Hirveä kemia kahden ihmisen välillä, mutta mitään ei voi tapahtua
Tää on oikeesti aika inhottavaa. Mulla ja työkaverilla on ollut aina vahva yhteys, siis heti siitä hetkestä, kun tutustuttiin. Ollaan melkein samanikäisiä. Tullaan niin hyvin juttuun, ettei ihan heti tule toista vastaavaa ihmistä mieleen. Voidaan höpötellä mistä vaan ja juttua riittäisi vaikka kuinka. Samanlainen huumorintaju vielä kaiken lisäksi, eli hauskaa on. On ollut myös huonoja päiviä, jolloin kaikki on ärsyttänyt, sekin on ollut ok ja toinen on ymmärtänyt. Luulen että meillä olisi todella ihanaa yhdessä, mutta monista syistä johtuen tämä ei voi edetä mihinkään. Olenkin jo tottunut ajatukseen ja tyytyväinen edes siihen, että olen tavannut noin ihanan ihmisen edes kerran elämäni aikana. Ei ihan joka päivä tule vastaan. Harmittaa.
Kommentit (25)
Osui ja upposi kirjoitti:
Olen miettinyt, että pitäisikö monista syistä huolimatta kertoa mitä tunnen? Lauantaina kaikki vaan kolahti, kuin metrin halko. Perjantain pikkujouluilla saattoi olla oma osuutensa asiaan, vaikka eri osoitteisiin lähdettiin. Maanantaina tästä kaikesta iski päälle fiilis jota ei ole pariinkymmeneen vuoteen tullut. Ihastuminen on ihanaa ja toivon etten ole lukenut tilannetta aivan väärin. Laittaisipa toinen viestiä...
Jäitä hattuun. Ihastumisia tulee ja menee. Katsele tilannetta rauhassa. Aloittajalla vissiin tunteita ollut vähän pidemmän aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihminenhän tekee muutamassa sekunnissa ensivaikutelman toisesta, ainakin itse. Jo ekoilla minuuteilla huomaa toisesta ollaanko yhtään samantyylisiä ihmisiä, ei ole ulkonäkösidonnaista.
Tämä on totta. Tämäkään mies ei välttämättä herättäisi vain ulkonäön perusteella mielenkiintoani, ollaan vähän erityylisiä. Mutta luonne ja sydän on kultaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut työpaikalla muutamaa tuollaista "kemiaa". Yleensä on niin, että nainen kehittelee kaikenlaisia fantasioita, mies ei. Hän ei edes huomaa naisen ihastumista, vaan pitää kuhertelua viattomana flirttinä. Jos se ihastunut nainen yhtään avaisi silmiään, niin hän huomaisi, että mies käyttäytyy kaikkia muita kohtaan samalla tavalla, se on hänen tapansa kommunikoida.
Mutta aina voi pitää fantasiansa ja kuvitella, että tämä on nyt jotain ihanaa ja upeaa. Mitään siitä ei kehity.
Sen sijaan ne "oikeat suhteet" on olleet sellaisia, että kumpikin osapuoli on käyttäytynyt melkein ylikorrektisti muiden läsnäollessa.
Usein ne miehet ei edes tajua että nainen flirttailee. Ne vaan kohteliaasti vastailee, kun työkaveri puhuu. Sitten ne menee kotiin ja unohtaa että koko muijaa on edes olemassa (tai saattavat jopa vaimolleen kommentoida että töissä on tosi puhelias työkaveri joka on hieman rasittavakin ja sitten unohtavat), kunnes se taas seuraavana aamuna saapuu työpisteen ääreen "jutustelemaan".
Ihminenhän tekee muutamassa sekunnissa ensivaikutelman toisesta, ainakin itse. Jo ekoilla minuuteilla huomaa toisesta ollaanko yhtään samantyylisiä ihmisiä, ei ole ulkonäkösidonnaista.