Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
4001/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom tämä mun mielipide.

Onhan toi perheelämä ollut kaikkea muuta kuin normaali.Harvassa varmaan on miehet jotka hyväksyis että vaimo läpättää jatkuvasti nettiin ja kuvailee perheen elämää.Työasiat erikseen mutta tuo kaikki.Mitä perheelämää tuo tuollainen on.Mua ahdistaa jopa katsella noita tallenteita. Hirveää esittämistä.S mun mielestäni oli kyllä itseriittoinen selvästikin.Mun mieheni kyllä sanois et nyt loppu perkele toi kuvaaminen.Eli C oli nyhverö ja kiltisti hyväksy ton ja varmaan kärsi. Siinä mielessä vois ajatelle et naksahti lopulta. Uusi ihastus joka hullaannutti C täysin.Uskon että jonkinlaiseen pahaan olotilaan mennyt ja sit teki nämä teot.Tämä vaan tälläistä syy ja seuraus ajattelua. 

Kirjoitin samoilla linjoilla tänne aiemmin, ja sain niin kuraa päälleni, että olin monta pvää down.

Sen näkee, että tuollainen pomotus kotona ei hyvää tiennyt sulkeutuneelle persoonalle. Puhumattomuus mieheltä teki S ja lapsista lopun. Raivo purkautui ja sen päälle hän sai rauhan. En minäkään ois tuollaista kestänyt kuukautta kauempaa. Ei niin koreeta ihmistä oo syntynytkään. Väkivaltaa en hyväksy ja piste.

Vierailija
4002/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa usein tullut esiin, että heitti lapsensa kiehuvaan öljypataan. Onko se öljy siellä oikeasti kuumaa, kiehuvaa? Se tuntuu jotenkin vielä pahemmalta.

Siis kuolleena, vai elävänä.

Kukaan ei tiedä. Toisen lapsen mahassa oli öljyä. On voinut siis niellä elävänä öljyä.

Jos se öljy on löytynyt tältä vanhemmalta tytöltä, ei mikään ihme... c ei tykännyt hänestä, koska sairasteli ja valvotti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ihmettelis vaikka elävänä heittänyt. Jotenkin toi paikanpäällä tukahduttaminen tuntuu ei uskottavalta.Bella kuulemma sanonut et käykö mulle samoin.Oli kuitenkin vasta 4 joten aika aikuismaisesti kysyi.

Vierailija
4004/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole videokuvaa siitä hetkestä kun C tappaa perheensä yksi kerrallaan. Hyvinkin on voinut olla raivoa mukana mutta sitten kun on saanut tehtävän suoritettua mielen on vallinnut syvä rauha ja tyytyväisyys. Raivo on purettu ja kaikki kolme vastapuolta on hiljaa. Näin siis C:n sairaassa mielessä.

Joo, mutta en jotetenkin usko että tollanen raivo on ihan täysin on / off. Ja uskon että Shannan saattoi olla pomottava, mutta Shannanin synnit oli kuitenkin aika pieniä loppujen lopuksi. Kun oikeasti voi olla ihmisiä jotka haukkuu ja kohtelee väkivaltaisesti ihmisiä ja pihtaa seksiä. Shannan piti miestään maailman parhaana miehenä ja isänä ja halusi kovasti seksiä ja kehui vaan.

Vierailija
4005/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin emme tiedä loppujenlopuksi mitä se perhe oli sit kun ei kuvattu.Esittämistähän tuo varmaan osaltaan oli. S vastuuntunnottomuutta ja kyseinalaista julkaista lapsistaan nettiin noin paljon materiaalia. Se tuntui olevan hänelle tosi tärkeä elämäntehtävä.Riippuvuudesta mediaan taisi olla.

Vierailija
4006/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas uskon että hullun raivo on juuri on/Off ja että tappamiseen tarvitaan juurikin ääritila

Vierailija
4007/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tuossa haastattelussa ekaa kertaa elämässään Chris sai tilaisuuden puhua ja esittää omia ajatuksiaan niin että joku kuunteli. Monesti haastattelun aikana tuli mieleen pikkupoika joka kertoilee mm. mitä söi lounaaksi ja mistä ruuasta erityisesti pitää.

Aivan yhtä innokkaana ja rentona avasi ajatuksiaan kuin  Sirpa Laamanen joka vapautuneena ja terhakkaana näytti poliiseille ykistyiskohtaisesti kuinka oli paketoinut ja teipannut avuttoman Vilja-Eerikan.

Täsmälleen  samanlainen persoona kyseessä . Älkää antako pikkupoikamaisen jutustelun hämätä.

Christopher Watts upotti lapsensa kuumaan öljyyn , puhumattakaan mitä teki vaimolleen. 

Sirpa Laamanen on parin vuoden päästä vapaalla jalalla etsimässä uusia uhreja. Ja Tarkkikin väitteiden mukaan palvoo häntä edelleen ja odottaa taas pääsyä hänen kanssaan yhteiseen kotiin.

Laamanen sitäpaitsi on ollut väkivaltainen rikollinen aina. Hänellä ei ollut yhtään ystävää ja kaikki lapset jo pienenä huostaanotettu. Välit lapsuudenperheeseen täysin poikki. Työpaikkayritelmät kaatuivat varasteluun ja väkivaltaisuuksiin muutamassa viikossa. Kouluja ei pystynyt ja halunnut käydä. Tuilla eli ja hyväksikäyttäen hölmöjä kuten Tarkkia koko ikänsä. Vilja Eerikaa oli kiduttanut pitkään ennen loppua, varmaan myös aiempia lapsiaan koska he karttavat häntä aikuisinakin.

Pahinta tietenkin se, että pian hän taas jatkaa vanhaa menoaan täällä meidän joukossa. Chris Watts on vankilassa kuolemaansa asti. Watts tappoi omat lapsensa, Laamanen miehensä lapsen. Minusta aika kaukaa haettua näiden kahden hirmutekojen vertailu.

Laamasesta mietin etsiikö miehen jolla lapsia,tai sitten vaari-ikäisen? Kuinka tärkeää on että siinä suhteessa on myös lapsi mitä sitten saa kiusata?Paljonhan on reppanoita,sekä miehiä että naisia,jotka ovat täysin vahvemman vietävissä.

Vierailija
4008/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon että hullun raivo on juuri on/Off ja että tappamiseen tarvitaan juurikin ääritila

Joo, mutta Chris suunnitteli tekonsa etukäteen.

Vierailija
4009/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom tämä mun mielipide.

Onhan toi perheelämä ollut kaikkea muuta kuin normaali.Harvassa varmaan on miehet jotka hyväksyis että vaimo läpättää jatkuvasti nettiin ja kuvailee perheen elämää.Työasiat erikseen mutta tuo kaikki.Mitä perheelämää tuo tuollainen on.Mua ahdistaa jopa katsella noita tallenteita. Hirveää esittämistä.S mun mielestäni oli kyllä itseriittoinen selvästikin.Mun mieheni kyllä sanois et nyt loppu perkele toi kuvaaminen.Eli C oli nyhverö ja kiltisti hyväksy ton ja varmaan kärsi. Siinä mielessä vois ajatelle et naksahti lopulta. Uusi ihastus joka hullaannutti C täysin.Uskon että jonkinlaiseen pahaan olotilaan mennyt ja sit teki nämä teot.Tämä vaan tälläistä syy ja seuraus ajattelua. 

Kirjoitin samoilla linjoilla tänne aiemmin, ja sain niin kuraa päälleni, että olin monta pvää down.

Sen näkee, että tuollainen pomotus kotona ei hyvää tiennyt sulkeutuneelle persoonalle. Puhumattomuus mieheltä teki S ja lapsista lopun. Raivo purkautui ja sen päälle hän sai rauhan. En minäkään ois tuollaista kestänyt kuukautta kauempaa. Ei niin koreeta ihmistä oo syntynytkään. Väkivaltaa en hyväksy ja piste.

Sullekin siis kävi noin, että käytiin kimppuun. Täällä on jotain raivohulluja kirjoittajia joukossa, jotka lynkkaa heti jos kirjoittaa jotain vähänkin muuta kuin Chrisin ja Cindy Wattsin ja NK:n solvaamista alimpaan hornaan ja Shanannin ja vanhempiensa ylistämistä pyhimyksiksi.

Mäkin olin ymmärtänyt, että tämä on KESKUSTELUpalsta eikä lynkkausfoorumi tai joku vihaanyllytyshul lujen kokoontumisajot. Siksi koin aluksi järkytyksen kun asiallisten pohdiskelijoiden kirjoitukset on saaneet raivopäisiä hyökkäyksiä osakseen.

Vierailija
4010/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se suunnitelmallisuus sinänsä ole raivon vastakohta vaan että sitä raivoa oli ilmassa jo pidempään ja itse tappamishetki oli se multihuipentuma jonka jälkeen tuli jonkinlainen rauha. Koska C oli kai elänyt aika nuhteetonta elämää niin jonkinlainen naksahdus on jossain kohtaa tapahtunut. Ehkä sit siinä kun tapasi N. K:n.

Vierailija
4011/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa usein tullut esiin, että heitti lapsensa kiehuvaan öljypataan. Onko se öljy siellä oikeasti kuumaa, kiehuvaa? Se tuntuu jotenkin vielä pahemmalta.

Siis kuolleena, vai elävänä.

Kukaan ei tiedä. Toisen lapsen mahassa oli öljyä. On voinut siis niellä elävänä öljyä.

Jos se öljy on löytynyt tältä vanhemmalta tytöltä, ei mikään ihme... c ei tykännyt hänestä, koska sairasteli ja valvotti...

Kuulemma öljy olisi löytynyt keuhkoista, jos olisi elävänä heittänyt. Itselleni ainakin oli helpottava tieto kuulla.

Vierailija
4012/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuon lynkatun kirjoituksen kirjoittaja se, joka lisäsi kirjoitukseensa sen että älkää naiset aina naputtako miehillenne? Siinä tapauksessa ymmärrän että tuli kuraa niskaan. 

Vierailija
4013/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom tämä mun mielipide.

Sullekin siis kävi noin, että käytiin kimppuun. Täällä on jotain raivohulluja kirjoittajia joukossa, jotka lynkkaa heti jos kirjoittaa jotain vähänkin muuta kuin Chrisin ja Cindy Wattsin ja NK:n solvaamista alimpaan hornaan ja Shanannin ja vanhempiensa ylistämistä pyhimyksiksi.

Mäkin olin ymmärtänyt, että tämä on KESKUSTELUpalsta eikä lynkkausfoorumi tai joku vihaanyllytyshul lujen kokoontumisajot. Siksi koin aluksi järkytyksen kun asiallisten pohdiskelijoiden kirjoitukset on saaneet raivopäisiä hyökkäyksiä osakseen.

Itse en ole kyllä nähnyt mitään raivohulluutta täällä. Alapeukkuja ja eriäviä mielipiteitä kyllä, mutta niitä nyt ei raivohulluudeksi voi sanoa. Laita ihmeessä esimerkki?

Vierailija
4014/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Shannan tunnettu naputuksestaan miehelleen? Kysyn, en vastaa.

Vierailija
4015/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuon lynkatun kirjoituksen kirjoittaja se, joka lisäsi kirjoitukseensa sen että älkää naiset aina naputtako miehillenne? Siinä tapauksessa ymmärrän että tuli kuraa niskaan. 

Ei ollut. Minä kirjoitin sen. Ja minulle on aivan sama mitä minulle vastataan :)

Vierailija
4016/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Shannan tunnettu naputuksestaan miehelleen? Kysyn, en vastaa.

"

SHANANN was the dominant person who always took control of everything.

He always just went with flow and always wanted to be in the back row.

He never felt belittled by SHANANN.

He was the introvert and SHANANN took control of most situations."

CBI:n raportista viimeisimmästä haastattelusta.

Vierailija
4017/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannanilla oli löydettäessä rintaliivit päällä t-paidan alla. Jos olivat harrastaneet seksiä, niin miksi hän olisi sen jälkeen pukenut ne yöksi ylleen? Toki ovat voineet touhuta vaatteet osittain päällä. Naiset kuitenkaan eivät yleensä laita nukkumaan rintaliivit yllään.

Vierailija
4018/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shannanilla oli löydettäessä rintaliivit päällä t-paidan alla. Jos olivat harrastaneet seksiä, niin miksi hän olisi sen jälkeen pukenut ne yöksi ylleen? Toki ovat voineet touhuta vaatteet osittain päällä. Naiset kuitenkaan eivät yleensä laita nukkumaan rintaliivit yllään.

Hyvin todennäköistä että Chris valehteli tuossakin asiassa.

Vierailija
4019/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom tämä mun mielipide.

Ei täällä ole mitään raivopäisiä, ihmiset tekee johtopäätöksiä ja sanovat mitä ajattelevat aivan kuin sinä, joka solvaat meitä muita näillä kauheilla sanoillasi. Tuo äskeinen vasta vihaa täynnä onkin! Etkö itse nää sitä?

Vierailija
4020/8532 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kysyttiin C:ltä, sanoi että joskus harrastivat seksiä niin että S:llä oli paita päällä ja ettei lennon jälkeen ollut pessyt edes meikkejä. 

Itse en kyllä usko siihen seksiin tai siihen että S olisi ollut edes hereillä kuristuksen aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme