Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman miestä on stressittömämpää naiselle

Vierailija
07.12.2018 |

Onko jotain syitä miksi pitäisi pariutua? Lapsia en halua. Rakkautta saan perheeltä ja ystäviltä. En usko miesten pinnalliseen rakkauteen joka perustuu pitkälti ulkonäköön.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastaisia kokemuksia ja epäilen että tämä on kääntymässä päälaelleen. Miehet tekevät kotitöitä enemmän kuin koskaan, enemmän töitä, ja pääsääntöisesti ne "miestentyöt". Monet isät hoitavat myös lapsia siinä missä nainenkin. Näin siis minäkin. Avioeron koittaessa minun työni jopa väheni ja ex-vaimo tuntuu pyytävän joka käänteessä apua. Kaiken lisäksi ero oli hänen ajatuksensa, koska en kuulemma osallistunut tarpeeksi. Voisiko tämä järjetön aivopesu jo loppua, tästä kärsii kaikki.

Ei ole minkään arvoista, että miehet tekevät kotitötä "enemmän kuin koskaan". Mitäs se naista lämmittää, että äiti tai isoäiti sai tehdä kaiken yksin joskus aikoinaan ja itse pääsee pikkuisen helpommalla? Ei nainen vertaa eikä pidä verrata tilannettaan johonkin vuosikymmenten takaisiin rooleihin. Nainen vertaa työmääräänsä siihen oman miehensä työmäärään.

"Miestentöihin" ilmeisesti lasketaan palstamiesten mukaan jopa auton katsastus. 30 minuuttia VUODESSA. Mistä puolet on katsastuskonttorissa istuskelua. Siitä voi arvioida sitä miesten työmäärää.

Minkälainen tollo arvioi miesten työmäärää jonkun kerran vuodessa tai parissa vuodessa tehtävän pikkujutun perusteella ja senkin siltä pohjalta että mies asuu katsastuskonttorilla kun ilmeisesti aikaa ei mene matkoihin? 

Vierailija
42/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastaisia kokemuksia ja epäilen että tämä on kääntymässä päälaelleen. Miehet tekevät kotitöitä enemmän kuin koskaan, enemmän töitä, ja pääsääntöisesti ne "miestentyöt". Monet isät hoitavat myös lapsia siinä missä nainenkin. Näin siis minäkin. Avioeron koittaessa minun työni jopa väheni ja ex-vaimo tuntuu pyytävän joka käänteessä apua. Kaiken lisäksi ero oli hänen ajatuksensa, koska en kuulemma osallistunut tarpeeksi. Voisiko tämä järjetön aivopesu jo loppua, tästä kärsii kaikki.

Tämä on niin totta. Nykyajan naiset ovat uskomattoman itsekkäitä, joilla on jostain syystä iskostunut kana-aivoihinsa että mies on naisten palvelija eikä tasa-arvoinen kumppani.

Onneksi itse olen fiksu miestä kunnioittava itsenäinen nainen.

Kukaan ei usko sinua naiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minkään arvoista, että miehet tekevät kotitötä "enemmän kuin koskaan". Mitäs se naista lämmittää, että äiti tai isoäiti sai tehdä kaiken yksin joskus aikoinaan ja itse pääsee pikkuisen helpommalla? Ei nainen vertaa eikä pidä verrata tilannettaan johonkin vuosikymmenten takaisiin rooleihin. Nainen vertaa työmääräänsä siihen oman miehensä työmäärään.

"Miestentöihin" ilmeisesti lasketaan palstamiesten mukaan jopa auton katsastus. 30 minuuttia VUODESSA. Mistä puolet on katsastuskonttorissa istuskelua. Siitä voi arvioida sitä miesten työmäärää.

Minkälainen tollo arvioi miesten työmäärää jonkun kerran vuodessa tai parissa vuodessa tehtävän pikkujutun perusteella ja senkin siltä pohjalta että mies asuu katsastuskonttorilla kun ilmeisesti aikaa ei mene matkoihin? 

No sellainen tollo mies joka täällä palstalla huutaa työmäärästään. Tai MIEHET. Näitä on paljon. Yksi sankari listasi läkähdyttävään työmääräänsä omakotitalon ovien saranoiden voitelun auton katsastuksen lisäksi :D Että tuollaisia tolloja. Olet ilmeisesti samaa joukkoa, kun alat puhua siitä miten aikaa menee matkoihin. Kerran vuodessa tehtävässä pikkujutussa.

Ja sitä paitsi lisäsin tuohon laskelmaan sen 15 minuuttia, mitä menee kun poikkeaa fiksusti työmatkan varrelta valitussa katsastuskontorissa. Jäi sinulta huomaamatta kun oli kiire päästä räyhäämään suu vaahdossa.

Vierailija
44/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai parisuhde aiheuttaa stressiä ja hirveästi vaivaa. Kompromisseja, konflikteja, toisen huomioimista, joustamista... Olihan elämä sinkkuna sata kertaa yksinkertaisempaa.

Onneksi en ole mikään kedon kaunein kukkanen, joten minun ei ikinä tarvitse miettiä onko mies kanssani vain ulkonäköni takia. Varmasti ei ole :) Joten voin luottaa aitoon rakkauteen, kun olen vielä aika köyhäkin.

Olet ihana :)

Vierailija
45/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut naimisissa väärän miehen että oikean miehen kanssa (tämän kanssa olen edelleen), ja onhan näissä ero kuin yöllä ja päivällä. Suhde sen väärän kumppanin kanssa otti enemmän kuin antoi, oikean kanssa antaa enemmän kuin ottaa. 14 vuotta komeasti plussan puolella.

Vierailija
46/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys ja seksi on kyllä tärkeitä. Mut muuten juu. Miehen mukana elämään tulee paljon hankaluuksia ja ristiriitoja. Ja lisää kotitöitä. Lapsetki menee aina helpommalla. Ne voi kasvattaa, toistaitoista aikuista miestä ei.

Enemmän kotitöitä?! Jos asuisi yksin, pitäisi kotityöt tehdä yksin.

Ja eikai nyt terveessä suhteessa älyttömästi ristiriitoja ole?

No tuota joka tapauksessa hoidan suuren osan kotitöistä itse. Mies ei vaan tajua. En jaksa nipottaa. Sotkee, jättää asiat puolitiehen, on mielestään siivonnut keittiän, mutta mun silmissä pöydät pyyhkimättä ja hankalat astiat pesemättä jne. Joten tuo enemmän sotkua kuin siivoaa. Meillä uusperhe, ristiriitoja riittää. Ja nimenomaan niitä aiheuttavat miehen huonosto hoidetut asiat. Iso osa ristiriidoista poistuisi elämästäni miehen mukana.

Vierailija
47/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman naista on kivaa kun jää rahaa ja aikaa kaikkeen kivaan.

Vierailija
48/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain syitä miksi pitäisi pariutua? Lapsia en halua. Rakkautta saan perheeltä ja ystäviltä. En usko miesten pinnalliseen rakkauteen joka perustuu pitkälti ulkonäköön.

Mistä olet saanut käsityksen, että miehen rakkaus perustuu pitkälti ulkonäköön? Itse sinkkkumiehenä olen miettinyt asiaa ihan toisin. Kaunista kuorta on hauska katsoa, mutta pitkän päälle se ei riitä mihinkään. Kyllä mulle tärkeintä on se sisus ja etsinkin sitä sisäisesti kaunista naista, jonka kanssa on hyvä olla. Varmasti teitäkin on, mutta onkin eri asia, kohtaako meidän tiet koskaan. Toivottavasti.

Vierailija
49/49 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys ja seksi on kyllä tärkeitä. Mut muuten juu. Miehen mukana elämään tulee paljon hankaluuksia ja ristiriitoja. Ja lisää kotitöitä. Lapsetki menee aina helpommalla. Ne voi kasvattaa, toistaitoista aikuista miestä ei.

Enemmän kotitöitä?! Jos asuisi yksin, pitäisi kotityöt tehdä yksin.

Ja eikai nyt terveessä suhteessa älyttömästi ristiriitoja ole?

Voinemme päätellä, että suuri osa parisuhteista on edelleen epäterveellä pohjalla siitäkin huolimatta, että sinkkuuntuminen on lisääntynyt räjähdysmäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän