Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ksinasumisessa on väärin se, että jos on paha mieli, kukaan ei ota sitä vastaan

Vierailija
05.12.2018 |

Ei lohduta eikä tue, kannusta tai ilahduta. Tai kuuntele, kun v*ttuilen päin naamaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan yksinasumista, enkä kaipaa ketään noihin. Ei minua muutenkaan ihmisten puheet ole mitään koskaan auttaneet, tai se onko kuuntelijaa vai ei. Yhtä hyvin nuo voi hoitaa omassa sisäisessä puheessaan, tai mennä vaikka metsään kävelemään ja vitt*illa siellä ketään loukkamatta vaikka kuinka raivona.

Vierailija
2/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en koskaan v***uile kenellekään päin naamaa, mutta ei se yhdessäolokaan takaa lohtua ja tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole väärin, se on vain sitä mitä yksinasumisessa on huonoa. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa.

Eipä se eksä parisuhteessakaan ollut kiinnostunut siitä oliko minulla paha mieli vai ei ja jos oli niin miksi.

Vierailija
4/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallaan takaakaan, mutta mulla on ainakin yksinasujana sellainen tunne, että minua inhonnut henkilö vain hykertelee, kun mulla ei ole muitakaan.

ap

Vierailija
5/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti mietin pitkään, että mitä tarkottaa ksinasuminen. Sit se valkeni! :D :D

Vierailija
6/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole väärin, se on vain sitä mitä yksinasumisessa on huonoa. Kaikissa asioissa on hyvät ja huonot puolensa.

Eipä se eksä parisuhteessakaan ollut kiinnostunut siitä oliko minulla paha mieli vai ei ja jos oli niin miksi.

On se väärin, nimenomaan.

Ap

Vierailija
7/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en halua parisuhteeseen. Naiset tulevat ja kaatavat kaiken kiukuttelyn sun niskaan. Kaikki on ollut sun syytä, vaikket ole ollut paikalla edes. Aina pitää jaksaa lohduttaa ja kuunnella valitusvirsiä.

Lapsellista touhua. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
8/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ton takia en halua parisuhteeseen. Naiset tulevat ja kaatavat kaiken kiukuttelyn sun niskaan. Kaikki on ollut sun syytä, vaikket ole ollut paikalla edes. Aina pitää jaksaa lohduttaa ja kuunnella valitusvirsiä.

Mä kyllä otan vastaan perusteluja, miksi toinen ei ole osasyyllinen tai syyllinen, ja siihen loppuu itku, paitsi jos tartten lohtua, mutta sehän ei olekaan syyllistämistä. Mutta se ei käy, ettei perusteluja mahdolliselle syyttömyydelle osata tai haluta muodostaa tai antaa.

Ap

Vierailija
9/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jonkun pitäis jaksaa kuunnella, kun " vittuilet päin sen naamaa"? Mikä 15-vuotias sä oot?

Ei ihme ettei kukaan halua asua sun kanssa.

Vierailija
10/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi veemäiseltä tyypiltä aapee.

Vierailija
11/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tosi veemäiseltä tyypiltä aapee.

Niin sinäkin.

Ap

Vierailija
12/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jonkun pitäis jaksaa kuunnella, kun " vittuilet päin sen naamaa"? Mikä 15-vuotias sä oot?

Ei ihme ettei kukaan halua asua sun kanssa.

Kyllähän säkin sen osaat. Kuvitteletko tämän olleen korrektiki viesti?

Ap

Vierailija
13/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään nalkuta, kun hukutat sitä vit*tusta viinaan.

- win-win

Vierailija
14/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita minulle, niin saat täyslaidallisen vittuilua, vaikket ole mitenkään syyllinen sen syihin.

Vierailija
15/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallaan takaakaan, mutta mulla on ainakin yksinasujana sellainen tunne, että minua inhonnut henkilö vain hykertelee, kun mulla ei ole muitakaan.

ap

Miksi tähän alapeukkuja? On sellainen tunne ja se on surullista. Jos teillä olisi yhtään empatiakykyä, tähän tulisi kannustavia yläpeukkuja tai kommentteja, eikä tuollaista lannistavaa ja ilkeämielistä alanuoletusta.

Ap

Vierailija
16/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- win-win

Nalkuta? Jos toisilla on paha olla, sinä olet syypää.

Ap

Vierailija
17/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet hirveän raskas ihminen, kivikissa.

Vierailija
18/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otsikko tarkoittaa?? Mitä on ksinasuminen?

Vierailija
19/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- win-win

Tuollainen juoppo on syypää, jos toisilla on paha olla. Siksi ne nalkuttaa sinulle, ota nyt opiksesi.

Ap

Vierailija
20/23 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naisista on tuollaisia mutta on erilaisia.