Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittämisfetissi

Vierailija
06.12.2018 |

Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, miten helppo tätä fetissiä on toteuttaa. Naiset lähinnä näön vuoksi saattavat kumista jotain mainita, mutta hetken kuluttua ollaan lettu levällään ”anna olla”. Useimmat ei mainitse yhtään mitään.

Okei no jutellaan niistä elareista sitten. Miten nainen niitäkään voisi jälkeenpäin pyydellä, kun toisella puolella suomea on kyntänyt siemenet vakoon? Hyvä jos etunimen ovat tietäneet.

Näin ollen on tullut tätä fetissiä silloin tällöin toteutettua. Eikä vain välttämättä yhtä kertaa vaan voi olla viisikin per kerta. Yksi lasti jo tuupattu kohdunsuulle niin sama se vaikka sinne laittaisi neljäkin.

En moiti naisia kuitenkaan. Onhan täysin mahdollista, että he jälkikasvua haluavatkin.

Ihmettelin vain, kun tämä on todella helppoa. Olin vain 17 vuotias kun ensimmäisen kerran ensimmäisellä kerrallani ihmettelin asiaa. Sinne vain pujottaa paljaan pippelin ja nainen ennemmin houkuttelee tulemaan kuin yrittäisi mitenkään estellä sitä.

Vierailija
22/69 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on näin?  Aina välistä eri palstoilla törmää näihin ketjuihin, joissa nainen etsii fantasioidensa toteuttajaa, milloin haluaa siitetyksi, milloin haluaa nuolettaa mehunsa miehellä, milloin imettää rintamaidolla miestä, tai sitten se mystinen nymfo etsii seuraa. 

Vaikka minulla on kiinnostus miehenä näihin kaikkiin, ei näitä kyllä mistään tai miltään palstalta saa itselleen vastaamaan, vaikka miten tekee ilomtuksen eri palstoille, tai osoittaa kiinnostuksensa jutun kirjoittajalle.  Tai sitten kun löytyy, niin tämä onkin tyyliin pohjois-Norjasta kotoisin, eli matka tulee kohtuuttomaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös siittämisfantasia. Olen varattu, alle kolmikymppinen mies, avopuolisoni ei halua lapsia enää (olen yhden lapsen isäpuoli). Itse haluaisin kovasti tulla isäksi ja siittäminen ajatuksena kiihottaa ihan älyttömästi. Ensimmäisessä parisuhteessa spontaanisti kerran päätettiin että nyt tehdään lapsi ja voi veljet sitä kiihkon määrää. Kuitenkin olosuhteet oli sellaiset ettei nainen tullut raskaaksi, onneksi. Pariin kertaan se kokeilu jäi kun meni suhde alamäkeä.

Ollaan nykyisen avopuolison kanssa keskusteltu vähän, että jos saisin tehdä lapsen suhteen ulkopuolella.

Vierailija
24/69 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tulla luokseni ja täyttää mut ilman kumia?

Olen ihan  tavallinen nätti nainen, mutta halauisin tuntea sen jännityksen raskautumisen pelosta...

N 45

Mistä päin olet?

M46 Espoo

Vierailija
25/69 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tulla siitetyksi.

N28

Vierailija
26/69 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tulla siitetyksi.

N28

laita s-postia, niin jutellaan asiasta lisää  siittajahki@gmail.com

Vierailija
27/69 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko ihan kummallista sellainen, että olen sinkkunainen, ja haaveilen pariskunnasta tälläisessä siittämiskuviossa? Eli jos olisi hellä nainen joka haluaisi minunlaiseni nuoremman naisen (31) ja miehensä siittävän minut?

Vierailija
28/69 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/69 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kuviossa jotain kiihottavaa on puolin ja toisin. Oma naiseni ei koskaan laita hanttiin, päin vastoin, jos täräytän lastin sisään. Toki sitä ei usein tapahdu koska kyllä meillä yli 4-kymppisillä on lapsiluku täynnä. Pitää olla varovainen ja perille purkautuminen tapahtuu erittäin harvoin. Varjelkoon ettei enää napsahda.

Toisaalta omassa päässä on myös hyvin kiihottavaa ajatus polkaista joku kiva nainen raskaaksi. Ja toiselta puolen ei ollenkaan, koska olisi helvetin vaikeata ajatella, että oma lapsi on jossain muualla ilman yhteyttä minuun. Kestämätöntä. Vielä kun olen aina ollut kovin sikiäväistä sorttia, niin yhtään ei parane kyllä vieraissa liihotella tahi olla mikään spermanluovuttaja.

Vierailija
30/69 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut. Voitte kirjoittaa lumipallo115@hotmail.com

Vierailija
31/69 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen opiskelija Keski-Suomesta ja minulla on myös siitosfantasia. Onkohan tätä ketjua mahdollista elvyttää, mielenkiintoista, että tällekin löytyy oma fooruminsa.

Vierailija
32/69 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin useamman lapsen synnyttäneenä on vaikea tajuta, mikä siinä kiihottaa? Itsellä ainakin vaan tulee synnytyskivut mieleen koko ajatuksesta. Miehellä jonkinlainen fetissi rintamaitoon.

Vierailija
33/69 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Näin useamman lapsen synnyttäneenä on vaikea tajuta, mikä siinä kiihottaa?

> Itsellä ainakin vaan tulee synnytyskivut mieleen koko ajatuksesta.

> Miehellä jonkinlainen fetissi rintamaitoon.

Tulee vaan mieleen synnytyskivut. Ja silti olet synnyttänyt useamman lapsen.

Ei kovin johdonmukaista. : (

Vierailija
34/69 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku kenties halukas chattaamaan / vaihtamaan sähköposteja? Tekisi mieli edes fantasiatasolla toteuttaa tätä esimerkiksi ihan juttelemalla.

M21

Vierailija
35/69 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin kiihottaa jo se, että saa työntyä naiseen paljaalla. Se on hyvin voimakas kiihkon tunne. Jotain eläimellistä.

Vierailija
36/69 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin siitoshommiin pari vuotta sitten. Eräs lesbopariskunta, jotka ovat hyviä ystäviäni lähestyivät minua lapsihaaveensa kanssa. Meinas mennä aamukahvi kurkkuun kun vastasin puhelimeen ja kertoivat minulle haluavansa lapsen ja että olin heidän mielestään potentiaalinen siemenen luovuttaja. Pari päivää sulattelin asiaa, kunnes mietin että mikspä ei. Ilmottelin heille että olen käytettävissä, nakkaanko rojut purkkiin vai mennäänkö au naturel. He valitsivat luonnollisen tavan, ja vietettiin viikon päivät joka päivä nussiskellen heidän asunnollaan.

Olen heidän kanssaan tekemisissä edelleen aktiivisesti, mitään panohommia toki ei tuon jälkeen ei ole ollut, mutta normaalia kaveriporukan elämää. Tää oli semmonen win-win diili. He sai lapsen, ja minä pääsin MNN kimppaan, ja sain vielä naisen paksuksikkin.

Vierailija
37/69 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen opiskelija Keski-Suomesta ja minulla on myös siitosfantasia. Onkohan tätä ketjua mahdollista elvyttää, mielenkiintoista, että tällekin löytyy oma fooruminsa.

Minullakin siitosfantasia, kirjoita sähköpostia. Tutkijamies protonmail piste com

Vierailija
38/69 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan viestiä, toivottavasti ketju saa eloa.

Vierailija
39/69 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran, että avovaimo oli ollut viikonlopun juhlimassa. Ja oli mietiskelevän oloinen ja hermostunut. No tunnusti sitten että oli unohtanut silloin ottaa pillerit ja taitaa olla raskaana toiselle miehelle... (Meilllä oli jo yhteisiä lapsia) Jostain syystä se oli jotenkin kiihoittava-ajatus ja lupasin olla isä tulevallekkin, kuitenkin että biologinen isähoitaa elatusmaksut. Kuitenkin selvisi,ettei ollutkaan raskaana. Mietittiin vasta että taitaisi olla nyt kuuden vuoden. Sen jälkeen on muistanut ottaa pillerit ajallaan. Kiihoittava muistella ja miettiä miten olisi mennyt jos olisikin ollut silloin raskaana.

Vierailija
40/69 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois, että satua laskettelet tulemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän