Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Svante Suomisen vaimo upea.
Sori, siis Noora Räty.
Siis ainahan toi Liukas on tollanen, nytkö muka näitte ekaa kertaa virnistelyt yms.?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo punamekkoinen blondi (Linda jotain) jossain kamoissa?
Katsoin kanssa että mitä tuo irvistelijä on oikein vetänyt.
Jasper Pääkkönen ysikymppisen ukon näköinen.
Jäsperillä ja muijallaan on naimanaamat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni on aina vaan yhtä jännittynyt ja jäykkä. :(
Outoa että ei kehity. Saulilla kuitenkin jo toinen kausi ja rouva on rautakanki p*rseessä vuodesta toiseen.
Ei minkäänlaista luontevuutta erilaisissa tilanteissa. Hämillään pinnistelee, niin että katsojalle tulee myötähäpeä.
Oikeesti outoa, että näissä itsenäisyyspäivän veteraanitapaamisissa saa aina eniten jännittää Saulin ja Jennin käytöstä ja reaktioita.
Molemmat ovat epäluontevasti kireinä kuin viulunkielet. Tai hymyilevät hermostunutta hymyä, kun pitäisi keskustella.
Menkää tutustumaan vanhusten hoitoon. :)
Jasper on fiksu sanavalmis mies.
Jasper Pääkkösen viikset on ällöt
Persurotat tulivat sontimaan palstalle sääli.
Linnan juhliin saa piristystä kun miettii jokaisen ladyn kohdalla, että minkähän näköinen tuokin nainen olis muna suussa?
Jaseprin puoliso tsuumattii kuvasta pihalle 😂😂
Vierailija kirjoitti:
voi luoja tuon Liukkaan ilmeitä...
Sirrisilmä.
Muistakaa sitten kiittää Lindaa siitä ettei naisiin ei suhtauduta ammattimaisesti IT-alalla.
Veteraanien jutut saattaa joistain tuntua jaarittelulta ja perinpohjaiselta, mutta ennen vanhaan siihen ulosantiin ja artikulointiin keskityttiin ja panostettiin.
Toisin kuin nykyään, kun jotain juttua kerrotaan "no siis, mä niinku koen, siis sillee,, että niinku...".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni on aina vaan yhtä jännittynyt ja jäykkä. :(
Outoa että ei kehity. Saulilla kuitenkin jo toinen kausi ja rouva on rautakanki p*rseessä vuodesta toiseen.
Ei minkäänlaista luontevuutta erilaisissa tilanteissa. Hämillään pinnistelee, niin että katsojalle tulee myötähäpeä.
Oikeesti outoa, että näissä itsenäisyyspäivän veteraanitapaamisissa saa aina eniten jännittää Saulin ja Jennin käytöstä ja reaktioita.
Molemmat ovat epäluontevasti kireinä kuin viulunkielet. Tai hymyilevät hermostunutta hymyä, kun pitäisi keskustella.
Menkää tutustumaan vanhusten hoitoon. :)
Antonio olisi ollut mukavan letkeä seuramies tuolla.
Hyvä Jasper!
Sanoi asiat suoraan, niin kuin asiat on.
Todella fiksu kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Siis ainahan toi Liukas on tollanen, nytkö muka näitte ekaa kertaa virnistelyt yms.?
Minä en ole koskaan kuullutkaan hänestä. Luulin että on aikuisviihteen ammattilainen. Eikä tämä ollut huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt veteraaneja arvostetaan, vaan nykyään ei saa enää omaa maata puolustaa.
TÄMÄ!
Sauli on jotenkin kireänä.