse.

Shanann viestii äidilleen kuohuksissaan, että Cindy yrittää tappaa Cecen ja hänen on vietävä lapset sieltä pois. S. on niin pois tolaltaan, että selittää jostain partateräkasoista ja pähkinäkipoista ympäri taloa. En tiedä mitä puhetta se oli. Mutta Sandy Rzucek kertoi Shanannin kertoneen pähkinäkipoista ja partaterälautasellisista eikä hänellekään tarkkaan selvinnyt mistä S. puhui.

Cindy ei uskonut pähkinäallergian vaarallisuuteen lopultakaan. Shanannin hermostuminen meni niin överiksi, ettei edes hänen äitinsä ymmärtänyt lopulta koko juttua.

Eli se siitä että Cindy olisi tarkoituksella yrittänyt tappaa lapsen/lapset. Kunnon ylireagointi.

Vierailija
4144/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Cindylla oli aikomusta antaa sitä jäätelöä kellekään, mutta tämä serkku meni pakastimelle omin avuin kaivelemaan.

Vierailija
4145/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wipe out on itseasiassa puhekielen ilmaisu tap pam iselle. Sitä käytetään myös kun halutaan ilmaista että joku on lopullisesti ”poissa pelistä.

Tuo oli yllätys! Tuota en tiennyt. Kieltämättä erikoinen ilmaus/sanavalinta Nichole Kesingeriltä moisen tragedian edessä.

Nämä on välillä vaikeita kun pitää omaksua toisen kielen puhekielisiä ilmaisuja. Suomessakin olemme jatkuvasti amerikanenglantilaisen materiaalin keskellä, mutta kun suuri osa sisällöstä on käsikirjoitettua niin ei aina kuule noita miten natiivi aidossa tilanteessa asiat sanoisi. Minusta tuo ilmaisu oli sekä Kessingerin puhetyyliin että tilaisuuteen ihan sopiva. Mutta jestas, katsoin nyt vasta ekoja kertoja kunnolla hänen kuulustelujaan. Voiko epäaidompaa näyttelemistä olla?! Erityisesti se kun kuulustelija aloitti että olisitko voinut (antaa Chrisin ymmärtää että) niin Kessinger miltei huutaa että ei, ei, ei. Kuka käyttäytyy oikeissa kuulusteluissa noin? Luulisi että sitä on jännittynyt tilanteesta ja kuuntelee loppuun poliisin kysymyksen.

Vierailija
4146/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Cindylla oli aikomusta antaa sitä jäätelöä kellekään, mutta tämä serkku meni pakastimelle omin avuin kaivelemaan.

Tuokaan ei ole Jenkeissä mitenkään tavatonta. Siis että ne perheet missä olen itse viettänyt aikaa niin lapset välipalastavat jatkuvasti ihan omatoimisesti, usein vaikka niillä jäätelöillä. Tai syövät niitä paahtimeen laitettavia täytettyjä leipiä tai keksejä tai snäksejä, mihin aikaan huvittaa. Suomessa on sitten enemmän tapana että jätskiä laitetaan tarjolle ja kaikki ottavat samaan aikaan. Minä olin kyllä jonkun selostuksen lukenut että mummi olisi pannut myös kulhollisen pähkinöitä pöydälle tarjolle, onko tämä vain sekoittunut tuon jäätelöasian kanssa? Luin tästä jo pari kuukautta sitten, enää ei muista niin tarkkaan...

Vierailija
4147/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän ihmisillä on jätskiä pakastimessaan ihan itselleenkin. Eihän tuo tarkoita sitä, että Cindyn pakastimessa olevat jäätelöt olisi vain ja ainoastaan lastenlapsia varten ostetut. Tässä kohtaa 8 v meni itse ottamaan pakastimesta jätskiä ilman lupaa.

Vierailija
4148/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokaan ei ole Jenkeissä mitenkään tavatonta. Siis että ne perheet missä olen itse viettänyt aikaa niin lapset välipalastavat jatkuvasti ihan omatoimisesti, usein vaikka niillä jäätelöillä. Tai syövät niitä paahtimeen laitettavia täytettyjä leipiä tai keksejä tai snäksejä, mihin aikaan huvittaa. Suomessa on sitten enemmän tapana että jätskiä laitetaan tarjolle ja kaikki ottavat samaan aikaan. Minä olin kyllä jonkun selostuksen lukenut että mummi olisi pannut myös kulhollisen pähkinöitä pöydälle tarjolle, onko tämä vain sekoittunut tuon jäätelöasian kanssa? Luin tästä jo pari kuukautta sitten, enää ei muista niin tarkkaan...

Ei ollut kulhoja, ei pähkinäkulhoja eikä partateräkulhojakaan. Vain täysin överiksi mennyt riita kahden vahvan naisen välillä. Joilla jo ennestään oli kerääntynyttä kaunaa toisiaan kohtaan.

Vierailija
4149/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli yllätys! Tuota en tiennyt. Kieltämättä erikoinen ilmaus/sanavalinta Nichole Kesingeriltä moisen tragedian edessä.

Nämä on välillä vaikeita kun pitää omaksua toisen kielen puhekielisiä ilmaisuja. Suomessakin olemme jatkuvasti amerikanenglantilaisen materiaalin keskellä, mutta kun suuri osa sisällöstä on käsikirjoitettua niin ei aina kuule noita miten natiivi aidossa tilanteessa asiat sanoisi. Minusta tuo ilmaisu oli sekä Kessingerin puhetyyliin että tilaisuuteen ihan sopiva. Mutta jestas, katsoin nyt vasta ekoja kertoja kunnolla hänen kuulustelujaan. Voiko epäaidompaa näyttelemistä olla?! Erityisesti se kun kuulustelija aloitti että olisitko voinut (antaa Chrisin ymmärtää että) niin Kessinger miltei huutaa että ei, ei, ei. Kuka käyttäytyy oikeissa kuulusteluissa noin? Luulisi että sitä on jännittynyt tilanteesta ja kuuntelee loppuun poliisin kysymyksen.

Ei. Tässä ei ole mitään vaikeeta ymmärryksessä. Kessingerin tyyli ilmaista asia oli erikoista.

Vierailija
4150/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin ettet esitä täällä jatkuvasti jenkkiasiantuntijaa ellei sitten kerro/tiedä ihan todella jotain mitä me muut emme ymmärtäisi. Yrität tehdä täällä muista tyhmiä. Ei ne jenkit ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan ihmiset, eikä heidän tapojaan ole niin kauhean vaikea ymmärtää.

Vierailija
4151/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin ettet esitä täällä jatkuvasti jenkkiasiantuntijaa ellei sitten kerro/tiedä ihan todella jotain mitä me muut emme ymmärtäisi. Yrität tehdä täällä muista tyhmiä. Ei ne jenkit ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan ihmiset, eikä heidän tapojaan ole niin kauhean vaikea ymmärtää.

Minä taas mielellään kuulen jenkkien tavoista esim. juuri siellä au paireina lähiaikoina olleilta. Omasta siellä vaihto-oppilaana olosta on jo niin pitkä aika ettei muista. Ja tavatkin muuttuu ajan myötä.

Sinä, joka kiellät täällä toisia kertomasta siellä koetuista jutuista, voit hypätä yli nuo kommentit. Tai mennä itse sinne vähäksi aikaa, jottei enää tarvitse kadehtia toisten matkoja.

Vierailija
4152/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
4153/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tässä ei ole mitään vaikeeta ymmärryksessä. Kessingerin tyyli ilmaista asia oli erikoista.

Eri kirjoittajalta, no eikä ole! Koeta nyt päästä tästä yli. Tuosta ilmauksesta et Kessingerin syyllisyyttä löydä.

Vierailija
4154/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 8 v menee ottaa pakastimesta pähkinäjätskiä (näköjään ilman lupaa?), niin eihän se ole kenenkään syy. Mä en oikein tajua tätä nutcasen suurta haloota. 

Edelleen se mummon asenne on avainasia tässä. Muutenkin suosinut tyttärensä lapsia ja hyvin nähtävästi halveksinut Shanannia.

Avainasia kylläkin on se, että ääliömäinen käytös on ääliömäistä käytöstä myös silloin kun kyseessä on Shanann. Molemmat eukot itsekkyydellään draamakuningattarina möykkäsivät ja mököttivät. Asian olisi kyllä voinut ihan järkevästikin ratkaista. Mutta ei... kumpikin tahtoi tehdä itsestään suurta kärsinyttä uhria.

Viis lapsista ja perheestä tai kenestäkään muusta kun MINUA tässä on loukattu. Marttyyri-Cindy ei voinut mennä Cecen synttäreille koska HÄNTÄ loukattiin. Marttyyri-Shanann kirjoitti Facebookiin, että Cindy yritti TAPPAA Cecen päästäkseen HÄNEN ihon alle.

Vierailija
4155/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoittajalta, no eikä ole! Koeta nyt päästä tästä yli. Tuosta ilmauksesta et Kessingerin syyllisyyttä löydä.

Älähän nyt pidä niin tyhmänä että kukaan yhden ilmauksen perusteella pitäisi Kessingeriä syyllisenä. Ylimielisenä kylläkin. Ja muiden seikkojen perusteella kyllä, myös syyllisenä.

Vierailija
4156/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon rikkinäinen puhelin -ilmiö, sekä vieraan kielen tuomat väärinkäsitykset. Tarina saattaa alkaa elämään omaa elämäänsä.

Vierailija
4157/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Anadarkon tiluksilla ollut minkäänlaisia valvontakameroita, joista voisi todeta mitä öljytankeilla on todella tapahtunut? Mielestäni on melko outoa, jos öljytankeilla ei ole minkäänlaista valvontakameraa missään päin tonttia.

Lisäksi maanteillä ja katujen kulmilla on kameroita vähän väliä. Onko näitä edes tutkittu, jotta voitaisiin todentaa keitä oli autossa matkalla öljykentälle. Myös jos NK oli murhayönä Wattsien talolla, hänen autonsa on saattanut hyvin todennäköisesti tallentua kameroille matkan varrella.

Onkohan näitä edes tutkittu, koska C tunnusti?

Erittäin hyvä kysymys ja asiallinen kommentti.

Miksei öljykenttien valvontakameroiden tallenteista ja vastaantulevan liikenteen havainnoista/mantiekameroiden tallenteista kerrota?

Öljykentällä on takuulla ollut valvontakamerat koska vartiointia ei ollut.

Vai löysikö Christopher Watts muka Coloradon ainoan ja kaukaisimman  vartioimattoman öljykentän?

Vierailija
4158/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Anadarkon tiluksilla ollut minkäänlaisia valvontakameroita, joista voisi todeta mitä öljytankeilla on todella tapahtunut? Mielestäni on melko outoa, jos öljytankeilla ei ole minkäänlaista valvontakameraa missään päin tonttia.

Lisäksi maanteillä ja katujen kulmilla on kameroita vähän väliä. Onko näitä edes tutkittu, jotta voitaisiin todentaa keitä oli autossa matkalla öljykentälle. Myös jos NK oli murhayönä Wattsien talolla, hänen autonsa on saattanut hyvin todennäköisesti tallentua kameroille matkan varrella.

Onkohan näitä edes tutkittu, koska C tunnusti?

Erittäin hyvä kysymys ja asiallinen kommentti.

Miksei öljykenttien valvontakameroiden tallenteista ja vastaantulevan liikenteen havainnoista/mantiekameroiden tallenteista kerrota?

Öljykentällä on takuulla ollut valvontakamerat koska vartiointia ei ollut.

Vai löysikö Christopher Watts muka Coloradon ainoan ja kaukaisimman  vartioimattoman öljykentän?

Chris jos joku varmaankin tiesi minne mennä vs. kentät ilman valvontakameraa....

Vierailija
4159/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dr Phillin tämän päivän uusi jakso aiheesta jo julkaistu?

Vierailija
4160/8532 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon rikkinäinen puhelin -ilmiö, sekä vieraan kielen tuomat väärinkäsitykset. Tarina saattaa alkaa elämään omaa elämäänsä.

Jep. Todellisuudessa Chris Watts ei ole tehnyt mitään pahaa ja tarinassa on vain kolme ihanaa naispuoleista hyvätapaista rinsessaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi