Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Ovatko ihmiset tulleet myöhässä vai miksi jono katkeilee.
Ihme tahti jotenkin. Ei yhtään jonoa ehdi ilmestymään. Taustalla näkyy, miten vieraat ojentavat lappuja tullessaan, heti kättelyyn puolijuoksua. Levotonta jotenkin.
Pääkkösen seuralaisella upea puku.
Vierailija kirjoitti:
Pääkkösen nainen ei ole suomalainen ja ensi kertaa suomessa julkisessa esiintymisessä niin varmasti jännittää.Ei osaa suomea niin paljon että osaisi suomeksi toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää.
Voi sen sanoa englanniksikin, jos on pakko toistaa samaa toivotusta.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin oli tungosta ja nyt sitten hirveät välit....
Mitähän siellä oikein tapahtui, kuin kaikki tulee juosten paikalle ja kauheilla väleillä. Välillä oli pitkä tautko.
nyt tyhjää kun parvelle kuvataan
Mulla meni Jasper Pääkkösen tyttöystävä ihan ohi kun tuijotin vaan Pääkköstä😂😍
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei vaivaudu ottamaan selvää etiketistä. Pitkät hiukset pitäisi olla kiinni. Ja se jonka nimi on kutsukortissa ekana myös kättelee ekana
Mitä välii hei. Suomi101.
Pekka Poutalan vaimo tyylikäs kokonaisuus. Samoin Hannele Wolff-? samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Anna Puu nyt saman miehen kanssa kuin Jenni vartiainen aikoinaan?
Tuliko Immonen koskaan Jennin kanssa?
Tuli silloin kun Jenni tuli oranssissa puvussa.
En ollut tunnistaa Petra Ollia laitettuna.
Elina Gustafsson oli kuuma.
Hienoin puku tähän mennessä Jaana Pelkosella, vau!
Miksei Suomi liity Venäjään. Olisi tyylikkäämpiä asuja.
tsiisös mitä jononvälejä. Empä muista koskaan nähneeni tämmöstä reikäleipä kättelyjonoa.
Onko joku virkailija mokannut ja pidätellyt ihmisiä jossain huoneessa eikä ole tajunnut, että pitäisi päästää heidät jo kättelemään.
En tykännyt Kiti Kokkosen puvusta
Kuinka vanha toi Petra Ollin mies on??