Siittämisfetissi
Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.
Kommentit (69)
Tämä oli meillä alunperin kimmoke tähän, ja aloite tuli nimenomaan mieheni puolelta. Aloimme tämän kun tosissamme yritimme lasta, eikä se oikein luonnistunut. Ei toki monen miehen kanssa, mutta mahdollisuus että minut siittäisikin vieras oli se ajatus.
Nyttemmin, vahvemmaksi kiihokkeeksi on muodostunut se että antaudun vieraan ’siitettäväksi’, miehelleni se oman asemansa luovuttaminen, minulla vähän monimutkaisemminkin koko asetelma. VÄhän vaikea selittää.
N38[/quote]
Kiinnostaisiko miestäsi cream pie eli haluaisiko tulla vielä itse liukkaille kun sinulla on sisällä vieraan siemennestettä ?
Tämä taitaa olla aika monen aviomiehen kiihottava fetissi, siis se että vieras mies laukeaa oman vaimon sisälle. Samoin tuntuu olevan myös melkoisesti niitä miehiä, jotka kiihottuvat siitä että saavat ikäänkuin ottaa aviomiehen paikan ja antaa spermansa roiskua varatun naisen sisään.
Meillä myös näin, muutaman kerran vuoteen on ihan pakko saada naida spermattua pillua vaimolla ja katsella sitä miten se vieras mies himoaa naistani sängyssä.
Täällä ainakin 1 isokullinen mies joka nauttii joka kerta kun varattua naista pääsee sisään laskemaan tuhdit lastit.
Ei ole mikään fetissi, mutta viikko jälkeen juhannuksen baarista lähti mukaani viehkeä neito. Panimme ympäri parisänkyä ja päädyimme takaisin lähäriin ja alkoi olla merkkejä että kohta laukean. Kysyin neidolta ehkäisystä. Neito vastasi, ei ole mutta päästä sisään vain. Lopetin panemisen ja kysyin että oletko tosissasi? Joo. Juhannuksena tuli munaa senverran paljon, että tuskin vauva sinulle olisi jos sellainen tulee. Mietin hetken nuita sanoja ja kysyin, olitko kimppakivana? Olin, tuli vastaus. Neito tarrautui minuun kuin villikissa ja itselle tuli astetta kovempi tempo panemiseen, laukesin kolmekertaa perätysten sisään ulos vetämättä. Aamulla aloitimme päivän panemalla ja päiväkin meni nussiessa.
Minulla on sellainen fantasia että , joku täysin outo mies panisi vaimoani paljaalla kullilla ja päästäisi spermansa pilluun . Niin vaimoni ei käytä ehkäisyä . Panija voisi olla vaalea tai mustaihoinen .
ei tuo tuollainen ole mikään 'fetissi', edes maailmassa.
-
fakta
-
'2 ihmistä kuolee joka sekuntti maailmassa.
ja
4 ihmistä syntyy joka sekuntti..' - MIETI sitä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla aika monen aviomiehen kiihottava fetissi, siis se että vieras mies laukeaa oman vaimon sisälle. Samoin tuntuu olevan myös melkoisesti niitä miehiä, jotka kiihottuvat siitä että saavat ikäänkuin ottaa aviomiehen paikan ja antaa spermansa roiskua varatun naisen sisään.
Meillä myös näin, muutaman kerran vuoteen on ihan pakko saada naida spermattua pillua vaimolla ja katsella sitä miten se vieras mies himoaa naistani sängyssä.
Kerroit tuon hyvin, tuli muistot mieleen vuoden takaisesta kun luovutin vaimoni vieraallemme hetkeksi. Sain nähdä kuinka mies otti aviomiehen paikan ja paljaalla kuten aviomieskin.Ja kyllä, mies todella vaimon suosiollisella avustuksella antoi spermansa roiskua vaimoni sisään. Oli aivan erityistä myöhemmin yöllä yhtyä vaimoon kun tiesi mitä sinne varattuun pilluun oli hetki sitten laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli meillä alunperin kimmoke tähän, ja aloite tuli nimenomaan mieheni puolelta. Aloimme tämän kun tosissamme yritimme lasta, eikä se oikein luonnistunut. Ei toki monen miehen kanssa, mutta mahdollisuus että minut siittäisikin vieras oli se ajatus.
Nyttemmin, vahvemmaksi kiihokkeeksi on muodostunut se että antaudun vieraan siitettäväksi, miehelleni se oman asemansa luovuttaminen, minulla vähän monimutkaisemminkin koko asetelma. VÄhän vaikea selittää.
N38[/quote]Kiinnostaisiko miestäsi cream pie eli haluaisiko tulla vielä itse liukkaille kun sinulla on sisällä vieraan siemennestettä ?
Me olemme alle 40v pariskunta ja kun huomasimme että minä en pysty saamaan lasta aloimme pohtia vaihtoehtoja ja päädyttiin siihen että toinen mies siittää vaimoni. Tunsin kyllä mustasukkaisuutta kun mies nai vaimoni kanssa ja samalla se kiihotti minua.
Kirjoitelkaa niin jutellaan
Eka vieras mies minun ja mieheni yhteisestä halusta. Jännitti ja hirvitti,tosin pillereitä söin.
Nuori mies ja hänen himot naida .
Annoin paljaalla naida ,sillä se hetki oli aivan älytön. Kulli oli tosi paksu ei niinkään pitkä,ja se terska,namm.
Kun nuorella miehellä ruiskahti eka kerran,sain hitonmoisen orkun.
Siinä kerättiin ja kerättiin voimia,hän kysyi multa suoraan onko hän nyt siittänyt mut.
Hymyiĺen sanoin että et,mutta haluaisitko siittää?
Hän oli hetken hiljaa ja sanoi että jos on mahdollisuus.
Kerroin miehelleni,ja hetken mietittyään oli myöntyvä.
Siitä seuras yli puolen vuoden nainti maratooni. Sain varmaan monen vuoden verran spermaa pilluun.
Ensin poika takoi koko yön pussit tyhjäksi ja kun tulin kotiin niin mieheni jatkoi .
Puoli vuotta meni ennen kun pahoin vointi alkoi,sain nätin vaaleatukkaisen tytön.