Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Nyt on kyllä kuvauskulmat kättelyssä ihan pielessä! Pukuja ei näe ollenkaan, kuvataan vain kasvoja 😐 Muutenkin taustalla näkyy miten ihmisiä juoksutetaan aulassa ja sitten kättelyyn tullaan puolijuoksua! Ajoitukset pielessä... Moni on kuitenkin panostanut näihin juhliin viikkokausia. Ehkäpä tänä vuonna ei tarkoituksella näytetä pukuloistoa?
Heti tunnisti tyypit e-urheilijoiksi jo jonossa. Vetelät harmaanaamaiset sällit ja silmät vaan seisoo päässä...
Tästä eteenpäin on vielä masentavampaa. Päivi Lipposen kohdalla tekee mieli poistua maasta.
Jussi-Pekka Rantanen asiallinen toimittaja. Pointsit hänelle.
Piia Pasanen räväytti pinkillä, kun pääsi vieraaksi :) Työtehtävissä kun pukeudutaan hillitysti Linnan juhlissa.
Melkoisen rumasti kävelee moni noista naisista, kamalaa harppomista etukenossa.
Jaana pelkonen on kyllä kauniimpi kuin Jasperinkin nainen!
Elina Gustafsson on kyllä todella hottis. Ja oon virallisesti hetero nainen :p
ONNEKSI Susanna Koski on luopunut turkiksista. Mutta missä boyfriend Jussi69?
Nyrkkeilijä Elina Gustafsson räväytti etikettiä rikkovalla nokkospuvullaan – muotiasiantuntijat tahtovat muuttaa Linnan sääntöjä
– Elina Gustavssonin asu oli tyylikäs, mutta kyseenalaistaa taas perinteisen etiketin. Vaatiiko se muutosta? Mirva Saukkola pohtii.
– Minä pidin Gustafssonin lookista, mutta etiketti..... Juri Silvennoinen sanoo.
Pukuäänestyksessä saa kansakin sitten käyttää ääntään. Ihanaa.
Miksi ykkösellä puhutaan ruotsia!!! En ymmärtänyt sanaakaan.
S.koskella mikä punkelo kananperse. Paksu läskiperse
Tuo Pärmäkosken puku ei imartele hänen vartaloaan ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Anna puu on robotti
Varmasti näin. Pää niksautteli edestakaisin ja liikkuminen pysähteli luonnottomasti. Joku oikosulku virtapiireissä?
Tosi monella suomalaisella näkyy olevan huono ryhti!
Krista näyttää aika tankilta tuossa luukissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla koskaan nähty sellaista kauniin oranssia pukua? Mä laittaisin 😂
On nähty, Jenni Vartiaisella 2011.
https://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat2015/a/2015120420778592
Toi on niin rasittavaa kun sählätään käsien kanssa. Eikö noi pariskunnat nyt voi puhua etukäteen miten pitävät toisiaan kädestä jos se noin vaikeaa aina on??