Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kärsit iskiaksesta vinkki täällä joka toimii

Vierailija
01.06.2023 |

Nyky yksi yö ihan vaan retkipatja + makuupussi päällä ja ylläsi huopa. Tyynyä suojaamaan olkapäätä kyljellään ja selällään niskatukea. Aaamulla ovat paikat loksahdelleet paikalleen. Vaihtele asentoa kylkiasennosta seläklleen.

kertokaa kokemuksia jos kokeilette

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikaisee sen SI nivelenkin ja iskias kipu myös poistuu. Ilman tyynyä ei ihan kokonaan mutta niskatuki ja kyljellään tosin sen verran tyynyä että niska jää suoraan.

Vierailija
2/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vahingossa kun nukahdin jumppamatolle ja sehän lopetti kivut kokonaan, wow! Jo koko päivä kivutta kokonaan. Eli jotain siellä oikeni pinteestä! Kokeilkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan selästä. Mä sain iskias-kivun, kun jouduin nukkumaan yhden yön kovalla aivan liian ohuella alustalla. Ei ollut kivaa!!!

Vierailija
4/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan selästä. Mä sain iskias-kivun, kun jouduin nukkumaan yhden yön kovalla aivan liian ohuella alustalla. Ei ollut kivaa!!!

Tässä oli vielä makuupussi littanana sen retkipatjan päällä ja yllä huopa sitten, Se toimi, pelkkä patja on liian kova.

Vierailija
5/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Itselläni auttaa ainoastaan liikunta, puutarhatyöt yms. kaikenlainen touhuaminen. Paikalleen ei saa jäädä. Istuminen itselleni myrkkyä.

Vierailija
6/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Itselläni auttaa ainoastaan liikunta, puutarhatyöt yms. kaikenlainen touhuaminen. Paikalleen ei saa jäädä. Istuminen itselleni myrkkyä.

Istumalla minäkin sain tuon ja sitten simsalabim kertakaikkiaan ja yhden ainoan yön jälkeen noin, olen erittäin innoissani tästä siksi jaoin. Jospa toimisi muillakin.Muistakaa asetella itsenne hyvin siihen kylkiasentoon ja niin ettei olkapää jää pinteeseen senverta tyynyä alle.

Vierailija
7/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sellaiseen iskiakseen, jossa on välilevy revennyt ja välilevyn sisällä oleva massa pursunnut ulos painaen sitä iskiashermon juurta. Tämä oli mulla (selvisi kuvauksessa). Siihen ei auta jumpat eikä asennot.

Siihen auttoi ainoastaan selkäleikkaus (aikakaan ei auttanut, sillä olin tuossa tilassa noin 8 kk). Leikkauksessa poistettiin tuo hapan massa puristamasta hermoa, oli todella paha hermopinne. 95 %:lla se massa sulaa itsekseen pois muutamassa kuukaudessa ja iskias siten paranee, 5 %:lla se pitää mekaanisesti poistaa.

Vierailija
8/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iskiaksen takia nukkunut monta yötä suoraan lattialla päällä vain peitto ja pään alla tyyny

Vierailija
9/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ap: n vinkin kokeiluun. Ei enää tässä iässä jaksa touhuta ja liikkua koko ajan, istuminen on pahinta itselleni. Pirullinen vaiva , tulee ja menee. Välillä pitkiä, hyviä kausia, kunnes taas yht' äkkiä pamahtaa päälle. 3kk sitten oli niin vaikeana päällä, että en pystynyt kunnolla kävelemään, kun selkä oli niin kipeä. N58.

Vierailija
10/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sellaiseen iskiakseen, jossa on välilevy revennyt ja välilevyn sisällä oleva massa pursunnut ulos painaen sitä iskiashermon juurta. Tämä oli mulla (selvisi kuvauksessa). Siihen ei auta jumpat eikä asennot.

Siihen auttoi ainoastaan selkäleikkaus (aikakaan ei auttanut, sillä olin tuossa tilassa noin 8 kk). Leikkauksessa poistettiin tuo hapan massa puristamasta hermoa, oli todella paha hermopinne. 95 %:lla se massa sulaa itsekseen pois muutamassa kuukaudessa ja iskias siten paranee, 5 %:lla se pitää mekaanisesti poistaa.

No tämähän auttaa ettei se levy pullistu! Sitten lie jo pahimmilaan myöhäistä. Puukkoahan ei tarjotakaan kuin vasta äärihädässä.Siihen saakka on hyvä kokeilla kaikki keinot. Tässä yksi.

Vierailija
11/11 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen iskiaksen takia nukkunut monta yötä suoraan lattialla päällä vain peitto ja pään alla tyyny

Kylmyys ja kovuus kokonaan lie riski ainakin luiseville, jotain alle puolikovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi