Siittämisfetissi
Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.
Kommentit (69)
Minäkin haluan että vaimoni siittää minut.
Tämä on salainen fantasiani. Siittämisessä on jotain tosi alkukantaista.
En kyllä tule kertomaan vaimolleni asiasta, koska nykyinen lapsiluku on ihan tarpeeksi niin mukavia kuin ne ovatkin.
Vaimolla on fantasia, että useampi mies peräjälkeen pumppaisi lastinsa hänen sisään. Ei ole minulta lupaa toteutukseen herunut :D. No, fantasiat on fantasioina parhaita.
Vaimo on 46-vuotias, itse olen juuri täyttänyt 50. Asumme pienellä paikkakunnalla, joten on suunniteltava ja nähtävä vaivaa tämän naamioimisessa joksikin muuksi. Mutta sekin tuo oman lisänsä tunnelmaan. Samoin se, että vaimo jo alun alkaen oli sitä mieltä, että jos tähän kerran ryhdytään, niin vieraan kanssa iloitaan sitten "viimeiseen pisaraan saakka". Olin ensin hieman epäilevä, mutta huomasin pian, että se sekä edellyttää että lisää keskinäistä luottamusta ja läheisyyden tunnetta. On liikuttavaa seurata, kuinka häpeämättä vieras näyttää erektionsa ja himonsa päästä tyhjentämään sukusiemenestä raskaat pallinsa toisen miehen vaimoon.
48v siittäjä käytettävissä peehoo[atmerkki]hotmail.com
Onhan se ihana fantasia myös näin miehen näkökulmasta.
Oma fantasiani on päästä kahden muun miehen kanssa siittämään kaunis nainen. Nainen ja me kolme miestä ja siitettävä nainen, me olisimme samassa huoneessa yhtäaikaa. Meillä kaikilla miehillä iso ja karvainen siitin kivikovana, pussit kihelmöiden ja valmiina laskemaan iso spermalasti naisen sisälle.
Sitten vuorotellen laskisimme spermamme naisen sisälle. Kiihottaisi olla se viimeinen mies ja nauttia tunteesta, kun tuntee toisten miesten sperman siellä sisällä. Viimein nautinnosta vavahdellen laskea myös omat siittiöni sinne perälle ja ryhtyä jännittämään, että kenen sperma hedelmöitti naisen.
Jotain ihmeellistä ja kiihottavaa siinä on. Meillä ensikokeilu kolmannesta pyörästä vuosien jahkailun jälkeen ja pitkän valintakuvion päätteeksi. Mukava mies ja kivaa oli kaikinpuolin. Seksistä vaimo nautti alusta saakka ja itsestäni oli upeaa hoidella rouva tyytyväiseksi....mutta mutta. Illan päätteeksi vieraalla varmuuden vuoksi kondomi ja kaikki siis tyytyväisiä. Jäi kuitenkin yöksi, kun vasta puolenyön jälkeen touhuihin päädyimme.
Ne varsinaiset sävärit sitten tuli, kun aamusta hoideltiin halukasta vaimoa uudelleen ja vieras ei kondomeita ehtinyt hakea kun vaimo avasi reitensä ja veti miehen päälleen. Vieras laukesi häpeilemättä vaimon pilluun rouvan vinkuessa orgasmiaan ja täytyy sanoa, että niin kovassa kiimassa emme vaimoni kanssa ole naineet sitten alkuaikojen kun vihdoin hän otti minut spermaa valuvaan jalkoväliinsä.
jotenkin sekoitus kunnon mustasukkaisuutta, omaa häpeää ja kamalaa kiihotusta yhtäaikaa.
Vaikea keskittyä TEAMS-kokoukseen muna pystyssä. Ahhhh.... kuinka mukavaa olisikin täyttää kuuma pillu omalla spermalla! :)
Hei itsellinen nainen, heteropari tai naispari! Kiihottaako teitäkin äärettömästi ajatus hedelmöitetyksi tulemisesta luontaisin keinoin? Tai kenties puhtaasti halu tulla raskaaksi? Laittakaa silloin viestiä Kik-appissa nimimerkille "vaaleamieli".
Lyhyesti: olen kaikin puolin terve ja hyväkuntoinen 30-vuotias mies. Koulutukseltani olen maisteri ja tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Persoonallisuudeltani olen rauhallinen, pohdiskeleva, huumorintajuinen ja rento, tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, silti omat rajani pitäen. Olin ns. helppo lapsi, osasin säädellä tunteitani ja vireystilaani hyvin jo pienestä pitäen. En käytä päihteitä, niiden anti on jo koettu aiemmin.
Jos myös jotain vähemmän mairittelevia piirteitä jaan itsestäni, niin olen melkoinen taivaanrannan maalari, joka innostuu ja kyllästyy nopeammin kuin kissaa ehtii sanoa. Jos tämä piirre periytyy, niin varaudu siihen, että nappulalla harrastukset vaihtuvat tiuhaan tahtiin.
Spermaa olen luovuttanut kliinisesti ja laatu on todettu hyväksi.
Mittavasti saatte lisätietoja Kikin kautta!
-vaaleamieli
Minullakin on enenevissä määrin kasvaneet himot tulla pannuksi paksuksi tuntemattoman toimesta... välillä valtaa mielen nämä ajatukset päiväkausiksi.
Parikertaa on tullut eteen joissa on saanut panna sydämen kyllyydestä. Ekakerta oli exän kanssa kun olimme eroonneeet lähes vuotta aiemmin. Kesä viikonlopuksi lapset lähti urheilu leirille ja ex laittoi tekstarin, että tuletko viikonlopuksi seurakseni? Vastasin myöntävästi ja kysyi että teetkö lemmenvuoteen takkahuoneeseen? (Patjoilla peitetään lattia, tyynyjä ja peittoja soppivasti). Vastauskseksi tuli hymiöitä. Saunoassamme hyväilimme toisiamme ja päädyimme pikaisesti takkahuoneen patjoille, exä oli tosi kiihkeä, asentoja vaihdettiin nopeasti ja usein. Viimein päädyimmme saarjaana asentoon ja huipennos oli tulossa, niin ex vaati kuuntelemaan ja kertoi lopettaneensa ehkäisyn mutta päästä sisään jos haluat vielä vauvan? Hän oli valmis vielä vauvan tekoon. Panemiseen tuli molemmilla uusi kiihko ja viikonloppu meni patjoilla pannessa ja nukkuessa. Ei tullut raskaaksi. (Onneksi). Toinen kerta oli viime heinäkuun eka viikonloppu. Baarista lähti mukaani itseäni parikymmentä vuotta nuorempi nainen. Yöllä panime kiihkolla luonani, laukeaminen oli lähellä niin kysyin ehkäisystä niin neito vastasi." Ei ole, päästä sisään. Saatan olla jo raskaana. juhannuksena tuli munaa sen verran paljon). Mietin hetken ja kysyin? Oitko yhden vai useamman pantavana? Neito laittoi jalat ympärilleni ja kynnet painui selkääni ja kuiskasi. "Oli monta miestä" Tuli pantua loppuun asti vuorokauden aikana.
Tämä kuulostaa naisillekkin yleiseltä fantasialta. Onkohan avovaimollaki ollut samaa? Ainakin yhden raskauden järjesti minulta salaa ja sitten hehkutti innoissaan että oon raskaana, oot pannu mut taas paksuksi. Mutta sitten oli jo varautuneenpi kun tunnusti että, rellottaa tiineenä vieraan siittämänä. Välissä ollut kuitenkin vuosia ja ehkäisy toiminut. Väitti sen olleen vahinko, mutta jos olikin humalassa toteuttanut tuota siittämisfetissiä? Näin jälkeenpäin ajateltuna oli aika huono selitys, kun monta vuotta ehkäisy toiminut. Nyt tuli mieleen että olisikohan se sittenkin ollut tätä, mutta ei vain minulle kehtaa kertoa? Ärsyttää kyllä kaikenlainen salailu. Ehkä olen väärässä ja ajatukset vaan lähti laukalle?
Oli kesän alku,meillä oli jonkin aikaa pantu ilman ehkäisyä. Ja ihan tarkoituksella.
Tuli juhannus ,olimme kun kanit ,jatkuvasti vuoteessa. Olin aika huppelissa kun naapuri mökillä oli juhlat käynnissä . Melkoista mekkalaa.
Illan tullessa ,tais olla jo yötä kun naapuri mökistä tuli kaks miestä ja nainen, oli viinat loppuneet. Kysyivät jos meillä löytyis.
Ja löytyihän sitä.
Mutta siinä vaiheessa jo nuoret miehet kopeloivat vaimoa joka nauraa huvitti ja levitti jalkoja.
Pikkuhousut lähti ja pillua nuoltiin. Katsoin kun toinen miehistä veti housut pois,ja voi mahoton mikä sieltä paljastui.
Vaimo läähätti että työnnä sisään ja tarjosi haaroja.
Se neito mikä poikien mukana oli tullut tarjosi itseään,no mitä siinä kursailemaan,aloin nuolla pillua ja olihan aromit . Tiesin etten ollut eka.
Ja luoja miten vaimo metelöi kun sai.
Katselin kun vaimo läähätti jalat auki ja valkoinen neste valui pillusta.
Vaimo ilmoitti että oli raskaana,aikanaan syntyi poika ja isänsä oli vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan että vaimoni siittää minut.
Onhan niitä olemassa sellaisia tekospermaa ruikkivia ja ruiskia sträppejä, hankkikaa sellainen ;)
No, siitä ei tosin tule raskaaksi mutta kuitenkin...
Kyllä tuo siittäminen kiihottaa, ja antaa jotenkin voimakkaamman orgasmin, kun tiedostaa että toinen kumppani voi tulla raskaaksi. Muutama tälläinen kokemus on edelleen muistissa, jossa sain astua syvälle naiseen, raskaaksi tulemisen riskin ollessa todella suuri.
Vaimo ei enää voi tulla raskaaksi, mutta hänen 23v. tyttärensä haluaisin täyttää spermallani.
Itellä elämäni paras päätös oli katkaisuttaa piuhat kerta lapsiluku täynnä. Nyt on viitisen vuotta saanu naida paljaalla ja lopuks mällit sisään ilman pelkoa että vaimo tulee raskaaksi. Vaimo tykkää kun muna sykkii spermaa, luulenpa että ilman sterilisaatiota olia tullu kersa tai pari vielä noiden aikaisempien lisäks. On se lapsenteko puuha vaan sen verran mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki kun vieras siemen laukeaa sisään. Outo on hyvä sana, ja samalla valtavan kiihoittava. Minulle iso osa on myös koko tapahtuma, se miten mieheni luovuttaa minut toiselle.
Olipa osuvasti kiteytetty naisen näkökulmasta. Saisinpa vaimonkin kirjoittamaan, tarkemmin kertomaan, miltä on tuntunut, kun olen saatellut hänet ilman kondomia ja juuri siitä syystä sitäkin himokkaammalle vieraalle miehelle.
Mihin siinä tähdätään, mitä siinä tapahtuu, se taitaa olla sittenkin jotain "sanoin kuvaamatonta".
Up