Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.
Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (324)
Tulin petetyksi ex-mieheni toimesta. Siitä huolimatta kykenen suhtautumaan asiaan aikuismaisesti; en hyväksyen, mutta en myöskään hysteerisen mustavalkoisesti. Suhteessamme oli varmasti puutteita, koska ex vieraissa kävi.
Ei olisi tullut mieleenkään, että lapsia alkaisin millään lailla käyttää koston välineenä. Sylettää pelkkä ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?
Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.
Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.
Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.
Kenenkään ei tulisi elää onnettomassa suhteessa, siinä kärsii kaikki osapuolet.
Peace.Ja sen onnettoman suhteen päättämistä ei voi tehdä suoraselkäisesti, koska..?
Olen täysin samaa mieltä. Jos nyt ollaan yhdessä niin onnettomia niin miksi ei erota siististi ilman kolmansia osapuolia ? Sen jälkeen jokainen on vapaa uittamaan heppiään missä lystää. Nykyisin ihmisillä näköjään ei ole mitään moraalia ja suoraselkäisyyttä.,eikä lupaukset heitä sido.
On se huonokin suhde melko hyvä.
Siinä on koko elämä pelissä.
Yksinolo voi olla kurjempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju pyörii koko ajan etusivulla, kun jo otsikosta näkee, että tämä on provo?
Provo tai ei, tätä tapahtuu ja hyvä pettämisestäkin on keskustella.
Rakastan omia lapsiani niin paljon etten koskaan voisi pettää heidän isäänsä. ja mitä te pettäjäisät pitäisitte siitä jos tyttären mies joskus pettäisi omaa tytärtä?
Alan menettää uskoni ihmisiin. Tiedän tällä hetkellä ainakin 8 ihmistä jotka on pettänyt puolisojaan, osalla on myös lapsia ja näiden puolisot ei tiedä asiasta. Tämä tarina ei yhtään edesauta tuntemuksiani. En ymmärrä miten lapsillekkaan voi tehdä niin, pettää omaa puolisoaan ja sen takia voi lapsilta rikkoutua perhe.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan omia lapsiani niin paljon etten koskaan voisi pettää heidän isäänsä. ja mitä te pettäjäisät pitäisitte siitä jos tyttären mies joskus pettäisi omaa tytärtä?
Mutku se on eri asia..
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä raivoissaan kun tietää että heidän omat miehensä pystyy samaan eli hyppäämään vieraaseen sänkyyn...ja sen todennäköisimmin tekevätkin.
Miksi olisin raivoissani? Hih, puoli milliä kilahtaisi tilille ja pääsisin jahtaamaan nuoria miehiä. Että winwin ja mulle vielä sin 👍😁 ps. Meisselin koolla on muuten väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et päätynyt vaan päätit antaa varatulle. Täysin tietoinen päätös houkutella houkka kämpille. Siinäs näit miten helposti ne lähtee minne vaan missä on pildeä tarjolla. Nauti niin kauan kuin uutuudenviehätystä riittää.
Eli miehet on aivottomia pilden perässä juoksevia olentoja ilman omaa tahtoa tai omia mielipiteitä?
Ehkei miehet lähtisi hakemaan helpotusta muualta, jos kotona olisi tasapainoinen ja jokaisella osa-alueella molemmat osapuolet tyydyttävä suhde. Naiset, naiset...
Juurikin näin. Naiset, älkää pihdatko pillua miehiltänne.
Vierailija kirjoitti:
Sen enempää aloittajan tilanteeseen kantaaottamatta, halusin vain tulla sanomaan etten ihmettele yhtään miksi miehet löytää rakastajattaria, mahdollisesti uusia suhteita, jos omien naisten suhtautuminen on tällainen mitä täältä voi lukea.
Avioliitto on ehdottoman kunnioitettava, kahden ihmisen välinen sitoumus, eikä avioliittoa solmita ilman aitoa rakkautta, luottamusta tai halua viettää yhdessä loppuelämäänsä.
Totuus on kuitenkin se, että vuosien saatossa ihmiset, tunteet, elämäntilanteet ja halut muuttuu. Ei kukaan voi olettaa, että koska vannottiin 20 vuotta sitten ikuista rakkautta ja vaihdettiin sormukset, niin tilanne olisi nykypäivänä sama.
Monesti käy niin, että avioliitto rutinoituu. Saadaan perheenlisäystä, unohdetaan että ollaan yhdessä muutakin kuin isä ja äiti. Rakkaudenosoitukset jää liian vähäisiksi, joka ikävä kyllä huomataan liian myöhään.
Naisten on helppo yrittää puhua miesten puolesta, kuinka kaikki miehet unohtaa loogisen ajattelutavan heti kun on sänkyseuraa tarjolla. Ei.
Mies ei tietoisesti hakeudu tilanteisiin, jossa pystyy pettämään vaimoaan, satuttamaan rakkaintaan tai ottamaan tietoisen riskin siitä, että koko rakennettu avioliitto ja perhe hajoaa.
Onhan se vaikea hyväksyä, että toinen saattaa haluta elämässään muutakin kuin elää yhdessä avioliitossa, joka ei tyydytä puolisoiden tarpeita jokaisella osa-alueella. Eikä ole kyse pelkästään seksistä, vaan hellyydenosoituksista, kosketuksesta, kommunikoinnista.Pettäminen on ehdoton vääryys, mutta rakastuminen ei. Ketään ei voi tuomita siitä, että rakastuu toiseen ihmiseen.
Naisten on vain helppo lynkata miehet, jotka kyllästyy ja etsii onneaan muualta. Eikä se tarkoita, että mies haluaisi hylätä lapsensa.Älkää vihatko niin paljoa, elämä ei aina mene niinkuin elokuvissa ja siihen täytyy oppia suhtautumaan.
Klassinen pettäjä ja selittelijäsetä se siellä. No, miten kun suhteessa on kaikkea mitä voi vaatia, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä, on hoikka ja kaunis vaimo edelleen 20 vuoden jälkeen, mikä syy vedetään pakasta pettämiseen? Niin. Pettäminen on vain pettäjän vika ja pettäjän päässä. Kovasti pettäjä haluaa syyllistää puolisoaan vaikka itse on heikko ja moraaliton. On se tietenkin kiva paikka itselleenkin sitä myöntää. Lapset, varsinkin teinit, menevät usein petetyn puolelle, siinä ei uusperheen onni kukoista. Mutta kukin tavallaan, minkä kukakin priorisoi elämänsä tärkeimmäksi asiaksi. Olen siis itse pettäneen isän lapsi, joka laittoi välit poikki vuosia sitten. Nyt yli 8-kymppiset sukulaiset soittelevat ja yrittävät käännyttää ottamaan isään yhteyttä. Isä on nämä rekrytoinut, mutta yhteyttä ei enää tule. Sitä sai mitä halusi. Uuden elämän ja onnen. Siihen ei entisen elämän lapset kuulu. Harmi, mutta miehethän voi tehdä aina uusia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä raivoissaan kun tietää että heidän omat miehensä pystyy samaan eli hyppäämään vieraaseen sänkyyn...ja sen todennäköisimmin tekevätkin.
Juuri näin.
Sinkkuna olen koko ikäni halveksinut pettäjiä ja heihin sortuvia heikkolahjaisia ihmisiä.
En kyllä vaimona vaan pysty ymmärtämään, mikä siinä nyt niin suunnattomasti ja kauheasti loukkaisi, jos mieheni sen kerran pari harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Mitä ihmettä se nyt minuun liittyisi edes? Ihmisillä on seksuaaliset halut ja se kiusaus voi käydä joskus liian isoksi ja seksiä tulee harrastettua. Se minun mieheni panetus ei ole mikään tila, joka liittyy minuun. Miestäni panetti jo ennen minua. Rakastan miestäni paljon ja tiedän hänen rakastavan minua. On itsestäänselvää, että mies kiihottuu muistakin naisista kuin omastaan kuitenkin eikä se liity mitenkään rakkauteen. Eli jos mieheni nyt minua pettäisi, se ei todellakaan tarkoita, etteikö hän minua rakasta, koska on normaalia haluta myös muita. Mikään itsekurikaan siinä tilanteessa ei ole rakkauden mitta eikä itsekuri edes korreloi rakkauden kanssa mitenkään - eli mitä paremmin se itsekuri pitää ja ei haluaan toteuta, sitä enemmän rakastaa.
En siis pelkää pettämistä, vaikka mieheni on sielunkumppanini ja elämäni rakkaus, johon olin rakastunut 15 vuotta ennenkuin päädyimme yhteen. Enkä myöskään moralisoi muita, enkä itse ole miestäni koskaan pettänyt. Elämä ei vaan ole niin yksinkertaista enkä ihmettele, miksi eri lähteiden mukaan 40-70% ihmisistä pettää pitkän suhteen aikana. Se on vain osa ihmisluontoa, että niin voi käydä ihan kunnollisille tavallisille ihmisille. Ei kannata asioita liikaa suurennella ja kauhistella.
Vierailija kirjoitti:
” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin
En ollenkaan tajua naisena, että miten varattu mies voi olla kiinnostava. Kun varattu mies on yrittänyt ehdotella, niin päällimmäisenä tunteena on ollut kuvotus ja vielä painajaiset päälle. Kun tiedän miehen olevan varattu, niin blokkaan tämän oitis vaihtoehtojen listasta.
Elämä on tehty elämistä varten. Joskus se oikea tulee kohdalle niin että elämä muuttuu.
Ette tuhlaisi elämäänne vihaamiseen ja moralisoimiseen.
Toivottavasti ap löysi onnen <3
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Älä mene tuohon halpaan. Se, että mies jää vielä seksin jälkeen juttelemaan ha hengaamaan EI tarkoita että teidän välillänne on Suurta Rakkautta. Ehei. Mies sai hyvää seksiä ja kohtelemalla sinua hyvin varmistaa että saa sitä jatkossakin.
Olen tuttavapiirissä saanut seurata tällaista pettäjämiestä. Hänellä on kuvankaunis kiltti vaimo ja suloiset lapset. Tapa jolla hän pettää on uskomattoman härski. Hän ei todellakaan vaan pokaa satunnaisia hoitoja baarista ja häivy vaivihkaa aamulla. Hän valikoi naisia työpaikalta, tuttavapiiristä ja harrastuksista. Yhden kerrallaan toki mutta vaihtaa tasaisin väliajoin. Hän on (olevinaan) kiinnostunut senhetkisen kohteensa elämästä: kyselee, kuuntelee ja on tukena jos vaikeaa. Pommittaa viesteillä. Naiselle tulee olo että hänessä on jotain todella spesiaalia kun toinen haluaa kuulla hänestä koko ajan. Ja ajatella: tuo ihana mies ei häivykään saatuaan seksiä! Hän jää jopa yöksi! Ja esittelee ehkä parille kaverilleen (miehen laaja kaveripiiri on tietoinen elämäntyylistä ja hiljaa hyväksyy sen). Tämä ei ole mikään salapano vaan oikeaa tunnetta.
Nyt tulee se mutta. Mies ei todellakaan eroa vaikka lupaa sitä jokaiselle naiselle. Sivusuhteet voivat kestää kauankin mutta kohde vaihtuu yhtä varmasti kuin aurinko nousee. Samat viestipommitukset, kuuntelut ja hempeiden biisien linkitykset kohdennetaan taas uuteen naiseen. Ja silti kukaan näistä entisistä kakkosnaisista ei osaa olla edes vihainen tälle miehelle, koska hän oli niin ihana, tuki niin upeasti ja jäi viereen nukkumaan.
Naiset, älkää olko hölmöjä.
Tällä palstalla oli jokin aika sitten todella hyvä aloitus aiheesta, tyyliin ”näin saat sivusuhteen”. Kirjoittaja siis mies ja avasi sitä miten saadaan toinen nainen koukkuun. Harmi etten löydä nyt linkkiä.
Pointti oli se että homma voi olla hidasta ja vaivalloista, ei siis sitä mielikuvien mukaista ”hei beibe, läheks panee?” joltakin limaiselta liimaletiltä. Vaan juttu alkaa muka ”kaveripohjalta”, ensin viestitellään ja kysellään naisen elämästä, annetaan kuva että välitetään. Pikku hiljaa toinen kertoo enemmän itsestään, esimerkiksi pieleen menneistä miessuhteistaan. Näitä kelvottomia lurjuksia voi sitten yhdessä päivitellä (takuuvarmasti pisteet kotiin!). ”Miten kukaan voi kohdella noin hienoa naista niin”.
Viestittelyssä ei tehdä heti selväksi mitä ollaan hakemassa vaan tämä jutustelu ja tutustuminen voi kestää viikkoja, jopa kuukausia. Nainen alkaa uskoa että tuo ei olekaan vain yhden asian perässä kun jaksaa olla yhteydessä vaikka ei edetty fyysiseen kontaktiin. Kun luottamus on voitettu, ehdotetaan tapaamista. Tyyliin tiedän että tämä on väärin mutta mun on pakko nähdä sut. Ja ei aikaakaan kun ollaan edetty seksiin, ja uusia kertoja on luvassa kun hoitaa jälkipelin hyvin. EI siis nopeaa häipymistä saannin jälkeen, vaan jää viereen pötköttelemään ja tee vaikka aamupala.
Huono juttu tässä on se että se nainen on täysin koukussa ja oikeasti uskoo että tämä on suurta rakkautta. Ja onko ihmekään? Tällaiset kohtaamiset on kiihkeitä ja taianomaisia, ja seksin lisäksi se mies on vielä kuin paras ystävä jolle voi puhua kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen enempää aloittajan tilanteeseen kantaaottamatta, halusin vain tulla sanomaan etten ihmettele yhtään miksi miehet löytää rakastajattaria, mahdollisesti uusia suhteita, jos omien naisten suhtautuminen on tällainen mitä täältä voi lukea.
Avioliitto on ehdottoman kunnioitettava, kahden ihmisen välinen sitoumus, eikä avioliittoa solmita ilman aitoa rakkautta, luottamusta tai halua viettää yhdessä loppuelämäänsä.
Totuus on kuitenkin se, että vuosien saatossa ihmiset, tunteet, elämäntilanteet ja halut muuttuu. Ei kukaan voi olettaa, että koska vannottiin 20 vuotta sitten ikuista rakkautta ja vaihdettiin sormukset, niin tilanne olisi nykypäivänä sama.
Monesti käy niin, että avioliitto rutinoituu. Saadaan perheenlisäystä, unohdetaan että ollaan yhdessä muutakin kuin isä ja äiti. Rakkaudenosoitukset jää liian vähäisiksi, joka ikävä kyllä huomataan liian myöhään.
Naisten on helppo yrittää puhua miesten puolesta, kuinka kaikki miehet unohtaa loogisen ajattelutavan heti kun on sänkyseuraa tarjolla. Ei.
Mies ei tietoisesti hakeudu tilanteisiin, jossa pystyy pettämään vaimoaan, satuttamaan rakkaintaan tai ottamaan tietoisen riskin siitä, että koko rakennettu avioliitto ja perhe hajoaa.
Onhan se vaikea hyväksyä, että toinen saattaa haluta elämässään muutakin kuin elää yhdessä avioliitossa, joka ei tyydytä puolisoiden tarpeita jokaisella osa-alueella. Eikä ole kyse pelkästään seksistä, vaan hellyydenosoituksista, kosketuksesta, kommunikoinnista.Pettäminen on ehdoton vääryys, mutta rakastuminen ei. Ketään ei voi tuomita siitä, että rakastuu toiseen ihmiseen.
Naisten on vain helppo lynkata miehet, jotka kyllästyy ja etsii onneaan muualta. Eikä se tarkoita, että mies haluaisi hylätä lapsensa.Älkää vihatko niin paljoa, elämä ei aina mene niinkuin elokuvissa ja siihen täytyy oppia suhtautumaan.
Klassinen pettäjä ja selittelijäsetä se siellä. No, miten kun suhteessa on kaikkea mitä voi vaatia, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä, on hoikka ja kaunis vaimo edelleen 20 vuoden jälkeen, mikä syy vedetään pakasta pettämiseen? Niin. Pettäminen on vain pettäjän vika ja pettäjän päässä. Kovasti pettäjä haluaa syyllistää puolisoaan vaikka itse on heikko ja moraaliton. On se tietenkin kiva paikka itselleenkin sitä myöntää. Lapset, varsinkin teinit, menevät usein petetyn puolelle, siinä ei uusperheen onni kukoista. Mutta kukin tavallaan, minkä kukakin priorisoi elämänsä tärkeimmäksi asiaksi. Olen siis itse pettäneen isän lapsi, joka laittoi välit poikki vuosia sitten. Nyt yli 8-kymppiset sukulaiset soittelevat ja yrittävät käännyttää ottamaan isään yhteyttä. Isä on nämä rekrytoinut, mutta yhteyttä ei enää tule. Sitä sai mitä halusi. Uuden elämän ja onnen. Siihen ei entisen elämän lapset kuulu. Harmi, mutta miehethän voi tehdä aina uusia lapsia.
Sinä olet katkera isällesi ja pettynyt häneen. Et siis osaa katsoa tilannetta ja keskustelua muusta näkökulmasta kuin lapsi-vanhempi suhteesta, anteeksi vaan. Nyt kuitenkin puhutaan pettämisestä ja pitkistä parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten hyökkääväksi naiset muuttuu, kun kyseessä on toisesta naisesta kiinnostuva (avio)mies. Varsinkin jos uusi nainen on nuorempi. Jos nainen tekisi saman tempun miehelleen ja mies tulisi kertomaan asiasta, haukuttaisiinko nainen täällä jokaisen miehen pettäjäksi?
Joskus ruoho on pysyvästi vihreämpää aidan toisella puolella, eikä miehet ole tunteettomia koneita. Jossainhan se syy on, jos mies ihastuu (jopa rakastuu) uuteen naiseen.
Ap:n puolesta toivon, että mies ei käyttäisi häntä hyväkseen ja että tunteista puhumiset ovat olleet aitoja.En ihmettele yhtään, miksi nykyään avioerot ovat niin vihamielisiä, jos naiset täällä vetää lapsetkin mukaan tilanteeseen, jossa parisuhde ei selvästikään ole molempia osapuolia tyydyttävä.
Annetaan jokaisen elää omaa elämäänsä, jos onnen löytää uudesta parisuhteesta - se suotakoon.
Peace.Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+
Aloittajan tekstissä luki, että ovat tunteneet vuoden verran, tapailu ja toiminta on alkanut ilmeisesti lähiaikoina. Mistäpä sitä tietää, vaikka mies olisi elänyt onnettomassa avioliitossa jo vuosia ennen tätä tapausta, kiertänyt vaihtoehtoja ja tutustuessaan aloittajaan on tunteet heränneet.
En jaksa uskoa että noinkin pitkään kestäneen tuntemisen jälkeen, noin sattumalta päädytään jatkoille ja lakanoiden väliin, varsinkin jos mies on puhunut tunteistaan.Täällä myöskin mies 40+, enkä tuomitse tapausta. Joskus se "tuttu ja turvallinen" liitto ei vaan ole tarkoitettu koko elämän kestäväksi.
Vitsit, että täällä on luuseriäijiä paikalla. Uusi onni on täydellinen kun siihen isketään ne vittuuntuneet mukulat aina viikoksi pyörimään. Katsotaanpa kauanko uusi onni sitä kestää.
Eivät kaikki vihaa lapsia.
Mutta kaikki lapset vihaavat pääsääntöisesti äiti-/isäpuolia.
En usko. Itse en vihannut, enkä tunne mieheni lasten vihaavan mua. Jos lapsena sisäisesti vihaavat ja esittävät tykkäävänsä musta, varmaan viimeistään aikuisena tajuavat että isän uuden puolison vihaaminen vain siitä syystä että isä erosi onnettomasta avioliitosta ja rakastui uudelleen, on turhaa. Viimeistään siinä vaiheessa jos ovat itse samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä vaimona vaan pysty ymmärtämään, mikä siinä nyt niin suunnattomasti ja kauheasti loukkaisi, jos mieheni sen kerran pari harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Mitä ihmettä se nyt minuun liittyisi edes? Ihmisillä on seksuaaliset halut ja se kiusaus voi käydä joskus liian isoksi ja seksiä tulee harrastettua. Se minun mieheni panetus ei ole mikään tila, joka liittyy minuun. Miestäni panetti jo ennen minua. Rakastan miestäni paljon ja tiedän hänen rakastavan minua. On itsestäänselvää, että mies kiihottuu muistakin naisista kuin omastaan kuitenkin eikä se liity mitenkään rakkauteen. Eli jos mieheni nyt minua pettäisi, se ei todellakaan tarkoita, etteikö hän minua rakasta, koska on normaalia haluta myös muita. Mikään itsekurikaan siinä tilanteessa ei ole rakkauden mitta eikä itsekuri edes korreloi rakkauden kanssa mitenkään - eli mitä paremmin se itsekuri pitää ja ei haluaan toteuta, sitä enemmän rakastaa.
En siis pelkää pettämistä, vaikka mieheni on sielunkumppanini ja elämäni rakkaus, johon olin rakastunut 15 vuotta ennenkuin päädyimme yhteen. Enkä myöskään moralisoi muita, enkä itse ole miestäni koskaan pettänyt. Elämä ei vaan ole niin yksinkertaista enkä ihmettele, miksi eri lähteiden mukaan 40-70% ihmisistä pettää pitkän suhteen aikana. Se on vain osa ihmisluontoa, että niin voi käydä ihan kunnollisille tavallisille ihmisille. Ei kannata asioita liikaa suurennella ja kauhistella.
Höpöhöpö. Jos se oma kumppani ei "riitä" eikä äijä saa mulkkuaan pidettyä kurissa niin se on ero välittömästi. Sikäli olen asiani järjestänyt sen verran hyvin, että erotessa äijälle jää just vaatteet päälle eikä muuta. Onnea vaan uuteen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peace.Jos menee suoraan suhteeseen menettää sen sinkkuajan kun käy panemassa erilaisia mirrejä kunnes kyllästyy. En suosittele tuollaista lennosta vaihtoa. M40+
Aloittajan tekstissä luki, että ovat tunteneet vuoden verran, tapailu ja toiminta on alkanut ilmeisesti lähiaikoina. Mistäpä sitä tietää, vaikka mies olisi elänyt onnettomassa avioliitossa jo vuosia ennen tätä tapausta, kiertänyt vaihtoehtoja ja tutustuessaan aloittajaan on tunteet heränneet.
En jaksa uskoa että noinkin pitkään kestäneen tuntemisen jälkeen, noin sattumalta päädytään jatkoille ja lakanoiden väliin, varsinkin jos mies on puhunut tunteistaan.Täällä myöskin mies 40+, enkä tuomitse tapausta. Joskus se "tuttu ja turvallinen" liitto ei vaan ole tarkoitettu koko elämän kestäväksi.
Vitsit, että täällä on luuseriäijiä paikalla. Uusi onni on täydellinen kun siihen isketään ne vittuuntuneet mukulat aina viikoksi pyörimään. Katsotaanpa kauanko uusi onni sitä kestää.
Eivät kaikki vihaa lapsia.
Mutta kaikki lapset vihaavat pääsääntöisesti äiti-/isäpuolia.
En usko. Itse en vihannut, enkä tunne mieheni lasten vihaavan mua. Jos lapsena sisäisesti vihaavat ja esittävät tykkäävänsä musta, varmaan viimeistään aikuisena tajuavat että isän uuden puolison vihaaminen vain siitä syystä että isä erosi onnettomasta avioliitosta ja rakastui uudelleen, on turhaa. Viimeistään siinä vaiheessa jos ovat itse samassa tilanteessa.
Siinähän puolustelet itseäsi. Ho#ro olit silloin ja ho#ro olet nyt. Myös lasten mielestä.
Naiset satsatkaa siihen parisuhteeseenne. Pitäkää huolta ulkonäöstänne, huomioikaa miehiänne ja pitäkää huoli, että mies saa tarpeeksi hyvää seksiä. Kyllähän mies silloin uskollisena. Jos vaimo näyttää hompsuiselta norsulta, jota seksi ei kiinnosta, niin eipä se ihme ole, jos mies kiinnostuu vieraasta pillusta.
Emme ole mieheni kanssa toisiamme pettäneet MUTTA jos näin kävisi...
Minun ja mieheni suhteesta olemme ainakin vastuusa vain me kaksi. En vastuuta ketään muuta mieheni, tai omasta petturuudestani. Tuohan on sama kuin minä petettyäni puolustautuisin että "muttako Mikko vietteli, niin sen syy!!"