Räikkösillä käy lastenhoitaja 6x viikossa, jotta vanhemmilla olisi omaa aikaa!
Minna-Mari käy aamupäivisin lenkillä, kuntosalilla tai pilateksessa.
Kommentit (60)
Mikäs siinä kun on rahaa, surullista ainoastaan se, että tunneside lapsilla yhtä vahva hoitajaan kuin omiin vanhempiin. Näin olen sivusta nähnyt. En Räikkösen vaan jonkun muun kohdalla.
Ei kukaan oikeasti tee noin suurella rahamäärällä mitään. Eihän tuollaista määrää voi edes tuhlata. Rahat pitäisi verottaa kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä kun on rahaa, surullista ainoastaan se, että tunneside lapsilla yhtä vahva hoitajaan kuin omiin vanhempiin. Näin olen sivusta nähnyt. En Räikkösen vaan jonkun muun kohdalla.
Onko siis kaikilla päiväkotilapsilla suurempi tunneside heidän hoitajiinsa kuin vanhempiinsa?
En ihan usko.
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on että lapsilla on hyvä ja rakastava suhde hoitajaansa? Minä olin paljon mummini luona hoidossa lapsena, mummi oli yksi elämäni tärkeimmistä henkilöistä niin kauan kuin eli, upeita lämpimiä muistoja jäi paljon. Tosi surullista eikö?
Meilläkin on ollut lastehoitaja kun pienin oli n .1-vuotias. Vanhempi lapsi oli jo kavereitten kanssa ulkona. Mieheni oli paljon matkoilla, joten järjestely oli oikein mukava. Sain hoitaa muita asioita ja yhdessä kävimme usein autolla hoitajan kanssa kaupoissa ja meistä tuli oikein ystäviä. Silloin kun esikoinen oli pieni meillä oli myös hoitaja kotona, minä kyllä silloin opiskelin ja päivät olivat risaisia. Kyllä jotkut naapurit oikeasti olivat kateellisia, ei se haittaa. Kaikestahan täällä ollaan kateellisia, atoista, kesäpaikoista, komeista kodeista, työpaikoista, juhlista, parisuhteesta. Jopa mummoista ollaan kateellisia.
Hmh, kun täällä Suomessa Maija Meikäläinen haaveilee kubtosalikäynneistä ja kauppareissuista Ilman lapsia, niin kyllä täällä aaveella on pääosin se äityli haukuttu ja suurin piirtein kivitetty itsekkäänä lasten hylkijänä, jpnka ei olisi ikinä pitänyt lapsia saadakaan.
Niin miksi varakas ihminen saa kunnioitusta ja taputuksia samoista asioista?
Ihmettelen vaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vituttaakoluuserikuneikukaan provosoitunut ah niin omaperäisestä "vihatkaa nyt tuota rikasta pariskuntaa"-trollista. Älä jätä päivätyötäsi.
Eiköhän hänen päivätyö nimenomaan ole se palstalla trollaaminen..
Vierailija kirjoitti:
Hmh, kun täällä Suomessa Maija Meikäläinen haaveilee kubtosalikäynneistä ja kauppareissuista Ilman lapsia, niin kyllä täällä aaveella on pääosin se äityli haukuttu ja suurin piirtein kivitetty itsekkäänä lasten hylkijänä, jpnka ei olisi ikinä pitänyt lapsia saadakaan.
Ihmettelen vaan 🤔
Täysin päinvastoin! Aina täällä korostetaan ja kannustetaan miten äiti tarvitsee omaa aikaa ja jos ei muualta niin sossusta sitten apuja.
Työtön yhtärikin voi tehdä niin koska vain laajan ystäväverkoston avulla ja ei kuule maksa yhtään mithään!
Kerkee puree purkkaa koko lastan ja polttaa röökin kuntosalin edessä.
Lapset voi olla mummolassakin koko päivän ku mamma urheilee ja lähtee paariin.
Kunpa olisikin varaa tuollaiseen. Nyt täytyy viedä lapsi päiväkotiin 40h/vko että selviämme. Onneksi jaksan illat ja viikonloput jotta lapsi saa laatuaika vanhemman kanssa. Olisin ikionnellinen jos varaa olisi pitää hoidossa pari tuntia aamupäivisin ja se aika menisi mulla liikuntaan. Voisin saadakin itseni nopeammin kuntoon.
Kimikin just lupasi ettei enää käy maksullisissa naisissa. Rakkaus kukoistaa.
Entäs sitten? Ei ne mitään vastasyntyneitä ole, ihan hyvin voi olla puoli päivää hoidossa.
Ne lapsethan on silti huomattavasti vähemmän vieraan hoidossa kuin tällaisne keskiverton tavisperheen, jossa äitikin käy töissä ja lapset pitää pistää päiväkotiin. Aivan ihana elämäntapahan tuo on mitä Räikkösillä on, keillä siihen vaan on varaa. Kateeksi käy mutta hyvällä tavalla, eli ei mitään katkeruutta rikkaita kohtaan vaan enemmän ihailua.
Hän on Minna-Mari, Minttu on vain lempinimi!
Eikö Kimi jossain välissä sanonut, ettei ollut vielä edes vaippoja kertaakaan vaihtanut ? Että sellasta esimerkkiä muille perheille ja miehille, jos rahaa on niin mies saa rellestää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistysvaltioissa varakkailla on palvelusväelle omat talot omansa vieressä. Suomessa arvostetaan sitä, että johtaja öljyää oman teranssinsa, eikä kyse ole edes loppujen lopuksi siitä paljon puhutusta työn hinnasta.
Ja siksi Suomessa työttömyys on noin nelinkertainen esim Usaan verrattuna.
Ja mitään muita eroja ei ole vai?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan 🤔
Ero on siinä että suomessa Maija laittaa lapsensa puoli-ilmaiseen päivähoitoon jumpatakseen salilla tai vikisee että mikä on kun itsekäs äitini ei auta lastenhoidossa anopista puhumattakaan.
Vituttaakoluuserikuneikukaan provosoitunut ah niin omaperäisestä "vihatkaa nyt tuota rikasta pariskuntaa"-trollista. Älä jätä päivätyötäsi.