Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Joku pukulainaamon muija meinas lentää nenälleen
Ensin jengiä lappaa sisään ihan kauheeta vauhtia ja kukaan ei pysy perässä ja nyt sitten osa seilaa sisään yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
ihmiset saa juosta kättelemään
Miksi tulevat noin epätasaisesti???
Adjutanttikin kävi katsomassa??
Joku mättää!
Onko tuolla koskaan nähty sellaista kauniin oranssia pukua? Mä laittaisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaitte nyt käsitätte, että tuo Jasperin seuralainen on ns.Gold diggeri? Kaikkoaa heti kun huomaa, ettei Pääkköskällä olekaan mitään kansainvälistä näyttelijän uraa.
Mutta otetaan kuvia linnassa. Onhan siinä meriittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkonen meni liian nopsaa.
No kyllähän hän oudosti jäi geegoilemaan Haukion eteen pidemmänks aikaa kun kukaan muu. Halus varmaan näyttää että ovat hyvissä väleissä mutta Jenniltä ei herunut lämpäö sen enempää kun kenellekkään muullekkaan.
Pelkonen on kunnon pyrkyri. Muistakaa nuoremmat, että "mitä minä sanoin", kun Pelkonen on pressaehdokkaana.
Piia Pasanen on kaunis. Heti kakkonen Jasper tyttöystävän jälkeen.
Piia yllättävän paksun näköinen
Miten noi vieraat tulee tuollain ihmeen epäyhtenäisesti tuolta ovesta sisään? Välillä tiheästi ja välillä todella harvaan??
Kampausetiketti on todella muuttumassa, ponnareita ja auki olevia hiuksia 😮
Ai noi toimittajat on yhessä? Piia pasanen ja toi hottis mies?
Välillä pakko jopa kääntää kamerat parvelle, sellasta ei ole ennen varmaan tarvinnut tehdä. Mikähän siellä oli?
... ja upea puku on Annemari Pahkalan suunnittelema..
Sökkö ja Pahkala lienee kavereita, kun yksikään sen tekemä puku ei pääse sisälle ilman mainintaa :D Muista viis, mut siis Pahkala :D
Vierailija kirjoitti:
Sauli käskytti adjutantin eteiseen?
Käski varmaan pistämään jonoon vauhtia. Ei kulje sujuvasti vaan hirveitä välejä. Jono tökkii ja kättely venyy entisestään.
Miksi ihmiset ei vaivaudu ottamaan selvää etiketistä. Pitkät hiukset pitäisi olla kiinni. Ja se jonka nimi on kutsukortissa ekana myös kättelee ekana
Tuo liehuva puku, jonka laahukselle kavaljeeri polkaisi, oli kaunis. Joku vaatelainaamonainen.