Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Sanni kehuskeli pistävänsä "bileet pystyyn", ja uskomatonta mutta totta, veti Että mitähän v***a -biisin. Ja sitä ennen kertoi toimittajalle, että haluaa puhua siitä, että naisetkin voivat tehdä asiota. :D Yleisö ei juuri lähtenyt Sannin "bilemeininkiin" mukaan iltapuvuissaan. Ja Sannin jälkeen esiintynyt Danny, joka on häntä lähes 60 VUOTTA VANHEMPI, pisti pystyyn paljon kovemmat bileet / oli paljon enemmän rock kuin kiroileva Sanni konsanaan.
Kyllähän ne ihmiset heiluttivat käsiään myös Sannin tahtiin.
Punatukkainen hukassa oleva tyttö naureskeli sanoituksilleen italialaisiin viittaavassa kappaleessa. Oli "hauskan sterotyyppistä mutta kaikkihan sen tietää"!!!! ja niputti sisilialaiset mafiosoiksi. Auta armias jos olisi naureskellut ja stereotypisoinut hieman Sisiliasta itään ja etelään päin olevia kansoja.....
Ja joku nyrkkeilijä räppäsi huolestuneesti ja kertoi juuri oivaltaneensa että sodissa kärsii siviilit?? Siis?
Eniten arvostin miehiä joilla oli ikäisensä vaimo. Ymmärtävät mitä rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään ymmärtämisen mittari.
Vierailija kirjoitti:
Sanni kehuskeli pistävänsä "bileet pystyyn", ja uskomatonta mutta totta, veti Että mitähän v***a -biisin. Ja sitä ennen kertoi toimittajalle, että haluaa puhua siitä, että naisetkin voivat tehdä asiota. :D Yleisö ei juuri lähtenyt Sannin "bilemeininkiin" mukaan iltapuvuissaan. Ja Sannin jälkeen esiintynyt Danny, joka on häntä lähes 60 VUOTTA VANHEMPI, pisti pystyyn paljon kovemmat bileet / oli paljon enemmän rock kuin kiroileva Sanni konsanaan.
Joo, ja spiikki tähän biisiin oli "Kaikki tietää et mulla ei oo tapana kiroilla - nyt v*ttu rokataan!!!!!11!" tjsp
Sanni on niiiiin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Melko monella oli yllättävän paljon nuorempi vaimo ja kyllä sen huomasi, että nuorempaan oli vaihdettu.
Linnan ykkösflopit 2018: valkoiset lenkkarit!
Olen samaa mieltä. Suomalaiset eivät ole maailman kauneimpia ihmisiä. Olen matkustellut viime aikoina kauaskin ja totesin viime matkallani, että kylläpä olemme rumia ja hymyttömiä, jopa itsekkään näköisiä. Linnan juhlissa kauniita olivat mm Jenni Haukio, Jaana Pelkonen ja nuoret urheilijat, mutta vanhemmissa harvoin näki muuta kuin itsekkään naaman. Puvut oliat kauniita pääsääntöisesti, mutta Rouva Haukion puvusta olisi voinut jättää hihojen ne osat pois, jotka peittivät käsivarsia ja jättää sifonkimaiseksi hihat ja yläosan. Ensin kauhistuin nähtyäni pelkän yläosan, mutta sitten sulin, kun näin koko puvun. Muutoin kaunis ja hengittävä, mutta hihat ough´´´´´´ Muotoiluvirhe hihoissa. Kaunis nainen, jonka olen hyväksynyt nyttemmin pilataan hihoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja spiikki tähän biisiin oli "Kaikki tietää et mulla ei oo tapana kiroilla - nyt v*ttu rokataan!!!!!11!" tjsp
Sanni on niiiiin nolo.
En nähnyt artistin pukeutumisessa enkä puheissa minkäänlaista kunnioitusta illan teemaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen. Melko monella oli yllättävän paljon nuorempi vaimo ja kyllä sen huomasi, että nuorempaan oli vaihdettu.
Eikös juhlien teemana ollutkin kierrätys. Ja kyllä sitä kierrätystä oli sitten harrastettukin.
Jospa minä löytäisin nuorukaisen, jota pitäisi minua myöhäisen keski-iän naista hyvänä, ottaisin kauniin pojan heti tänne.
Eihän siinä mitään, jos on nuorekas mies ja saa kauniin nuoren naisen itselleen kotinsa kaunistukseksi ja vieläpä poikavauvan, hurraa!
On muotiasia ottaa nuori kaunis nainen vanhalle herralla silmiä hyväilemään. Mietitäänpä musiikkineuvos Lipsasta; tokko tulee vauvoja enää,,,,,,,
Monet mummot itkevät yksinään, ettei miekkonen enää välitä hänestä. Minullekin meinasi käydä niin, kun nalkutin ja olin nyrpeä naama, kunnes mieheni sanoi, ettei kestä enää minun nalkutustani ja ikävää käytöstäni ja haluaa, että muutan pois kotoa, jotta hän voisi vielä perustaa uuden perheen. Hän kävi vieraissa ja yritti rakentaa uutta perhett minun huonon käytökseni vuoksi. Ymmärrän noita miekkosia, jotka löytävät siloposkisen synnytysikäisen tyttösen vierelleen ja todennäköisesti miekkonen kuolee ennen siloposkea, jolloin tyttönen on vielä nuorehko......hm,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös juhlien teemana ollutkin kierrätys. Ja kyllä sitä kierrätystä oli sitten harrastettukin.
Teemana oli kylläkin ympäristö.
Kuka oli punapukuinen kaunis, pitkä ja tummahiuksinen nainen, pidin kovasti hänen kokonaisuudestaan. Kokonaan punainen puku, yläosa vähän viiskyt-luvun tyylinen ja puolipitkät hiukset kauniisti myös vähän viiskyt-luvun tyyliin laineilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemana oli kylläkin ympäristö.
Teemana oli Suomen itsenäisyys.
Anna Puu otti kierrätysteeman tosissaan kun tuli kierrätetyn poikaystävän kaa 😝
Illan yksi parhaista ja sykähdyttävimmistä oli vetaraanien ohella se nuori pinkkitukkainen toimittaja, joka haastatteli linnan vieraita. Miten sydämellinen ja aito ihminen! Hänestä näki, että oikeasti välitti työstään ja haastateltavista. Tuollainen lämminhenkisyys on nykyisin harvinaista mediassa, jossa on toinen toistaan kovempia ja kylmempiä ihmisiä kilpailemassa erinomaisuudestaan ja huomiosta.
Seiskassa on järkyttävä kuva Niina Kuhdasta ja ukosta
Linnan juhlien jatkoilla. Hääpukuammattilainen on pukenut
miehelleen noin kolme numeroa liian ison smokin päälle.
Enkä ymmärrä täysin hehkutusta "kauniista" ja "komeasta".
Jotain rajaa...
Minkälaiset sanoitukset niissä on? Esimerkkejä?