Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
3021/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Wattsin uusi koti

Vierailija
3022/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.youtube.com/watch?v=kIQLjm-aWE4

Wattsien talon 2825 Saratoga trail arvo on pudonnut

638,125£ ,

nyt se on  376,545£.

Voisitko harkita ostavasi ko talon perheellesi, mikäli olisit muuttamassa aluelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discovery filesissa on kirje erään Wattsien ystäväpariskunnan mieheltä Chrisille vankilaan. Mies myöntää, että suuri osa ihmisistä pitää nyt Chrisiä hirviönä, mutta hän itse muistaa kuinka hyvä mies Chris oli heille ja kuinka tervetullut juuri Chris oli aina heille. Tämä mies ilmoittaa, että tahtoo pysyä Chrisin ystävänä ja pitää yhteyttä, jos Chris tahtoo.

Haluaa pysyä omat lapsensa murhanneen miehen ystävänä?

Ei ole mitään väliä mitä muuta tapahtui, tuo on vain sellainen asia mistä ei ole paluuta takaisin. Ei ystäväksi, eikä edes ihmiseksi.

Se on tuon miehen valinta, jos tahtoo jatkaa yhteydenpitoa huolimatta tapahtuneesta. En itse hyväksy tappamista, varsinkaan lasten tai muidenkaan puolustuskyvyttömien. Mutta nyt tekee mieli sanoa, että mikä sinä olet päättämään jonkun tuntemattoman amerikkalaismiehen valintoja.

Hän kyllä tietää tapahtuneen ihan tarkkaan. Jos hän siitä huolimatta tahtoo toimia noin, ei se minusta ole kenenkään muun päätettävissä oleva asia. Varsinkin kun mies kokee, että olisi mahdollisesti voinut jotenkin puuttua asioihin ennenkuin tapahtui nuo järkyttävät teot. Tuo tilanne on aivan varmasti ystäville ja tutuillekin niin hirveä kestää, ettei pitäisi kenenkään arvostella tapoja, joilla kukakin yrittää selviytyä ja jatkaa elämää.

Itse olen todella helpottunut tätä juttua seuranneena, ettei omassa tuttavapiirissä ole tapahtunut vastaavia. En tiedä kyllä, miten sellaisesta selviytyisi.

Minun moraalini sanoo, että jokainen viattoman lapsen murhannut on luovuttanut ihmisyyskorttinsa pois.

Sellainen on saastaa eikä ansaitse enää yhtään mitään, kaikista vähiten sääliä tai myötätuntoa.

Valitettavasti en voi päättää tuntemattoman amerikkalaismiehen puolesta.

? VALITETTAVASTI et voi päättää tuntemattoman amerikkalaismiehen puolesta!!

Joskus tulee vaan niin tajuton uupumus näistä ylemmyydentuntoisista besserwissereistä, jotka tietää kaikesta kaiken. Jopa sen, miten ihmisten pitäisi toimia, suhtautua ja jopa ajatella kohdatessaan käsittämätöntä julmuutta ja tragediaa lähipiirissään. Sopii vaan toivoa, ettei kauhean montaa tuollaista tyyppiä osuisi lähelle ihmisiä, joiden sydän on särkynyt jonkun läheisen tai ystävän tekojen vuoksi.

Vierailija
3024/8532 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Discovery filesissa on kirje erään Wattsien ystäväpariskunnan mieheltä Chrisille vankilaan. Mies myöntää, että suuri osa ihmisistä pitää nyt Chrisiä hirviönä, mutta hän itse muistaa kuinka hyvä mies Chris oli heille ja kuinka tervetullut juuri Chris oli aina heille. Tämä mies ilmoittaa, että tahtoo pysyä Chrisin ystävänä ja pitää yhteyttä, jos Chris tahtoo.

Haluaa pysyä omat lapsensa murhanneen miehen ystävänä?

Ei ole mitään väliä mitä muuta tapahtui, tuo on vain sellainen asia mistä ei ole paluuta takaisin. Ei ystäväksi, eikä edes ihmiseksi.

Se on tuon miehen valinta, jos tahtoo jatkaa yhteydenpitoa huolimatta tapahtuneesta. En itse hyväksy tappamista, varsinkaan lasten tai muidenkaan puolustuskyvyttömien. Mutta nyt tekee mieli sanoa, että mikä sinä olet päättämään jonkun tuntemattoman amerikkalaismiehen valintoja.

Hän kyllä tietää tapahtuneen ihan tarkkaan. Jos hän siitä huolimatta tahtoo toimia noin, ei se minusta ole kenenkään muun päätettävissä oleva asia. Varsinkin kun mies kokee, että olisi mahdollisesti voinut jotenkin puuttua asioihin ennenkuin tapahtui nuo järkyttävät teot. Tuo tilanne on aivan varmasti ystäville ja tutuillekin niin hirveä kestää, ettei pitäisi kenenkään arvostella tapoja, joilla kukakin yrittää selviytyä ja jatkaa elämää.

Itse olen todella helpottunut tätä juttua seuranneena, ettei omassa tuttavapiirissä ole tapahtunut vastaavia. En tiedä kyllä, miten sellaisesta selviytyisi.

Minun moraalini sanoo, että jokainen viattoman lapsen murhannut on luovuttanut ihmisyyskorttinsa pois.

Sellainen on saastaa eikä ansaitse enää yhtään mitään, kaikista vähiten sääliä tai myötätuntoa.

Valitettavasti en voi päättää tuntemattoman amerikkalaismiehen puolesta.

? VALITETTAVASTI et voi päättää tuntemattoman amerikkalaismiehen puolesta!!

Joskus tulee vaan niin tajuton uupumus näistä ylemmyydentuntoisista besserwissereistä, jotka tietää kaikesta kaiken. Jopa sen, miten ihmisten pitäisi toimia, suhtautua ja jopa ajatella kohdatessaan käsittämätöntä julmuutta ja tragediaa lähipiirissään. Sopii vaan toivoa, ettei kauhean montaa tuollaista tyyppiä osuisi lähelle ihmisiä, joiden sydän on särkynyt jonkun läheisen tai ystävän tekojen vuoksi.

Niin. Tragedia on aina laajempi kuin uhri ja tekijä. Se koskettaa moni ihmisiä, koko yhteisöä kuten aiemmin(kin) on todettu. Kostonhalu ja kiire rynnätä tuomitsemaan ei ole viisasta. Asiat harvoin ovat niin yksiselitteisiä. Tervettä inhimillisyyttä olisikin maltaa mielensä liian kiivaista kannanotoista.

Toki analysointi meille sallittakoon ja keskustelu tästä lukuisia ihmisiä ympäri maailman järkyttäneestä tapauksesta.

Vierailija
3025/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta! Olen viimeisellä sivulla. Aloitin urakan noin kolme päivää sitten ja olin varma etten jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Niin paljon uutta informatiota sain tapauksesta. Mitään lisättävää mulla ei ole kuin turha kommentti liittyen Kessingerin häämekko googlailuun. Ihan varmasti haaveili häistä Chrisin kanssa, mutta itse katselen välillä häämekkoja vaikken halua edes naimisiin. Minusta häämekot ovat kauniita kuten muutkin pitkät mekot. Häämekko-ohjelmat ne vasta hyviä ovatkin, vaikka en haaveile naimisiin menosta.

Ketju on vaan mennyt todella tylsäksi, kun toistaa koko ajan itseään ja samat jutut ja videot linkataan.

Yp?

Niin menee tunteisiin että alkaa muistuttaa pakkomiellettä.

Vierailija
3026/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista luettavaa, jos Kessinger kirjoittaa kirjan tästä tapauksesta. Mikäli NK on itse jonkinsortin narsisti tai sosiopaatti ja manipuloi CW:n näihin tekoihin tai jopa osallistui niiden suunnitteluun, niin aivan varmasti tulee puhumaan itsensä vielä pussiin. Tällä ihmistyypillä on taipumusta tehdä niin. Esimerkiksi Jodi Arias paljasti vahingossa yksityiskohtia rikoksesta tv-haastattelussa, jota käytettiin myöhemmin oikeudessa todistusaineistona. OJ Simpson kirjoitti kirjan (If) I did it ja tunnusti murhat kirjan markkinointiin tarkoitetussa tv-haastattelussa, vaikka oli oikeudessa todettu syyttömäksi ja elänyt vapaana vuosikausia. Youtubesta löytyy "OJ Simpson The Lost Confession".

NK:n käytös ja olemus kuulusteluissa muistuttaa aika paljon Jodi Ariasta. Kuka nyt oikeasti naureskelee ja leikkii hiuksillaan poliisikuulustelussa kun on kyse raskaana olevan naisen ja kahden pienen lapsen katoamisesta ja murhista? Ja NK jo kuulusteluissa valehteli ja puhui itseään ristiin. Luulen, että juttu on muutoin loppuunkaluttu ja käsitelty, jollei NK pyri vielä jollain tavalla hyötymään tapahtuneesta.

Satavarmasti uskoisin  tulee kirja. Best-seller . Kirjoittajana tosin ammattilainen haamukirjoittaja-- ja asianajaja joka käy suurennuslasilla läpi materiaalin ennen julkaisua ettei Kessinger puhu itseään epäedulliseen asemaan.

Julkisuuskuva mietitään uusiksi.

Tulee muitakin kirjoja tapauksen tiimoilta, varmaan kin "Her side of story "-tyyliin Wattsin äidiltä, siskolta, ex-tyttöystävältä, naapurilta , lähipiiriltä, kuka nyt kehtaa rahastaa  tai kokee tarvetta tulla kuulluksi.

Miettikää Masonin "perheen" sekopäisiä osallisia joista tuli kaikken sekoboltsien kulttijulkkiksia.

Tottakai ammattilainen palkataan. Eihän Kessingerin "like ummm like" kielenkäytöllä ja teinin tasolle jääneellä viestittelyllä kovin kummoista kirjallista tuotosta ole mahdollista saada aikaan. Mutta kirjaa pitää myös työstää ja markkinoida, eli koko juttu revitään uudelleen auki. Tulee lisää haastatteluja, uusia yksityiskohtia, joku ehkä muistaa tai hoksaa jonkin asian minkä oletti merkityksettömäksi jne.

Juurikin näin.

Maailman lyhin kirja : Kessingerin "Me and Chris - her own words"

" I like hang out,you know, with Chris, he like killed the kiddos and the other woman ...i dont like remember  like what her name was like- you know."

Uhrien läheisille päättymätön painajainen kun markkinointitarkoituksiin löydetään "uusi yllätys-todistaja joka yllättäen muistaa jotain" koska haluaa osansa julkisuuden valokeilasta.

🤣🤣🤣

Vierailija
3027/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

638,125£ ,

nyt se on  376,545£.

Voisitko harkita ostavasi ko talon perheellesi, mikäli olisit muuttamassa aluelle?

Muuten voisin, mutta kuinka paljon siellä sitten ravaisi porukkaa. Kun katsot pihalle on bussilastillinen rikosturisteja ja opas megafonin kanssa. Asun talossa jonka asukas teki itsemurhan. Ei vaikuta elämään millään tavalla.

Vierailija
3028/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

638,125£ ,

nyt se on  376,545£.

Muuten voisin, mutta kuinka paljon siellä sitten ravaisi porukkaa. Kun katsot pihalle on bussilastillinen rikosturisteja ja opas megafonin kanssa. Asun talossa jonka asukas teki itsemurhan. Ei vaikuta elämään millään tavalla.

Niinpä, kyllä voisin. Vartiointisysteemi olisi oltava ja rakennettava näköesteitä ja aitoja mutta kyllä siinä asua voisi. Ei se talon vika ole.

Vierailija
3029/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

638,125£ ,

nyt se on  376,545£.

Niinpä, kyllä voisin. Vartiointisysteemi olisi oltava ja rakennettava näköesteitä ja aitoja mutta kyllä siinä asua voisi. Ei se talon vika ole.

Kyllä aika monella (varsinkin vanhemmalla, missä asukkaita ehtinyt olla vuosien saatossa) kerrostaloasunnolla ja omakotitalolla on oma, värikäs historiansa. Niitä ei vain mainosteta sen kummemmin. Wattsin talo taas on niin surullisen kuuluisa karmeiden tapahtumien vuoksi että se leimaa kiinteistöä jo valmiiksi ja ei siksi mene kaupaksi.

Todennäköistä on, että kaikennäköistä kuvaajaa ja rajatieto-haamunmetsästäjä hörhöä pyörii vaihtelevassa määrin mutta ikuisesti talon ympärillä, vaikkei asukas itse talon menneistä tapahtumista hätkähtäisikään. Jo nyt pyörii youtubessa haamuvideoita Wattsin talosta.

Vierailija
3030/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista luettavaa, jos Kessinger kirjoittaa kirjan tästä tapauksesta. Mikäli NK on itse jonkinsortin narsisti tai sosiopaatti ja manipuloi CW:n näihin tekoihin tai jopa osallistui niiden suunnitteluun, niin aivan varmasti tulee puhumaan itsensä vielä pussiin. Tällä ihmistyypillä on taipumusta tehdä niin. Esimerkiksi Jodi Arias paljasti vahingossa yksityiskohtia rikoksesta tv-haastattelussa, jota käytettiin myöhemmin oikeudessa todistusaineistona. OJ Simpson kirjoitti kirjan (If) I did it ja tunnusti murhat kirjan markkinointiin tarkoitetussa tv-haastattelussa, vaikka oli oikeudessa todettu syyttömäksi ja elänyt vapaana vuosikausia. Youtubesta löytyy "OJ Simpson The Lost Confession".

NK:n käytös ja olemus kuulusteluissa muistuttaa aika paljon Jodi Ariasta. Kuka nyt oikeasti naureskelee ja leikkii hiuksillaan poliisikuulustelussa kun on kyse raskaana olevan naisen ja kahden pienen lapsen katoamisesta ja murhista? Ja NK jo kuulusteluissa valehteli ja puhui itseään ristiin. Luulen, että juttu on muutoin loppuunkaluttu ja käsitelty, jollei NK pyri vielä jollain tavalla hyötymään tapahtuneesta.

Nämä naiset ovat ihan oma lukunsa.

Esimerkiksi mainitsemasi Jodi Arias  meni vielä niin pitkällä että joogaili kaikessa rauhassa.

Tässä linkki

https://www.youtube.com/watch?v=bidSacNv8g0

Vierailija
3031/8532 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mainitsemasi Jodi Arias  meni vielä niin pitkällä että joogaili kaikessa rauhassa.

Tässä linkki

Ja tässä Nichole Kessingerin rentoa rupattelua (ottakaa huomioon että nainen lapsineen juuri murhattu poikaystävän toimesta)

https://www.youtube.com/watch?v=qBuEj45P8w4

Vierailija
3032/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään uusia teorioita youtubessa?

Vierailija
3033/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noilla amerikkalaisilla on niin kolkkoa kodeissa? Iso talo. Pihalta tullaan suoraan olkkariin - mihin kengät yms. laitetaan? Kodin väritys ankea, vähän huonekaluja, tyhjät seinät, yksinkertaisesti rumaa. Suomalaisilla paljon viihtyisämmät kodit, vaikka asuisivat kaksiossa.

He eivät jätä kenkiä. Amerikkaisen mielestä on todella outoa joutua riisumaan/jättämään kengät eteiseen.

Tämä nyt ei varsinaisesti tähän kysymykseen liity, mutta taannoin yhtenä "todisteena" Scott Petersonia (perhesu.rm aaja) vastaan nimettiin erään toimittajan puolesta se, että häntä (toimittajaa) oli pyydetty riisumaan kengät ja jättämään ne eteiseen!! Pöyristyttävää! Ja taatusti merkki sairaa.sta p.sykopaati.n mielestä...

Eikömoo sitten järkyttävän likaista, kun lontostetaan ulkokengät jalassa sisällä? Vielä kokolattiamatot samaan yhtälöön. Mihin takki laitetaan? Ei kai nyt ulkotakki päällä olla sisällä? Ja laittavatko amerikkalaiset heti aamulla ylösnoustessaan ulkokengät jalkaan? Vai nukkuvatko kengät jalassa?

Vierailija
3034/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet leffoja tai sarjoja jostain ajoista, jolloin teloitukset olivat julkisia yleisötapahtumia? Niissä joku rikoksen tehnyt tuodaan lavalle tai areenalle ja katsomaan on kokoontuneet porukka vauvasta vaariin. Ne oli kuin tämän päivän festarit. Viina virtasi ja huudettiin ja kannustettiin. Jotkut naisetkin kiihkoissaan tulevasta verenvuodatuksesta näyttivät tissejään ja tanssivat ja hyppivät. Teloittajille hurrattiin ja teloitettavalle buuattiin, syljettiin ja toivotettiin hyvää matkaa helvetin tuliin.

Miten se tuntuu niin tutulta? Kun lukee YouTuben ja muiden palstojen tekstejä ja kommentteja. Tuntuu, että pääsyvaatimuksena kaikkialle on ensin allekirjoitettava lausunto, jossa lupaa vihata Chris Wattsia ja pitää häntä hirviönä. Jos vähänkin erehtyy pohtimaan muita mahdollisia syitä tapahtumille, saa niskaansa viharyöpyn ”hullu”, ”victim shamer”, ”lapsentappajaan rakastunut lorttoämmä” jne jne.

Täällä meno näyttää olleen vielä melko kesyä, mutta onhan täältäkin kommentteja poistettu asiattomina ja välillä käyty jonkun kirjoittajan persoonaankin. Silti edes Vilja Eerikan tapauksessa ei ollut tällaista verenhimoa, vaikka sitä tyttöä kidutettiin monta vuotta ja pahiten viimeiset elintunnit.

Vierailija
3035/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3191, eikö Ceetä mielestäsi saisi vihata? Vaikea sellaista tekoa on ymmärtääkkään. Olen alusta asti seurannut tätä ketjua enkä ole huomannut kenenkään kirjoittajan persoonaan käytyjä viestejä. Sen olen kyllä huomannut että ihan asialliset viestiin poistuu vaan sen takia että ne sotii jonkun toisen mielipidettä vastaan. Joskus huomaa että ketjuissa käy yp myös kirjoittelemassa, niillä on valta poistaa sellainen mielipide joka on omaa vastaan. Tännekin on selkeästi sellainen eksynyt. Pelkkä "ilmoita asiaton viesti' kun ei siihen riitä.

Vierailija
3036/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki

Ja tässä Nichole Kessingerin rentoa rupattelua (ottakaa huomioon että nainen lapsineen juuri murhattu poikaystävän toimesta)

https://www.youtube.com/watch?v=qBuEj45P8w4

Ja jonon jatkoksi vielä Casey Anthony , joka keskittyy siistimään ulkoasuaan moitteettomaksi ja käyttäytyy kuin olisi työhaastattelussa.

Vierailija
3037/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään uusia teorioita youtubessa?

Tässä seuraavassa linkissä vertaillaan Christopher Wattsin tapausta Patrick Frazee-tapaukseen.

Teoriana on että Watts ei suunnitellut vaan toimi impulssin omaisesti, Frazee taas toimi täysin päinvastoin koska oli suunnitellut - näiden kahden toimintatapoja vertaillaan esimerkinomaisesti (kuvamateriaalit mukana).

Vierailija
3038/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3191, eikö Ceetä mielestäsi saisi vihata? Vaikea sellaista tekoa on ymmärtääkkään. Olen alusta asti seurannut tätä ketjua enkä ole huomannut kenenkään kirjoittajan persoonaan käytyjä viestejä. Sen olen kyllä huomannut että ihan asialliset viestiin poistuu vaan sen takia että ne sotii jonkun toisen mielipidettä vastaan. Joskus huomaa että ketjuissa käy yp myös kirjoittelemassa, niillä on valta poistaa sellainen mielipide joka on omaa vastaan. Tännekin on selkeästi sellainen eksynyt. Pelkkä "ilmoita asiaton viesti' kun ei siihen riitä.

Tarkoitatko, että jos ei vihaa Chris Wattsia, se tarkoittaa että ymmärtää noita rikoksia? Itse en ole sitä mieltä.

Mutta kenenkään ei tarvitse pelätä, että Chris Wattsilla menisi nyt hyvin. Kuuntelin YouTubesta raportteja hänen vankila-ajastaan. Niitä on lueskellut kanavillaan useampikin tubettaja. Chris Watts elää robotin elämää. Hän istuu tai makaa sellissään kaiket päivät joko tuijottaen eteensä tai joskus lukee Raamattua. Hän ei puhu oma-aloitteisesti kenellekään, mutta vastaa kohteliaasti jos jotain kysytään.

Hän ei saa kirjoittaa kenellekään, mutta saa soittaa vastapuheluita kahtena päivänä viikossa puhelulistallaan oleville henkilöille. Jokaisen vangin puhelulistalla on automaattisesti asianajaja ja vanhempi/vanhemmat. Siihen saa hakea muitakin henkilöitä vankilan luvalla. Chris Wattsilla on vain asianajaja ja vanhemmat. Jossain vaiheessa oli listalla näkynyt hänen tätinsä, mutta toisen tubettajan mukaan listassa on vain nuo automaattisesti siihen kuuluvat, ja lisätyt kontaktit -kohta on nyt tyhjä.

Chris Watts käy suihkussa, syö annetut ateriat ja tarvittaessa pyytää vessapaperia, mutta muuten tuijottaa eteensä eikä omatoimisesti tee mitään. Kysyttäessä hän on vastannut, ettei aio tehdä mitään itselleen, joten ei tarvitse enää jatkuvaa vahtimista vartijoilta ja on poistettu suicide watchista. Lääkäri on määrännyt hänelle jonkun lääkityksen, mutta hän kieltäytyy kohteliaasti ottamasta niitä pillereitä. (Sana ”politely” toistuu vanginvartioiden raporteissa Chris Wattsin käytöksestä)

Raporttien perusteella vaikuttaa, että hän vain on ja odottaa kuolemaa. Luulen, että hänelle olisi ollut aivan sama vaikka olisi saanut kuolemantuomion. Näissä raporteissa ei mainittu hänen katselevan Shanannin ja lasten kuvaa, mitä joku aiemmin mainitsi. Itse en vielä ole törmännyt tähän perheen kuvaan liittyvään mainintaan missään raportissa. Ehkä se vielä tulee vastaan.

Yksi tubettaja oli suuttunut, kun oli törmännyt listaan, jossa näkyi Chris Wattsin ostokset vankilan kaupasta. Siellä kun oli hammastahnan ja vartalosaippuan lisäksi joku pakkaus jotain pullia. Hänen mielestään Chris Watts ei saisi enää koskaan syödä mitään, mikä maistuu hyvältä.

Vierailija
3039/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että jos ei vihaa Chris Wattsia, se tarkoittaa että ymmärtää noita rikoksia? Itse en ole sitä mieltä.

Mutta kenenkään ei tarvitse pelätä, että Chris Wattsilla menisi nyt hyvin. Kuuntelin YouTubesta raportteja hänen vankila-ajastaan. Niitä on lueskellut kanavillaan useampikin tubettaja. Chris Watts elää robotin elämää. Hän istuu tai makaa sellissään kaiket päivät joko tuijottaen eteensä tai joskus lukee Raamattua. Hän ei puhu oma-aloitteisesti kenellekään, mutta vastaa kohteliaasti jos jotain kysytään.

Hän ei saa kirjoittaa kenellekään, mutta saa soittaa vastapuheluita kahtena päivänä viikossa puhelulistallaan oleville henkilöille. Jokaisen vangin puhelulistalla on automaattisesti asianajaja ja vanhempi/vanhemmat. Siihen saa hakea muitakin henkilöitä vankilan luvalla. Chris Wattsilla on vain asianajaja ja vanhemmat. Jossain vaiheessa oli listalla näkynyt hänen tätinsä, mutta toisen tubettajan mukaan listassa on vain nuo automaattisesti siihen kuuluvat, ja lisätyt kontaktit -kohta on nyt tyhjä.

Chris Watts käy suihkussa, syö annetut ateriat ja tarvittaessa pyytää vessapaperia, mutta muuten tuijottaa eteensä eikä omatoimisesti tee mitään. Kysyttäessä hän on vastannut, ettei aio tehdä mitään itselleen, joten ei tarvitse enää jatkuvaa vahtimista vartijoilta ja on poistettu suicide watchista. Lääkäri on määrännyt hänelle jonkun lääkityksen, mutta hän kieltäytyy kohteliaasti ottamasta niitä pillereitä. (Sana ”politely” toistuu vanginvartioiden raporteissa Chris Wattsin käytöksestä)

Raporttien perusteella vaikuttaa, että hän vain on ja odottaa kuolemaa. Luulen, että hänelle olisi ollut aivan sama vaikka olisi saanut kuolemantuomion. Näissä raporteissa ei mainittu hänen katselevan Shanannin ja lasten kuvaa, mitä joku aiemmin mainitsi. Itse en vielä ole törmännyt tähän perheen kuvaan liittyvään mainintaan missään raportissa. Ehkä se vielä tulee vastaan.

Yksi tubettaja oli suuttunut, kun oli törmännyt listaan, jossa näkyi Chris Wattsin ostokset vankilan kaupasta. Siellä kun oli hammastahnan ja vartalosaippuan lisäksi joku pakkaus jotain pullia. Hänen mielestään Chris Watts ei saisi enää koskaan syödä mitään, mikä maistuu hyvältä.

Kuulostaa siltä kohtalolta jonka itselleen käsikirjoittikin.

Vierailija
3040/8532 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani pitkävihainen ja kostonhimoinen tyyppi. Tätä Watts-tapaustakin meuhkasin tuossa aiemmin vuodenvaihteessa kaikille tutuille, jotka jaksoi kuunnella. Plus aina on ollut vaikea unohtaa edes loukkauksia.

Mutta täällä vasta kostonhimoista porukkaa onkin! Melkein menee taidot hukkaan, kun pyöveleiden ammattikuntaa ei enää ole olemassa. ;-/