Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittämisfetissi

Vierailija
06.12.2018 |

Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitän, jos sinulla on ulkonevat, symmetriset sisemmät häpyhuulet. Jartaan fetissimme!

Vierailija
2/69 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorehko mies ja minua kiihottaisi keskustella kanssasi sinun saattamisesta raskaaksi. Mistä kaikesta kiihotut siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin tämä fetissi, mutta tosielämässä en leiki asialla vaan ehkäisy on kunnossa. Siittäminenhän on juuri parasta, kostun pelkästä ajatuksesta :D

N40+

Vierailija
5/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, etenkin ne elarit saa mun munan kivikovaksi. Läääh...

Vierailija
6/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Minua tämä kiehtoo hyvin paljon. Ja olenkin mieheni avustuksella tätä myös aktiivisesti jo jonkun aikaa toteuttanut. Juttelisin tästä mielelläni, etenkin kiinnostuneiden naisten kanssa, mutta toki myös miesten. Ei seuranhakutarkoituksessa, koska meillä on jo sopivat sonnit. 

Olisiko tästä mahdollista vaikak perustaa jokin sähköpostirinki tai vaikka suljettu ryhmä ?

N38

Vierailija
7/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tämä on kyllä tosi kiinnostava ja kiihoittava aihe ollut aina! Muutamia kertoja sitä olen totetuttanutkin erilaisin variaatioin. Jotenkin siinä vaan kiihotus nousee ihan käsittämättömälle tasolle, kun edes kuvittelee, että pitkän ja hekumallisen rakastelun päätteksi runsas lasti pilluun saattaa naisen raskaaksi. Ja etenkin niin, että nainen sitä anelee ja yllyttää miestä laukeamaan ja siittämään perinpohjaisesti...

Ajatustenvaihtoa anonyymisti...

luottobull200 ät gmail piste com

Vierailija
8/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tulla luokseni ja täyttää mut ilman kumia?

Olen ihan  tavallinen nätti nainen, mutta halauisin tuntea sen jännityksen raskautumisen pelosta...

N 45

Vierailija
9/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni on hyvin luonnollista kiihottua todella paljon siittämisestä/hedelmöittymisestä, mutta kai toi jo fetissin puolelle menee, jos tekee mieli vielä jauhaa aiheesta.:D

Vierailija
10/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei niinkään kiinnosta jauhaa aiheesta, eikä kovinkaan tarkkaan näin julkisesti, mutta koska tämä on hyvin voimakas kiihoke meille, olisi kiva vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ja mietteitä muiden kiinnostuneiden kanssa.

Meillä tähän liittyy myös meidän molempien alistuminen siitostapahtumaan. Minun auliina siitettävänä, ja miehelleni tapahtuman sallijana ja mahdollistajana. Siittäjä on siis kolmas osapuoli. Tätä toteutamme myös aktiivisesti, 2-3 kertaa vuodessa, ja aina tilaisuuden järjestely, valmistelu ja sen odottaminen on meillä erityisen kiihkeää aikaa. Kuten myös siitä toipuminen. Näinollen tämä on ajankohtaisena asiana mielessä aika ison osan aikaa. Ei toki alituiseen. 

N38

Vierailija
11/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis n38, käytätkö ehkäisyä vai miten?

Outo (mutta kuuma ajatus), että joku toinen, kuin oma mies laukeaa suojaamattomasti pilluuni. Miten jälkiseuraukset ja tautiriskit?

Ilona96

Vierailija
12/69 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans nuorehko mied jota kiihottaa suuresti ajatus, että saisi tehdä naisen raskaaksi. Myös raskaus kiihottaa

Vierailija
13/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis n38, käytätkö ehkäisyä vai miten?

Outo (mutta kuuma ajatus), että joku toinen, kuin oma mies laukeaa suojaamattomasti pilluuni. Miten jälkiseuraukset ja tautiriskit?

Ilona96

Minullakin juuri näin. Se hetki kun vieras siemen laukeaa sisään. Outo on hyvä sana, ja samalla valtavan kiihoittava. Minulle iso osa on myös koko tapahtuma, se miten mieheni luovuttaa minut toiselle.

Jälkiseuraamuksen riski on osa jännitettä, mutta toki pienennämme riskiä mahdollisin tavoin. Kieltämättä tapahtumaan jälkeen tulee myös pieni katumus ja pelkokin, ja siihen sopii myös siten jälkiehkäisyn käyttö. Tautiriskin vältämme lähinnä luottamuksella, johon toki auttaa se että  'sonnimme' ovat vakiokumppaneita ja omalla tahollaan perheelliset. Mutta tiedostan kyllä että molempien riski on. Kondomin tms. kanssa vain asia ei toimi.

N38

Vierailija
14/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisko steriloitu mies tähän fantasiaan.?

Taudittomana vois siittää paljaalla, mutta viekö kiihkon jos asia on tiedossa?

Vierailija
15/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta se kieltämättä veisi. Ei haittaisi tietenkään jos en tietäisi, ja tavallaan se olisikin ihannetapaus.

N38 

Vierailija
16/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta se kieltämättä veisi. Ei haittaisi tietenkään jos en tietäisi, ja tavallaan se olisikin ihannetapaus.

N38 

Ihme sensuuria, meni vastaus tarkistukseen.

Pitääpä salata tämä ja hakeutua siittäjäksi.

Vierailija
17/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sellainen fantasia, että mahdollisimman moni mies peräkkäin täyttäisi minut mällillään, tulisin raskaaksi eikä voitaisi tietää, kuka on isä. :D

Juu ei olla toteutettu tätä fantasiaa.

Vierailija
18/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on sellainen fantasia, että mahdollisimman moni mies peräkkäin täyttäisi minut mällillään, tulisin raskaaksi eikä voitaisi tietää, kuka on isä. :D

Juu ei olla toteutettu tätä fantasiaa.

Tämä oli meillä alunperin kimmoke tähän, ja aloite tuli nimenomaan mieheni puolelta. Aloimme tämän kun tosissamme yritimme lasta, eikä se oikein luonnistunut. Ei toki monen miehen kanssa, mutta mahdollisuus että minut siittäisikin vieras oli se ajatus.

Nyttemmin, vahvemmaksi kiihokkeeksi on muodostunut se että antaudun vieraan ’siitettäväksi’, miehelleni se oman asemansa luovuttaminen, minulla vähän monimutkaisemminkin koko asetelma. VÄhän vaikea selittää.

N38

Vierailija
19/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todella paljon rakastella ilman ehkäisyä. Hävettää tunnustaa, että aika riskaapelilla on menty yhden yön suhteissa ja naisia on apteekkiin aamulla viety :D

20/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen fantasia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä