Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aallon pariskunnalla ei ollut kovin hulvattoman näköistä äskeisen haastattelun taustalla.
Iiris tiukas pari kertaa "joo" toukolle ja sit kattelivat eri suuntiin.
Mistä vetoo, ero tulee ens kalenterivuoden aikana?
Olivat jo kättelyjonossa sen näköisiä, ettei ollut sopuisa tunnelma.
Kalevauvan ois pitänyt tehdä viimevuotisesta linnanjuhlaketjusta biisi tätä tilaisuutta varten.
Paleface pilaa koko tunnelman.. hyi helevetti.
Pallenaama se siellä niin ylentyvästi taas ymmärtää köyhiä. Ja käärii hyvät massit esiintymisestä. Ei jestas mitä sekopäitä Helsinki on täynnä. Pelottaa.
Melkoinen karismaero, kun vaihdettiin teinipiipittäjistä Palefaceen. En perusta räpistä, mutta onhan tuossa Palefacessa enemmän karismaa, kuin kakenmaailman elastisissa cheekeissä yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ella Kannisen asu on ehdottomattomasti paras ja ruotsinkielisen selostajan toisiksi paras.
Sen stuurpäkin asu oli paras ja ääni ihku.
Anna-Elina Lyytikäinen on aina ollut aito eikä mikään bimboblondi vaikka näyttää maailmantähdeltä.
Mä luulin, että se oli toukopouko kun räppää?
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Ahola, kun vetäsis Finlandian.
Tai Petrus Schroderus https://www.youtube.com/watch?v=RW0bfpgsyXU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli näyttä todella kyllästyneelta ja väsyneeltä.
Ajattelin juuri samaa. Haluaisi ehkä tupakalle.
Hän inhoaa tehotonta notkumista. Joko tehdään jotain järkevää tai rentoudutaan mutta small talk-jutut eivät ole hänen heiniään. Itse asiasssa hän ei pistä pahakseen teräväänkään sävyyn tehtyjä kannanottoja jos niillä on asiapohjaa. Kaikkea epämääräistä vellomista hän ei kestä.
Iris päässy jo piireihin ja tutustumaan ihmisiin, joihin ei olis omin avuin päässyt tutustumaan.. mission completed. Nyt voi heivata tylsän riippakiven.
Vierailija kirjoitti:
Anna P näyttää halvalta Madonnalta, Pihla on humalassa ja ylimielinen ja glooriaa kerännyt sukeltaja on tappanut henkilön jokunen vuosi sitten. Sellaista.
"Jokunen vuosi sitten" eli 27 vuotta sitten teininä vahingossa huolimattomuuttaan. Ehdollinen tuomio.
"Tähän tulee paleface laulamasta..."
Laulamasta?! Hah!
Te ja teidän pukunne. Ootte niin turhia kaikki.
Hankkikaa elämä.
Elina Gustafssonin asussa olisi ihan hyvin voinut mennä vaikka lähikauppaan. Pitäisi edes vähän kunnioittaa tilaisuutta, tennarit eivät kuulu linnaan, etenkään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että se oli toukopouko kun räppää?
Touko tulee takas Isosti 😂
anna ja mies jatkoilla kuuntelemassa jenniä ?
Ihanaa Jennillä on tummat hiukset. Biisi aikamoista kuraa.
Tää Vartiaisen biisi on ihan hanurista.
Kova tää Paleface!