Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
05.12.2018 |

Välitarkistus

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan tätä itse uskonut, mutta persuja äänestän. Ei pelkästään viimeaikaisen tapahtuman vuoksi ( joka ikäväkyllä nopeasti unohtuu kaikilta...paitsi asianomaisilta)

Persuilla on vain kieltämättä järkeviä mielipiteitä.

Vihreä olin ennen, mutta nyt se puolue etoo minua.

Olen itsekin viimeaikoina yllättynyt kuinka loogisesti persut ajattelevat, argumentit kestävät kriittisen tarkastelun, eikä ne perustu mihinkään ideologiaan.

Siksi vihreistä hyppäsin persujen kelkkaan.

Vierailija
62/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on kuoleman kysymys meille kaikille, joten vihreä, jos yhtäänkin järkevä ehdokas löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareita olen toistaiseksi aina äänestänyt, mutta olen tullut kuluneen parin vuoden aikana siihen tulokseen, että a) luonnonsuojelu ei ole heille enää niin tärkeää, ja b) he ovat täydellisen kädettömiä estämään yhteiskunnallista eriarvoistumista ja lisääntyvää seksuaalista väkivaltaa, vaikka yrittävätkin esiintyä ihmisoikeuspuolueena. Ideaalit kannatettavat, mutta ajama politiikka toimimatonta, huonosti priorisoitua ja joissain asioissa jopa näiden päämäärien vastaista.

Luultavasti äänestän persuja ensi vaaleissa, koska vaikka he ovat monissa asioissa aivan hakoteilla, joitain yhä kasvavia ongelmia saataisiin heidän kauttaan ehkä korjattua tai vähintäänkin pidettyä tapetilla niin että suuremmat puolueet ottaisivat niitä ohjelmistoonsa.

Hiukan järkyttää, että tällaiseen ratkaisuun olen päätymässä, mutta vielä enemmän minua järkyttävät tietyt viimeaikaiset tapahtumat ja se että olemme luoneet yhteiskunnastamme sellaisen, että niiden oli mahdollista toteutua.

Minä en haluaisi toista Lindströmiä työministeriksi. Nyt tarvitaan fiksuja ihmisiä johtoon. Persuilla ei ole vieläkään kunnon ehdokkaita, koska puoluetta pidetään vitsinä. 

Vierailija
64/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä juuri nyt mtv uutisissa.

Puhuu taas raukkamaisiata teoista koskuen Öylyn tapauksia.

Tuo raukkamainen teko sana tulee aina Sipilän suusta samoissa tilanteissa.

Vierailija
65/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Persut haluavat mitata kannatukseksensa tiukan spammauspäivän jälkeen.

Teidän pelottelunne ei minuun pure. Asia on hoidettavissa ilman Halla-ahon äärioikeistolaista näkemystä (Suomen Sisu).

Nyt tarvitaan sivistyneitä ihmisiä kansakunnan johtoon. 

Mainitse esimerkki, kuka on tällainen sivistynyt ihminen?

Vierailija
66/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä juuri nyt mtv uutisissa.

Puhuu taas raukkamaisiata teoista koskuen Öylyn tapauksia.

Tuo raukkamainen teko sana tulee aina Sipilän suusta samoissa tilanteissa.

Sipiläkin voisi suun soittamisen sijaan tehdä jotain.

Vierailija
67/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt mtv uutisissa sanottiin että:

"Loimaalla ja Uuraisilla bussikuskien kimppuun hyökänneet miehet ovat kielteisen tyrväpaikkapäätöksen saaneita – KRP selvittää motiivia"

Varmaan kohta terrorismitutkija malkki tulee YLE uutisten ruutuun levitteleen käsiään...

"Vaikea tietää mitä tekijöiden päässä liikkunut, voimme vain arvailla motiiveja"

Vierailija
68/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt mtv uutisissa sanottiin että:

"Loimaalla ja Uuraisilla bussikuskien kimppuun hyökänneet miehet ovat kielteisen tyrväpaikkapäätöksen saaneita – KRP selvittää motiivia"

Varmaan kohta terrorismitutkija malkki tulee YLE uutisten ruutuun levitteleen käsiään...

"Vaikea tietää mitä tekijöiden päässä liikkunut, voimme vain arvailla motiiveja"

Poliisiylijohtaja sanoi että rikosnimikkeet ovat tavanomaisia.

Vierailija
69/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on tsoukki. Eniten kiinnostaa kokoomus, sdp, vihreät.

Vierailija
70/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan tätä itse uskonut, mutta persuja äänestän. Ei pelkästään viimeaikaisen tapahtuman vuoksi ( joka ikäväkyllä nopeasti unohtuu kaikilta...paitsi asianomaisilta)

Persuilla on vain kieltämättä järkeviä mielipiteitä.

Vihreä olin ennen, mutta nyt se puolue etoo minua.

Olen itsekin viimeaikoina yllättynyt kuinka loogisesti persut ajattelevat, argumentit kestävät kriittisen tarkastelun, eikä ne perustu mihinkään ideologiaan.

Siksi vihreistä hyppäsin persujen kelkkaan.

Taitaa PS-puolueen oma väki kirjoitella näitä "kääntymiskertomuksia".

Tässä ketjussa on aika monta ihmistä, jotka ovat löytäneet persuista totuuden.

Vierailija
71/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMIK, eli kaiken maailman ihme kekkerooseja, jos sellasia on, ja ohan niitä.

Vierailija
72/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareita olen toistaiseksi aina äänestänyt, mutta olen tullut kuluneen parin vuoden aikana siihen tulokseen, että a) luonnonsuojelu ei ole heille enää niin tärkeää, ja b) he ovat täydellisen kädettömiä estämään yhteiskunnallista eriarvoistumista ja lisääntyvää seksuaalista väkivaltaa, vaikka yrittävätkin esiintyä ihmisoikeuspuolueena. Ideaalit kannatettavat, mutta ajama politiikka toimimatonta, huonosti priorisoitua ja joissain asioissa jopa näiden päämäärien vastaista.

Luultavasti äänestän persuja ensi vaaleissa, koska vaikka he ovat monissa asioissa aivan hakoteilla, joitain yhä kasvavia ongelmia saataisiin heidän kauttaan ehkä korjattua tai vähintäänkin pidettyä tapetilla niin että suuremmat puolueet ottaisivat niitä ohjelmistoonsa.

Hiukan järkyttää, että tällaiseen ratkaisuun olen päätymässä, mutta vielä enemmän minua järkyttävät tietyt viimeaikaiset tapahtumat ja se että olemme luoneet yhteiskunnastamme sellaisen, että niiden oli mahdollista toteutua.

Tämä. Nykyhallitus on tämän aiheuttanut, mutta silti tilanne olisi vielä pahempi jos rkp,vasemmisto,sdp ja vihreät olisi hallituksessa. Siksi persut. Tämä ei lopu vaan pahenee muuten ruotsin viitoittamaa tietä myöten.

Vierailija
73/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia koska Halla-aho.

Vierailija
74/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisdemokraatteja äänestän vain sen tähden, että mitä enemmän heillä on "valtaa" (heittomerkeissä sen vuoksi, ettei pienpuolueilla oikeasti ole mitään valtaa), sen enemmän he päästävät suustansa typ.eriä sammakoita. Ja kansa reagoi heti menemällä sivulle http://eroakirkosta.fi ja tilastot kaunistuvat.

Vierailija
75/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisdemokraatteja äänestän vain sen tähden, että mitä enemmän heillä on "valtaa" (heittomerkeissä sen vuoksi, ettei pienpuolueilla oikeasti ole mitään valtaa), sen enemmän he päästävät suustansa typ.eriä sammakoita. Ja kansa reagoi heti menemällä sivulle http://eroakirkosta.fi ja tilastot kaunistuvat.

Kiitti muistutuksesta. Käynkin eroamassa.

Vierailija
76/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Mykkänen iltapäivälehdessä:

"Ministerin mukaan Suomen kansalaisuuksia myönnettäessä on pyrittävä varmistumaan nykyistä enemmän siitä, että henkilön arvopohja on suomalaiseen yhteiskuntaan sopiva.

– Kun pyritään arvioimaan tiettyjä asioita kotoutumisen ja moitteettomuuden osalta sekä edellytetään kielitaitoa, niin kyllä minusta erityisesti suhtautuminen ihmisen koskemattomuuteen ja tässä kohtaa sukupuolten väliseen sivistyneeseen kanssakäymiseen, on yksi asia, jota tulee nykyistä enemmän arvioida."

Kysyn vaan, että miten tuo arvopohja tutkitaan?

Vierailija
77/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruotsinkielikin sinulle ongelma. Voi teitä

Vierailija
78/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Mykkänen iltapäivälehdessä:

"Ministerin mukaan Suomen kansalaisuuksia myönnettäessä on pyrittävä varmistumaan nykyistä enemmän siitä, että henkilön arvopohja on suomalaiseen yhteiskuntaan sopiva.

– Kun pyritään arvioimaan tiettyjä asioita kotoutumisen ja moitteettomuuden osalta sekä edellytetään kielitaitoa, niin kyllä minusta erityisesti suhtautuminen ihmisen koskemattomuuteen ja tässä kohtaa sukupuolten väliseen sivistyneeseen kanssakäymiseen, on yksi asia, jota tulee nykyistä enemmän arvioida."

Kysyn vaan, että miten tuo arvopohja tutkitaan?

Samaa ihmettelin minäkin. Vaalipuhettahan tuo vain on

Vierailija
79/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvopohja on ratkaiseva tekihä kansalaisuutta myönnettäessä, niin ainakin tuntuu että naista väheksyviä ja alistavia ihmisiä ei siten pitäisi ittaa kansalaisiksi.

Vierailija
80/238 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Persut haluavat mitata kannatukseksensa tiukan spammauspäivän jälkeen.

Teidän pelottelunne ei minuun pure. Asia on hoidettavissa ilman Halla-ahon äärioikeistolaista näkemystä (Suomen Sisu).

Nyt tarvitaan sivistyneitä ihmisiä kansakunnan johtoon. 

Mainitse esimerkki, kuka on tällainen sivistynyt ihminen?

Kai Mykkänen ja Antti Häkkänen ovat puheissaan rauhallisia ja johdonmukaisia. Pidän heistä, vaikka inhoan kokoomusta.

Halla-aho on sivistynyt, mutta valinnut strategiaksi populismin, mitä en hyväksy.

Vihan ja pelon lietsonta on moraalitonta ja jopa haitallista yhteiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan