Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua käyttää kumia, minä en hormonaalista ja raiskaustakaan en haluaisi

Vierailija
06.12.2018 |

Onko teillä noista muista ehkäidykeinoista kokemuksia? Sterilisaatio ei käy, koska haluan lapsia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierukka. Niitä on uusia ja hyvin alhaisella hormonipitoisuudella, ja oletettavasti ilmankin.

Miksi alapeukutuksia?

Kuparikierukka on erittäin epävarma ehkäisy. Sen lisäksi se ei sovi kaikille, esim kohdun rakenteen takia.

Vierailija
22/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierukka. Niitä on uusia ja hyvin alhaisella hormonipitoisuudella, ja oletettavasti ilmankin.

Miksi alapeukutuksia?

Kuparikierukka on erittäin epävarma ehkäisy. Sen lisäksi se ei sovi kaikille, esim kohdun rakenteen takia.

98-99% ehkäisyteho, sama kuin e-pillereillä asianmukaisesti käytettynä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutuksia?

Erittäin epävarma? Sen ehkäisyteho on todella korkea, lähes yhtä korkea kuin hormonivalmisteilla.

Vierailija
24/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskeytetty yhdyntä toimii. Mies tulee yleensä talouspaperille, jota pidän kädessä sitten kun lopettaa... 

Vierailija
25/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoitua "typoilua" ja jengi yläpeukuttaa kommenttia, jossa alleviivataan, kuinka hassunhauskasta typoilusta nyt onkaan kyse.

Vierailija
26/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tulee helpommin ilman sitä kumia.

Vierailija
27/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutuksia?

Alapeukku on todennäköisesti vastine tuolle hormonipitoisuudelle. Ei se kovin alhainen voi olla, jos tulee samoja oireita kuin pilleriehkäisyssä. Ja hormonikierukka ei voi olla "oletettavasti ilman" hormoneja. Kuparikierukka kyllä, mutta tutustu ensin sen toimintamekanismiin, ennenkuin suosittelet sitä kenellekään.

No mulla on ollut kierukka 15 vuotta. En saa käyttää pillereitä, mutta kierukan pitoisuudet selvästi alhaisemmat. Nyt on tullut myös ihan uusi, lääkäri juuri kertoi, jossa pitoisuus olematon. Ja tarkoitin juuri kuparikierukkaa sillä, ettei ole hormoneja ollenkaan. Kierukat ovat lääkärin mukaan nykyään myös synnyttämättömillä ja nuorilla naisilla yleisiä.

Vierailija
28/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumi kuuluu renkaisiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukolle kumi päälle tai olkoon ilman.

Näin mullekin uhottiin aikanaan. Edelleenkään en käytä kumia enkä ole ilman mutta uhoaja on nykyään ex.

Uskon, että parempi niin.

On, minulle ainakin. Ex:tä en tiedä eikä kiinnosta.  Jakakoon ihan rauhassa kumilla tai ilman, tai olkoon jakamatta.

Vierailija
29/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumi kuuluu renkaisiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukolle kumi päälle tai olkoon ilman.

Näin mullekin uhottiin aikanaan. Edelleenkään en käytä kumia enkä ole ilman mutta uhoaja on nykyään ex.

No ei ihme, että jätti sinut :)

Nokkela heitto (aplodit tähän), asia meni kyllä toisinpäin mutta ei aleta kiistelemään. Lopputulos tärkein.

Vierailija
30/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti ehkäisy kuitenkin unohtuu, jos ei ole pillereitä tai kierukkaa. Seksi on vain niin paljon parempaa ilman mitään ehkäisyä.

Vierailija
31/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies tulee talouspaperille  miksei sun suuhun?

eikai talouspaperissa saa nautintoa

minä en ainakaan tollaseen suostuisi ihme miehen aliarvioimista

Vierailija
32/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat synnytystä raiskaukseen? No juu, voihan se tuntua yhtä pahalta, mutta siihen on voinut varautua. Keisarileikkaus on keksitty.

Vierailija
33/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi mies tulee talouspaperille  miksei sun suuhun?

eikai talouspaperissa saa nautintoa

minä en ainakaan tollaseen suostuisi ihme miehen aliarvioimista

Senkö takia sitä oli miinustettu niin monesti?

Sori, mun moka.

Sovitaan sitten vaikka, että tulee ulostusaukkoon, josta se mönjä sitten poistuu luontaiselöa valumalla....

Tätä mä miinustaisin enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi