Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torkeaa. Naapurin tuli valittamaan kissan kakoista pihallaan kun olin pihalla. Sanoin, ettei ne ole meidan kissan vaan muiden. Ei uskonut. Mika olisi naseva vastaus jos

Vierailija
11.05.2006 |

seuraavan kerran tulee valittamaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kissanpaska ei ole mikään pikkujuttu jos perheessä on elinsiirron saanut lapsi. Toksoplasmoosi ja muut kissojen levittämät taudit jotka terveelle ihmiselle ovat vaarattomia, voivat viedä mun lapsen terveyden viikoiksi. Joten mulla on aivan hyvä syy nipottaa, en halua lastani enää kertaakaan teho-osastolle jonkun kissanpaskan takia.

Ja kissoja ei saa muuten edes pitää vapaana!

Vierailija
22/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kotona ruokaa ettei niiden tarvitse paskaa suuhunsa pihalla työntää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan piha!! ja naapureiden pihat täynnä kissojeni ulosteita!! ja naapurit onnellisena virittävät siitä kiitosveisun, sillä kukat lannoittuvat samalla ja lapset saavat ruokaa!

ja kyllä olen neitsyt, vaikka minulla on lapsikin: toinen tapaus maailmanhistoriassa!! just call me maria...

Vierailija
24/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... vaan piha!! ja naapureiden pihat täynnä kissojeni ulosteita!! ja naapurit onnellisena virittävät siitä kiitosveisun, sillä kukat lannoittuvat samalla ja lapset saavat ruokaa!

ja kyllä olen neitsyt, vaikka minulla on lapsikin: toinen tapaus maailmanhistoriassa!! just call me maria...

Vierailija
25/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ MINÄ AINAKIN TYKKÄISIN ETTÄ MEIDÄN 1-5V LAPSET LEIKKIS JA KONTTAIS PIHALLAMME KISSANPASKOJEN JA KUSIEN SEASSA JA SÖISKIN NIITÄ!!!!

Vierailija
26/30 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kysymys siitä mikä on laillista ja mikä ei. On laitonta pitää kissaa vapaana. Ylinopeus ja rattijuopumus samaten, näpistely, raiskaus ja varkaus, näitä riittää. Moraali on jokaisella omakohtainen, näemmä. Joku pitää kissankakkaa isompana asiana kuin joku toinen, mitä siitä. Lakia tulee noudataa. Turhautuminen järjestyksen puutteeseen ja piittaamattomuuteen ajaa ihmiset käyttämään omankäden oikeuksia, laitonta sekin.

Vierailija
27/30 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskevat kissansa ulos kusemaan ja paskomaan toisten pihat välittämättä aiheuttamastaan haitasta. Suuri osa kissoista jää kaiken lisäksi autojen alle. Kukaan vastuuntuntoinen kissanomistaja ei päästä lemmikkiään terrorisoimaan toisten kotipihoja ja vammautumaan/kuolemaan onnettomuuksissa. Sietäisitte hävetä!

Vierailija
28/30 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuollut katti, niinku ne edellisetkin...

Vierailija
29/30 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se persemehu joita nää.. " ei meidän kissa kuseksi kun se on leikattu" survoo ympäri leikkimökkiä ja kuisteja.

Vierailija
30/30 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se pihan asukki joka kieltää kissansa tekemisewt vaikka olemme nähneet kattisi itseteossa. Minäkin taidan tulla vessaan sun pihalles ja sitten haukkua sut nipoksi kun siitä valitat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän