Siittämisfetissi
Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.
Kommentit (69)
Olen nuorehko mies ja minua kiihottaisi keskustella kanssasi sinun saattamisesta raskaaksi. Mistä kaikesta kiihotut siinä?
On todellakin tämä fetissi, mutta tosielämässä en leiki asialla vaan ehkäisy on kunnossa. Siittäminenhän on juuri parasta, kostun pelkästä ajatuksesta :D
N40+
Uuh, etenkin ne elarit saa mun munan kivikovaksi. Läääh...
Heips. Minua tämä kiehtoo hyvin paljon. Ja olenkin mieheni avustuksella tätä myös aktiivisesti jo jonkun aikaa toteuttanut. Juttelisin tästä mielelläni, etenkin kiinnostuneiden naisten kanssa, mutta toki myös miesten. Ei seuranhakutarkoituksessa, koska meillä on jo sopivat sonnit.
Olisiko tästä mahdollista vaikak perustaa jokin sähköpostirinki tai vaikka suljettu ryhmä ?
N38
Hei!
Tämä on kyllä tosi kiinnostava ja kiihoittava aihe ollut aina! Muutamia kertoja sitä olen totetuttanutkin erilaisin variaatioin. Jotenkin siinä vaan kiihotus nousee ihan käsittämättömälle tasolle, kun edes kuvittelee, että pitkän ja hekumallisen rakastelun päätteksi runsas lasti pilluun saattaa naisen raskaaksi. Ja etenkin niin, että nainen sitä anelee ja yllyttää miestä laukeamaan ja siittämään perinpohjaisesti...
Ajatustenvaihtoa anonyymisti...
luottobull200 ät gmail piste com
Voisitko tulla luokseni ja täyttää mut ilman kumia?
Olen ihan tavallinen nätti nainen, mutta halauisin tuntea sen jännityksen raskautumisen pelosta...
N 45
Nähdäkseni on hyvin luonnollista kiihottua todella paljon siittämisestä/hedelmöittymisestä, mutta kai toi jo fetissin puolelle menee, jos tekee mieli vielä jauhaa aiheesta.:D
Minua ei niinkään kiinnosta jauhaa aiheesta, eikä kovinkaan tarkkaan näin julkisesti, mutta koska tämä on hyvin voimakas kiihoke meille, olisi kiva vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ja mietteitä muiden kiinnostuneiden kanssa.
Meillä tähän liittyy myös meidän molempien alistuminen siitostapahtumaan. Minun auliina siitettävänä, ja miehelleni tapahtuman sallijana ja mahdollistajana. Siittäjä on siis kolmas osapuoli. Tätä toteutamme myös aktiivisesti, 2-3 kertaa vuodessa, ja aina tilaisuuden järjestely, valmistelu ja sen odottaminen on meillä erityisen kiihkeää aikaa. Kuten myös siitä toipuminen. Näinollen tämä on ajankohtaisena asiana mielessä aika ison osan aikaa. Ei toki alituiseen.
N38
Siis n38, käytätkö ehkäisyä vai miten?
Outo (mutta kuuma ajatus), että joku toinen, kuin oma mies laukeaa suojaamattomasti pilluuni. Miten jälkiseuraukset ja tautiriskit?
Ilona96
Täällä kans nuorehko mied jota kiihottaa suuresti ajatus, että saisi tehdä naisen raskaaksi. Myös raskaus kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Siis n38, käytätkö ehkäisyä vai miten?
Outo (mutta kuuma ajatus), että joku toinen, kuin oma mies laukeaa suojaamattomasti pilluuni. Miten jälkiseuraukset ja tautiriskit?
Ilona96
Minullakin juuri näin. Se hetki kun vieras siemen laukeaa sisään. Outo on hyvä sana, ja samalla valtavan kiihoittava. Minulle iso osa on myös koko tapahtuma, se miten mieheni luovuttaa minut toiselle.
Jälkiseuraamuksen riski on osa jännitettä, mutta toki pienennämme riskiä mahdollisin tavoin. Kieltämättä tapahtumaan jälkeen tulee myös pieni katumus ja pelkokin, ja siihen sopii myös siten jälkiehkäisyn käyttö. Tautiriskin vältämme lähinnä luottamuksella, johon toki auttaa se että 'sonnimme' ovat vakiokumppaneita ja omalla tahollaan perheelliset. Mutta tiedostan kyllä että molempien riski on. Kondomin tms. kanssa vain asia ei toimi.
N38
Toimisko steriloitu mies tähän fantasiaan.?
Taudittomana vois siittää paljaalla, mutta viekö kiihkon jos asia on tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Minulta se kieltämättä veisi. Ei haittaisi tietenkään jos en tietäisi, ja tavallaan se olisikin ihannetapaus.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta se kieltämättä veisi. Ei haittaisi tietenkään jos en tietäisi, ja tavallaan se olisikin ihannetapaus.
N38
Ihme sensuuria, meni vastaus tarkistukseen.
Pitääpä salata tämä ja hakeutua siittäjäksi.
Miehelläni on sellainen fantasia, että mahdollisimman moni mies peräkkäin täyttäisi minut mällillään, tulisin raskaaksi eikä voitaisi tietää, kuka on isä. :D
Juu ei olla toteutettu tätä fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on sellainen fantasia, että mahdollisimman moni mies peräkkäin täyttäisi minut mällillään, tulisin raskaaksi eikä voitaisi tietää, kuka on isä. :D
Juu ei olla toteutettu tätä fantasiaa.
Tämä oli meillä alunperin kimmoke tähän, ja aloite tuli nimenomaan mieheni puolelta. Aloimme tämän kun tosissamme yritimme lasta, eikä se oikein luonnistunut. Ei toki monen miehen kanssa, mutta mahdollisuus että minut siittäisikin vieras oli se ajatus.
Nyttemmin, vahvemmaksi kiihokkeeksi on muodostunut se että antaudun vieraan ’siitettäväksi’, miehelleni se oman asemansa luovuttaminen, minulla vähän monimutkaisemminkin koko asetelma. VÄhän vaikea selittää.
N38
Kiihottaa todella paljon rakastella ilman ehkäisyä. Hävettää tunnustaa, että aika riskaapelilla on menty yhden yön suhteissa ja naisia on apteekkiin aamulla viety :D
Siitän, jos sinulla on ulkonevat, symmetriset sisemmät häpyhuulet. Jartaan fetissimme!