Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Osa juhlapuvuista muistutti jotain rooliasuja.
Mikä tuo lepakkopari oli, joista toinen otti juuri kuvia kännykällä, toinen aika laiha ja pitempi, ruskea puku?
Niin kaunis tuo sukeltajan puoliso!
Vierailija kirjoitti:
Siellä vaan otetaan kuvia somea varten kuin viimeistä päivää!
ja itse et ottaisi yhtään kuvaa?
Päivi Lipponen olisi voinut värjäyttää nuo maantienharmaat hiuksensa. Luulisi sopeutumiseläkkeen riittävän siihen 🤗
Senkin, joutaisit painostuksen alle. Olet ihan tajuton, mitä puhut. Oletko koskaan kuullut maanpuolustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis tuo sukeltajan puoliso!
On. Yksi illan tyylikkäimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun uutisilla pätkästiin just presidenttien kättely.. huonoa suunnittelua
Kättely meni tällä kertaa paljon nopeammin kuin aiemmin. Yleensähän siinä vaiheessa, kun uutiset loppuu, on vielä iso joukko diplomaatteja kättelyvuorossa ennen entisten presidenttien tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Tulikukka, ok kiva nimi :D
Kuka hän oli? Joskus katoin jotain suomalaista tositv_tä ja silloin siellä oli kilpailija nimeltä TUlikukka. Silloin oli ainut Suomessa.
Nyt Sauli hymyilee iloisesti :)
En pidä tästä Piia Pasasen puvusta yhtään.
https://www.ts.fi/static/content/pic_5_4408397_k3713452_1200.jpg
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun asu johtaa vaateäänestystä.
Ihmettelin samaa. Kait siitä sitten moni tykkää. Minusta ihan kauhea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua. Haluan kommentoida, että Jasper Pääkkösen nainen ei sanonut kätellessä mitään ja sai siten aikaan vaikutelman, että hän on kuninkaallinen, jota Suomen presidenttipari onnittelee itsenäisyydestä.
Olisi kyllä ollut kohteliasta edes hymyillä tai toivottaa englanniksi hyvää itsenäisyyspäivää. Kaunis nainen, mutta antoi itsestään huonon ja ylimielisen vaikutelman.
No ei kai sentään. Varmasti tajusi, ettei hän ollut se kutsuttu päävieras, vaan seuralainen. Saattaa ulkomaalaiselle olla täysi mysteeri koko Linnan juhla. Enemmän ihmetyttää, kun joku jää jaarittelemaan presidentin eteen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BrDgFYPnR93/ kuvasta huokuu rakkaus
Ovatko molemmat tyttöjä/ naisia. Kaunis pari.
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein? Juontaja sanoi, ettei Martti Ahtisaari päässyt Linnaan selkäleikkauksen takia, EIKÄ MAUNO KOIVISTO MYÖSKÄÄN PÄÄSSYT. toivotamme heille kuitenkin hyvää itsenäisyyspäivää.
Puhuivat TELLERVOSTA.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa oikeasti jo hipoa naurettavuuden rajoja tämä jokavuotinen kierrätyspukujen kavalkadi.
Kilpaillaan kuka on kekseliäimmin ripustanut ylleen käytetyt tiskirättinsä tai eteisen kuramaton.
Olen siis toki kierrätyksen ja ympäristöystävällisyyden kannalla, mutta silti.
Satokausikalenterimiehen vaimon matosta tehty puku oli ihan oikeasti tyylikäs.