Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Tanssivat ihmiset kattelee minne tahansa muualle kuin tanssipartnerin silmiin :D
Vierailija kirjoitti:
Touko miettii, että jonsei tästä kohta pääse Tukholman Gay-klubiin piiskaamaan gay-persettä , niin masennus iskee uudelleen
Kättelyjonossa Iris Flinkkilä näytti äköiseltä. Tpuko Aalto taas näyttää joka kuvassa siltä, että on ottanut rauhoittavia. Ehkä onkin, tämä kai on hänen eka julkinen esiintymisensä romahduksen jälkeen ja on ollut varmasti vaikea ylipäätään tulla paikalle. Varmaan ihan älytön kynnys ollut, en olisi uskonut, että tulee, en itse välttämättä olisi kyennyt siihen. Ehkä Iris vaati päästä linnaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Saulista. Toivottavasti lähtivät heti kotiin!
Katoin, että pyörtyykö hän. Sitten vähän puhe sammaltavaa. Heti alussa ennen kättelyä näyttivät huolestuneilta Jennin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kalevauva jatkoilla
Mahtavaa. Olisikin kiva kuulla omia sanoituksia itsenäisyyspäivän juhlalähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Anna P näyttää halvalta Madonnalta, Pihla on humalassa ja ylimielinen ja glooriaa kerännyt sukeltaja on tappanut henkilön jokunen vuosi sitten. Sellaista.
Tämä
Japser Pääkkönen selitti perus su*vaitavaissettiä. Kuinka v*ihapuhe on sallittua ja kaikki on äärioi*keoistolaisia.
Mitähän biisejä Kalevauva vetää tänään.
Meneeköhän Anna Puu ja Immosen Jukka jatkoille kuuntelemaan Jenni Vartiaista?
Peltsin kova vuosi jatkuu 😅
Jenni Vartiainenkin esiintyy jatkoilla, meneeköhän Anna Puu ja se Jennin exä diggailemaan?
Mä haluun nukkumaan! Soittaispa kalevauva.fi ekana.
Ja kukahan se siellä jatkoilla sitten mahtaakaan esiintyä, Paleface tietenkin! No tallentaessa voi suhata ohi tämän esityksen(t).
NOLOA joku keski-ikäinen anarkisti-Paleface räppää tennareissa jatkoilla :(
Pilaa koko tunnelman täysin!!
Aivan turha ukko koko Paleface
Onko se koskaan tehny mitään mainittavaa?
Hemuli89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä hentonen piipittäjä palkattu veisaamaan. Onko joku Saulin sukulaispoika, vai miksi tuollainen valinta? Pikkasen on liian vaativa kappale Nocturne tuolle klopille. Lähiökapakan karaoken tasoa, korkeintaan.
Siis kuten joku jo aikaisemmin tuolla totesikin, aivan täydellinen duo! Äänet sointuvat yhteen kauniisti ja voisin kuunnella enemmänkin !
Korvaan sattuu, kun piipittäjät vetää yksinäistä saarnipuuta. Ei pitäis poppislaulejijoiden ottaa sellaisia kappaleita, joihin ei kyvyt riitä. Toisaalta voi kysyä, että mitä ihmettä tekee poppislaulajat juhlissa, joissa lauletaan vanhoja standardeja?
Ella Kannisen asu on ehdottomattomasti paras ja ruotsinkielisen selostajan toisiksi paras.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun nukkumaan! Soittaispa kalevauva.fi ekana.
Ei soita, vaan Palevauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkkönen vaikuttaa todella fiksulta ja jalat maassa- tyypiltä. Tyttöystävänsä kaunis ja kohtelias...onkohan hänessä intiaaniverta kun kasvoista katsoin...
Ei vaan filippiiniläistä ja espanjalaista verta.
Vähän viiveellä tämä mun, mutta huomasiko muut, miten tyytymätön naama hänellä oli kun toimittaja kysyikin taas Jasperilta jotain, siis tämän Alexandran pitkän puheenvuoron jälkeen? Kireä pariskunta.
Enemmänkin hämmentynyt, koska ei ymmärtänyt sanaakaan, mitä toimittaja Jasperin kanssa keskusteli ja hänet oli kuitenkin ilmeisesti myös pyydetty mukaan siihen haastatteluun.
Jopa sen Alexandralle esitetyn yhden ainoan kysymyksen jälkeen toimittaja ei sanonut mitään Alexandralle vaan jatkoi jälleen suoraan suomeksi keskustelua Jasperin kanssa. Alexandra kuitenkin vastasi hänelle esitettyyn kysymykseen todella kohteliaasti ja kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän biisejä Kalevauva vetää tänään.
SAULI ON HOPEAKETTUJEN AATELIA
Sauli vetää loppuun asti kuten veteraanit konsanaan. Periks ei anneta prkl!