Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT: MTV seuraa Helsingin suuria mielenosoituksia hetki hetkeltä

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa sinä pelkäisit enemmän m*mua vai n*tsia? Jos pimeällä kujalla tulisi tuo ensimmäinen vastaan niin voisi olla tukalat paikat varsinkin naisen näkökulmasta.

99% natseista on väkivaltarikollisuustausta ja 99% maahanmuuttajista on ihan normaali kansalaisia. Mites niinku ite luulet ketä pitäisi pelätä?

Tosiaan, natsithan ne porukalla rais kai le vat pikkulapsia ja puukottelevat prisman vartijoita, kuten olemme saaneet tällä viikolla lehdistä lukea. Eiku...

Vierailija
62/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa sinä pelkäisit enemmän m*mua vai n*tsia? Jos pimeällä kujalla tulisi tuo ensimmäinen vastaan niin voisi olla tukalat paikat varsinkin naisen näkökulmasta.

99% natseista on väkivaltarikollisuustausta ja 99% maahanmuuttajista on ihan normaali kansalaisia. Mites niinku ite luulet ketä pitäisi pelätä?

Musta kumpikaan porukka ei ole pelottava. Aivan sama miten te yrittäsitte pelotella niillä.✌

t.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mites tukalat paikat olisi vääränvärisellä kun kohtaa naatin pimeällä kujalla?

Näitä vääränväristen hakkaamisia täytyy olla ihan älyttömästi ja lehdet pullollaan uutisia näistä tapauksista. Ei ole vaan näkynyt. Joko lehdistö pimittää tai sitten vääränväristen hakkaamisia tapahtuu vain sinun fantasioissasi.

Vierailija
64/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kumpikaan porukka ei ole pelottava. Aivan sama miten te yrittäsitte pelotella niillä.✌

t.eri

Eli mitään rikoksia ei tapahdu

Vierailija
65/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannta tuomita kaikkia marssijoita. Persujenkin mielestä hakaristiliput olivat muutamalta höyrypäältä liikaa ja vain pilaavat asiaa.

Vierailija
66/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.eri

Et ehkä ole vielä joutunut sellaiseen tilanteeseen. Voisi mieli muuttua. On helppo kieltää kun asiat eivät kosketa itseä tai lähipiiriä.

Vierailija
67/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee noin tyhmää porukkaa. :D Noi anarkistit varsinkin näyttää superluusereilta.

Joskus vuosia sitten joku anarkomarkoporukka onnistui lukitsemaan itsensä kerhotiloihinsa. Soittivat poliisin paikalle auttamaan ulospääsyssä. Näin tarina kertoo.

Mitä tarkoittaa anarkomarko? Viittaako Marko De Wittiin?

Vierailija
68/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin n atsithan ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.... Eiku...

Vierailija
69/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.eri

Eli mitään rikoksia ei tapahdu

Sä oot hassu. Se et jotkut tekee rikoksia ei saa mua pelkäämään niitä porukoita. Jos on niin hölmö, että rikkoo lakia niin ei oo mun ongelma.

Vierailija
70/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mites tukalat paikat olisi vääränvärisellä kun kohtaa naatin pimeällä kujalla?

Mites tukalat paikat olisi kaljuuntuneella henkilöllä joka kohtaa anarkomarkot pimeällä kujalla? Selviäisikö elossa pois? 

Vierailija
71/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin n atsithan ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.... Eiku...

Ja m mut ei ole koskaan tehneet mitään pahaa, eiku. 

Vierailija
72/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä on hakaristit jo esillä. :D

Toivottavasti toi kuva levitetään ulkomaille tiedoksi millainen maa Suomi on. :D

Ai muutaman n-atsipellen ja anarkistin takia pitäisi leimata koko Suomi sellaiseksi? Ei sillä, mun mielestä typerää mielenosottaa itsenäisyyspäivänä, mutta kyseessä on marginaaliporukan touhut, jotka ei peittele omia aatteitaan.

RT ei varmaan muuta kuvaa näytäkään koko bileistä.

Vierailija
73/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli makeet naurut kun PVL:n mielestä Persut on liian suvaitsevaisia! :D

Vierailija
74/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän jälkeen joku ottaa perseet hallitukseen...

Perseet eivät ole koskaan olleet näin kilahtaineita...

Vierailija
75/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä on hakaristit jo esillä. :D

Toivottavasti toi kuva levitetään ulkomaille tiedoksi millainen maa Suomi on. :D

Ei neljä provoilevaa natsilarppaajaa kerro Suomesta yhtään mitään. Se kertoo, että suurin osa ihmisistä vastusti marssia, ja poliisi otti pian liput väkisin pois ja taisi myös pidättää kyseiset taukit.

Vierailija
76/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän jälkeen joku ottaa perseet hallitukseen...

Perseet eivät ole koskaan olleet näin kilahtaineita...

Persut ei liittynyt tähän marssiin mitenkään. Marssijoiden mielestä Persut ovat liian suvaitsevaisia. Että semmosta.

Vierailija
77/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee 612 marssi.

Vierailija
78/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee 612 marssi.

Tai siis. Virallisestihan se on 612-soihtukulkue. 

Vierailija
79/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä vääränväristen hakkaamisia täytyy olla ihan älyttömästi ja lehdet pullollaan uutisia näistä tapauksista. Ei ole vaan näkynyt. Joko lehdistö pimittää tai sitten vääränväristen hakkaamisia tapahtuu vain sinun fantasioissasi.

Ketkäs niitä pitserioita polttopulloilla heittelee?..

Vierailija
80/106 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kielletty järjestö marssii ja miksi sitä marssia ei lakkautettu kun hyökkäsi poliisin päälle? Tämä marssihan oli erikoislupa poliisilta myönnetty, joten olisivat voineet myös lakata marssin.

Ketju on lukittu.