Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Alma ja Anna oli varmaan siellä Helsinki ilman nationalisteja -miekkarissa.
Porukka muistuttaa dinosauruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiikon pukumalli tyylikäs, hänellä oli vihreä musta puku. Sama malli oli joillain punaisena ja valkoisena, juhlava pelkistetty design.
Tyyli kopoitu rva Trumpilta. Nehän on kuin kaksi marjaa, yhtä happaman näköisiä.
Sinäpä sen sanoit. 5/5. Yhtä muovisen näköisiä molemmat.
Tässäkö tämä nyt oli vai vieläkö siellä on jonoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupulandian Jennin iskä meni kai tuolla🤗
Kuka?
Kenraalimajuri (?) Timo Rotonen.
Ihmetyttää juontajien sähellys vuodesta toiseen. Miksi he eivät voi etukäteen sopia, kuka juontaa kenetkin vieraat, kun heillä kuitenkin on vieraslista sisääntulojärjestyksessä luettavanaan? Nyt jää iso osa vieraista noteeraamatta kokonaan, kun kaikki kolme keskittyvät kilpaa huutelemaan, kuka tietää jostain vieraasta eniten nippelitietoa. Ja kun se vieraslista kerran on siinä nenän edessä, niin voisi Kanninenkin opetella lukemaan oikeasta kohdasta, koko ajan änkyttää ja miesjuontajat joutuvat häntä korjailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärän että päälle puhuminen on välillä luonnollista, mutta ei jatkuvasti.
Jos on hyvä selostajapari (tai kolmikko), niin osaavat lukea toisiaan ja antaa tilaa toisilleen.
Ei. Me elämme minä, minä -kulttuurissa ja jokainen ottaa oman tilansa. Sehän on ihan se ja sama, että se kuulostaa hirveältä ja katsojat ei tykkää, mut hei, se on niiden ongelma. Minä olen kuin hirvi, kun olen päättänyt mennä tien yli, niin menen, eli puhun vaikka toinen puhuisi samaan aikaan, minä en lopeta, mina en anna periksi. Ja kaikkien pitää saada kuulla, että se olen juuri minä joka olen bongannut eniten vieraita oikein. Saavat katsojatkin heti selville, että nuo akat ei mitään osaa, kihiihii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tunnisti tyypit e-urheilijoiksi jo jonossa. Vetelät harmaanaamaiset sällit ja silmät vaan seisoo päässä...
Mikskä v*tun urheilijoiksi???
Pleikkarivässyköillä ei ole yhtään mitään tekemistä urheilijoiden kanssa. Ilmakitarakisatkin on 1000 kertaa enemmän urheilua, kuin noitten vässyköitten pleikkaripelailu.
Älä viitsi. Todella kivan näköisiä nuoria miehiä. Nolotti sen haastattelijan puolesta, kun osasi liittää haastatteluun ihan kaikki e-urheilijoihin liitetyt ennakkoluulot energiajuomista alkaen.
E-urheilu ammattitasolla on todella ammattimaista ja vaatii myös riittävää fyysistä kuntoa ja säännöllisiä elämäntapoja. Se 24/7 koneen ääressä istuva energiajuomaa ja pizzaa vetävä nörtti ei pärjää enää.
Hehheh, vai fyysistä :D Onhan se joikkarin vemppaaminen tosi fyysistä juu. Tarkkavaiusuutta ja säännöllisiä elämäntapoja vaatii monet muutkin tehtävät, mutta ei se niistä silti urheilua tee.
Onhan se nyt v*tunmoinen vitsi, että urheilupelejä pelaavat alkavat kutsumaan itseään urheilijoiksi.
Tämmöinen keski-iän kurtistama mammakin häpeää nyt viestiäsi.
No nimenomaan te keski-ikäiset mammathan kaikkein eniten tällasia pleikkapoikia ymmärrätte ja vässyköinnin mahdollistatte. Se ei niistä silti tee yhtään enempää urheilijoita tee. Menisivät ulos ja leikkisivät niitä sotapelejään luonnossa. niin saisivat edes hiukan liikuntaa.
t: keski-ikäinen edelleenkin urheileva mies
Ei oo enää jonoa. Nyt puhutaan, sit tanssitaan, sit puhutaan, sit mentiin jatkoille.
Mulla oli juomapeli, et ainaku joku sanoo egolokisuus, niin hörpyn otan. Oho. Ens vuonna ekologisuus ei oo ees juttu uus.
Onko Ylen toimittaja vähän flirtti? Yäääh
Hienoa YLE , tosi ammattitaitoa , lähetys uutisiin kesken kättelyn.
Olipa kummallinen televisiointi... Itsellä kättelyjen kohokohta on aina ollut entisten presidenttien kättely, mutta nyt jäi näkymättä uutisten takia..
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana sotaveteraani.
Tuli kyyneleet silmiin kun veteraanit kätteli presidenttiparin.
Paljonko tuo egologisuus puvussa maksaa?
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi sille mitään, että Aina kun näen tai kuulen Anna Puuta, minua alkaa etoa. Kun tietää minkälainen pettäjä-tyrkky on kyseessä, näyttää pukukin pahemmalta kuin muuten varmaan olisi. Samoin jättimäinen tatuointi joka piti jostain syystä jättää kokonaan näkyville. Ja tuo Immonen, sietäisi edes vähän hävetä.
Ketä Anna on pettänyt? Erosi jo viisi vuotta sitten aviomiehestään ja heillä on yhteinen lapsi. Immosen kanssa Puu on ollut vasta kolme vuotta.
Mässyttikö toi persun kriminaali puolisko purkkaa?
Kuulinko oikein? Juontaja sanoi, ettei Martti Ahtisaari päässyt Linnaan selkäleikkauksen takia, EIKÄ MAUNO KOIVISTO MYÖSKÄÄN PÄÄSSYT. toivotamme heille kuitenkin hyvää itsenäisyyspäivää.
Pukuäänestyksen tulos! Salli mun nauraa! Nyt on pakko mennä äänestämään.
Oi ihana sotaveteraani.