Voiko wa viesteihin olla vastaamatta?
Nyt kyllä ärsyttää. Mulla on yks kaveri, aika ulkokehällä omassa elämässäni. Joskus aiemmin pidettiin yhteyttä ja se oli vastavuoroista. Nykyään homma menee lähinnä niin, että tämä tyyppi ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista viestittelyjen jlk (ei soittele) ja näitä tapaamisia ei koskaan tule.
Nyt hän taas otti yhteyttä ja lämpimäkseen kyseli kaikenlaista ja oli niin ja näin mukavana. Vastailin niitä näitä ja sitten taas hän ehdottaa voitaisiinko nähdä. Olin jälleen kerran tyhmänä taas aivan messissä, että toki, olisi ihana nähdä jne. No sitten jatkoviesteissä hän päättääkin asian jotenkuten niin, että palataan myöhemmin / kesällä asiaan :D Alkoi taas naurattaa, että ei helvattu, en koskaan opi.
Eli tyyppi haluaa pitää toisinaan yhteyttä, on hirmu kiinnostunut mun asioista ja sitten kun tavallaan saa tietoonsa "tarpeeksi" mun elämästä (siviilisääty jne) niin sitten hän taas ns.katoaa. Nyt tästä järkiintyneenä mietinkin, että voiko tällaisen ihmisen vaan ghostata? Mutta ei oikein kehtaa olla vastaamatta wa viesteihin, voi kehtaisitteko?
Oon sellainen tyyppi, että jos joku ottaa yhteyttä ja kyselee niitä näitä niin kyllä minä kerron. Ei ole mitään salaisuuksia tai mitään mitä en voisi kertoa. Mutta tulee todella tyhmä fiilis, kun huomaa, että toinen vaan utelee ja se on sitten siinä, kun tarpeeksi tietoa saa itselleen.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Kommentit (30)
Jos hän on elämässäsi ulkokehällä, miksi sinun tulisi olla hänen elämässään sisäpiirissä?
Vastaile tosi hitaasti niihin viesteihin. Kerrot, että olet kiireinen ja sitten seuraavana päivänä jotain ympäripyöreetä.
Ukko40 kirjoitti:
Jos hän on elämässäsi ulkokehällä, miksi sinun tulisi olla hänen elämässään sisäpiirissä?
Ulkokehällä tämän käytöksen takia. Koska emme enää koskaan näe. Kun monta kertaa asiat eivät etene tapaamiseen asti niin eipä se yhteys enää kovin vahva ole. En koe olevani sisäpiirissä hänen elämässään, hän ei itse asiassa kerro itsestään mitään oleellista vaikka kyselisin.
Ehkä toivoisi, että sä ehdotat päivää. Mä saatan tehdä aloitteen jutteluun ja ehdottaa, mutta jätän toiselle osapuolelle sen toisen askeleen ettei toinen joudu tilanteeseen, että hän ei haluaisi mua nähdä ja ehdotan taas jotakin.
Ei mihinkään viesteihin ole pakko vastata. Voi myös vastata useamman päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Ulkokehällä tämän käytöksen takia. Koska emme enää koskaan näe. Kun monta kertaa asiat eivät etene tapaamiseen asti niin eipä se yhteys enää kovin vahva ole. En koe olevani sisäpiirissä hänen elämässään, hän ei itse asiassa kerro itsestään mitään oleellista vaikka kyselisin.
Masennuksen aikaan ystävyyssuhteet hiipui, koska olin etäinen, vaikka halusin näyttää, että kaverien seura kiinnosti.
Moni jätti minut. Mies kaverit on ja pysyy. Kysyvät kerran parissa vuodessa kuulumisia ja se on mukavaa, vaikka ei nähdä.
Tuollaiseen aloitukseen en kyllä vastaisi mitään. En jaksanut lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään viesteihin ole pakko vastata. Voi myös vastata useamman päivän päästä.
Mulla on tuttu, joka on alkanut tehdä tätä usein. Tarkoittaako se ettei voisi vähempää kiinnostaa?
Ymmärrän, jos joskus käy niin, mutta että lähes joka kerta osoitetaan ettei mun viestin luku ole tärkeä, vaikka käy paikalla.
Kun hän ehdottaa tapaamista, sano että käy huomenna klo 16 jälkeen ja perjantaina 12 eteenpäin loppupäivän. Mikä noista sopii sulle?
Eli et jätä roikkumaan sitä tapaamista, vaan clousaat diilin antamalla pari vaihtoehtoa joista valita.
Mitä jos vastaisit yhtä pitkästi ja rasittavasti kuin oma aloituksesi oli, ehkä hän silloin viestittäisi harvemmin 😆
Ukko40 kirjoitti:
Kun hän ehdottaa tapaamista, sano että käy huomenna klo 16 jälkeen ja perjantaina 12 eteenpäin loppupäivän. Mikä noista sopii sulle?
Eli et jätä roikkumaan sitä tapaamista, vaan clousaat diilin antamalla pari vaihtoehtoa joista valita.
Juurikin näin!
Copypastea tuo aloitus suoraan wa:iin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea, koska kuulostat jotenkin vaikealta ihmiseltä :(
Miten voit tietää että kuulosti vaikealta ihmiseltä, jos et lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttu, joka on alkanut tehdä tätä usein. Tarkoittaako se ettei voisi vähempää kiinnostaa?
Ymmärrän, jos joskus käy niin, mutta että lähes joka kerta osoitetaan ettei mun viestin luku ole tärkeä, vaikka käy paikalla.
Minä olen sen verran vanhan liiton mies, että saatan käydä katsomassa viestin ja jos siinä ei ole mitään hengenhätää niin vastailen sitten paremmalla ajalla. Joskus se parempi aika on töiden jälkeen, joskus nukun yön yli ja mietin asiaa, joskus voi mennä päivä tai pari.
Mielestäni on viestin lähettäjältå hyvin itsekästä olettaa että minulla on justnytheti aikaa chattailla hänen kanssaan asioista.
Jos on tosi akuuttia asiaa mihin tarvitsee nopeasti vastauksen, ihminen soittaa.
M40
Ei tarvitse vastata lainkaan. voit myös poistaa kokonaan hänen yhteystietonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita olut rasitteseen asti. Kun mikään ei menen perille,niin estot päälle puhelimeen heille.
Voiko puhelinta olla näpyttelemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastailen harvoin viesteihin, mutta ei se tarkoita mitään henkilökohtaista. Mieluummin vaihdan kuulumiset puhelimessa, viestien kirjoittamiseen menee niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se just tarkoittaa, ei kiinnosta. Kaikkien ystävieni viestit luen heti tai jos en heti niin muutaman tunnin päästä jos oon kiinni jossain jutussa.
En jaksanut lukea, koska kuulostat jotenkin vaikealta ihmiseltä :(