Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittämisfetissi

Vierailija
06.12.2018 |

Olen nuori nainen ja minulla on siittämisfetissi. Löytyykö täältä miehiä joilla olisi tällainen fetissi ja jotka haluaisivat jutella esim. Sähköpostitse? Olisi kivaa jutella tästä jonkun kanssa ja voisi fantasioida yhdessä.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä kuumottaa..., olen ollut suhteessa lapsettoman (tahtomattaan) naisen kanssa ja vaikka hänen sisäänsä oli mahtavaa laueta, olisi kiihko ollut eri tasolla, jos raskautumisen mahdollisuus olisi ollut todellinen. 

Oma asiansa on vielä "järjestetty" tilaisuus, jossa kyseinen asia olisi "tavoitteena". Noh, tuskinpa tällaisen mahdollisuuteen törmään..:) Lienee kuitenkin melko harvinaista.

M53, jjppnn19 at proton.me

Vierailija
82/83 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillussa on spegun paikka. Esileikkejä ja jyystöä siihen asti kunnes nainen saa orkun ja sen jälkeen rojut ränniin, sillä sinne kuuluukin spruittailla. Se on ihan sama syntyykö siitä mitään toukkaa. Mieluummin ei. M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on fantasia tulla siitetyksi ja pitihän se toteuttaa . Soitin kolme kaveriani mukaan tähän toteutukseen . Kun oli ajankohta tähän otimme vaimoni kanssa viinaa ja sanoin hänelle tänään toteutetaan tuo sun siittämis fantasia joten sidon sinut sänkyyn ja sitten nussitaan paljaalla,  vaimo siihen entä jos tuun raskaaksi enhän käytä ehkäisyä , sanoin vaan sitten tuut mutta nyt toteutetaan . Aloin riisumaan vaimoani ja vein hänet makuuhuoneeseen johon olin varannut ohutta köyttä ja sidoin vaimoni sänkyyn pyllyn alle korkea tyyny sanoen ettei siittiöt karkaa , lisäksi peitin silmät ja laitoin kuulosuojaimet ja sanoin ennen kuulosuojainten laittoa , jos huudat laitan suukapulqnkin . Vaimo makasi siinä jalat levällään joten päätin ajaa pillunkarvat pois ja tein sen ja kyllä oli pillu söötti . Kaveritkin tulivat ja tarjosin heille juomista ja vuoronperää käytiin kiihottamassa vaimoani,  kaverit nuolivat pillua imevät nännejä ja lopulta sanoin , nyt nussitaan ja saa naida paljaalla ja tietenkin kaverit ensin . Kyllähän varmasti vaimo ihmetteli kun häntä nuoltiin ja imettiin nännit niin monta kertaa . Kaverini aloittivat naimisen käytiin katsomassa kun vaimoani nussittiin , vaimo huohotti jo ensimmäisen nainnin aikana sekä voihki , kun kaveri päästi siemenet pilluun niin seuraava oli jo valmiina nussimaan , oli se hämmästys vaimolta kun toinen tuli nussimaan mutta ei sanonut mitään vaan nautti . Kun oltiin nussittu vaimoani ja minä viimeksi kaverit lähtivät ja päästin vaimoni irti köysistä , ensimmäisenä hän kysyi keitä täällä oli naimassa minua , korjasin siittämässä sinua , sanoin kolme tuttua halusivat siittää sua mielellään katsotaan miten käy . Jatkettiin juomista ja vaimo oli hiljainen kunnes sanoi entä jos tuun raskaaksi jollekkin toiselle kuin sinulle johon minä no sitten tulet . Onneksi vaimo ei tullut raskaaksi ja fantasia kumminkin toteutettiin ja myös minun fetissi , vaimoni siittäminen toisten miesten siemenillä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi