Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
2981/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Chris Watts case: Chilling new details reveal he finalized burial site and plan to kill his family when he was at a birthday party with daughters"

https://meaww.com/chris-watts-case-chilling-new-details-reveal-he-plott…

Chris Watts löi lukkoon murhattujen perheenjäseniensä ruumiiden sijannin,  tekstaamalla työkaverilleen pikkutyttöjensä syntymäpäiväjuhlien aikana.

Hän kertoi (työkaverilleen) menevänsä käymään kauimmaisseen öljytyöpisteeseen.

Vierailija
2982/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"They are gone: Chris Watts sent chilling text to mistress immediately after murdering pregnant wife and two daughters"

https://meaww.com/chris-watts-mistress-nichol-kessinger-denver-post-int…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2984/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Wattsin kuulustelupöytäkirja kokonaisuudessaan tässä

https://www.google.com/amp/s/www.denverpost.com/2018/11/24/christopher-…

Vierailija
2985/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Olen viimeisellä sivulla. Aloitin urakan noin kolme päivää sitten ja olin varma etten jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Niin paljon uutta informatiota sain tapauksesta. Mitään lisättävää mulla ei ole kuin turha kommentti liittyen Kessingerin häämekko googlailuun. Ihan varmasti haaveili häistä Chrisin kanssa, mutta itse katselen välillä häämekkoja vaikken halua edes naimisiin. Minusta häämekot ovat kauniita kuten muutkin pitkät mekot. Häämekko-ohjelmat ne vasta hyviä ovatkin, vaikka en haaveile naimisiin menosta.

Vierailija
2986/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://meaww.com/chris-watts-mistress-nichol-kessinger-internet-search…

Aika tarkkaan suunnitellu Watts tekonsa ja nopeasti laittanut töpinäksi kun vaimo palasi matkalta kotiin.

Shanannin puhelimesta kävi ilmi että hän oli etsinyt edullista ja kivaa viikonloppumatkaa itselleen ja Christopherille.  Shanann raasu. Muutaman tunnin kuluttua kotiin paluustaan hän lapsineen oli hengetön.

Rakastajatar oli samaan aikaan googlannut hääpukuja ja peppuseksiä kun Shanann lemmenlomaa ukkonsa kanssa.

Vierailija
2987/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Watts “finds” Shananns wedding ring (First police cam video ever recorded)

Jätkä vaivautunut ottamaan vaimonsa vihkisormuksen jemikseen - ja nyt muka "löytää" sen tässä videolla.

Vierailija
2988/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nichole Kessinger Shanann Wattsin vihkisormuksesta :

"Pawn it, man"

I was like, "It's not worth of shit though"

Vapaa suomennos--------->

"Panttaa se (vihkisormus)  , mies".

Mä olin niinku, "Se ei kuitenkaan ole paskankaan arvoinen".

Ei ihan täysillä rullaa tuo mistres.

Vierailija
2989/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään ei käy ilmi että Chris itse tunnustaisi tappaneensa lapset, siis tiedän että se on sen tehnyt, haluaisin vaan nähdä videon jossa todella kertookin TOTUUDEN, tosi ahdistavaa oli lukea tota miten sillä on pokkaa laittaa lasten murhat Shanannin syyksi. 

Vierailija
2990/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään ei käy ilmi että Chris itse tunnustaisi tappaneensa lapset, siis tiedän että se on sen tehnyt, haluaisin vaan nähdä videon jossa todella kertookin TOTUUDEN, tosi ahdistavaa oli lukea tota miten sillä on pokkaa laittaa lasten murhat Shanannin syyksi. 

Näinhän se on, että Chris Watts ei ole kertonut yöstä muuta versiota kuin sen, että tappoi Shanannin, koska Shanann tappoi ensin tytöt. Sen isälleen ja niille Tammylle ja fbi-ukolle kertomansa version.

Itse en mitenkään usko, että kuolemanrangaistuksen välttäminen oli Chrisin puolelta syy plea dealiin suostumiseen. Syystä, että Coloradon ollessa kyseessä, death row tai elinkautinen eivät juurikaan eroa toisistaan. Tietääkseni siellä ollaan luopumassakin kuolemanrangaistuksesta.

Henkilökohtaisesti uskon, että Chris päätyi plea dealiin jostain syystä, jota ei vielä tiedä tiedä kukaan muu kuin hän itse.

Huom! Tällä kommentilla en ota kantaa syyllisyyksiin tai syyttömyyksiin, vaan Chrisin edesottamuksiin itse ri kos ten jälkeen viranomaisten huomassa.

Vierailija
2991/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/92unajv_yRk

Onko Christopher ja ShanAnn Wattsin tragedia nyt koottu kokoon?

Ylhäällä linkki missä kootaan tapahtumat yhteen ja pohditaan mikä on loppupäätelmä  myös Nichole Kessingerin osuuden suhteen. 

Koska video on pitkä, niin kohdasta 11:33  alkaa ehkä koskettavin osio.

Vierailija
2992/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Christopher ja ShanAnn Wattsin tragedia nyt koottu kokoon?

Ylhäällä linkki missä kootaan tapahtumat yhteen ja pohditaan mikä on loppupäätelmä  myös Nichole Kessingerin osuuden suhteen. 

Koska video on pitkä, niin kohdasta 11:33  alkaa ehkä koskettavin osio.

Tyhjentävästi kerrottu brutaalin suoraan mitä tapahtui ja mistä oli kysymys.

Kessingerin tapa toimia oli kuvailtu karun suoraan . Hän ei välittänyt vähääkään mitä teki ja mitä tapahtui. Muut olivat järkyttyneitä perhesurmasta.

N Kessinger googlasi Amber Freyn kirjadiiliä. (Amber Frey oli nainen joka seurusteli samanlaisen, raskaana olevan vaimonsa murhaajan kanssa) ja kirjoitti siitä kirjan.

Eli myös pohdinnat Kessingerin mahdollisesta tulevasta "paljastuskirjastaan" oli osuvia.

Mikäli Kessinger nyt seuraavaksi kirjoittaa Wattsin perheen tragediasta , siitä miten hän oli sellaisen naimisissa olevan miehen rakastajatar, joka päätyi murhaamaan omat lapsensa ja upottamaan heidät öljytankkeihin ja kuristamaan raskaana olevan vaimonsa haudaten hänet pellolle -- niin ne kirjarahat ovat kirjaimellisesti verirahoja.

Vierailija
2993/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://meaww.com/chris-watts-mistress-nichol-kessinger-internet-search…

Aivan varmasti seuraavaksi Nichol Kessinger kirjoittaa kirjan. Taattu best seller.

Siinä tekee  tyyliin intiimejä "lisäpaljastuksia" mitä nyt on pimittänyt tai "yllättäen muistaa".

Googletti välittömästi  "kuinka paljon rahaa Amber Frey sai julkaisemalla kirjan "

hetimiten kun sai tietää että vaimolta ja lapsilta lähti henki. Eli ei kovin pahassa shokissa ollut.

Vierailija
2994/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanann ja lapet olivat neljä päivää kateissa, ennen kuin heidät löydettiin.

Chris Watts confess 

[/quote]

Vierailija
2995/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N Kessinger googlaillu jo valmiiksi kirjadiilit.

https:// www.thesun.co.uk/news/7854816/chris-watts-nichol-kessinger-murder/sex-a…

Vierailija
2996/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin joltakin videolta uudempia tietoja Chrisistä.

Aika karmea tieto oli, että hänellä oli tutkintavankeudessa mukanaan sellissä kuva perheestään!

Miehestä kerrotaan että on nyt kovin masentunut. Hänet on siirretty useamman kerran vankilasta toiseen. Nyt on Wisconisinissa paikassa joka on "maximum security prison". Ei siis mukavaa väkeä.

Kun Chris oli jossain vaiheessa tuotu tilaan, jossa oli paljon muita vankeja, nämä olivat buuanneet hänelle. Ilmeisesti Chris on nyt sijoitettu ns. lisko-osastolle, siis pelkääjien paikkaan, koska vankilamoraalin mukaan lastentappajista ei pidetä vaan uhkaillaan.

Vierailija
2997/8532 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus ;  kessinger seuraavaksi dr phillissä tai oprahissa.

Vierailija
2998/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Kessinger enää uskaltaa näyttää naamaansa missään.

Vierailija
2999/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että ei se Kessinger oikeasti halunnut Chrisiä itselleen, vaan hän oli valinnut Shanannin. Päämotiivi on ollut kirjadiili, rahat siitä ja kuuluisuus, hän siis halusi Amber Freyn "saavutukset", eikä Shanannin elämää. Chris on ollut hänelle vain pelinappula. Hänhän googletteli Shanannia kauan ennen mitään salasuhdetta. Aivan absurdia kuvitella, etteikö NK olisi saanut jonkun vapaankin miehen halutessaan. No way, tässä on ollut alusta asti kyseessä ihan toinen kuvio kuin varastaa jonkun mies ja sitten mennä naimisiin ja elellä happily ever after. Sanokaa mun sanoneen. Kaikki meni vain sitten mönkään kun eihän elämää voi kopioida, ei narsistina(?) osannut nähdä, että voisi saada vihat ja osasyyllisen leiman itselleen.

Vierailija
3000/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Kessinger enää uskaltaa näyttää naamaansa missään.

Kyllä tulee. 

Todennäköisesti tehdään jo julkisuusssuunnitelmaa kulisseissa siitä, koska on sopiva sauma tulla esiin.

Isot rahat kyseessä koska tapaus kiinnostaa niin laajalti (suomi ja vauvapalsta ei ole ainoa missä keskustellaan).

Käärii hyvät voitot ja kilpailuttaa parhaiten tajoavan eli todennäköisesti joku  dr phil  tai oprah.

Ellen Degeneresin formaattin ei Kessinger sovi.

Veikkaan Dr Phil.